Gjest Perfektmamma Skrevet 1. mai 2014 #26 Skrevet 1. mai 2014 Det er klart jeg kunne det. Når man har barn sammen så tilgir man slikt og jobber seg gjennom det, noe annet burde være helt uaktuelt! Eneste gyldige skilsmisse grunn er vold eller overgrep. Gjør man barna til skilsmisse barn av andre grunner er man rett og slett en egoistisk og veldig dårlig mamma eller pappa!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #27 Skrevet 1. mai 2014 Det er klart jeg kunne det. Når man har barn sammen så tilgir man slikt og jobber seg gjennom det, noe annet burde være helt uaktuelt! Eneste gyldige skilsmisse grunn er vold eller overgrep. Gjør man barna til skilsmisse barn av andre grunner er man rett og slett en egoistisk og veldig dårlig mamma eller pappa! Der var du ja, lurte på hvor du var blitt av. Anonymous poster hash: cb098...ecd
førskolelæreren Skrevet 1. mai 2014 #28 Skrevet 1. mai 2014 Hadde ikke tilgitt. Altfor mange gode menn der ute til å beholde en dårlig!
Gemini77 Skrevet 1. mai 2014 #29 Skrevet 1. mai 2014 Nei, alle kan gjør feil men systematisk utroskap over lang tid og total mangel på å ta ansvar for egne handlinger hadde ikke vært altuelt å tilgi her..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #30 Skrevet 1. mai 2014 Nei. Skjønner at man vil fordi man har barns sammen. Har værtiI en lignendes situasjon. Prøvde å tilgi, ihvertfall gå videre. Men det øddela meg innvendig, så valgte etter et par år å gå. Tøft men riktig. Anonymous poster hash: b19fd...d31
Gjest Kirkir Skrevet 1. mai 2014 #31 Skrevet 1. mai 2014 Når det er barn involvert så tenker man selvfølgelig på barnets beste. Har du det bra har dine barn det. Så føler du at du har det bra sammen med han så ta han tilbake. Alle gjør vi feil, det er bare mennskelig å feile. Gir du han en sjans så kan det hende det skjer igjen, men du vet aldri uten å ha prøvd. Jeg selv er helt i mot utroskap, men hvis jeg setter meg i din situasjon så hadde jeg tenkt meg nøye om. La han bevise at det er deg og familien han vil ha, gjør han samme feil igjen så si hade bra
piranha Skrevet 1. mai 2014 #33 Skrevet 1. mai 2014 Nei, jeg hadde ikke klart å stole på han igjen, og da faller jo hele fundamentet for forholdet sammen.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #34 Skrevet 1. mai 2014 Tjaaaa, jeg ville prøvd. Men nå har jeg prøvd i 1 år,fungere ikke så nå blir det nok brudd her :-( Det var ett veldig svik som jeg dessverre ikke kommer over :-( Anonymous poster hash: 75742...f81
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #35 Skrevet 1. mai 2014 uansett hva vi svarer her.. så er det ikke sikkert at det er slik vi hadde reagert i din situasjon. bare du har dine følelser og historie med denne mannen. du må kjenne på om du er totalt ferdig med han og bare har avsmak, eller om du er villig til å prøve å fikse dette. du må finne ut om han oppriktig elsker deg... om han ikke elsker deg, bør du uansett pakke og dra. det han har gjort er ikke greit... men om du velger å bli er det ikke automatisk et galt valg.... jeg er en av de som har vert utro med min kjæreste. selv om det er lenge siden nå og jeg var mye yngre.. så vet jeg at grunnen til at jeg var uto ikke var at jeg ikke elsket kjæresten, men det handlet om dårlig moral/selvtillit og umodenhet... handlet egistisk uten å tenke at jeg såret et annet menneske. det er fullt mulig at han elsker deg selv om han har vert utro. det er også mulig at han ikke elsker deg og bare har vert en feig dritt... og da bør du dra. finn ut hva han føler. snakk med han om fremtiden- hva ønsker han? ta deretter et valg om å prøve eller ikke. lykke til ... Anonymous poster hash: ee41f...a50
soleia Skrevet 1. mai 2014 #36 Skrevet 1. mai 2014 Nei, det er eg temmeleg sikker på at eg ikkje hadde kunna tilgitt mannen min. Muligens eit eingangs uhell, men ikkje eit halvt års svik og bedrag. Forholdet mellom oss er basert på tillit og respekt, og eg hadde mista begge deler totalt.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #37 Skrevet 1. mai 2014 Er så sint for at han har bragt dette inn i livet vårt! Nå er alt ødelagt. Jeg vil jo alltid lure på hva han driver med når han er på jobb, ute på kvelden, osv. Nei, det går ikke. Jeg får tenke hardt på de dårlige sidene hans og håpe at følelsene forsvinner etterhvert. Hadde aldri trodd dette skulle skje meg... Er som å være fanget i en vond drøm. Takker for svar. HI Anonymous poster hash: 57175...18b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #38 Skrevet 1. mai 2014 Hadde nok klart å tilgi, men vet ikke om jeg noen gang hadde klart å glemme! Så tror nok forholdet hadde gått i vasken før eller senere... Anonymous poster hash: 1bc8a...155
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #39 Skrevet 1. mai 2014 NEI, vær sterk!!! Anonymous poster hash: bd331...3e6
Superdolly Skrevet 1. mai 2014 #40 Skrevet 1. mai 2014 Nei, det kunne jeg nok ikke tilgitt. Ikke systematisk løgn og bedrag over lang tid. En ons hadde vært enklere, eller også om han hadde tilstått selv. Men ikke når han ble tatt og så forsøkte å lyve seg ut av det istedet for å legge seg flat. Jeg ville aldri kunne stole på ham igjen. Jeg ville alltid lurt på hva han drev med når han jobbet overtid, besøkte venner eller var på reise. Jeg kunne heller ikke leve med en mann som viste meg så lite respekt. Jeg er ikke hans dørmatte, jeg er like verdifull som ham. Og jeg ville heller vært singel enn å leve med en mann som ikke syntes jeg var verdt ærlighet og troskap engang. Men dette er mine tanker nå, og jeg har ikke vært i denne situasjonen. Så det er slett ikke sikkert at dette er relevant for deg og din situasjon.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #41 Skrevet 1. mai 2014 Har aldri vært i din situasjon, så jeg vil ikke være skråsikker. De tankene jeg gjør meg er : Hva vil dette gjøre med din selvtillit / selvfølelse over tid i forholdet? Kan du tilgi og legge det bak deg? Han viser deg jo null respekt nå med tanke på hva han har gjort. Vil han forandre seg? Dette med at han lett lyver, tror du det vil forandre seg? Hvorfor var han utro? Hvis han kjeder seg i forholdet, vil han gjøre det igjen? Håper det ordner seg for deg. Dette fortjener du ikke! Anonymous poster hash: 5046c...a95
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #43 Skrevet 1. mai 2014 Aldri!!!! Bare det at min mann flørtet veldig med ei dame på en fest, er nok til at jeg har problemer. Greier ikke å glemme. Anonymous poster hash: c24e9...277
Isola&Lille+julegave Skrevet 1. mai 2014 #44 Skrevet 1. mai 2014 Definitivt ikke!! Utroskap er for meg et så enormt tillitsbrudd at jeg aldri i verden hadde klart å fortsette et forhold. På hodet og ræva ut!
Gjest meg&mini Skrevet 1. mai 2014 #45 Skrevet 1. mai 2014 Hadde han selv fortalt det, lagt alle kortene på bordet og vist tydelig anger så hadde jeg nok tatt han tilbake... MEN hvis det var sånn som det du forteller, jeg oppdaget det, han løy osv så hadde jeg kastet han ut!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #46 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har tilgitt noe lignende. Og sliter med det den dag i dag. Kommer uansett ikke til å gå fra ham, men jeg har litt spesiell historie som er annerledes enn din. Hadde jeg vært i en annerledes situasjon så hadde jeg kastet han ut på dagen. Det sliter enormt på selvtilliten, jeg begynte å tvile på meg selv, om jeg kanskje er stygg, kjedelig og har fæl personlighet siden han valgte å sette familien på spill for et annet kvinnemenneske som han ble betatt av (og dyrket forelskelsen for alt det var verdt). Her var jeg høygravid i tillegg da dette startet, så ekstra sårt bare det. Er hele tiden redd for at det samme skjer igjen, men har kommet til det punktet at jeg har sluttet å bry meg. Men råder deg virkelig til å ikke tilgi. Anonymous poster hash: f11d0...0db
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #47 Skrevet 2. mai 2014 Systematisk utroskap over 6 mnd med samme kvinne. Ble oppdaget, han fortalte det ikke selv. Fortsatte å lyve for å pynte på situasjonen etter at han ble avslørt. Påstår at det ikke var følelser involvert, var bare for "morro" skyld. Har nå brutt med henne, og vil bare tilbake til familien. Har barn sammen. Hadde du tatt han tilbake?Anonymous poster hash: 57175...18b Jeg kunne tilgitt alt, men ikke utroskap, der går grensen. Hater løgner og utroskap, hev deg over det. Dere har barn, so What? Det er ikke noen god unnskyldning " vi har barn ". Anonymous poster hash: 8f9d3...941
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #48 Skrevet 2. mai 2014 Nei, jeg hadde gått fra ham. Opplevde noe mildere i starten av forholdet, så vet hvor lenge jeg banket meg selv ned da. Han har brukt opp sin kvote av dumskap, så hadde han gjort dette mot meg hadde jeg gått på dagen. Anonymous poster hash: c55e6...488
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #50 Skrevet 2. mai 2014 Har aldri vært i din situasjon, så jeg vil ikke være skråsikker. De tankene jeg gjør meg er : Hva vil dette gjøre med din selvtillit / selvfølelse over tid i forholdet? Kan du tilgi og legge det bak deg? Han viser deg jo null respekt nå med tanke på hva han har gjort. Vil han forandre seg? Dette med at han lett lyver, tror du det vil forandre seg? Hvorfor var han utro? Hvis han kjeder seg i forholdet, vil han gjøre det igjen? Håper det ordner seg for deg. Dette fortjener du ikke! Anonymous poster hash: 5046c...a95 Det vil nok bryte meg ned å bli i forholdet. Jeg vil jo alltid ha klump i magen så fort han er ute av døren. Jeg ante ikke at han var en så god løgner, og det skremmer meg. Tenker plutselig på hva annet han har løyet om? Jeg har virkelig ikke merket at han holdt på med noe. Tipper han valgte å være utro fordi han ikke var fornøyd med forholdet, synes jeg er masete og kjip. Jeg har i perioder følt at jeg har hatt en tenåring i huset, som overlater all jobb til meg, og det har jeg tydelig sagt ifra om at ikke er ok. Jeg har stilt krav, og han har vært furten over det. Så nei, selv om jeg tar han tilbake, går det nok ikke lang tid før han hopper på en ny en. Poenget er vel at han aldri vil bli fornøyd med meg uansett hvor mye han påstår at han elsker meg nå. Jeg er fortsatt i sjokk, det kommer vel til å ta litt tid før det går opp for meg hva han har gjort. HI Anonymous poster hash: 57175...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå