Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #51 Skrevet 9. mai 2014 Er det mulig å gjøre seg så liten og patetisk?!? Hun er ganske nyskilt og flyttet inn rett over gaten for et par mnd siden. Det begynte forsiktig med at hun trengte hjelp til småting, men hun kom bare når mannen var hjemme. Etterhvert la vi merke til at hun kommer ut hver gang mannen viser seg i hagen og det er ikke måte på hvor sprudlende og vittig hun er. Hun ler høyt, tar han 'tilfeldig' på armen og kaster på håret Hun er (dessverre for henne og heldigvis for meg) alt mannen min ikke liker i en kvinne - høylydt, oversminket og en smule tykk så jeg ser ingen fare i at hun skal lykkes i sitt forsett, men jeg syns det er ganske patetisk og ikke minst dårlig gjort når hun selv ble forlatt av sin utro mann. Hun er vanlig høflig med meg, men det er absolutt ingen tvil om at det er mannen min hun foretrekker Vi ler litt av henne, men syns jo det er litt ubehagelige også. Ta det opp med henne eller la det skure og gå? Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7 ER DET MEG DU SNAKKER OM HER?? Anonymous poster hash: deced...3f6 Det kan da ikke jeg vite! Om du kjenner deg igjen er det gjerne det. Hi Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7
Anne-B. Skrevet 9. mai 2014 #52 Skrevet 9. mai 2014 Og hvorfor tror du hun vil ha han?Kan hun ikke bare synes han er hyggelig og liker å snakke? Jeg snakker med mange nabomenn og jeg er definitivt ikke ute etter de.Kanskje hun ler av deg Anonymous poster hash: 2c07b...4c4 Hvorfor skulle hun le av meg? Det er ikke jeg som driter meg ut. Og de fleste skjønner forskjellen på å prate hyggelig og å flørte. At ikke du skiller på det er jo ditt problem. Hi Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7 Nope. De fleste har ulik defenisjon på hva som er flørting. Derfor er flørting et område som inneholder MYE tolkning, prøving og feiling, nettopp fordi man misforstår, tolker feil eller ikke skjønner hva som foregår;) Anonymous poster hash: 026f5...6ab Har ofte blitt beskyldt for å flørte når jeg bare har vært meg selv. Noen bare er sånn. Imidlertid kan det jo hende at hun er litt betatt. Siden hun ble bedratt, så syns heller synd på henne. Manmen din sier vel fra om hum trår over grensen.
JessicaNo1 Skrevet 9. mai 2014 #53 Skrevet 9. mai 2014 Virker som om folk feiltoker dette innlegget! Er vel ganske så urovekkende at nabodama kun kommer når hun vet mannen er alene....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #54 Skrevet 10. mai 2014 Virker som om folk feiltoker dette innlegget! Er vel ganske så urovekkende at nabodama kun kommer når hun vet mannen er alene.... Er nok mange som føler seg truffet. Er liksom så greit å flørte vettu... Anonymous poster hash: 1489f...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå