Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Lavkarbo light. Gi meg styrke !! Noen lykkelige historier Ă„ dele. Andre som er i gang med kostholdsendring? Mye rundt FF for tiden, men hun ga meg meg kikckstart ! Er omtrent dobbel FF og vil bli 1/2 FF mindre. Ikke negativt ment, synes hun er sĂžt :-) Â Anonymous poster hash: 2da30...1a3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 "Lavkarbo light" er da ikke noe problem. Fornuftig mÄte Ä gÄ ned i vekt pÄ uten Ä merke det for mye i kosten, kun smÄ justeringer (sÄsant du ikke har hatt et veldig usunt kosthold tidligere).  Hvis du definerer det Ä gÄ ned i vekt som "slanke-helvete" har du satt en mal i hodet ditt som forteller deg at det kommer til Ä bli et helvete. PrÞv Ä snu om tankegangen din  Jeg har levd pÄ lavkarbokosthold i 10 Är, fungerer som bare det, tenker ikke pÄ det i hverdagen en gang, er blitt sÄ vant med det. Anonymous poster hash: d428c...184
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014  "Lavkarbo light" er da ikke noe problem. Fornuftig mÄte Ä gÄ ned i vekt pÄ uten Ä merke det for mye i kosten, kun smÄ justeringer (sÄsant du ikke har hatt et veldig usunt kosthold tidligere).  Hvis du definerer det Ä gÄ ned i vekt som "slanke-helvete" har du satt en mal i hodet ditt som forteller deg at det kommer til Ä bli et helvete. PrÞv Ä snu om tankegangen din  Jeg har levd pÄ lavkarbokosthold i 10 Är, fungerer som bare det, tenker ikke pÄ det i hverdagen en gang, er blitt sÄ vant med det.  Anonymous poster hash: d428c...184 Takk, skal endre innstillingen :-)  Anonymous poster hash: 2da30...1a3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Hvor mange kalorier fÄr du i deg pÄ nutrilett? SpÞr fordi jeg har kuttet mye ned pÄ kalorimengden min selv, og kansje det er noe i samme duren..  Anonymous poster hash: 10326...803
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Hvor mange kalorier fÄr du i deg pÄ nutrilett? SpÞr fordi jeg har kuttet mye ned pÄ kalorimengden min selv, og kansje det er noe i samme duren..  Anonymous poster hash: 10326...803
nimmelim Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Det er jo ikke verdt det om du sulter ihjel? Ja , nettopp startet jeg ogsÄ, men da med en mer helomvending. Kuttet ting jeg ikke trenger. Sukker, karbohydrater osv. Og trening er pÄ planen. Nutrilett spiser jeg (slike barer), men kun fordi jeg ikke fÄr i meg nok mat. Du skal jo ikke gÄ og sulte:) bruk heller nutriletten mer som mellommÄltid osv... Kutt poteter og alt det der:) billigere og bedre
nimmelim Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Det er jo ikke verdt det om du sulter ihjel? Ja , nettopp startet jeg ogsÄ, men da med en mer helomvending. Kuttet ting jeg ikke trenger. Sukker, karbohydrater osv. Og trening er pÄ planen. Nutrilett spiser jeg (slike barer), men kun fordi jeg ikke fÄr i meg nok mat. Du skal jo ikke gÄ og sulte:) bruk heller nutriletten mer som mellommÄltid osv... Kutt poteter og alt det der:) billigere og bedre
nimmelim Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Det er jo ikke verdt det om du sulter ihjel? Ja , nettopp startet jeg ogsÄ, men da med en mer helomvending. Kuttet ting jeg ikke trenger. Sukker, karbohydrater osv. Og trening er pÄ planen. Nutrilett spiser jeg (slike barer), men kun fordi jeg ikke fÄr i meg nok mat. Du skal jo ikke gÄ og sulte:) bruk heller nutriletten mer som mellommÄltid osv... Kutt poteter og alt det der:) billigere og bedre
nimmelim Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Det er jo ikke verdt det om du sulter ihjel? Ja , nettopp startet jeg ogsÄ, men da med en mer helomvending. Kuttet ting jeg ikke trenger. Sukker, karbohydrater osv. Og trening er pÄ planen. Nutrilett spiser jeg (slike barer), men kun fordi jeg ikke fÄr i meg nok mat. Du skal jo ikke gÄ og sulte:) bruk heller nutriletten mer som mellommÄltid osv... Kutt poteter og alt det der:) billigere og bedre
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Hvorfor bare ikke spise sunn og rein mat? Â Anonymous poster hash: 87521...26a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 FF? Da jeg var ung, betÞd det freshly fucked, men jeg antar det ikke er det du prater om  Jeg har begynt pÄ knekkebrÞdkjÞret, spiser sunt alle dager unntatt lÞrdag. KnekkebrÞd til frokost, lunsj og kvelds. Vanlig middag men med magert kjÞtt og grovt tilbehÞr. GÄtt ned 1 kg denne uka. Mannen er med meg og har gÄtt ned 1,6 kg Anonymous poster hash: 24919...d3d
Gjest SekretÞsa Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 Lykke til! Begynner pÄ tredje mÄneden i morgen, og kjenner det skal bli fint Ä kose seg litt om en Mnd nÄr vi skal pÄ tur :-)
Gjest SekretÞsa Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Lykke til! Begynner pÄ tredje mÄneden i morgen, og kjenner det skal bli fint Ä kose seg litt om en Mnd nÄr vi skal pÄ tur :-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #16 Skrevet 30. april 2014  FF? Da jeg var ung, betÞd det freshly fucked, men jeg antar det ikke er det du prater om  Jeg har begynt pÄ knekkebrÞdkjÞret, spiser sunt alle dager unntatt lÞrdag. KnekkebrÞd til frokost, lunsj og kvelds. Vanlig middag men med magert kjÞtt og grovt tilbehÞr. GÄtt ned 1 kg denne uka. Mannen er med meg og har gÄtt ned 1,6 kg  Anonymous poster hash: 24919...d3d JÞss funker knekkebrÞd altsÄ? Jeg fÄr dÄrlig samvittighet av 2 knekkebrÞd til frokost jeg. Siden jeg har kuttet ut alt slikt. Kanskje det hadde hjulpet meg med lunsj problemene mine? Finner aldri pÄ lunsj.,,,  Anonymous poster hash: 20e05...3d8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #17 Skrevet 30. april 2014  Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Hvor mange kalorier fÄr du i deg pÄ nutrilett? SpÞr fordi jeg har kuttet mye ned pÄ kalorimengden min selv, og kansje det er noe i samme duren.. Anonymous poster hash: 10326...803 Tror det er ca 120kcal i en shake. Tar 5 hver dag,og to nutrilettbarer,men vet ikke hvor mye kcal det er i de. Drikker mye vann, og spiser en liten posjon middag med ungene,men da mest grÞnnsaker. Spent pÄ hvordan det gÄr :-)  Totalt antall kcal pr dag vet jeg ikke, men betydelig mer enn normalt,for jeg er ekstremt dÄrlig pÄ Ä spise,sÄ kroppen min er jo ikke vant til dette. Men den liker vel nÊring, og da vil den vel ha mer nÄr den endelig fÄr noe :-) Dytta i meg en stor mende med dritt fÞr jeg startet nÄ(ost,potetgull,smÄgodt).  Anonymous poster hash: 6e495...e83
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #18 Skrevet 30. april 2014  Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Hvor mange kalorier fÄr du i deg pÄ nutrilett? SpÞr fordi jeg har kuttet mye ned pÄ kalorimengden min selv, og kansje det er noe i samme duren.. Anonymous poster hash: 10326...803 Tror det er ca 120kcal i en shake. Tar 5 hver dag,og to nutrilettbarer,men vet ikke hvor mye kcal det er i de. Drikker mye vann, og spiser en liten posjon middag med ungene,men da mest grÞnnsaker. Spent pÄ hvordan det gÄr :-)  Totalt antall kcal pr dag vet jeg ikke, men betydelig mer enn normalt,for jeg er ekstremt dÄrlig pÄ Ä spise,sÄ kroppen min er jo ikke vant til dette. Men den liker vel nÊring, og da vil den vel ha mer nÄr den endelig fÄr noe :-) Dytta i meg en stor mende med dritt fÞr jeg startet nÄ(ost,potetgull,smÄgodt).  Anonymous poster hash: 6e495...e83
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #19 Skrevet 30. april 2014  Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Hvor mange kalorier fÄr du i deg pÄ nutrilett? SpÞr fordi jeg har kuttet mye ned pÄ kalorimengden min selv, og kansje det er noe i samme duren.. Anonymous poster hash: 10326...803 Tror det er ca 120kcal i en shake. Tar 5 hver dag,og to nutrilettbarer,men vet ikke hvor mye kcal det er i de. Drikker mye vann, og spiser en liten posjon middag med ungene,men da mest grÞnnsaker. Spent pÄ hvordan det gÄr :-)  Totalt antall kcal pr dag vet jeg ikke, men betydelig mer enn normalt,for jeg er ekstremt dÄrlig pÄ Ä spise,sÄ kroppen min er jo ikke vant til dette. Men den liker vel nÊring, og da vil den vel ha mer nÄr den endelig fÄr noe :-) Dytta i meg en stor mende med dritt fÞr jeg startet nÄ(ost,potetgull,smÄgodt).  Anonymous poster hash: 6e495...e83
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #20 Skrevet 30. april 2014  Jeg startet i gÄr! Nutrilett og 30 days shred. Holder pÄ Ä sulte ihjel, og klarer sÄ vidt Ä gÄ! Men det er verdt det :-) Lykke til :-)  Anonymous poster hash: 6e495...e83 Hvor mange kalorier fÄr du i deg pÄ nutrilett? SpÞr fordi jeg har kuttet mye ned pÄ kalorimengden min selv, og kansje det er noe i samme duren.. Anonymous poster hash: 10326...803 Anonymous poster hash: 6e495...e83
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #21 Skrevet 30. april 2014 Ăsj, jeg skal ogsĂ„ i gang.. :-( har spist altfor mye sĂžppelmat siden minsten kom.. Veier nĂ„ 87(!) kg og vil ned til 68-70.  Jeg vil ogsĂ„ pĂ„ lavkarbo, det funker for meg. Men nĂ„ er jeg helt avhengi av sukker. Og Ă„ spise sĂžtt fĂ„r meg til Ă„ dpise mer ogsĂ„. :-(  Begynnelsen er verst, det fĂžles mye greiere nĂ„r det kjennes pĂ„ klĂŠrne at det er forandring!  Limt inn fra den andre trĂ„den..  Anonymous poster hash: 708be...d6b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #22 Skrevet 30. april 2014 Ăsj, jeg skal ogsĂ„ i gang.. :-( har spist altfor mye sĂžppelmat siden minsten kom.. Veier nĂ„ 87(!) kg og vil ned til 68-70.  Jeg vil ogsĂ„ pĂ„ lavkarbo, det funker for meg. Men nĂ„ er jeg helt avhengi av sukker. Og Ă„ spise sĂžtt fĂ„r meg til Ă„ dpise mer ogsĂ„. :-(  Begynnelsen er verst, det fĂžles mye greiere nĂ„r det kjennes pĂ„ klĂŠrne at det er forandring!  Limt inn fra den andre trĂ„den..  Anonymous poster hash: 708be...d6b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #23 Skrevet 30. april 2014 For tre Är siden var bmien min pÄ 30. I dag gikk jeg ut av huset i fÞrt min 11 Är gamle datters sko, bukse, genser og jakke Det var ikke et helvete som fikk bmien min fra 30 til 20 - men en livsstilendring. Spis mindre, beveg deg mer!  Hilsen eks-tjukka  Anonymous poster hash: be9c6...bf3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #24 Skrevet 30. april 2014 For tre Är siden var bmien min pÄ 30. I dag gikk jeg ut av huset i fÞrt min 11 Är gamle datters sko, bukse, genser og jakke Det var ikke et helvete som fikk bmien min fra 30 til 20 - men en livsstilendring. Spis mindre, beveg deg mer!  Hilsen eks-tjukka  Anonymous poster hash: be9c6...bf3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #25 Skrevet 30. april 2014 Men i alle dager... Beklager kopi av postingene.... Ser ut til at det har hengt seg opp her ogsÄ...  Anonymous poster hash: 6e495...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