Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #26 Skrevet 6. mai 2014 Det er ikke engang lov å markedsføre drikkevarer med kunstig søtning til barn under 3 år. Det sier sitt, så jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg ga dette til barna mine. Anonymous poster hash: 9be8b...909
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #27 Skrevet 6. mai 2014 Her får de lerum sin husholdningssaft. De drikker kun saft begge to så går ca 1stor flaske saft i uka. Synes det er trist å kun drikke vann så her får de saft med god samvittighet. Er selv oppvokst med å kun drikke saft og det gikk helt fint med meg og alle de andre som vokste opp samtidig med meg. Anonymous poster hash: e7966...d65
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #28 Skrevet 6. mai 2014 Saft fra bærpresseriet eller fun saft. Anonymous poster hash: 24ab0...6e8
SuperFries Skrevet 6. mai 2014 #29 Skrevet 6. mai 2014 Ingen saft. Eldste liker det ikke, og jeg ser ikke vitsen med å gi det.
SuperFries Skrevet 6. mai 2014 #30 Skrevet 6. mai 2014 Her får de lerum sin husholdningssaft. De drikker kun saft begge to så går ca 1stor flaske saft i uka. Synes det er trist å kun drikke vann så her får de saft med god samvittighet. Er selv oppvokst med å kun drikke saft og det gikk helt fint med meg og alle de andre som vokste opp samtidig med meg. Anonymous poster hash: e7966...d65 Aldri kun vann? Hvorfor i alle verden er vann trist?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #31 Skrevet 8. mai 2014 Oi.. visste ikke fun osv var skadelig for dem under tre år:-( mi får det av og til:-( Anonymous poster hash: 64c13...3d4
Zalosalutt Skrevet 8. mai 2014 #33 Skrevet 8. mai 2014 Kjøper solbærsaft fra lerum til bursdager, eller er det vann hvis man er tørst.
PRobert Skrevet 8. mai 2014 #35 Skrevet 8. mai 2014 Vi har ikke saft i hus, hvilken type han får hos andre hvis han i det hele tatt får har jeg ikke oversikt over. Vi drikker vann.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #36 Skrevet 8. mai 2014 Her får de lerum sin husholdningssaft. De drikker kun saft begge to så går ca 1stor flaske saft i uka. Synes det er trist å kun drikke vann så her får de saft med god samvittighet. Er selv oppvokst med å kun drikke saft og det gikk helt fint med meg og alle de andre som vokste opp samtidig med meg. Anonymous poster hash: e7966...d65 Aldri kun vann? Hvorfor i alle verden er vann trist? Fordi det ikke smaker noe. Ingen av oss liker å drikke vann. Så enkelt. Anonymous poster hash: e7966...d65
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #37 Skrevet 8. mai 2014 Plukker bær selv og lager saft, blåbær og bringebær i skogen, rips og solbær i hagen. Da vet jeg hva den inneholder av sukker! Anonymous poster hash: 023cf...079
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #38 Skrevet 8. mai 2014 Det er ikke engang lov å markedsføre drikkevarer med kunstig søtning til barn under 3 år. Det sier sitt, så jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg ga dette til barna mine. Anonymous poster hash: 9be8b...909 Det er ikke lov å markedsføre leker heller! Håper du er konsekvent! Anonymous poster hash: 454fc...c4c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #39 Skrevet 8. mai 2014 Fun- sukkerfri Anonymous poster hash: 47c1f...fa8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #40 Skrevet 8. mai 2014 Ble litt sjokkert over alle dere flotte dib-damer som gir Fun saft? Trodde det var allment at små barn ikke skal ha kunstig søtning, og Fun er proppa full av det dritet. Sukker er i det minste naturlig! Anonymous poster hash: fb27b...05b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #41 Skrevet 8. mai 2014 Håper dere ikke gir fun light til barn under 3 år. Det kan skade hjerneutviklingen og frarådes til barn under 3 år. Anonymous poster hash: 47820...dd9 Det finnes ikke holdbar forskning på dette! Anonymous poster hash: 47c1f...fa8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #42 Skrevet 8. mai 2014 Ble litt sjokkert over alle dere flotte dib-damer som gir Fun saft? Trodde det var allment at små barn ikke skal ha kunstig søtning, og Fun er proppa full av det dritet. Sukker er i det minste naturlig! Anonymous poster hash: fb27b...05b Hvorfor er det gitt at de som svarer har små barn? Jeg gir Fun, har svart over. Mitt barn er 3,5 år. Anonymous poster hash: 47c1f...fa8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #43 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor må ALT man drikker smake så godt? Kan ikke drikke vann, for det smaker ikke godt.. Eh, nei vel? Hvis det ikke smaker noe, hvorfor ikke bare drikke det og tenke at det i det minste er sunt? Hverdagen trenger ikke være en fest vet du.. Anonymous poster hash: 6ad9c...189
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #44 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor må ALT man drikker smake så godt? Kan ikke drikke vann, for det smaker ikke godt.. Eh, nei vel? Hvis det ikke smaker noe, hvorfor ikke bare drikke det og tenke at det i det minste er sunt? Hverdagen trenger ikke være en fest vet du.. Anonymous poster hash: 6ad9c...189 Vi mener at det man drikker skal smake godt. Har du noen problemer med det? Anonymous poster hash: e7966...d65
hol(L)y COW Skrevet 8. mai 2014 #45 Skrevet 8. mai 2014 Solbærsirup - annet hvert jubelår. Og en flaske med svigermor sin hjemmelagede ripsbærsaft en gang i året. Ikke særlig begeistret for saft selv, og siden det som regel er jeg som står for innkjøpene så skjer det bortimot aldri at jeg kjøper saft. Kommer ikke på det heller. Sikkert et halvt år siden sist vi hadde det i hus.
X10ne Skrevet 8. mai 2014 #46 Skrevet 8. mai 2014 Her får de lerum sin husholdningssaft. De drikker kun saft begge to så går ca 1stor flaske saft i uka. Synes det er trist å kun drikke vann så her får de saft med god samvittighet. Er selv oppvokst med å kun drikke saft og det gikk helt fint med meg og alle de andre som vokste opp samtidig med meg. Anonymous poster hash: e7966...d65 Hva er grunnlaget for at du mener at "det har gått bra med de som vokste opp med deg"? Det er mye mindre karies hos de som vokser opp nå sammenliknet med foreldregenerasjonen deres (oss).
Gjest Julia1984 Skrevet 8. mai 2014 #47 Skrevet 8. mai 2014 Håper dere ikke gir fun light til barn under 3 år. Det kan skade hjerneutviklingen og frarådes til barn under 3 år. Anonymous poster hash: 47820...dd9 Ja, sikkert i store doser. Men et glass på lørdag skader ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #49 Skrevet 8. mai 2014 Lerum husholdningssaft Anonymous poster hash: bf20f...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå