Jentesnart20 Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Vet det er feil side å ta opp sånt på, men jeg ha ett stort problem. Katten min begynte å være ute for cirka 2 måneder, hun var cirka 4-5 måneder på den tiden. Nå så er hun mer å mer ute hele tiden, hele dager, hele natten å kommer ikke inn for å spise engang! For ett par dager siden merket jeg at hun har fått patter å at de var hoven, i går når hun kom inn så var ikke pattene hennes like hovene lengre? Å hun virket tynnere er dette bare en innbilning fra min sin side eller har hun fått kattunger? Når hun kommer inn så ligger hun bare å sover eller går å mjauer vilt rundt i huset å går på veggen snart. Noen som kan hjelpe meg og som har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Gaar katten et spesielt sted naar hun er ute? Kan jo folge etter henne aa se? Eller kanskje innbildt svangerskap? Anonymous poster hash: bacec...9d1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr! Anonymous poster hash: 65f6a...203
Jentesnart20 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2014 Hun går inn i fjøse å springer over alt for å forvirre meg, er ganske mang kriker og kroker i fjøse der hun kann ha fått kattungene :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Du burde sterilisere katten din, det minker sjansen for kreft. For ikke aa snakke om alle de uonskede kattene Anonymous poster hash: bacec...9d1
Jentesnart20 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!! Anonymous poster hash: 971f3...ee5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!! Du bare bekreftet akkurat det jeg sa. Dere er TO om dyret og burde vite at den burde bli sterilisert. Hva skjer med kattungene hvis hun har dem? Les inne på dyrebeskyttelsen sine sider om uønsket katter og bra kattehold. Har dere noe å lære Hi! Anonymous poster hash: 65f6a...203
Jentesnart20 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!! Du bare bekreftet akkurat det jeg sa. Dere er TO om dyret og burde vite at den burde bli sterilisert. Hva skjer med kattungene hvis hun har dem? Les inne på dyrebeskyttelsen sine sider om uønsket katter og bra kattehold. Har dere noe å lære Hi! Anonymous poster hash: 65f6a...203 Har ikke bekreftet noe. Ja vi er to om dyret men samboeren min kan ikke noe om katter. Koffer ska man bruk masse peng på å steriliser en katt når man bor på bygda å nært både vei og togbane linje, bli bortkasta penga om den bli påkjørt. Uansett så har vi både rev, grevling og gaupe her som også kan ta katten som byttedyr. Kattungene blir også tatt vare på innad i familien vår! Ikke kom å uttal deg om hvordan andre tar vare på sine dyr betyr ikke at man e uansvarlig og ikke bør ha dyr! Syns egentlig du bare kan lavær å svar videre på den her tråden!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Så det er bedre å sette en haug av katter til verden så de kan dø i haugevis. Kos deg med alle kattene Jeg jobber i dyrebeskyttelsen og kan si deg det finnes for mange av deg som har et sånn syn på dyr. Sterilser katta de og ta ansvar! Anonymous poster hash: 65f6a...203
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!!Du bare bekreftet akkurat det jeg sa. Dere er TO om dyret og burde vite at den burde bli sterilisert. Hva skjer med kattungene hvis hun har dem? Les inne på dyrebeskyttelsen sine sider om uønsket katter og bra kattehold. Har dere noe å lære Hi! Anonymous poster hash: 65f6a...203 Har ikke bekreftet noe. Ja vi er to om dyret men samboeren min kan ikke noe om katter. Koffer ska man bruk masse peng på å steriliser en katt når man bor på bygda å nært både vei og togbane linje, bli bortkasta penga om den bli påkjørt. Uansett så har vi både rev, grevling og gaupe her som også kan ta katten som byttedyr. Kattungene blir også tatt vare på innad i familien vår! Ikke kom å uttal deg om hvordan andre tar vare på sine dyr betyr ikke at man e uansvarlig og ikke bør ha dyr! Syns egentlig du bare kan lavær å svar videre på den her tråden!! I mine øyne er du ikke skikket til å ha katt (eller dyr) hvis du mener at det er bortkastet penger å sterilisere katten din fordi du bor nært vei og togbane og at det er en mulighet for at katten kan bli påkjørt?? Hjelpes... Anonymous poster hash: 7586e...893
Jentesnart20 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2014 Blir det for mang er det bare å slå de med en hammer i hode første dag etter fødsel!
Jentesnart20 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!!Du bare bekreftet akkurat det jeg sa. Dere er TO om dyret og burde vite at den burde bli sterilisert. Hva skjer med kattungene hvis hun har dem? Les inne på dyrebeskyttelsen sine sider om uønsket katter og bra kattehold. Har dere noe å lære Hi! Anonymous poster hash: 65f6a...203 Har ikke bekreftet noe. Ja vi er to om dyret men samboeren min kan ikke noe om katter. Koffer ska man bruk masse peng på å steriliser en katt når man bor på bygda å nært både vei og togbane linje, bli bortkasta penga om den bli påkjørt. Uansett så har vi både rev, grevling og gaupe her som også kan ta katten som byttedyr. Kattungene blir også tatt vare på innad i familien vår! Ikke kom å uttal deg om hvordan andre tar vare på sine dyr betyr ikke at man e uansvarlig og ikke bør ha dyr! Syns egentlig du bare kan lavær å svar videre på den her tråden!! I mine øyne er du ikke skikket til å ha katt (eller dyr) hvis du mener at det er bortkastet penger å sterilisere katten din fordi du bor nært vei og togbane og at det er en mulighet for at katten kan bli påkjørt?? Hjelpes...Anonymous poster hash: 7586e...893 Unnskyld meg for at jeg ikke føler det er nødvendig. Men jeg tar heller livet av kattungene hennes enn å bruke masse penger på en sterilisering om hun blir påkjørt av toget etterpå. Jeg bor 20 meter unna togbanen så det er mitt valg..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!!Du bare bekreftet akkurat det jeg sa. Dere er TO om dyret og burde vite at den burde bli sterilisert. Hva skjer med kattungene hvis hun har dem? Les inne på dyrebeskyttelsen sine sider om uønsket katter og bra kattehold. Har dere noe å lære Hi! Anonymous poster hash: 65f6a...203 Har ikke bekreftet noe. Ja vi er to om dyret men samboeren min kan ikke noe om katter. Koffer ska man bruk masse peng på å steriliser en katt når man bor på bygda å nært både vei og togbane linje, bli bortkasta penga om den bli påkjørt. Uansett så har vi både rev, grevling og gaupe her som også kan ta katten som byttedyr. Kattungene blir også tatt vare på innad i familien vår! Ikke kom å uttal deg om hvordan andre tar vare på sine dyr betyr ikke at man e uansvarlig og ikke bør ha dyr! Syns egentlig du bare kan lavær å svar videre på den her tråden!! Veit du hvor mange unger en katt kan få løpet av et år? Kattemor får flere hunnkjønn. De får kattunger igjen. Det kan skje innavl og enda flere kattunger. Sykdommer. En katt har det ikke bra av å være en flernasjonale fordi du ikke gidder å bruke 1300 kr på den. Nei du er ikke skikket til å ha katt! Anonymous poster hash: 65f6a...203
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!!Du bare bekreftet akkurat det jeg sa. Dere er TO om dyret og burde vite at den burde bli sterilisert. Hva skjer med kattungene hvis hun har dem? Les inne på dyrebeskyttelsen sine sider om uønsket katter og bra kattehold. Har dere noe å lære Hi! Anonymous poster hash: 65f6a...203 Har ikke bekreftet noe. Ja vi er to om dyret men samboeren min kan ikke noe om katter. Koffer ska man bruk masse peng på å steriliser en katt når man bor på bygda å nært både vei og togbane linje, bli bortkasta penga om den bli påkjørt. Uansett så har vi både rev, grevling og gaupe her som også kan ta katten som byttedyr. Kattungene blir også tatt vare på innad i familien vår! Ikke kom å uttal deg om hvordan andre tar vare på sine dyr betyr ikke at man e uansvarlig og ikke bør ha dyr! Syns egentlig du bare kan lavær å svar videre på den her tråden!!Veit du hvor mange unger en katt kan få løpet av et år? Kattemor får flere hunnkjønn. De får kattunger igjen. Det kan skje innavl og enda flere kattunger. Sykdommer. En katt har det ikke bra av å være en flernasjonale fordi du ikke gidder å bruke 1300 kr på den. Nei du er ikke skikket til å ha katt! Anonymous poster hash: 65f6a...203 Flernasjonale = fødemaskin. Du ødelegger faktisk katten din. Anonymous poster hash: 65f6a...203
Jentesnart20 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 6. mai 2014 Er ikke noe værre en å slå de med en hammmer i hodet, bam så er de død! Ikke kom å si at jeg ikke er skikket til å ha katt, virker som du ikke skikket til å vær på internett skaff deg ett liv å ha deg bort fra tråden min.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!!Du bare bekreftet akkurat det jeg sa. Dere er TO om dyret og burde vite at den burde bli sterilisert. Hva skjer med kattungene hvis hun har dem? Les inne på dyrebeskyttelsen sine sider om uønsket katter og bra kattehold. Har dere noe å lære Hi! Anonymous poster hash: 65f6a...203 Har ikke bekreftet noe. Ja vi er to om dyret men samboeren min kan ikke noe om katter. Koffer ska man bruk masse peng på å steriliser en katt når man bor på bygda å nært både vei og togbane linje, bli bortkasta penga om den bli påkjørt. Uansett så har vi både rev, grevling og gaupe her som også kan ta katten som byttedyr. Kattungene blir også tatt vare på innad i familien vår! Ikke kom å uttal deg om hvordan andre tar vare på sine dyr betyr ikke at man e uansvarlig og ikke bør ha dyr! Syns egentlig du bare kan lavær å svar videre på den her tråden!! I mine øyne er du ikke skikket til å ha katt (eller dyr) hvis du mener at det er bortkastet penger å sterilisere katten din fordi du bor nært vei og togbane og at det er en mulighet for at katten kan bli påkjørt?? Hjelpes...Anonymous poster hash: 7586e...893 Unnskyld meg for at jeg ikke føler det er nødvendig. Men jeg tar heller livet av kattungene hennes enn å bruke masse penger på en sterilisering om hun blir påkjørt av toget etterpå. Jeg bor 20 meter unna togbanen så det er mitt valg.. Hvis du ikke kan koste på deg sterilisering burde du gi katten til noen andre... Koster kanskje 1500 kr å gjøre det.. Og siden du jobber 8 timer hver dag bør du ha råd til det.... Men hvis katten din mjauer og ikke har det bra bør du dra til veterinær.. Men det er vel kanskje også bortkastet penger? Anonymous poster hash: 7586e...893
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #20 Skrevet 6. mai 2014 Sykt....... Anonymous poster hash: a2437...66d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #21 Skrevet 6. mai 2014 Haha HI er jo helt blåst 😂 Anonymous poster hash: 8424f...d55
Fru.Frøken Skrevet 6. mai 2014 #22 Skrevet 6. mai 2014 Masse penger? Er ikke så dyrt, samme summen du lett sløser bort på litt god mat/godis på en mnd. Men skjønner at det ikke er viktig for deg at katten har det godt så lenge den lever... hvorfor har dere katt? Vi har ikke masse ekstra med penger, men siden vi ville ha katt så var det en selvfølge med kastrering. Siden DET er det beste for katten--- og skremmende at du tar så lett på å slå i hjel kattunger ..
Jentesnart20 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #23 Skrevet 6. mai 2014 Ta å sterilisere katta de før du slipper den ut! Uansvarlig og i tillegg har du ikke peiling på om den er/var gravid. Noen skulle ikke hatt dyr!Anonymous poster hash: 65f6a...203 Jeg har ikke noen hensikt å sterilisere katten min fordi jeg føler ikke det er nødvendig. Jeg jobber 8 timer hverdag å har vært mye borte den siste tiden og da har samboeren min tatt seg av katten, så hvordan skal jeg vite om den er gravid eller ikke når jeg ikke ser den så mye? Ikke kom å si at folk ikke burde ha dyr når du ikke vet hele storyen!!Du bare bekreftet akkurat det jeg sa. Dere er TO om dyret og burde vite at den burde bli sterilisert. Hva skjer med kattungene hvis hun har dem? Les inne på dyrebeskyttelsen sine sider om uønsket katter og bra kattehold. Har dere noe å lære Hi! Anonymous poster hash: 65f6a...203 Har ikke bekreftet noe. Ja vi er to om dyret men samboeren min kan ikke noe om katter. Koffer ska man bruk masse peng på å steriliser en katt når man bor på bygda å nært både vei og togbane linje, bli bortkasta penga om den bli påkjørt. Uansett så har vi både rev, grevling og gaupe her som også kan ta katten som byttedyr. Kattungene blir også tatt vare på innad i familien vår! Ikke kom å uttal deg om hvordan andre tar vare på sine dyr betyr ikke at man e uansvarlig og ikke bør ha dyr! Syns egentlig du bare kan lavær å svar videre på den her tråden!! I mine øyne er du ikke skikket til å ha katt (eller dyr) hvis du mener at det er bortkastet penger å sterilisere katten din fordi du bor nært vei og togbane og at det er en mulighet for at katten kan bli påkjørt?? Hjelpes...Anonymous poster hash: 7586e...893 Unnskyld meg for at jeg ikke føler det er nødvendig. Men jeg tar heller livet av kattungene hennes enn å bruke masse penger på en sterilisering om hun blir påkjørt av toget etterpå. Jeg bor 20 meter unna togbanen så det er mitt valg.. Hvis du ikke kan koste på deg sterilisering burde du gi katten til noen andre... Koster kanskje 1500 kr å gjøre det.. Og siden du jobber 8 timer hver dag bør du ha råd til det.... Men hvis katten din mjauer og ikke har det bra bør du dra til veterinær.. Men det er vel kanskje også bortkastet penger?Anonymous poster hash: 7586e...893 Jeg er lærling du har ikke sånn super lønn at man har råd til det, jeg bor i leilighet med samboeren min og som vi deler på, får cirka 8000 i månden i lønn, har telefon regning, strømregning og diverse andre regninger betaler leilighet på 4000 kr per månde, da sitt man igjen med 4000 som ska bruker på mat, regninga å kattmat å diverse ting mang treng i løpet av en måndet. Katten min e ikke syk!
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. mai 2014 #25 Skrevet 6. mai 2014 Jøss. Tror jeg går å tar meg en blund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå