Gå til innhold

Og nå vil FF skaffe seg vaskehjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør hun egentlig på dagen lang, utenom og trene, telle kalorier, amme og blogge litt? Hvis hun som går hjemme i tillegg? En dag mindre med trening, så hadde hun kanskje hatt "tid" til og vaske huset sitt!!!

Anonymous poster hash: 7f0bb...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, nå står ikke verden til påske!!!

Anonymous poster hash: a52bb...5bf
Skrevet

Hva er galt med vaskehjelp om man har råd til det? Man sysselsetter jo en annen person på den måten.

Hadde gjort det samme om jeg hadde muligheten økonomisk! :)

Og det er nok mye av det hun gjør som ikke er synlig utad, men som tar lang tid. Du viser lite innsikt i hva det vil si å drive et eget firma. Det er ikke slik at hun driver i skalaen "skrive fem minutter pr dag".

Anonymous poster hash: fbb71...0f4
Skrevet

Rapportert!! Nå må det faen ta bli slutt på denne hetsen av et enkeltmenneske!!

Anonymous poster hash: 9de2e...2ce
Skrevet

Enig, hva i all verden er galt med vaskehjelp, kan du forklare meg det?!

Anonymous poster hash: 3f700...1c7

Skrevet

skjønner henne godt! Vil også ha vaskehjelp og er "hjemme hele dagen" i permisjon med baby ;)

Anonymous poster hash: ebd0a...cef
Skrevet

Når man går hjemme, så må man vel klare og vaske huset sitt vel?

Skrevet

Når man går hjemme, så må man vel klare og vaske huset sitt vel?Anonymous poster hash: 7f0bb...427

Og hva om man bare ikke føler for det da? Hvorfor skulle det ikke være lov å skaffe vaskehjelp uten "gyldig grunn"?

Skrevet

Hehehe, voldsomt til mas da! Er det fotballfruens dag i dag da???

Skrevet

Hun er vel ikke husmoremne, da.. Godtforbilde

Anonymous poster hash: 38667...ac2

Skrevet

Har du prøvd å trene flere dager i uka, være mamma for første gang og alt det fører med seg, hatt et ganske stort hus, å faktisk måtte bruke rimelig mye tid på å lage innlegg til bloggen, og ikke minst rekke å lage sunn midda?????? For alt dette tilsammen tar MYE tid!

Ja, hun har valgt dette selv. Men jeg trener, (ikke så mye som henne) har barn jeg må lage mat til, vaske huset som er mindre enn hennes, har ikke blogg jeg må oppdatere hver dag med outfit og dandert hår. Men alikevel så skjønner jeg henne veldig godt! Det må være utrolig deilig å slippe å bruke energi på vasking når man heller vil bruke tiden på så mye annet! Hadde jeg hatt råd, skulle jeg hatt vaskehjelp selv! Må jo være misunnelse som ligger i bunnen hos de som kritiserer slike ting. Filleting!!!! Det er da virkelig ikke noe å diskutere!

Anonymous poster hash: 35c31...768

Skrevet

Har du prøvd å trene flere dager i uka, være mamma for første gang og alt det fører med seg, hatt et ganske stort hus, å faktisk måtte bruke rimelig mye tid på å lage innlegg til bloggen, og ikke minst rekke å lage sunn midda?????? For alt dette tilsammen tar MYE tid!

Ja, hun har valgt dette selv. Men jeg trener, (ikke så mye som henne) har barn jeg må lage mat til, vaske huset som er mindre enn hennes, har ikke blogg jeg må oppdatere hver dag med outfit og dandert hår. Men alikevel så skjønner jeg henne veldig godt! Det må være utrolig deilig å slippe å bruke energi på vasking når man heller vil bruke tiden på så mye annet! Hadde jeg hatt råd, skulle jeg hatt vaskehjelp selv! Må jo være misunnelse som ligger i bunnen hos de som kritiserer slike ting. Filleting!!!! Det er da virkelig ikke noe å diskutere! Anonymous poster hash: 35c31...768

Og jeg vil vite hvilke blogg du har "wannabe"....

Skrevet

Hun skrev jo at hun ikke ha blogg. Analfabet.

Skrevet

Hun skrev jo at hun ikke ha blogg. Analfabet.Anonymous poster hash: 3f700...1c7

Wannabe

Skrevet

Jeg jobber 40% og har vaskehjelp, har hatt vaskehjelp i permisjonene mine også.

Utrolig digg å ta med babyen på en lang trilletur og komme hjem til rent hus, virkelig verdt pengene altså :)

Anonymous poster hash: dd2b9...54b
Skrevet

Er en grunn til at det finst vaskehjelp; det er fordi dei får jobb. Så ho er nok ikkje den einaste ;) Og eg ser virkelig ikkje problemet. 

Det er pga sånne tråder som det her eg tenker sjalusi.. Kem har ikkje lyst til å sleppe å vaske hus i tillegg til alt anna? Hadde takka ja med glede eg!

Skrevet

50-60-tallsmødrene hadde skammet seg

Skrevet

50-60-tallsmødrene hadde skammet segAnonymous poster hash: 7f0bb...427

Hva så? Skal vi gjøre alt slik de ville gjort det på 50 og 60 tallet? I så fall håper jeg for Guds skyld du er gift, og at du ikke fikk barn (bastard) utenfor ekteskapet.

Skrevet

Wowowowowoowww!!! Hun må være et forferdelig menneske!!!

Skrevet

Sukk! Jeg vil også ha vaskehjelp! Er bare misunnelig jeg ;)

Skrevet

Skjønner henne godt jeg. Det er kjempedeilig!

Anonymous poster hash: b8128...71f
Skrevet

Jeg har også vaskehjelp. Best anvendte pengene ever !!!

Anbefales, HI .

Skrevet

Ja, hun har valgt dette selv. Men jeg trener, (ikke så mye som henne) har barn jeg må lage mat til, vaske huset som er mindre enn hennes, har ikke blogg jeg må oppdatere hver dag med outfit og dandert hår. Men alikevel så skjønner jeg henne veldig godt! Det må være utrolig deilig å slippe å bruke energi på vasking når man heller vil bruke tiden på så mye annet! Hadde jeg hatt råd, skulle jeg hatt vaskehjelp selv! Må jo være misunnelse som ligger i bunnen hos de som kritiserer slike ting. Filleting!!!! Det er da virkelig ikke noe å diskutere! Anonymous poster hash: 35c31...768

Og jeg vil vite hvilke blogg du har "wannabe"....

Så at jeg formulerte meg litt feil. Jeg har ikke blogg. Kunne aldri tenkt meg det. Men om jeg hadde hatt en blogg slik som fotballfrue så hadde jeg aldri følt at jeg kunne slappe av slik som andre Mammaer i permisjon. For hun er jo egentlig ikke i permisjon når hun jobber med bloggen som tjener penger på....

Anonymous poster hash: 35c31...768

Skrevet

Og jeg vil vite hvilke blogg du har "wannabe"....Anonymous poster hash: 7f0bb...427

Så at jeg formulerte meg litt feil. Jeg har ikke blogg. Kunne aldri tenkt meg det. Men om jeg hadde hatt en blogg slik som fotballfrue så hadde jeg aldri følt at jeg kunne slappe av slik som andre Mammaer i permisjon. For hun er jo egentlig ikke i permisjon når hun jobber med bloggen som tjener penger på....Anonymous poster hash: 35c31...768

Det er sant :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...