Gå til innhold

Og nå vil FF skaffe seg vaskehjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger meg ikke oppi hvem som vasker hvem sine hus, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utenom permisjon er jeg og gubben i jobb, 2 små barn, husdyr osv, stort hus.........mye som skulle vært gjort, men vi strekker ikke alltid til og ofte jeg får dårlig samvittighet for de store hybelkaninene som ikke blir tilbudt en gulrot der de ligger pent å venter under sofaen. hmm hadde vi bare hatt bedre råd, skulle jeg gladlig betalt noen for litt hjelp jeg også!!:) Hennes hverdag er jo litt annerledes da, vi må jo ofte neglisjere oss selv litt vi voksne i allefall hos oss, ta en kjapp og usunn middag og sånn. Det kan jo heller ikke hun. Tviler på at hun spiser kebab, dropper trening og sminke en dag for å få klemt inn husvasken hehe. Jaja, noen som har det på G, vi andre får slite med vårt vi da;( Har man muligheten slik som hun, så hvorfor ikke:)

Skrevet

Hahaha, tror ikke fruen vet hva kebab er engang ;-)

Anonymous poster hash: 7f0bb...427

Skrevet

Prøv å drive Norges mest leste blogg samtidig som du er nybakt mamma.... En blogg er en heltidsjobb om man skal tjene som hun gjør! Bare det å finne på innlegg.. Halleluja! Jeg blogger, men finner ikke på nok å skrive om til å levere 3-4 innlegg om dagen! Ikke sjans. Ligger en del planlegging bak for å si det mildt...

Anonymous poster hash: 3e1ce...7ff

Skrevet

Hun er vel ikke husmoremne, da.. Godtforbilde

Anonymous poster hash: 38667...ac2

Så søtt. Mener du at man må være et "godt husmoremne" for å være et godt forbilde? :D

Skrevet

Altså jeg starter den tråden om instagram bildet i går... Men seriøst.. Kritisere at hun skaffer seg vaskehjelp?

Det har maaange jeg kjenner! Ingenting galt med det vel?? Skulle gjerne hatt det selv!! Men er i permisjon og har en baby med et ekstremt godt sovehjerte., så jeg har liksom ingen unnskyldning ;-)

Anonymous poster hash: 521f4...5e6

Skrevet

Hun er da i jobb! Bloggen krever utrolig mye. Jeg hadde ikke klart baby (min har kolikk), hus og jobb i tillegg til masse trening og strengt kosthold. Skjønner henne godt!

Og; hvem bryr seg?

Skrevet

Ja, hvem bryr seg? Du? Alltid noe å henge seg opp i når det kommer til denne fruen, merkelig. Mange jeg kjenner som har vaskehjelp, selv om de jobber fullt eller ikke. Det er vel er valg hver enkelt må ta selv, har en råd så hvorfor ikke bruke tiden sin på andre ting?

Anonymous poster hash: e78b6...899

Skrevet

Hun har da arbeidsplassen sin hjemme,har hun ikke? Og sånt generelt sett skjønner jeg de som har vaskehjelp utrolig godt! Det finnes vel ikke kjedeligere ting enn å vaske hus?!?

Og sånn ellers blir jeg igjen både imponert og skremt over de som kun leser bloggen hennes for å finne ting å kritisere. Jeg lurer virkelig på hvordan sånne mennesker som deg, hi, fungerer i hverdagen? Det må være så slitsomt å være så opptatt av hvordan andre ordner seg?

Skrevet

La hun bruke pengene sine som hun vil, hun har jo et digert hus! Men tror ingen vaskedame hadde vært bra nok for hun der altså ;)

Anonymous poster hash: 9ca07...f59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...