Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #26 Skrevet 7. mai 2014 Jeg fikk se big brother når det kom ut i 2001, da var jeg 14-15. Det gikk fint det selvom jeg så både sex, fyll og spetakkel. Og tro det eller ei men min mor var kjent for å være den strengeste i området, men dette fikk jeg se:); Anonymous poster hash: ba0a9...d92
ma(G)ma med to små :) Skrevet 7. mai 2014 #27 Skrevet 7. mai 2014 8 åringen min ser på av og til om han står opp igjen. Da er han vanskelig å få bort fra skjermen. Sender han i seng igjen om det blir for intenst. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f Nååååå tuller du?!?!?!?Det er ikke ofte jeg legger meg opp i hva andre foreldre gjør med ungene sine, men det det blir bare for drøyt!Han er ÅTTE år! Han skal ikke vite at det finnes voksne folk som oppfører seg på det viset der en gang!For det første er det du som bestemmer om han skal være i senga eller ikke, uansett hvor "vanskelig" det er, og for det andre så kan du vel skru av TVn eller sette på pause, hvis det absolutt er så nødvendig for deg å se på det sølet der?(Sukk... Jeg forstår nå mye bedre hvorfor tre av elevene mine i 2. klasse "runket" i løse lufta på skolen i dag, hvis det virkelig er mulig at barn på den alderen får se PH. hehe. har ikke problemer med hverken oppførsel eller å legge han. Skoleflink og oppegående gutt. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f Jeg sa ikke at du hadde problemer med verken oppførsel eller å legge ham. Det var du selv som sa at han var vanskelig å få bort fra skjermen, når han stod opp etter leggetid. Og hvis du ikke vil/orker/klarer å få ham i seng, så fikk du et godt tips om å skru av TVn.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #28 Skrevet 7. mai 2014 Mine to eldste er snart 17 og 15 og de får vel se det de ønsker bortsett fra at 15-åringen ikke får se filmer med 18-års grense, men det er vel heller ikke noe hun ønsker, så null konflikt. Begge begynte å se paradise da de starta på ungdomsskolen, altså 13-14 år. Selvsagt bryr jeg meg om hva de ser, men programmer på f.eks. Tv3 gjør ikkr noen skade. Anonymous poster hash: 5f84a...932
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #29 Skrevet 7. mai 2014 8 åringen min ser på av og til om han står opp igjen. Da er han vanskelig å få bort fra skjermen. Sender han i seng igjen om det blir for intenst. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f Nååååå tuller du?!?!?!? Det er ikke ofte jeg legger meg opp i hva andre foreldre gjør med ungene sine, men det det blir bare for drøyt! Han er ÅTTE år! Han skal ikke vite at det finnes voksne folk som oppfører seg på det viset der en gang! For det første er det du som bestemmer om han skal være i senga eller ikke, uansett hvor "vanskelig" det er, og for det andre så kan du vel skru av TVn eller sette på pause, hvis det absolutt er så nødvendig for deg å se på det sølet der? (Sukk... Jeg forstår nå mye bedre hvorfor tre av elevene mine i 2. klasse "runket" i løse lufta på skolen i dag, hvis det virkelig er mulig at barn på den alderen får se PH. hehe. har ikke problemer med hverken oppførsel eller å legge han. Skoleflink og oppegående gutt. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f Hvorfor i alle dager får han stå opp å se tv etter leggetid? Hva gjør en 8 åring oppe etter 21.30 kvelden før han skal på skolen? Anonymous poster hash: a9ae6...57d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #30 Skrevet 7. mai 2014 Her er det ingen som ser på sånt piss. Anonymous poster hash: 7c127...f85
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #31 Skrevet 7. mai 2014 8 åringen min ser på av og til om han står opp igjen. Da er han vanskelig å få bort fra skjermen. Sender han i seng igjen om det blir for intenst. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f Nååååå tuller du?!?!?!? Det er ikke ofte jeg legger meg opp i hva andre foreldre gjør med ungene sine, men det det blir bare for drøyt! Han er ÅTTE år! Han skal ikke vite at det finnes voksne folk som oppfører seg på det viset der en gang! For det første er det du som bestemmer om han skal være i senga eller ikke, uansett hvor "vanskelig" det er, og for det andre så kan du vel skru av TVn eller sette på pause, hvis det absolutt er så nødvendig for deg å se på det sølet der? (Sukk... Jeg forstår nå mye bedre hvorfor tre av elevene mine i 2. klasse "runket" i løse lufta på skolen i dag, hvis det virkelig er mulig at barn på den alderen får se PH. hehe. har ikke problemer med hverken oppførsel eller å legge han. Skoleflink og oppegående gutt. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f Hvorfor i alle dager får han stå opp å se tv etter leggetid? Hva gjør en 8 åring oppe etter 21.30 kvelden før han skal på skolen? Anonymous poster hash: a9ae6...57d Vi ser som regel senere. Han legger seg 21.30. Alltid hatt mindre behov for søvn ift. andre barn. Så det er ofte han kommer opp fordi han kjeder seg. Ser maks 30 min og kun om det som sagt ikke er for intenst. PH er jo ganske så platt i år. Men for å svare på spørsmålet, hadde ikke hatt problemer med å la en 12 åring se det. Når de er 12 vet det likevel alt. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #32 Skrevet 7. mai 2014 Har aldri sett PH så veit ikke helt hvordan det er, har dog sett overskrifter på sol ol om sex... Så har tolket det som ganske hjernedødt! Men ja syns det er bekymringsverdig at dette og bloggere skal være forbilde for barna mine, min stedatter på 15 ser på det på rommet, får lov hjemme hos mor,men tenker hun nødvendigvis ikke trenger ende opp som dem, mulig hun ser hvordan hun IKKE skal oppføre seg:) Anonymous poster hash: 73807...c4b
ma(G)ma med to små :) Skrevet 7. mai 2014 #33 Skrevet 7. mai 2014 8 åringen min ser på av og til om han står opp igjen. Da er han vanskelig å få bort fra skjermen. Sender han i seng igjen om det blir for intenst. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f Nååååå tuller du?!?!?!?Det er ikke ofte jeg legger meg opp i hva andre foreldre gjør med ungene sine, men det det blir bare for drøyt!Han er ÅTTE år! Han skal ikke vite at det finnes voksne folk som oppfører seg på det viset der en gang!For det første er det du som bestemmer om han skal være i senga eller ikke, uansett hvor "vanskelig" det er, og for det andre så kan du vel skru av TVn eller sette på pause, hvis det absolutt er så nødvendig for deg å se på det sølet der?(Sukk... Jeg forstår nå mye bedre hvorfor tre av elevene mine i 2. klasse "runket" i løse lufta på skolen i dag, hvis det virkelig er mulig at barn på den alderen får se PH.hehe. har ikke problemer med hverken oppførsel eller å legge han. Skoleflink og oppegående gutt.Anonymous poster hash: 4e63e...a4f Hvorfor i alle dager får han stå opp å se tv etter leggetid? Hva gjør en 8 åring oppe etter 21.30 kvelden før han skal på skolen?Anonymous poster hash: a9ae6...57d Vi ser som regel senere. Han legger seg 21.30. Alltid hatt mindre behov for søvn ift. andre barn. Så det er ofte han kommer opp fordi han kjeder seg. Ser maks 30 min og kun om det som sagt ikke er for intenst. PH er jo ganske så platt i år. Men for å svare på spørsmålet, hadde ikke hatt problemer med å la en 12 åring se det. Når de er 12 vet det likevel alt. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f Jeg velger å tro at du bare tuller, for hvis ikke tror jeg nesten at gråten tar meg. Ingen kan virkelig mene at det er greit for et så lite barn å se det tullet der?!?! På hvilken måte er det bra for ham? Og at 12-åringer "vet alt" allerede? Vel, din tolvåring kommer sikkert til å vite alt dette, siden han allerede får se på PH, men normale tolvåringer som vokser opp med trygge rammer og grenser rundt seg SKAL ikke ha en slik innsikt i voksenlivet at de synes PH er normalt og greit - noe det for så vidt ikke er heller! Støtter meg til en over her, som sa at barna hennes kom til å bli gjort arveløse hvis de noen gang meldte seg på noe slikt. Bortsett fra at ungene mine kommer til å bli narkomane og prostituerte tror jeg det er min største frykt her i livet at en av ungene våre skal ha så utrolig dårlige holdninger og så dårlig dømmekraft at han eller hun velger å bli med på noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå