Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Fikk beskjed av min venninne at jeg er urenslig, dusjer hver dag og skifter truse og sokker hver gang, bh bruker jeg kanskje 3-4 dager og busker og genser 3-7 dager,syns ikke buske og genser er nødvending og skifte så lenge de er helt rene, er jeg urenslig,eller er hun urimlig? Anonymous poster hash: afde9...8c9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Selv om det ikke er skittent kan det jo lukte. Anonymous poster hash: c9961...36d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Hun er urimelig. Er genseren og buksa rene og ikke lukter brukes det i flere dager her. Anonymous poster hash: 2ce41...422
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Ja, du er en gris. Fysj. Anonymous poster hash: d4ff7...578
Gjest Antarctica Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Jeg kan ikke ha samme genser i mange dager. Max 2 dager. Men utover det gjør jeg omtrent som du.
HvittHus Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Bruker bukser maks to dager. Gensere blir skiftet hver dag.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Genser synes jeg har en grense på 2-3 dager, men ellers er jeg som deg. Anonymous poster hash: 5b1c1...5a4
Elskerhøsten2014 Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hun er urimlig ja. gjør det samme som deg, har aldri fått en klage,men skifter jo selvsagt hvis det lukter Endret 8. mai 2014 av olli bolli totti
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Det å bruke en bukse maks to dager er faktisk tullete, med mindre man har spesielle problemer med lukt fra underlivet. Man bruker truse i buksa, man vasker seg daglig, og ved normalt bruk er den ikke skitten etter to dager. Å vaske den så ofte sliter på både buksa og miljøet. Jeg kan bruke en bukse i opp til en uke. Ettersittende bomullsgensere bytter jeg hver dag, men større gensere som jeg har utenpå kan jeg bruke i flere dager. Så lenge klær ikek lukter eller ser skittent ut, er det unødvendig å vaske det. Unntaket er truser og sokker, de bør skiftes daglig. Anonymous poster hash: 88a65...469
Himmel og hav Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Det kommer jo litt an på. Bukser kan jeg godt bruke i en uke, hvis ikke jeg får flekker på den. Gensere kan jeg bruke like lenge, om de er en slik utenpågenser, slik at jeg har ei t-skjorte under. T-skjorter ol. holder i 1 eller 2 dager.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Bukser kan jeg bruke i noen dager i strekk. Alt annet skiftes hver dag. Anonymous poster hash: 7846c...4b3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Bh skiftes også hver dag.Bukse max 2 dager, overdel byttes hver dag. Anonymous poster hash: 193cf...453
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Genser/overdel bytter jeg stort sett hver dag, hender jeg går med samme genser to dager på rad men det er sjelden. Buksa kan jeg godt bruke en uke uten å vaske, den blir da ikke skitten... Undertøy og sokker byttes hver dag. Anonymous poster hash: 9e789...c80
Himmel og hav Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Hva jobber dere med, dere som må skifte bukse etter to dager? Selv jeg, som er norgesmester i å skvalpe, søle, miste, skumpe borti og som i tillegg rett som det er sitter på knærne på gulvet, klarer å holde ei bukse rein i ei uke. Er buksene deres virkelig møkkete, eller er det en vane dere har lagt dere til?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Fikk beskjed av min venninne at jeg er urenslig, dusjer hver dag og skifter truse og sokker hver gang, bh bruker jeg kanskje 3-4 dager og busker og genser 3-7 dager,syns ikke buske og genser er nødvending og skifte så lenge de er helt rene, er jeg urenslig,eller er hun urimlig? Anonymous poster hash: afde9...8c9 Du burde bytte BH og genser langt oftere... Bukser kan gjerne brukes en del dager hvis de ikke er skitne. Anonymous poster hash: 48800...149
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Hun er urimelig. Er genseren og buksa rene og ikke lukter brukes det i flere dager her. Anonymous poster hash: 2ce41...422 Poenget er vel at man sjelden kjenner at man lukter selv... Anonymous poster hash: 48800...149
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Takk for svar alle sammen blir mye vask,hvis vi skal vaske klær så ofte Anonymous poster hash: afde9...8c9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 Hva jobber dere med, dere som må skifte bukse etter to dager? Selv jeg, som er norgesmester i å skvalpe, søle, miste, skumpe borti og som i tillegg rett som det er sitter på knærne på gulvet, klarer å holde ei bukse rein i ei uke. Er buksene deres virkelig møkkete, eller er det en vane dere har lagt dere til? Liker det ikke når det begynner å bli knær i buksa og det blir litt slarkete i fasongen. Blir gjerne sånn etter noen dager i bruk. #12 Anonymous poster hash: 7846c...4b3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #19 Skrevet 8. mai 2014 Hva jobber dere med, dere som må skifte bukse etter to dager? Selv jeg, som er norgesmester i å skvalpe, søle, miste, skumpe borti og som i tillegg rett som det er sitter på knærne på gulvet, klarer å holde ei bukse rein i ei uke. Er buksene deres virkelig møkkete, eller er det en vane dere har lagt dere til? Jeg skifter hver dag men jobber i bhg... Mye klis Anonymous poster hash: 9e529...8e5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #20 Skrevet 8. mai 2014 Takk for svar alle sammen blir mye vask,hvis vi skal vaske klær så ofte Anonymous poster hash: afde9...8c9 Synes forresten venninnen din er mer enn frekk, som kaller deg urenslig. Anonymous poster hash: 88a65...469
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #21 Skrevet 8. mai 2014 Jeg skifter bh hver 2-3 dag. Går aldri med den samme toppen to dager på rad, men hender at jeg ikke vasker den før jeg bruker den en dag eller to til. Ettersittende topper byttes hver dag. Sokker og truser byttes hver dag. Bukse kan jeg bruke i 3 dager. Det er stor forskjell på 3-7 dager. Bruker du samme bukse og topp i syv dager på rad, så hadde jeg reagert. Anonymous poster hash: 94959...a7a
*Miss Marple* Skrevet 8. mai 2014 #22 Skrevet 8. mai 2014 Jeg går jo aldri i samme bukse i en uke i strekk, men kan legge den tilbake i skapet etter en dags bruk så lenge den er ren og ikke slaskete. Samme med gensere. Man merker da ganske godt når et klesplagg er klart for vaskemaskinen? Med en ettåring i huset blir det en del søl, så for tiden er målet å ha på samme genser en hel dag, men ellers er det bare undertøy og sokker som skiftes daglig.
HvittHus Skrevet 8. mai 2014 #23 Skrevet 8. mai 2014 Hva jobber dere med, dere som må skifte bukse etter to dager? Selv jeg, som er norgesmester i å skvalpe, søle, miste, skumpe borti og som i tillegg rett som det er sitter på knærne på gulvet, klarer å holde ei bukse rein i ei uke. Er buksene deres virkelig møkkete, eller er det en vane dere har lagt dere til? Jeg har hund, veldig stor hund. Når han stryker seg inntil buksene mine er det uunngåelig at de blir hårete og ekle. I tillegg mister man mengder med død hud hver dag. Dette setter seg i tøyet. At man kan drøye bukseskift i tre dager klarer jeg helt fint å se er normalt, men ei bukse som er brukt i sju dager, det er over kanten for min del.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #24 Skrevet 8. mai 2014 Kjær som ban bruker tett innpå kroppen trenger gjerne vask etter et par dager selv om de ikke er direkte skitne! Svette, døde hudceller, hår osv setter seg i klærne. I tillegg til matlukt, os fra matlaging mm. Tettsittende overdeler bytter jeg stort sett hevr dag. Bukser kan jeg bruke i noen dager, men som en annen her sa - det ser stooor forskjell på 3 dager og 7 dager. Jeg kunne aldri gått i ei buke 7 hele dager! Anonymous poster hash: 175a2...0a7
Von Hertelhofen Skrevet 8. mai 2014 #25 Skrevet 8. mai 2014 Virker ikke slik, nei. Men kommer an på håndhgiene også. Jeg har ei venninne som både dusjer, vasker håret og har rene klær på hver dag. Alikevel vil jeg kalle henne urenslig fordi hun lar hunden sleike henne i fjeset og hun er dårlig på håndhygiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå