Gå til innhold

Er dette mye og drikke (alkohol)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker og med begge henda når jeg først skal på byen. Drikker gjerne 2 flasker vin (hvit, vel og merke) og 6 sommersby før jeg drar ut. Er mer enn oppegående og har faktisk ved flere anledninger ringt politi/ambulanse pga andre som ikke har vært like stø som meg.

Jeg tåler ekstremt mye, og det er dritkjipt. Sist jeg var "på fylla" med noen venninner delte jeg og ei veninne en helflaske sprit, pluss at jeg drakk 5 Smirnoff ice. Hun lå paddeflat, mens jeg fortsatt sto oppreist og husker hele kvelden. Det er nesten så jeg ikke gidder å drikke meg full lenger, jeg har ikke råd ;-)

Anonymous poster hash: 0d053...9e9

Så hele poenget med å drikke alkohol er å bli møkkings, og du er lei deg for at du ikke klarer å bli det? Hvor gammel er du, 14?

Anonymous poster hash: e88cd...def

Neida, jeg kan fint kose meg med alkohol til maten om vi er i festlig lag, men om jeg skal ut på byen med venninnegjengen så drikker jeg meg enten full, eller lar være. Nå er ikke "møkkings" det samme som å bli full. Men det er ålreit å kunne bli litt fin på vin en gang imellom :)

Anonymous poster hash: 0d053...9e9

Å si at man er lei seg for at man ikke klarer å bli skikkelig full, og at man i voksen alder drikker kun med det for øye å bli fullest mulig høres barnslig ut i mine ører.

Anonymous poster hash: e88cd...def

Nå sa hun ingenting om at hun blei lei seg for å ikke bli full da. Det står ingen steder i innlegget, så vidt jeg kan se. Men hun prøvde å sette ting litt i perspektiv med tanke på at folk er forskjellige og tåler forskjellig mengde alkohol. Jeg er også en av de som kan tåle store mengder alkohol, men det kommer litt an på dagsformen. Sjelden jeg drikker meg full da. Kan fint drikke en halv helflaske sprit uten antydning til å være full, men greia er å ikke bælme nedpå, men drikke jevnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...