Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #26 Skrevet 8. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Hehehe... Da skal jeg vel kanskje være glad jeg ikke er naboen din For jeg er nemlig "ei slik dame" som ler høyt og hjertelig, er veldig fysisk (som i å dytte ertende, ta på armen, bruker navnet til personen i direkte tale, osv)... Er det kanskje meg du sikter til? Nei, vent.. Jeg har bodd i samme hus i 7 år Vet du, noen bare er sånn, trenger ikke være noe galt med personen for det. Jeg blir alltid beskrevet som "hun som er så blid", og jeg kan også kaste på håret (det lever sitt eget liv), og oppfattes som litt flørtende av folk som ikke kjenner meg. Enkelte damer ser nok på det som en trussel/teit siden med gjerne gir god respons, men jeg er jo like blid og tullete med damene, så de skjønner fort at det bare er sånn jeg er.. Hadde du SKADET meg bare fordi jeg er blid og tuller med mannen din så hadde jeg dessverre meldt deg både til politi og barnevern (om du har barn). For SÅ psykelig sjalu og ustabil bør ingen være Anonymous poster hash: 5548c...ff1 Jadda... Dette ble litt svar til hi og litt til hun jeg siterte beklager forvirringen Anonymous poster hash: 5548c...ff1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #27 Skrevet 8. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Hehehe... Da skal jeg vel kanskje være glad jeg ikke er naboen din For jeg er nemlig "ei slik dame" som ler høyt og hjertelig, er veldig fysisk (som i å dytte ertende, ta på armen, bruker navnet til personen i direkte tale, osv)... Er det kanskje meg du sikter til? Nei, vent.. Jeg har bodd i samme hus i 7 år Vet du, noen bare er sånn, trenger ikke være noe galt med personen for det. Jeg blir alltid beskrevet som "hun som er så blid", og jeg kan også kaste på håret (det lever sitt eget liv), og oppfattes som litt flørtende av folk som ikke kjenner meg. Enkelte damer ser nok på det som en trussel/teit siden med gjerne gir god respons, men jeg er jo like blid og tullete med damene, så de skjønner fort at det bare er sånn jeg er.. Hadde du SKADET meg bare fordi jeg er blid og tuller med mannen din så hadde jeg dessverre meldt deg både til politi og barnevern (om du har barn). For SÅ psykelig sjalu og ustabil bør ingen være Anonymous poster hash: 5548c...ff1 Ja altså, skrev jo at jeg hadde sagt fra først da Jeg er ikke sykelig sjalu, men om en dame hadde blitt oppfattet som flørtete av meg og mannen, å vi hadde sagt fra og hun da fortsatte, ja da kunne jeg med tiden blitt hissig. Å si skadet er bare en talemåte for at jeg hadde blitt veldig sint. Det handler ikke om sjalusi, men både jeg å mannen min er veldig enige om hva vi synes er ok eller ikke. Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn. Jeg finner det ufattelig ubehagelig at folk jeg ikke kjenner godt trår over intimgrensen min og mannen er helt lik. Men om du ikke gjør det med viilje, ville du vel også sluttet når jeg hadde tatt det opp med deg på en ok måte, hadde du vel? Ellers kunne du skyldt deg selv for sinnet mitt Anonymous poster hash: 02b4e...9b2
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. mai 2014 #28 Skrevet 8. mai 2014 Er det galt å kaste på håret i samtale med naboer? Kan man kaste litt? Teller det hvis hodet bare beveger seg uten at hårstråene skifter retning? Hva hvis man fjerner luggen med hånden uten å kaste? Kanskje best med hijab. Da kan man ikke kaste på håret. Anonymous poster hash: 5ea6d...7e4 Jeg tror det er lov å blåse bort luggen..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #29 Skrevet 8. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Hehehe... Da skal jeg vel kanskje være glad jeg ikke er naboen din For jeg er nemlig "ei slik dame" som ler høyt og hjertelig, er veldig fysisk (som i å dytte ertende, ta på armen, bruker navnet til personen i direkte tale, osv)... Er det kanskje meg du sikter til? Nei, vent.. Jeg har bodd i samme hus i 7 år Vet du, noen bare er sånn, trenger ikke være noe galt med personen for det. Jeg blir alltid beskrevet som "hun som er så blid", og jeg kan også kaste på håret (det lever sitt eget liv), og oppfattes som litt flørtende av folk som ikke kjenner meg. Enkelte damer ser nok på det som en trussel/teit siden med gjerne gir god respons, men jeg er jo like blid og tullete med damene, så de skjønner fort at det bare er sånn jeg er.. Hadde du SKADET meg bare fordi jeg er blid og tuller med mannen din så hadde jeg dessverre meldt deg både til politi og barnevern (om du har barn). For SÅ psykelig sjalu og ustabil bør ingen være Anonymous poster hash: 5548c...ff1 Ja altså, skrev jo at jeg hadde sagt fra først da Jeg er ikke sykelig sjalu, men om en dame hadde blitt oppfattet som flørtete av meg og mannen, å vi hadde sagt fra og hun da fortsatte, ja da kunne jeg med tiden blitt hissig. Å si skadet er bare en talemåte for at jeg hadde blitt veldig sint. Det handler ikke om sjalusi, men både jeg å mannen min er veldig enige om hva vi synes er ok eller ikke. Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn. Jeg finner det ufattelig ubehagelig at folk jeg ikke kjenner godt trår over intimgrensen min og mannen er helt lik. Men om du ikke gjør det med viilje, ville du vel også sluttet når jeg hadde tatt det opp med deg på en ok måte, hadde du vel? Ellers kunne du skyldt deg selv for sinnet mitt Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Hehehe.. Takk for oppklaringen Joda, hadde du sagt ifra hadde jeg så klart ikke gjort det Nå vet ikke jeg hvordan nabodama er eller hvordan mannen til hi forholder seg til henne når de er i direkte tale. Kan bare snakke for meg selv, men man merker jo responsen man får fra motparten. Om noen "spiller med" eller trekker seg litt unna (som i å finne det ubehagelig), og hvis jeg merker at noen trekker seg unna så må jeg jo tone litt ned Men om motparten er like sleivete som meg i kjeften og fleiper tilbake så er det jo ikke så lett å vite om han egentlig syns jeg er pågående.. Om du skjønner? Regner med hi sin mann stilte opp for henne i starten av ren høflighet, kanskje hun mistolket hans signaler?? Anonymous poster hash: 5548c...ff1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #30 Skrevet 8. mai 2014 Er det galt å kaste på håret i samtale med naboer? Kan man kaste litt? Teller det hvis hodet bare beveger seg uten at hårstråene skifter retning? Hva hvis man fjerner luggen med hånden uten å kaste? Kanskje best med hijab. Da kan man ikke kaste på håret. Anonymous poster hash: 5ea6d...7e4 Jeg tror det er lov å blåse bort luggen.. Det er såvidt innafor Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 8. mai 2014 #31 Skrevet 8. mai 2014 Hehe uffda Min mor har en sånn venninne. Og JA, man kan se veldig lang vei at det er flørting med latteren, berøringen og litt ekstra "tøysestemme" Jeg sier det samme som noen andre her. Blir det ubehagelig, så sier dere i fra. Kanskje best hvis han selv gjør det Trenger ikke bli noe dramatisk. Man kan få frem budskapet på rolig vis med et smil
overlord Skrevet 8. mai 2014 #32 Skrevet 8. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 "Hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Er du ikke helt vel bevart? Du vet at du ikke eier andre mennesker?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. mai 2014 #33 Skrevet 8. mai 2014 Er det galt å kaste på håret i samtale med naboer? Kan man kaste litt? Teller det hvis hodet bare beveger seg uten at hårstråene skifter retning? Hva hvis man fjerner luggen med hånden uten å kaste? Kanskje best med hijab. Da kan man ikke kaste på håret.Anonymous poster hash: 5ea6d...7e4 Jeg tror det er lov å blåse bort luggen.. Det er såvidt innafor Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7 Godt vi fikk oppklart det da!
JessicaNo1 Skrevet 8. mai 2014 #34 Skrevet 8. mai 2014 Asså Unnskyld meg, hvorfor ble dette en diskusjon om å kaste på håret osv? Er vel kanskje ikke det som var HOVED problemet! Er vel heller d at naboen komner løpende hver gang hun ser mannen i hagen og at hun kun oppsøker han når han er alene hjemme.. var i så fall det jeg reagerte på!!! Alle har forskjellig væremåter. Jeg er også en av de som ler høyt kaster dikjert på håret, og tar på de menneskene jeg prater med. Gutter som jenter, kan virke flørtende me jeg er da ikke lesbisk!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #35 Skrevet 8. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 "Hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Er du ikke helt vel bevart? Du vet at du ikke eier andre mennesker? Nei jeg er ikke vel bevart som ikke vil at en annen dame skal legge seg etter mannen min tydeligvis. Jeg eier han ikke, men så lenge vi er i ett forhold har jeg absolutt noe jeg skulle ha sagt om andre damers lange fingre. En skadd kvinne kan bety langt medre enn vold bare så du vet det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #36 Skrevet 8. mai 2014 Jeg ville kommet ut som den slankere og finere dama enn henne og tatt han selv på armen, rumpa og kysset han fremfor henne for å markere litt terrotorium. Kan hun stå der å kaste på håret så mye hun orker Anonymous poster hash: a8a21...64f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #38 Skrevet 8. mai 2014 Er det mulig å gjøre seg så liten og patetisk?!? Hun er ganske nyskilt og flyttet inn rett over gaten for et par mnd siden. Det begynte forsiktig med at hun trengte hjelp til småting, men hun kom bare når mannen var hjemme. Etterhvert la vi merke til at hun kommer ut hver gang mannen viser seg i hagen og det er ikke måte på hvor sprudlende og vittig hun er. Hun ler høyt, tar han 'tilfeldig' på armen og kaster på håret Hun er (dessverre for henne og heldigvis for meg) alt mannen min ikke liker i en kvinne - høylydt, oversminket og en smule tykk så jeg ser ingen fare i at hun skal lykkes i sitt forsett, men jeg syns det er ganske patetisk og ikke minst dårlig gjort når hun selv ble forlatt av sin utro mann. Hun er vanlig høflig med meg, men det er absolutt ingen tvil om at det er mannen min hun foretrekker Vi ler litt av henne, men syns jo det er litt ubehagelige også. Ta det opp med henne eller la det skure og gå? Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7 Haha, det høres da mest søtt ut . La det være du, sikkert ingen fare... Anonymous poster hash: 2a3a8...981
Virginia. Skrevet 8. mai 2014 #39 Skrevet 8. mai 2014 (endret) En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 "Hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Er du ikke helt vel bevart? Du vet at du ikke eier andre mennesker? Nei jeg er ikke vel bevart som ikke vil at en annen dame skal legge seg etter mannen min tydeligvis. Jeg eier han ikke, men så lenge vi er i ett forhold har jeg absolutt noe jeg skulle ha sagt om andre damers lange fingre. En skadd kvinne kan bety langt medre enn vold bare så du vet det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Å true med å skade noen psykisk eller fysisk tyder likevel på at man ikke er helt vel bevart dessverre.... Endret 8. mai 2014 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #40 Skrevet 8. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Hehehe... Da skal jeg vel kanskje være glad jeg ikke er naboen din For jeg er nemlig "ei slik dame" som ler høyt og hjertelig, er veldig fysisk (som i å dytte ertende, ta på armen, bruker navnet til personen i direkte tale, osv)... Er det kanskje meg du sikter til? Nei, vent.. Jeg har bodd i samme hus i 7 år Vet du, noen bare er sånn, trenger ikke være noe galt med personen for det. Jeg blir alltid beskrevet som "hun som er så blid", og jeg kan også kaste på håret (det lever sitt eget liv), og oppfattes som litt flørtende av folk som ikke kjenner meg. Enkelte damer ser nok på det som en trussel/teit siden med gjerne gir god respons, men jeg er jo like blid og tullete med damene, så de skjønner fort at det bare er sånn jeg er.. Hadde du SKADET meg bare fordi jeg er blid og tuller med mannen din så hadde jeg dessverre meldt deg både til politi og barnevern (om du har barn). For SÅ psykelig sjalu og ustabil bør ingen være Anonymous poster hash: 5548c...ff1 Ja altså, skrev jo at jeg hadde sagt fra først da Jeg er ikke sykelig sjalu, men om en dame hadde blitt oppfattet som flørtete av meg og mannen, å vi hadde sagt fra og hun da fortsatte, ja da kunne jeg med tiden blitt hissig. Å si skadet er bare en talemåte for at jeg hadde blitt veldig sint. Det handler ikke om sjalusi, men både jeg å mannen min er veldig enige om hva vi synes er ok eller ikke. Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn. Jeg finner det ufattelig ubehagelig at folk jeg ikke kjenner godt trår over intimgrensen min og mannen er helt lik. Men om du ikke gjør det med viilje, ville du vel også sluttet når jeg hadde tatt det opp med deg på en ok måte, hadde du vel? Ellers kunne du skyldt deg selv for sinnet mitt Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 "Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn." Wow...! Jøss. Her er det dere som legger altfor mye i dette HI...! Denne damen er mest sannsynlig bare hyggelig og en varm person. Anonymous poster hash: 2a3a8...981
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #41 Skrevet 8. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann.Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det.Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Hehehe... Da skal jeg vel kanskje være glad jeg ikke er naboen din For jeg er nemlig "ei slik dame" som ler høyt og hjertelig, er veldig fysisk (som i å dytte ertende, ta på armen, bruker navnet til personen i direkte tale, osv)... Er det kanskje meg du sikter til? Nei, vent.. Jeg har bodd i samme hus i 7 år :PVet du, noen bare er sånn, trenger ikke være noe galt med personen for det. Jeg blir alltid beskrevet som "hun som er så blid", og jeg kan også kaste på håret (det lever sitt eget liv), og oppfattes som litt flørtende av folk som ikke kjenner meg. Enkelte damer ser nok på det som en trussel/teit siden med gjerne gir god respons, men jeg er jo like blid og tullete med damene, så de skjønner fort at det bare er sånn jeg er.. Hadde du SKADET meg bare fordi jeg er blid og tuller med mannen din så hadde jeg dessverre meldt deg både til politi og barnevern (om du har barn). For SÅ psykelig sjalu og ustabil bør ingen være Anonymous poster hash: 5548c...ff1 Ja altså, skrev jo at jeg hadde sagt fra først da Jeg er ikke sykelig sjalu, men om en dame hadde blitt oppfattet som flørtete av meg og mannen, å vi hadde sagt fra og hun da fortsatte, ja da kunne jeg med tiden blitt hissig. Å si skadet er bare en talemåte for at jeg hadde blitt veldig sint. Det handler ikke om sjalusi, men både jeg å mannen min er veldig enige om hva vi synes er ok eller ikke. Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn. Jeg finner det ufattelig ubehagelig at folk jeg ikke kjenner godt trår over intimgrensen min og mannen er helt lik. Men om du ikke gjør det med viilje, ville du vel også sluttet når jeg hadde tatt det opp med deg på en ok måte, hadde du vel? Ellers kunne du skyldt deg selv for sinnet mitt Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 "Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn." Wow...! Jøss. Her er det dere som legger altfor mye i dette HI...! Denne damen er mest sannsynlig bare hyggelig og en varm person. Anonymous poster hash: 2a3a8...981 Det var ikke jeg som skrev denne kommentaren. Jeg er da ikke helt sprø heller Hi Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7
Hønemor30 Skrevet 8. mai 2014 #42 Skrevet 8. mai 2014 Er det galt å kaste på håret i samtale med naboer? Kan man kaste litt? Teller det hvis hodet bare beveger seg uten at hårstråene skifter retning? Hva hvis man fjerner luggen med hånden uten å kaste? Kanskje best med hijab. Da kan man ikke kaste på håret. Anonymous poster hash: 5ea6d...7e4 Hva med burka?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #43 Skrevet 8. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann.Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det.Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Hehehe... Da skal jeg vel kanskje være glad jeg ikke er naboen din For jeg er nemlig "ei slik dame" som ler høyt og hjertelig, er veldig fysisk (som i å dytte ertende, ta på armen, bruker navnet til personen i direkte tale, osv)... Er det kanskje meg du sikter til? Nei, vent.. Jeg har bodd i samme hus i 7 år :PVet du, noen bare er sånn, trenger ikke være noe galt med personen for det. Jeg blir alltid beskrevet som "hun som er så blid", og jeg kan også kaste på håret (det lever sitt eget liv), og oppfattes som litt flørtende av folk som ikke kjenner meg. Enkelte damer ser nok på det som en trussel/teit siden med gjerne gir god respons, men jeg er jo like blid og tullete med damene, så de skjønner fort at det bare er sånn jeg er.. Hadde du SKADET meg bare fordi jeg er blid og tuller med mannen din så hadde jeg dessverre meldt deg både til politi og barnevern (om du har barn). For SÅ psykelig sjalu og ustabil bør ingen være Anonymous poster hash: 5548c...ff1 Ja altså, skrev jo at jeg hadde sagt fra først da Jeg er ikke sykelig sjalu, men om en dame hadde blitt oppfattet som flørtete av meg og mannen, å vi hadde sagt fra og hun da fortsatte, ja da kunne jeg med tiden blitt hissig. Å si skadet er bare en talemåte for at jeg hadde blitt veldig sint. Det handler ikke om sjalusi, men både jeg å mannen min er veldig enige om hva vi synes er ok eller ikke. Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn. Jeg finner det ufattelig ubehagelig at folk jeg ikke kjenner godt trår over intimgrensen min og mannen er helt lik. Men om du ikke gjør det med viilje, ville du vel også sluttet når jeg hadde tatt det opp med deg på en ok måte, hadde du vel? Ellers kunne du skyldt deg selv for sinnet mitt Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 "Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn." Wow...! Jøss. Her er det dere som legger altfor mye i dette HI...! Denne damen er mest sannsynlig bare hyggelig og en varm person. Anonymous poster hash: 2a3a8...981 Det var ikke jeg som skrev denne kommentaren. Jeg er da ikke helt sprø heller Hi Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7 Så å ha forskjellige definisjoner på hva som er ok eller ha en vid intimsome er å være sprø? Jeg syntes synd på deg å mannen HI. Men det gjør jeg ikke lenger. Mulig jeg ikke er vel bevart, men jeg kjemper for den jeg bryr meg om. Typisk folk her inne, om man ikke er akkurat som resten så er man ikke riktig. Dere får bare plages i stillhet da om du ikke klarer å åpne kjeften å være ærlig mot kvinnfolket. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #44 Skrevet 8. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann.Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det.Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Hehehe... Da skal jeg vel kanskje være glad jeg ikke er naboen din For jeg er nemlig "ei slik dame" som ler høyt og hjertelig, er veldig fysisk (som i å dytte ertende, ta på armen, bruker navnet til personen i direkte tale, osv)... Er det kanskje meg du sikter til? Nei, vent.. Jeg har bodd i samme hus i 7 år :PVet du, noen bare er sånn, trenger ikke være noe galt med personen for det. Jeg blir alltid beskrevet som "hun som er så blid", og jeg kan også kaste på håret (det lever sitt eget liv), og oppfattes som litt flørtende av folk som ikke kjenner meg. Enkelte damer ser nok på det som en trussel/teit siden med gjerne gir god respons, men jeg er jo like blid og tullete med damene, så de skjønner fort at det bare er sånn jeg er.. Hadde du SKADET meg bare fordi jeg er blid og tuller med mannen din så hadde jeg dessverre meldt deg både til politi og barnevern (om du har barn). For SÅ psykelig sjalu og ustabil bør ingen være Anonymous poster hash: 5548c...ff1 Ja altså, skrev jo at jeg hadde sagt fra først da Jeg er ikke sykelig sjalu, men om en dame hadde blitt oppfattet som flørtete av meg og mannen, å vi hadde sagt fra og hun da fortsatte, ja da kunne jeg med tiden blitt hissig. Å si skadet er bare en talemåte for at jeg hadde blitt veldig sint. Det handler ikke om sjalusi, men både jeg å mannen min er veldig enige om hva vi synes er ok eller ikke. Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn. Jeg finner det ufattelig ubehagelig at folk jeg ikke kjenner godt trår over intimgrensen min og mannen er helt lik. Men om du ikke gjør det med viilje, ville du vel også sluttet når jeg hadde tatt det opp med deg på en ok måte, hadde du vel? Ellers kunne du skyldt deg selv for sinnet mitt Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 "Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn." Wow...! Jøss. Her er det dere som legger altfor mye i dette HI...! Denne damen er mest sannsynlig bare hyggelig og en varm person. Anonymous poster hash: 2a3a8...981 Det var ikke jeg som skrev denne kommentaren. Jeg er da ikke helt sprø heller Hi Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7 Så å ha forskjellige definisjoner på hva som er ok eller ha en vid intimsome er å være sprø? Jeg syntes synd på deg å mannen HI. Men det gjør jeg ikke lenger. Mulig jeg ikke er vel bevart, men jeg kjemper for den jeg bryr meg om. Typisk folk her inne, om man ikke er akkurat som resten så er man ikke riktig. Dere får bare plages i stillhet da om du ikke klarer å åpne kjeften å være ærlig mot kvinnfolket. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Såså, det var ikke deg jeg mente som var sprø jeg viste til at det ikke er jeg som har skrevet det du siterte. Det er ikke jeg som vil skade damer som legger hånden på armen til mannen min - jeg ser at det kunne misforstås, beklager det. Om du ser på anonymkodene på mine innlegg ser du at de ikke er like den du siterte. Hi Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #45 Skrevet 8. mai 2014 men, litt nervøs er du hi. vist ikke så skjønner jeg ikke hvorfor tråden ble opprettet eller hvorfor du skal ta det opp med henne.Anonymous poster hash: 00446...e55 Signerer denne. Du tror ikke at din mann kanskje synes at de ekstra kiloene til nabodamen gir henne et fyrrig og sexy utseende som du kanskje aldri kan oppnå? Anonymous poster hash: 3c8b5...ca6
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #46 Skrevet 8. mai 2014 men, litt nervøs er du hi. vist ikke så skjønner jeg ikke hvorfor tråden ble opprettet eller hvorfor du skal ta det opp med henne.Anonymous poster hash: 00446...e55 Signerer denne. Du tror ikke at din mann kanskje synes at de ekstra kiloene til nabodamen gir henne et fyrrig og sexy utseende som du kanskje aldri kan oppnå? Anonymous poster hash: 3c8b5...ca6 Nei, det tror jeg ikke gitt Hi Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #47 Skrevet 9. mai 2014 En kvinne som hadde eglet seg inn på mannen min, ledd høylytt, kastet på håret og tatt på han hadde jeg sett på som flørtete og hun hadde fått beskjed om at jeg ikke syntes det var greit. hadde hun ikke tatt til seg det hadde hun blitt en skadd kvinne med tiden. Min man er min mann. Si til helle rett ut at du ikke synes det er greit at hun flørter med mannen din, og sier hun at hun ikke flørter så kan du si at i dine øyne er det å TA på mannen din flørting, så da kan hun i allefall slutte med det. Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 Hehehe... Da skal jeg vel kanskje være glad jeg ikke er naboen din For jeg er nemlig "ei slik dame" som ler høyt og hjertelig, er veldig fysisk (som i å dytte ertende, ta på armen, bruker navnet til personen i direkte tale, osv)... Er det kanskje meg du sikter til? Nei, vent.. Jeg har bodd i samme hus i 7 år Vet du, noen bare er sånn, trenger ikke være noe galt med personen for det. Jeg blir alltid beskrevet som "hun som er så blid", og jeg kan også kaste på håret (det lever sitt eget liv), og oppfattes som litt flørtende av folk som ikke kjenner meg. Enkelte damer ser nok på det som en trussel/teit siden med gjerne gir god respons, men jeg er jo like blid og tullete med damene, så de skjønner fort at det bare er sånn jeg er.. Hadde du SKADET meg bare fordi jeg er blid og tuller med mannen din så hadde jeg dessverre meldt deg både til politi og barnevern (om du har barn). For SÅ psykelig sjalu og ustabil bør ingen være Anonymous poster hash: 5548c...ff1 Ja altså, skrev jo at jeg hadde sagt fra først da Jeg er ikke sykelig sjalu, men om en dame hadde blitt oppfattet som flørtete av meg og mannen, å vi hadde sagt fra og hun da fortsatte, ja da kunne jeg med tiden blitt hissig. Å si skadet er bare en talemåte for at jeg hadde blitt veldig sint. Det handler ikke om sjalusi, men både jeg å mannen min er veldig enige om hva vi synes er ok eller ikke. Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn. Jeg finner det ufattelig ubehagelig at folk jeg ikke kjenner godt trår over intimgrensen min og mannen er helt lik. Men om du ikke gjør det med viilje, ville du vel også sluttet når jeg hadde tatt det opp med deg på en ok måte, hadde du vel? Ellers kunne du skyldt deg selv for sinnet mitt Anonymous poster hash: 02b4e...9b2 "Å berøre noen ved å legge en hånd på arm eller skulder osv, det viser en vss intimitet/samhørighet som vi begge synes er forbeholdt familie/venner/barn." Wow...! Jøss. Her er det dere som legger altfor mye i dette HI...! Denne damen er mest sannsynlig bare hyggelig og en varm person. Anonymous poster hash: 2a3a8...981 Er det virkelig rart å ikke ville bli kladdet på av fremmende folk? Anonymous poster hash: 1489f...fbd
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #48 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er nok som din nye nabo. Ikke fordi jeg er ute etter gifte og ugifte menn, men fordi jeg alltid har følt meg mer komfortabel sammen med menn enn kvinner. Ta det med ro. Skjønner godt at hun foretrekker han, om du skuler fientlig på henne. Anonymous poster hash: eddfe...db0 Signerer denne! Har også mye lettere for å omgås menn. Og ja, man har en litt annen tone/væremåte med de enn med damer. jeg er mer "flørtete"/køddete med menn enn med damer, det er vel litt naturlig (?!), men jeg er godt gift og er totalt uinteressert i andre menn sånn sett. Anonymous poster hash: 06e97...fc0
skjotta Skrevet 9. mai 2014 #49 Skrevet 9. mai 2014 det er veldig godt mulig å være både hyggelig, flørtete, åpen og smilende UTEN å ville "ta" mannen til noen som helst.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #50 Skrevet 9. mai 2014 Er det mulig å gjøre seg så liten og patetisk?!? Hun er ganske nyskilt og flyttet inn rett over gaten for et par mnd siden. Det begynte forsiktig med at hun trengte hjelp til småting, men hun kom bare når mannen var hjemme. Etterhvert la vi merke til at hun kommer ut hver gang mannen viser seg i hagen og det er ikke måte på hvor sprudlende og vittig hun er. Hun ler høyt, tar han 'tilfeldig' på armen og kaster på håret Hun er (dessverre for henne og heldigvis for meg) alt mannen min ikke liker i en kvinne - høylydt, oversminket og en smule tykk så jeg ser ingen fare i at hun skal lykkes i sitt forsett, men jeg syns det er ganske patetisk og ikke minst dårlig gjort når hun selv ble forlatt av sin utro mann. Hun er vanlig høflig med meg, men det er absolutt ingen tvil om at det er mannen min hun foretrekker Vi ler litt av henne, men syns jo det er litt ubehagelige også. Ta det opp med henne eller la det skure og gå? Anonymous poster hash: 2b4fe...9d7 ER DET MEG DU SNAKKER OM HER?? Anonymous poster hash: deced...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå