Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #26 Skrevet 8. mai 2014 Gratulerer Hva jobber dere med, dere som må skifte bukse etter to dager? Selv jeg, som er norgesmester i å skvalpe, søle, miste, skumpe borti og som i tillegg rett som det er sitter på knærne på gulvet, klarer å holde ei bukse rein i ei uke. Er buksene deres virkelig møkkete, eller er det en vane dere har lagt dere til? Jobber også i bhg. Men sjelden jeg trenger å skifte bukse hver dag pga det. Jeg skifter hver dag men jobber i bhg... Mye klis Anonymous poster hash: 9e529...8e5 Anonymous poster hash: 1a946...20f
Våryr ✿ Skrevet 8. mai 2014 #27 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er litt usikker på hvor mange dager jeg bruker buksene. For det er sjeldent jeg bruker samme bukse to dager på rad. Men jeg vasker ikke buksene mine etter hvert bruk. Gensre vasker jeg som oftest etter en dag. Med mindre de er litt vide, og ikke lukter. Men jeg klarer ikke bruke gensre som lukter av gårsdagens deodorant.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #28 Skrevet 8. mai 2014 Genser, t-skjorte, truser og sokker bytter jeg hver dag.. Bukser kan jeg bruke 3-4 ganger? Har uniform på jobb, så det blir ikke til at jeg går i de 12 timer i døgnet. Bruker som regel ikke buksene 3-4 dager på rad da. Legger heller ikke brukte klær tilbake i skapet, men henger de på en knaggordning vi har.. Bh, hmm.. Det tørr jeg ikke tenke på en gang:P Kunne sikkert byttet oftere jaaaa... Anonymous poster hash: 41c28...25f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #29 Skrevet 8. mai 2014 Hvordan klarer dere å holde klærne rene i så mange dager? Har dere ikke barn? Anonymous poster hash: e4315...706
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #30 Skrevet 8. mai 2014 Gjør omtrent som deg, en bruker genser maks to dager, gjerne ikke på rad. Har noen bukser jeg bytter på med som jeg ikke vasker etter hver dag, men bytter etter en eller to dager ut i fra hvilken genser jeg bruker, pluss at jeg vil gi et inntrykk av at jeg ikke bruker den i 4-7 dager før jeg vasker den. Anonymous poster hash: 65b0c...925
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #31 Skrevet 8. mai 2014 Nei, hi, du er ikke urenslig. Jeg gjør stor sett som deg. Anonymous poster hash: 2297a...ee8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #32 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har 3 store barn på 12.14 og 16, gravid med 4,så ikke så mye klin med de. er lett og holde seg ren Anonymous poster hash: afde9...8c9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #33 Skrevet 8. mai 2014 Jeg bruker så og si kun jeans både på jobb og ellers. Alltid når jeg kjøper jeans så sier de i butikken at man skal vente lengst mulig med å vaske de, minst 6 måneder. Så jeg vasker jeansene mine og mannens veldig sjelden, men vi bruker jo ikke samme buksepar i 6 måneder i strekk. Når den ikke er synlig skitten eller lukter så legger jeg de inn i skapet på en egen plass for brukte klær som kan brukes om igjen. Men dette er jo ikke jenas kjøpt på Cubus og H&M da. Kanskje det er annerledes for de? Vanlige bukser som chinos som mannen bruker vasker jeg langt oftere. Dressbukser samles opp og sendes til rens et par ganger i halvåret. Anonymous poster hash: feaa3...894
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #34 Skrevet 8. mai 2014 Nei du er ikke urenslig. Her dusjet både jeg og mannen ca 1 gang i uka. Da bytter vi også undertøy, bukse og genser. Det er bare tull at det trengs oftere. Ikke lukter vi heller. Anonymous poster hash: db452...4f0
monson Skrevet 8. mai 2014 #35 Skrevet 8. mai 2014 Nei du er ikke urenslig. Her dusjet både jeg og mannen ca 1 gang i uka. Da bytter vi også undertøy, bukse og genser. Det er bare tull at det trengs oftere. Ikke lukter vi heller. Anonymous poster hash: db452...4f0 nja.. at dere ikke luktet. det tviler jeg på!!
mylittlecat Skrevet 8. mai 2014 #36 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er overrasket over at det virker til å være såpass vanlig å bruke samme bukse i en hel uke! Det hadde aldri falt meg inn, da hadde jeg følt meg skitten. Max to dager bruker jeg tøyet, men da kun om jeg ikke har gjort noe spesielt.
