Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #26 Skrevet 4. mai 2014 ja, jeg begynte å kjenne smerter for 1-2 år siden og de har gradvis blitt sterkere og sterkere og nå er de konstante!Har ikke pause fra smertene slik som jeg kunne ha før......har i tillegg fått vondt UNDER puppen(ribbein?) Anonymous poster hash: a4bd6...f07
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #27 Skrevet 4. mai 2014 har faktisk vurdert akupunktur....kanskje jeg må finne ut om noen i nærområdet driver med det...kan jo funke Anonymous poster hash: a4bd6...f07
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #28 Skrevet 4. mai 2014 Jeg tenker også nerver i klem er sted... I skulder/nakke. Anonymous poster hash: 68a4b...62f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #29 Skrevet 4. mai 2014 håper virkelig det er nerver i klem...men rart at det stråler i hele puppen også..og UNDER:s Anonymous poster hash: a4bd6...f07
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #30 Skrevet 4. mai 2014 har faktisk vurdert akupunktur....kanskje jeg må finne ut om noen i nærområdet driver med det...kan jo funke Anonymous poster hash: a4bd6...f07 min akupunktør har iallefall spart meg for ett par voltaren kurer nå, i tillegg ble smertene borte mye kjappere enn ved en slik kur. Om du bor i nærheten av Oslo så driver de studentklinikk på Norges Helsehøyskole hvor han jeg bruker er under utdanning nå, da er det gjerne litt billigere. Anonymous poster hash: 27f10...ce8
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #31 Skrevet 4. mai 2014 Kan det være karpaltunnelsyndrom? Slet veldig med det da jeg var gravid sist. Grusom vondt i håndleddene, masse prikking og nummenhet. Anonymous poster hash: d07e4...b2f
mamma'n til 2 :) Skrevet 4. mai 2014 #32 Skrevet 4. mai 2014 (endret) Smertene du beskriver ift håndledd og albue,samt prikking og nummenhet er slik jeg har det. Jeg har vanncyster/ganglion i begge håndledd(og i foten) og carpal tunell-syndrom. Venter på operasjon.. Det er ikke farlig,men det er forferdelig vondt. Pga smertene,er jeg anspent hele tiden, så jeg får muskelknuter i hele rygg-,skulder- og nakkeområde også. Til tider gjør det vondt når jeg trekker pusten... I de vondeste periodene når cystene vokser,klarer jeg ikke gripe rundt tannbørsten en gang... Kom deg til kiropraktor først. Når du ikke er gravid lenger,hvis problemet fortsatt vedvarer,så krev henvisning til MR. Vil ikke legen høre på deg, så bytter du lege. Du kan ikke gå sånn her med disse smertene,du blir jo psykisk nedbrutt og utslitt... Ønsker deg riktig god bedring og lykke til! Trøsteklem fra meg. Endret 4. mai 2014 av mamma'n til 2 :)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #33 Skrevet 5. mai 2014 Tusen takk til alle der som har svart meg, setter stor pris på det :-) I dag har det gått bra på jobb, kjent smertene, men ikke hele tiden og ikke så voldsomt....skal vente å se med legetimen, kanskje jeg holder ut til jeg har timen min.... Anonymous poster hash: a4bd6...f07
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #34 Skrevet 5. mai 2014 Bytt lege! Anonymous poster hash: 0a7ea...70e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #35 Skrevet 5. mai 2014 Jeg gikk på en smell for 1 år siden. Legen sa jeg var stiv i hele nakken, og i skuldrene. Svimmel hele tiden. Kiropraktoren sa jeg skulle kommet for flere år siden, mens fysioterapeuten mente jeg ikke var stiv... Mitt råd er at du må få deg en lege som lytter. Bytt lege om han ikke vil høre på deg! Anonymous poster hash: d8a04...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå