Gå til innhold

hvilken saft gir dere barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke engang lov å markedsføre drikkevarer med kunstig søtning til barn under 3 år. Det sier sitt, så jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg ga dette til barna mine.

Anonymous poster hash: 9be8b...909
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får de lerum sin husholdningssaft. De drikker kun saft begge to så går ca 1stor flaske saft i uka. Synes det er trist å kun drikke vann så her får de saft med god samvittighet. Er selv oppvokst med å kun drikke saft og det gikk helt fint med meg og alle de andre som vokste opp samtidig med meg. :)

Anonymous poster hash: e7966...d65

Skrevet

Saft fra bærpresseriet eller fun saft.

Anonymous poster hash: 24ab0...6e8
Skrevet

Ingen saft. Eldste liker det ikke, og jeg ser ikke vitsen med å gi det.

Skrevet

Her får de lerum sin husholdningssaft. De drikker kun saft begge to så går ca 1stor flaske saft i uka. Synes det er trist å kun drikke vann så her får de saft med god samvittighet. Er selv oppvokst med å kun drikke saft og det gikk helt fint med meg og alle de andre som vokste opp samtidig med meg. :)

Aldri kun vann? Hvorfor i alle verden er vann trist?

Skrevet

Oi.. visste ikke fun osv var skadelig for dem under tre år:-( mi får det av og til:-(

Anonymous poster hash: 64c13...3d4

Skrevet

Lerum sin solbærsaft :)

Skrevet

Kjøper solbærsaft fra lerum til bursdager, eller er det vann hvis man er tørst.

Skrevet

Vi har ikke saft i hus, hvilken type han får hos andre hvis han i det hele tatt får har jeg ikke oversikt over. 

Vi drikker vann.

Skrevet

Aldri kun vann? Hvorfor i alle verden er vann trist?

Fordi det ikke smaker noe. Ingen av oss liker å drikke vann. Så enkelt. :)

Skrevet

Plukker bær selv og lager saft, blåbær og bringebær i skogen, rips og solbær i hagen.

Da vet jeg hva den inneholder av sukker!

Anonymous poster hash: 023cf...079
Skrevet

Det er ikke engang lov å markedsføre drikkevarer med kunstig søtning til barn under 3 år. Det sier sitt, så jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg ga dette til barna mine.

Anonymous poster hash: 9be8b...909

Det er ikke lov å markedsføre leker heller! Håper du er konsekvent!

Anonymous poster hash: 454fc...c4c

Skrevet

Fun- sukkerfri

Anonymous poster hash: 47c1f...fa8

Skrevet

Ble litt sjokkert over alle dere flotte dib-damer som gir Fun saft? Trodde det var allment at små barn ikke skal ha kunstig søtning, og Fun er proppa full av det dritet. Sukker er i det minste naturlig!

Anonymous poster hash: fb27b...05b

Skrevet

Håper dere ikke gir fun light til barn under 3 år. Det kan skade hjerneutviklingen og frarådes til barn under 3 år. Anonymous poster hash: 47820...dd9

Det finnes ikke holdbar forskning på dette!

Skrevet

Ble litt sjokkert over alle dere flotte dib-damer som gir Fun saft? Trodde det var allment at små barn ikke skal ha kunstig søtning, og Fun er proppa full av det dritet. Sukker er i det minste naturlig! Anonymous poster hash: fb27b...05b

Hvorfor er det gitt at de som svarer har små barn?

Jeg gir Fun, har svart over. Mitt barn er 3,5 år.

Skrevet

Hvorfor må ALT man drikker smake så godt? Kan ikke drikke vann, for det smaker ikke godt.. Eh, nei vel? 

Hvis det ikke smaker noe, hvorfor ikke bare drikke det og tenke at det i det minste er sunt? Hverdagen trenger ikke være en fest vet du.. 

Anonymous poster hash: 6ad9c...189
Skrevet

Hvorfor må ALT man drikker smake så godt? Kan ikke drikke vann, for det smaker ikke godt.. Eh, nei vel?

Hvis det ikke smaker noe, hvorfor ikke bare drikke det og tenke at det i det minste er sunt? Hverdagen trenger ikke være en fest vet du..

Anonymous poster hash: 6ad9c...189

Vi mener at det man drikker skal smake godt. Har du noen problemer med det?

Skrevet

Solbærsirup - annet hvert jubelår. Og en flaske med svigermor sin hjemmelagede ripsbærsaft en gang i året.

Ikke særlig begeistret for saft selv, og siden det som regel er jeg som står for innkjøpene så skjer det bortimot aldri at jeg kjøper saft. Kommer ikke på det heller. Sikkert et halvt år siden sist vi hadde det i hus.

Skrevet

Her får de lerum sin husholdningssaft. De drikker kun saft begge to så går ca 1stor flaske saft i uka. Synes det er trist å kun drikke vann så her får de saft med god samvittighet. Er selv oppvokst med å kun drikke saft og det gikk helt fint med meg og alle de andre som vokste opp samtidig med meg. :)Anonymous poster hash: e7966...d65

Hva er grunnlaget for at du mener at "det har gått bra med de som vokste opp med deg"?

Det er mye mindre karies hos de som vokser opp nå sammenliknet med foreldregenerasjonen deres (oss).

Gjest Julia1984
Skrevet

Håper dere ikke gir fun light til barn under 3 år. Det kan skade hjerneutviklingen og frarådes til barn under 3 år.

Anonymous poster hash: 47820...dd9

Ja, sikkert i store doser. Men et glass på lørdag skader ikke.

Skrevet

gøy, siden den er uten kunstig søtning.

Skrevet

Lerum husholdningssaft

Anonymous poster hash: bf20f...756

Skrevet

her er det mest fersk presset juice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...