Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #26 Skrevet 5. mai 2014 Straff for at du ikke tar utfordringen ??? Herregud for noe vas. Gir verken vin eller noe som helst til organisasjoner fordi noen sier jeg må. Slikt styrer jeg selv. Anonymous poster hash: 625eb...864
Englenemine Skrevet 5. mai 2014 #27 Skrevet 5. mai 2014 Fjas. Kommer hverken til å bade eller kjøpe noe til dem/ støtte veldedighet. Jeg støtter flere formål og det gjør jeg fordi jeg vil og ikke fordi en gjeng " fjortiser" bestemmer jeg skal støtte noe.
MammantilNurket Skrevet 5. mai 2014 #28 Skrevet 5. mai 2014 Bare vent ... Om en ukes tid er Facebook overfylt av statuser av typen "Kjempeforkjølet og 39 i feber - bare å krype under dyna " og "Er på legevakten. Jævla urinveisinfeksjon! Auuuuu!" og "Buhuuu ... lungebetennelse er kjiiipt. Blir ikke noen 17.maifest i år". Hvorfor skulle de bli syke? Mener du at vannet er fullt av virus? Anonymous poster hash: 60e7d...f4d Jeg har aldri hørt noe om at det er virus i vannet på norske badestrender.Jeg tenker vel mer i den retningen at man kan bli syk av å bade i veldig kaldt vann
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #29 Skrevet 5. mai 2014 Hvis kroppen blir nedkjølt vil immunforsvaret bli svekket og det er lettere å bli syk av de virus og bakterier som allerede eksisterer rundt oss Anonymous poster hash: 7ff9a...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå