Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller har du kanskje ikke noen kallenavn til den enda?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaller den avlegger'n :) Mens samboeren sier minipus. (Han er litt søtere enn meg, hehe.)

Skrevet

I første tri. ble han kalt frøet (og bøllefrøet når han fikk meg til å spy). Nå blir han kalt mini eller han.

Får gutt ;)

Skrevet

I første tri. ble han kalt frøet (og bøllefrøet når han fikk meg til å spy). Nå blir han kalt mini eller han.

Får gutt ;)

nei, vet du det alt? så gøy, og gratulerer!:)

jeg føler ikke Jeg finner noe åkalle babyen :-/ føler det litt rart om jeg begynner å kalle den for "knerten" eller noe.. men, kanskje for at jeg ikke har kjent noe til den enda osv. som gjør det litt fjernt for meg.. :-/

Skrevet

Lillegutt eller babyen :)

Anonymous poster hash: f1a4e...714

Skrevet

Min mor kaller babyen for "nurket" :-)

Skrevet

Peanut (uttalt på engelsk) ;-)

Skrevet

Magebolla eller magetrollet.

Skrevet

Kaller henne for navnet hun skal få når hun kommer, gjort det siden vi fikk vite kjønnet:)

Anonymous poster hash: 7be77...a8e
Skrevet

Lille frø frem til vi fikk vite kjønnet, nå er det lillesøster :)

Skrevet

siden sambo så bilder av hvordan et embryo ser ut de første ukene, har han/hun gått for "larven" :-P Ikke det "søteste" navnet, men morsomt ;-) Vi får se om vi "døper" om etter UL på mandag. 13+3 da, så ingen larve lenger da ;-) 

Skrevet

"Han", "babyen" eller "ungen" :) Ikke noe kosekosepuslesusle her!

Skrevet

Lykkespiren

Lykkebaby

Lille skatt

Lille i magen

Kjært barn har mange navn.

Størstas kallenavn er lille appelsin :)

Skrevet

Vet ikke kjønn ennå, så det går mest i «den», eller bare «babyen», evt. leieboeren, bolla, eller parasitten.

Skrevet

"Han", "babyen" eller "ungen" :) Ikke noe kosekosepuslesusle her!

Her også :) Noen ganger blir det "mini" eller "lillegutt", men vi snakker som oftest om "når ungen kommer".

Skrevet

Reka eller Tutta-Frank.

Skrevet

Får gutt ;)

nei, vet du det alt? så gøy, og gratulerer!:)

jeg føler ikke Jeg finner noe åkalle babyen :-/ føler det litt rart om jeg begynner å kalle den for "knerten" eller noe.. men, kanskje for at jeg ikke har kjent noe til den enda osv. som gjør det litt fjernt for meg.. :-/

Hehe, glemte å skrive "nå i andre tri."

Er over halvveis.

Skrevet

Kaller den for "babyen", "ho" siden det er en jente eller navnet hennes :) I begynnelsen var det bare "den", uff :P

Anonymous poster hash: d630b...7b0
Skrevet

Minsten og mini går igjen her :-)

Skrevet

Cashew :hjertesmil:  Da vi var på ultralyd uke 6 så den slik ut og det har bare blitt helt naturlig å si det navnet:)

Skrevet

Vi kaller (den) for "hun" eller lillesøster (selv om vi ikke vet at det blir en jente enda)...;) og av og til kalles hun ved diverse navnealternativer for å liksom prøve/ høre om det passer...men synes ingen navn passer, alt høres bare merkelig ut:/

Skrevet

Bolla, beibien eller navnet han skal få. Storebror var lille mannen hele tiden og det kaller vi han fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...