Gå til innhold

Lar du 12 åringen se Paradise Hotel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen her fortalte i går at to venninner i klassen får se paradise Hotel hver kveld. Hæ?! De er 12 år....hva tenker foreldrene med? Eller er det jeg som er prippen??

Anonymous poster hash: d3504...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt ikke aktuelt, uansett alder.

Skrevet

Eeehhh nei... du er ikke prippen. Hvorfor skal 12 åringer sitte å se på en gjeng med tullinger som drikker seg snydens og har sex??? 

En ting er hvis de gjør det uten lov, men hvis foreldrene mener det er greit så er det litt bekymringsverdig... Er ikke en ralityserie for barn, rett og slett.

Skrevet

Det er selvsagt ikke aktuelt, uansett alder.

What she said. 

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Og ikke 15-åringen heller, faktisk. Ikke fordi jeg er redd for at de skulle komme til å se en pupp eller noen som har sex, men fordi jeg ikke ønsker at de skal få inntrykket av at dette er normal oppførsel av voksne folk.

Anonymous poster hash: 80b5f...f7d
Skrevet

Jeg vet med sikkerhet at elever i at 7.klasse ser PH. De fleste får ikke lov, men episodene kan også sees på nett og mange benytter seg av dette.

Det er ikke OK at tolvåringer ser på Paradise Hotel. Det er ikke et barneprogram og deltagerne er DÅRLIGE forbilder.

Skrevet

Nå har jeg en sønn på 13 og han blir flau når noen kysser i disse teite seriene som lillesøsteren hans ser på Disney Channel (I Carly o.l.) så han hadde krøpet ut av sitt gode skinn om han skulle sett på noe sånt tror jeg ;)

Men det er virkelig helt uaktuelt å la ungene se på Paradice, makan til hjernedøde mennesker drite seg ut på TV skal man lete lenge etter. Foreløbig er de fornøyd med å se på Hellstrøm rydder opp hjemme og Luksusfellen sammen med meg og kanskje lære litt av hva disse stakkarne der har rotet seg opp i ;)

Anonymous poster hash: 8e152...002
Skrevet

har 2 jenter på 12 og 14,de får ikke se,synes det ikke er noe for de, elsde gutten er 17,så han må nesten få bestemme selv

Anonymous poster hash: a365c...177
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: c8a3d...a21
Skrevet

Enig med Sug Lut! Herregud Nei!

Skrevet

12 åringen min har lagt seg når paradise begynner på tv. (Hadde uansett ikke fått se)

Anonymous poster hash: a9ae6...57d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det får ikke mannen min på 40 se engang, så nei

Skrevet

Lol Sekretøsa :) godt du har kontrollen. Mannen min får heller ikke lov hehe, får ikke lov selv engang jeg.

Skrevet

Ikke i nærheten engang. Og skulle de noen sinne i galskapen finne ut at det er en glimrende idé å melde seg på vil jeg umiddelbart gjøre dem arveløse samtidig som jeg vil plante den feite ræva mi på dem til alle søknadsfrister er gått ut.

Skrevet

Lar ikke meg selv se Paradise Hotell. Utelukket at ungene får se det.

Skrevet

I dag skal min mor på 68 se programmet for første gang. He he he :P

Hun var ikke klar over at barnebarnet til en venninne var med. Har ikke sett jenten siden barneskolen.

Tror nok ikke hun ser sexscener. Fnis ;)

Anonymous poster hash: d823b...1a7

Skrevet

Jeg har følt med i år siden det er en slektning av mannen min som er med. Jeg vet at nesten hele slekta hans føler med inkludert barn i konfirmasjonsalder. Heldigvis har han oppført seg greit.

Når mine barn blir så gamle håper jeg ikke de ønsker å se slike programmer, og om de på død og liv må se det skal jeg sørge for å se det sammen med de, da blir de nok så flaue at de ikke vil se det allikevel.

Når det er sagt så syns ikke jeg at dette er det verste av medier til unge ungdommer. Har titte innom diverse bloggere med jenter i alderen 12-18 år som målgruppe. Syns disse bloggene er horrible for unge jenter. Enten er de alt for tynne eller så fyller de kroppen sin med silikon og restylane. De handler inn så mye klær at jeg nesten får angst. Hva tenker unge jenter?! At det er slik ting skal være!?

Anonymous poster hash: 4a6c0...6a9

Skrevet

Nei verken 13 åringen eller 16 åringen hadde fått lov her i huset. Makan til søple tv. Har kun sett reklamen men det holder i massevis.

Anonymous poster hash: c0dd4...c8d

Skrevet

Nei! Ville aldri sett på det selv en gang. Er overbevist om at jeg vil bli dummere for hver episode jeg så...

Anonymous poster hash: 0735d...f87

Skrevet

8 åringen min ser på av og til om han står opp igjen. Da er han vanskelig å få bort fra skjermen. Sender han i seng igjen om det blir for intenst.

Anonymous poster hash: 4e63e...a4f
Skrevet

8 åringen min ser på av og til om han står opp igjen. Da er han vanskelig å få bort fra skjermen. Sender han i seng igjen om det blir for intenst.

Nei, vet du hva!? Det går faen ikke an...

Anonymous poster hash: 0735d...f87

Skrevet

Nei dette er ikke tv for noen under 18 og knappt nok over. Når det er sagt skal jeg innrømme at jeg ser på. Ikke for at det er så spesielt god tv, men fordi jeg lar meg fascinere av hva folk får seg til å gjøre på tv. Det blir litt som med skrekkfilm, jeg blir litt fascinert, men redd over det jeg ser.... Hehehe

Skrevet

8 åringen min ser på av og til om han står opp igjen. Da er han vanskelig å få bort fra skjermen. Sender han i seng igjen om det blir for intenst. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f

Nååååå tuller du?!?!?!?

Det er ikke ofte jeg legger meg opp i hva andre foreldre gjør med ungene sine, men det det blir bare for drøyt!

Han er ÅTTE år! Han skal ikke vite at det finnes voksne folk som oppfører seg på det viset der en gang!

For det første er det du som bestemmer om han skal være i senga eller ikke, uansett hvor "vanskelig" det er, og for det andre så kan du vel skru av TVn eller sette på pause, hvis det absolutt er så nødvendig for deg å se på det sølet der?

(Sukk... Jeg forstår nå mye bedre hvorfor tre av elevene mine i 2. klasse "runket" i løse lufta på skolen i dag, hvis det virkelig er mulig at barn på den alderen får se PH.

Skrevet

Nei. Slikt ser man ikke på i dette huset. Ikke mannen, ikke jeg og ikke unger. Hjernedødt og fordummende..

Anonymous poster hash: 09a6b...f11
Skrevet

8 åringen min ser på av og til om han står opp igjen. Da er han vanskelig å få bort fra skjermen. Sender han i seng igjen om det blir for intenst. Anonymous poster hash: 4e63e...a4f

Nååååå tuller du?!?!?!?

Det er ikke ofte jeg legger meg opp i hva andre foreldre gjør med ungene sine, men det det blir bare for drøyt!

Han er ÅTTE år! Han skal ikke vite at det finnes voksne folk som oppfører seg på det viset der en gang!

For det første er det du som bestemmer om han skal være i senga eller ikke, uansett hvor "vanskelig" det er, og for det andre så kan du vel skru av TVn eller sette på pause, hvis det absolutt er så nødvendig for deg å se på det sølet der?

(Sukk... Jeg forstår nå mye bedre hvorfor tre av elevene mine i 2. klasse "runket" i løse lufta på skolen i dag, hvis det virkelig er mulig at barn på den alderen får se PH.

hehe. har ikke problemer med hverken oppførsel eller å legge han. Skoleflink og oppegående gutt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...