Gå til innhold

hva kaller dere babyen i magen?


monson

Anbefalte innlegg

Lykkespiren

Lykkebaby

Lille skatt

Lille i magen

Kjært barn har mange navn.

Størstas kallenavn er lille appelsin :)

Det siste nye nå 24+0 er Lille Ville <3 hehe.

Er så utrolig aktiv i magen med knallharde bevegelser som kjennes godt inni, og utpå magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Etter vi fikk vite kjønn me nr 2 kalte vi han lillegutt, og det sitter igjen ennå! Han blir fortsatt kalt d av besteforeldre å tanter og nå er han 6mnd :P Har nr 3 i magen nå og kaller h*n ikke for noe, ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magetrollet, babymus og den (vet ikke hva det er enda) :)

Kalte den bamsemums etter 1. Ul, men ikke så mye nå lenger :P

Endret av Fruen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstemann var Rabagast, nå har vi Bøllefrøet :) Jeg får fnatt av svigermor som kaller Bøllefrø for nurket, lillegull og gullet. Hun kaller bare eldstemann for lillegull og gullet nå og, og det irriterer meg. guttungen har et navn, og .... jeg får grøsninger av "lillegullet til farmor"



Anonymous poster hash: 24647...abd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I begynnelsen var det "den" eller han

Etter UL er det hun, mini, lillefrøken, frøken hoppsasa (når hun turner og sparker masse), den lille og babyen. Samboer bruker av og til navnet hun skal få, det syns jeg er rart enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting... "Den" kanskje... Jeg klarer ikke helt å forholde meg til det før den er ute tror jeg.

 

Anonymous poster hash: 8f61d...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det vel mest i Lille, babyen eller den. Noenganger Lillebror, før jeg tar meg i det og slenger på "eller lillesøster". Vi vet ikke hva det blir, men de som har noen magefølelse på det er overbevist om gutt.

Tror kanskje gutt jeg også, men er langt fra overbevist.

Kjæresten er veldig innstilt på gutt, så jeg håper litt at det skal bli gutt, slik at han ikke skal bli "skuffet". (Han blir glad for jente også, absolutt, men han har ikke lyst å være eneste hane i kurven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt "den" til tider, selv om vi har fått vite at det mest sannsynlig er gutt, ellers blir han kalt "han", navnet og magedyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller han for Grutle... Ikke fordi han skal hete det altså, bare et lite tullenavn som jeg og en venninne fant på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vi har en jente på 6 mnd. Hun kaller vi Lille rusk/ ruska. Babyen i magen kaller vi Micro rusk. Er 17 uker i svangerskapet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før oul var det igrunn ikke så mange kallenavn. Bøllefrø blei vel brukt, men alt var så uvirkelig så det gikk mest i ""den". Nå etter ul har vi fått vite at vi får baby med tut og da sa jeg på tull en gang at tuten måtte jo få et nytt babysett han også sånn som søstrene sine og ikke bare arve alt. Da sa sørlendingsmannen min "tuden" så breit han klarte og siden har han hett tuden. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enn så lenge så sier jeg lille knøttet :) Eller som min samboer sier "gutten", da ei på jobb sier det blir gutt ;) Det måtte jo selvfølgelig jeg fortelle, så siden da har det blitt "gutten"... Det vil vise seg på oul i august om det stemmer ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har en følelse av at det blir gutt, å etter det har sambo kaldt han for Egon, noe jeg er helt i mot, så går det i Evis, er ikke enig i den heller. :P Han prøver å finne passende navn til gutten, jeg vil bruke et arvenavn som er pent og som passer barnet når det er født.

Men nå kaller jeg han egentlig bare ''den lille'' eller ''den'', noen ganger ''knøtte'', selv om vi ikke viet hva det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier huleboeren :-) kommende bestefar sier sneipen. Blir mye kosenavn også. Herlig å gå gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p>Jeg kaller henne for "Vesla", "Frøkna" og "Lille Bebis" nå :D Litt om hverandre.. Bruker sikkert flere kallenavn jeg ikke kommer på også :D</p>

<br /><br /> Anonymous poster hash: 9c828...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...