Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #26 Skrevet 5. mai 2014 Til du som mente dette var troll, det er faktisk ikke det, utrolig nokk. Hun har silikon, tok det etter hun fikk barn for noen år tilbake. Etter det hatt et par operasjoner på puppene, er bekymret for om hun vil få ha noe barnevakt og få litt fri, og bekymret for penger da hun ikke har jobb. Er ellers i fast forhold som går noe opp å ned men de har vært sammen i evigheter. Hun blir gravid og tar abort som bare det. Jeg vet hun kommer til å bli sint hvis jeg snakker til henne om det, og vet ikke hva jeg isåfall bør si, bare syntes hun har gått litt langt nå, og ville ha råd fra dere. Hi Anonymous poster hash: f54d5...072
Gjest Antarctica Skrevet 5. mai 2014 #27 Skrevet 5. mai 2014 Sorry, men ikke mange som får min støtte i denne tråden. Tydelig at jeg skiller meg ut da. Men jeg mener faktisk 100% at dette er hennes valg og hennes sak. På samme måte som hvem man ligger med/hvor ofte, er en privatsak. Jeg forteller ikke venninner hvem de burde/ikke burde ligge med. Eller om det var galt å ligge med den og den. Det er heller ikke min oppgave å fortelle dem at de ska/skal ikke ta abort. Det er deres kropp, deres valg. Og til alle dere som prater om at man må være psykisk skadet for å begå flere aborter på kort tid - jeg synes man må være enda mer psykisk skadet for å legge seg opp i hvem som tar abort og hvor ofte. Det er faktisk ikke en sånn sak man har noe med! Anonymous poster hash: e9b7b...c80 Man har selvsagt ikke noe med det - men abort er ikke et prevensjonsmiddel. Det er en mulighet som kommer inn fordi vi ikke har noe 100% sikkert prevensjonsmiddel. Jeg lar meg ikke affisere av den moralske delen av det, for jeg ser ikke på fosteret som et barn når det er på embryostadiet. Men jeg syns likevel det blir feil. Ressursene hos helsevesenet kunne ha vært brukt på en bedre måte.
CaptainHindsight Skrevet 5. mai 2014 #28 Skrevet 5. mai 2014 Kjenner også ei som har tatt mange aborter, hun sliter såpass psykisk at hun rett og slett ikke hadde vært i stand til å ta seg av et barn over tid. Hun har vært innlagt på psykiatrisk mange ganger og ruser seg i perioder. Synes litt synd på henne egentlig, for hennes store drøm fra hun var helt ung var en stor familie, mange barn, en stor caravelle som hun skulle kjøre ungene rundt i og følge opp fotballtreninger og allverdens... Nå som voksen innser hun sine begrensninger og ser selv at hun ikke makter å følge opp noen barn, hun klarer knapt ta vare på seg selv. Likevel har hun flere ganger blitt gravid, fordi hun ikke har brukt prevensjon, og tatt abort. Hun kan finne på å si at hun har mistet barn, fortelle om hvor kvalm hun var når hun var gravid osv, men jeg er i familie med henne og hun har innrømmet sannheten for meg flere ganger, abortene er i aller høyeste grad provoserte og selvbestemt. Anonymous poster hash: 626e7...b42 Hvorfor i H*LVETE knuller hun, da? Suåkulle vært kastrert og slengt iåinn på en lukket institusjon. Så kunne hun sitte der og angre. Anonymous poster hash: 80fce...791 Seriøst? Det var det du tok fra innlegget?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #29 Skrevet 6. mai 2014 Tror jeg skal si noe til henne, kjenner jeg ikke klarer forholde meg normalt til henne lenger så. Hi Anonymous poster hash: f54d5...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå