Gå til innhold

Hvor seriøse er disse bade-utfordringene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man betale eller gjøre det de sier om ikke man får tid til å bade??

Anonymous poster hash: e6634...e31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 2 som ikke tok utfordringen fra meg og begge to har gitt penger til dyrebeskyttelsen

Skrevet

Eh nei, selvfølgelig MÅ du ikke det....

Anonymous poster hash: 9be61...fa0

Skrevet

Veldig seriøs!

Du blir hentet inn av badepolitiet og satt i arresten! ;)

Anonymous poster hash: cd5fc...9ce

Skrevet

Nei.

Og folk som deg gjør meg bekymret. Du og disse "dere kommer til å dø" folka. ALT er farlig.

Takk for meg.

Anonymous poster hash: 427cd...142

Skrevet

Hadde jeg fått utfordringen hadde jeg verken badet eller kjøpt noe til den som utfordret.

Skrevet

Om du vil beholde ditt gode navn og rykte må man gjøre utfordringen eller betale seg ut...! Er man utfordret er man utfordret!

Anonymous poster hash: c4836...04b

Skrevet

Om du vil beholde ditt gode navn og rykte må man gjøre utfordringen eller betale seg ut...! Er man utfordret er man utfordret!

Totalt uenig med deg i det utsagnet!

Anonymous poster hash: 91d2d...80d

Skrevet

haha 

BÆÆÆÆ!

Anonymous poster hash: 5d98f...34c

Skrevet

Om du vil beholde ditt gode navn og rykte må man gjøre utfordringen eller betale seg ut...! Er man utfordret er man utfordret! Anonymous poster hash: c4836...04b

Ha ha, mitt gode navn og rykte er sterkere enn som så.

Det vil det tåle.

Skrevet

Jeg har blitt utfordret av min kjære mor, hun har fått beskjed om at når hun blir gammel må hun ikke glemme at det er JEG som skal ta meg av henne :P

Jeg hoppet ikke i havet, aldri i verden - jeg er alt for pysete :) Sendte heller pengene til SOS barnebyer som var "kravet".

Skrevet

David Hasselhoff gir deg bot hvis ikke..

Anonymous poster hash: cb52f...b3b

Skrevet

Veldig seriøs!

Du blir hentet inn av badepolitiet og satt i arresten! ;)Anonymous poster hash: cd5fc...9ce

Næsj!! Du blir ikke satt i arresten! Badepolitiet kommer og henter deg, kjører deg til nærmeste vann og så slenger de deg uti, må vite :P:D

Hi; nei, du MÅ ikke noe som helst! Jeg har slitt med lungene i 8 uker nå etter en heftig influensa. Begynner endelig å bli bra. Ikke pokker om jeg hiver meg uti et vann nå og risikerer å få lungebetennelse i tillegg :P

Og nei, jeg gidder heller ikke å "betale meg ut" som noen nevner. Jeg sidestiller dette (og dette med "hverdagsbilde") med kjedebrev, og det interesserer meg langt oppi et sted der sola kun skinner om jeg står bøyd ;)

Anonymous poster hash: f4109...6ae

Skrevet

Er gravid...så bading i kaldt vann utgår... Har isbadet mange ganger uten problem tidligere... Naken vel å merke....mer praktisk når man skal opp og tørke seg og hoppe i ulllundertøyet og få varmen i kroppen igjen. Hadde ikke gidda hoppa med klær nei....

Skrevet

Det kunne ikke falt meg inn å hverken bada eller gitt noen vin pga dette, men en gave til et godt formål kunne jeg gitt.

Men ingen har utfordret meg, de kjenner meg vel for godt ;)

Skrevet

Det eneste stedet jeg har blitt "plaget" med badeutfordringer er faktisk her inne. Ikke måte på hvor mange som må opprette tråder om dette helt meningsløse temaet. Ikke sett et eneste badebilde eller noen som har skrevet om dette på Facebook. Heldigvis. Blir sprø av sånne jallagreier saueflokken holder på med.

Anonymous poster hash: 979ce...4be

Skrevet

Jeg velger faktisk å bade framfor å kjøpe iPhone 5, sydentur osv til vennene mine. Har greit med penger men vil ikke bruke så mye på "tullegaver" kanskje hvis det var bursdag eller bryllup, men da kun hvis både jeg, samboer og svigermor var invitert. Ikke kun til kaffe men hele greia liksom. Jeg har ihverfall bada og ønska meg spa-behandling. Sendte til tre av mine venninner som er høygravide *knis* håpe håpe!! Jeg trenger litt pampering

Anonymous poster hash: 7ff9a...c92

Skrevet

Jeg velger faktisk å bade framfor å kjøpe iPhone 5, sydentur osv til vennene mine. Har greit med penger men vil ikke bruke så mye på "tullegaver" kanskje hvis det var bursdag eller bryllup, men da kun hvis både jeg, samboer og svigermor var invitert. Ikke kun til kaffe men hele greia liksom. Jeg har ihverfall bada og ønska meg spa-behandling. Sendte til tre av mine venninner som er høygravide *knis* håpe håpe!! Jeg trenger litt pampering Anonymous poster hash: 7ff9a...c92

Hihi *tommel opp*

Skrevet

Jeg er nordlending bosatt på Østlandet. Jeg har sett "hele" nord Norge bade nå en stund, humret godt for meg selv og priset meg lykkelig over at jeg bor her jeg bor! INGEN her har jo blitt utfordret eller badet..

I ettermiddag sprakk den boblen :\

Jeg fikk 2 utfordringer på rappen, så i morgen må jeg ut og bade!

Trodde helt til utfordringene kom at det var uaktuelt, men merker at jeg faktisk MÅ bade :P

Har også lagt merke til at "halve byen" jeg bor i, i kveld har blitt utfordret, så tror nok dette har kommet hit også nå ja

Anonymous poster hash: cd5fc...9ce

Skrevet

Bare vent ...

Om en ukes tid er Facebook overfylt av statuser av typen "Kjempeforkjølet og 39 i feber - bare å krype under dyna :( " og "Er på legevakten. Jævla urinveisinfeksjon! Auuuuu!" og "Buhuuu ... lungebetennelse er kjiiipt. Blir ikke noen 17.maifest i år".

Skrevet

Hva er dette fjaset egentlig?

Anonymous poster hash: db688...e5d

Skrevet

Går fortsatt på astmamedisin og er sykemeldt med ribbeinsbrist etter en heftig bronkitt, så her blir det ikke bading uansett nei. Ikke ser jeg grunn til å gi noen en flaske vin eller noe annet bare fordi de sier det heller :P. Da kan en jo liksågodt utfordre hvem som helst til ting man vet de ikke kan gjøre for å få en masse ting da;)

Anonymous poster hash: a50e4...2e9

Skrevet

Jeg velger faktisk å bade framfor å kjøpe iPhone 5, sydentur osv til vennene mine. Har greit med penger men vil ikke bruke så mye på "tullegaver" kanskje hvis det var bursdag eller bryllup, men da kun hvis både jeg, samboer og svigermor var invitert. Ikke kun til kaffe men hele greia liksom. Jeg har ihverfall bada og ønska meg spa-behandling. Sendte til tre av mine venninner som er høygravide *knis* håpe håpe!! Jeg trenger litt pampering

Anonymous poster hash: 7ff9a...c92

Oi, nå håper jeg du tuller. Stor forskjell på å utfordre de som er friske og i stand til å ta utfordringen. Og ikke minst forskjell på å ønske seg ei flaske vin/ støtte et godt formål el.l. og det å være så blottet for folkeskikk at du utfordrer utelukkende gravide damer, OG ber dem betale spa-behandling!!!!

Anonymous poster hash: 3af51...a46

Skrevet

Jeg er tøff nok til å finne på og gjøre det. Men hater å skulle måtte legge det på Facebook for evig og alltid med video og div..

så kommer den til meg, uansett "straff" kommer jeg til å svare at jeg heller gir penger til barneavdelingern på det lokale sykehuset. Så får utfordreren heller kjøpe sin egen vin, middag, anna ræl.

Anonymous poster hash: fefef...df2

Skrevet

Bare vent ...

Om en ukes tid er Facebook overfylt av statuser av typen "Kjempeforkjølet og 39 i feber - bare å krype under dyna :( " og "Er på legevakten. Jævla urinveisinfeksjon! Auuuuu!" og "Buhuuu ... lungebetennelse er kjiiipt. Blir ikke noen 17.maifest i år".

Hvorfor skulle de bli syke? Mener du at vannet er fullt av virus?

Anonymous poster hash: 60e7d...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...