*Miss Marple* Skrevet 8. mai 2014 #37 Skrevet 8. mai 2014 Jeg bruker så og si kun jeans både på jobb og ellers. Alltid når jeg kjøper jeans så sier de i butikken at man skal vente lengst mulig med å vaske de, minst 6 måneder. Så jeg vasker jeansene mine og mannens veldig sjelden, men vi bruker jo ikke samme buksepar i 6 måneder i strekk. Når den ikke er synlig skitten eller lukter så legger jeg de inn i skapet på en egen plass for brukte klær som kan brukes om igjen. Men dette er jo ikke jenas kjøpt på Cubus og H&M da. Kanskje det er annerledes for de? Vanlige bukser som chinos som mannen bruker vasker jeg langt oftere. Dressbukser samles opp og sendes til rens et par ganger i halvåret. Anonymous poster hash: feaa3...894 Vaske jeans hvert halvår!?!? Hva i all verden skal være vitsen med det da? Klær vaskes når de er skitne om det er hver dag eller etter 3-4 dagers bruk. Men et halvt år du mente kanskje 6 dager *håper*
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #38 Skrevet 8. mai 2014 Jeg bruker så og si kun jeans både på jobb og ellers. Alltid når jeg kjøper jeans så sier de i butikken at man skal vente lengst mulig med å vaske de, minst 6 måneder. Så jeg vasker jeansene mine og mannens veldig sjelden, men vi bruker jo ikke samme buksepar i 6 måneder i strekk. Når den ikke er synlig skitten eller lukter så legger jeg de inn i skapet på en egen plass for brukte klær som kan brukes om igjen. Men dette er jo ikke jenas kjøpt på Cubus og H&M da. Kanskje det er annerledes for de? Vanlige bukser som chinos som mannen bruker vasker jeg langt oftere. Dressbukser samles opp og sendes til rens et par ganger i halvåret. Anonymous poster hash: feaa3...894 Vaske jeans hvert halvår!?!? Hva i all verden skal være vitsen med det da? Klær vaskes når de er skitne om det er hver dag eller etter 3-4 dagers bruk. Men et halvt år du mente kanskje 6 dager *håper* Nope, halvår ja http://m.klikk.no/mote/detnye/shopping/article823815.ece Håper linken virker, sitter bare med mobilen.. Anonymous poster hash: feaa3...894
*Miss Marple* Skrevet 8. mai 2014 #39 Skrevet 8. mai 2014 Jeg bruker så og si kun jeans både på jobb og ellers. Alltid når jeg kjøper jeans så sier de i butikken at man skal vente lengst mulig med å vaske de, minst 6 måneder. Så jeg vasker jeansene mine og mannens veldig sjelden, men vi bruker jo ikke samme buksepar i 6 måneder i strekk. Når den ikke er synlig skitten eller lukter så legger jeg de inn i skapet på en egen plass for brukte klær som kan brukes om igjen. Men dette er jo ikke jenas kjøpt på Cubus og H&M da. Kanskje det er annerledes for de? Vanlige bukser som chinos som mannen bruker vasker jeg langt oftere. Dressbukser samles opp og sendes til rens et par ganger i halvåret. Anonymous poster hash: feaa3...894 Vaske jeans hvert halvår!?!? Hva i all verden skal være vitsen med det da? Klær vaskes når de er skitne om det er hver dag eller etter 3-4 dagers bruk. Men et halvt år du mente kanskje 6 dager *håper*Nope, halvår ja http://m.klikk.no/mote/detnye/shopping/article823815.ece Håper linken virker, sitter bare med mobilen.. Anonymous poster hash: feaa3...894 Okay. Men hvorfor? Og ingen makt i verden hadde fått meg til å gå i en bukse med to år gammel skit! Tenke hvor vi sitter, svetter og mister hudceller 😝urk😕
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #40 Skrevet 8. mai 2014 Jeg bruker så og si kun jeans både på jobb og ellers. Alltid når jeg kjøper jeans så sier de i butikken at man skal vente lengst mulig med å vaske de, minst 6 måneder. Så jeg vasker jeansene mine og mannens veldig sjelden, men vi bruker jo ikke samme buksepar i 6 måneder i strekk. Når den ikke er synlig skitten eller lukter så legger jeg de inn i skapet på en egen plass for brukte klær som kan brukes om igjen. Men dette er jo ikke jenas kjøpt på Cubus og H&M da. Kanskje det er annerledes for de? Vanlige bukser som chinos som mannen bruker vasker jeg langt oftere. Dressbukser samles opp og sendes til rens et par ganger i halvåret. Anonymous poster hash: feaa3...894 Vaske jeans hvert halvår!?!? Hva i all verden skal være vitsen med det da? Klær vaskes når de er skitne om det er hver dag eller etter 3-4 dagers bruk. Men et halvt år du mente kanskje 6 dager *håper*Nope, halvår ja http://m.klikk.no/mote/detnye/shopping/article823815.ece Håper linken virker, sitter bare med mobilen.. Anonymous poster hash: feaa3...894 Okay. Men hvorfor? Og ingen makt i verden hadde fått meg til å gå i en bukse med to år gammel skit! Tenke hvor vi sitter, svetter og mister hudceller 😝urk😕 Jeg og mannen kjøper dyre jeans og da vil vi ikke at de skal miste form og farge. De henger styggere hvis man vasker for ofte og feil. Anonymous poster hash: feaa3...894
eplekart11&snørose14 Skrevet 8. mai 2014 #41 Skrevet 8. mai 2014 Er lufting og flekkvasking heeelt ute? Jeg er ikke kjempegod på det selv, men prøver å begrense vasken mest mulig. Med småbarn blir det nok bruk av vaskemaskinen/tørketrommelen med det det innebærer av såpe, vann og energibruk! Bukser og genser/jakker henger jeg til lufting, og fjerner enkleltflekker om det går. Bruker buksene opp mot 7 dager kanskje, men ikke i strekk. Lufter også ullundertøyet til barna, vasker når det er brukt 2-3 dager eller tilsølt. Truser/sokker/ammebh og tshirts/undertrøyer byttes daglig. Også håndduker brukes etter 2-3 dusjer. Skifter felles håndklær som hender tørkes på daglig. Prøver også å 'fylle opp' vaskemaskinen, gidder ikke vaske 2-3 plagg av gangen. Er en gammel dame midt i 30-årene og mener vi er rene og godluktene hele familien
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #42 Skrevet 8. mai 2014 Aldri samme klær to dager på rad, men vasker ikke etter hver bruk.. Henger de til lufting, vasker ved behov. Anonymous poster hash: c3e7e...603
*Miss Marple* Skrevet 8. mai 2014 #43 Skrevet 8. mai 2014 Jeg bruker så og si kun jeans både på jobb og ellers. Alltid når jeg kjøper jeans så sier de i butikken at man skal vente lengst mulig med å vaske de, minst 6 måneder. Så jeg vasker jeansene mine og mannens veldig sjelden, men vi bruker jo ikke samme buksepar i 6 måneder i strekk. Når den ikke er synlig skitten eller lukter så legger jeg de inn i skapet på en egen plass for brukte klær som kan brukes om igjen. Men dette er jo ikke jenas kjøpt på Cubus og H&M da. Kanskje det er annerledes for de? Vanlige bukser som chinos som mannen bruker vasker jeg langt oftere. Dressbukser samles opp og sendes til rens et par ganger i halvåret. Anonymous poster hash: feaa3...894 Vaske jeans hvert halvår!?!? Hva i all verden skal være vitsen med det da? Klær vaskes når de er skitne om det er hver dag eller etter 3-4 dagers bruk. Men et halvt år du mente kanskje 6 dager *håper*Nope, halvår ja http://m.klikk.no/mote/detnye/shopping/article823815.ece Håper linken virker, sitter bare med mobilen.. Anonymous poster hash: feaa3...894 Okay. Men hvorfor? Og ingen makt i verden hadde fått meg til å gå i en bukse med to år gammel skit! Tenke hvor vi sitter, svetter og mister hudceller 😝urk😕 Jeg og mannen kjøper dyre jeans og da vil vi ikke at de skal miste form og farge. De henger styggere hvis man vasker for ofte og feil. Anonymous poster hash: feaa3...894 Jaja, det er nå en himmelvid forskjell på for ofte og to ganger i året i min bok da. Hjelper lite med dyre bukser om de er inngrodd i skit. Men hver sin lyst, jeg ble bare forundret da jeg aldri har hørt om dette før.
<3 2G <3 Skrevet 8. mai 2014 #44 Skrevet 8. mai 2014 Hun er urimelig. Er genseren og buksa rene og ikke lukter brukes det i flere dager her. Anonymous poster hash: 2ce41...422 Poenget er vel at man sjelden kjenner at man lukter selv... Anonymous poster hash: 48800...149 Ikke alle er sånn at de ikke kjenner sin egen lukt før andre. Jeg reagerer veldig fort på egen lukt, å det skal en del til for at det lukter av meg. HI: Synes du bruker samme bh lenge, men det er meg. Eller ser jeg ikke noe grunn til at andre skal klage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå