Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Er noen som har kommentert at de synes jeg drikker mye. Jeg drikker skjelden, men de siste gangene jeg har vært på fest har jeg fått i meg dette. 1 festen: 12 Smirnoff ice på 6 timer. 2 festen: 12 Smirnoff ice på 4 timer + enda noen flere på by'n Og nei, jeg krabber ikke etter å ha fått disse innabords. Er full, men ikke ravende full. Anonymous poster hash: e75bf...6b0
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Da hadde jeg vært stein dau jeg. Skikkelig brisen etter èn! Anonymous poster hash: de753...b81
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Etter 12 Smirnoff Ice hadde jeg vært rimelig daudrukken. Kunne kanskje klart 12 stykker iløpet av 1 uke med god innsats. Er jeg på fest drikker jeg kanskje 1 flaske vin eller ett par øl. "2 festen: 12 Smirnoff ice på 4 timer + enda noen flere på by'n" - det er vilt mye! Anonymous poster hash: 85481...ec1
MrsMilla Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Tja, du tåler jo tydeligvis endel.... noen av oss gjør det. Jeg tåler også ganske mye har jeg tidligere erfart, uten å miste kontrollen eller gjøre ting jeg ikke ville gjort ellers. Men jeg blir veldig fyllesjuk av mye mindre enn det, noe som har gitt naturlig utslag i at jeg drikker temmelig mye mindre når jeg drikker. For å både få festen og dagen derpå kutter jeg heller ned på mengden alkohol og fyller på mengder med vann for kroppen sin del. Om du ikke har noe problem med dagen derpå, og ellers et normalt forbruk, ser jeg ikke at det skulle være veldig problematisk om du har kontroll og er fint istand til å ta vare på deg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Det høres mye ut, men når jeg tenker på det så kan jeg fint drikke 2 vinflasker uten å bli helt kanakas.. eller nå er det lenge siden jeg har drukket, men før gikk det med to flasker å fårs... Folk har ulik toleransegrense.. men til å drikke så sjelden som du sier er det godt gjort å ikke bli veldig full.. folk tåler mer/mindre avhengig av kroppsvekt også. Anonymous poster hash: 30928...b39
☆☆☆ Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 (endret) Reagerar mest på at det er mogleg å få i seg 12 einingar flytande sukker, eg ville gått i bakken av sukkeret aleine. Men ja, det er enorme mengder alkohol å helle i seg. Endret 30. april 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Tuller du?! All alkoholen er nå en ting, men hvordan klarer du så mye sukker! Jeg klarer ikke en Smirnoff ice en gang. De er alt for søte.. En flaske inneholder 228 kalorier, altså 2736 kalorier til sammen. Det er nesten to dagsbehov. Og en annen ting er at det er nesten 4 liter væske på 4 timer. Det er ekstremt mye! Anonymous poster hash: 2b046...bec
ærlig talt Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Ja, du drakk ekstremt mye på så få timer. Hadde jeg gjort det samme..nei, vent.. Jeg hadde aldri klart å gjøre det samme! At du ikke var sørpedritings er veldig merkelig
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Ja, det var mye! Er du ganske stor siden du tåler så mye? Eller har du en enzym feil i leveren? Er du sikker på at du ikke var møkk dritings? Anonymous poster hash: 4d4e3...dad
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Tja det er i alle fall nok. Hadde nok hatt noe shot i tillegg om jeg skulle vært på en fest på 6-8 timer. Jeg hadde fint klart å lagt i meg 12 smirnoff, skulle gjort en innsats for å få det til på 4 timer da men ellers greit. Nå går jeg på lavkarbo så hadde nok slitt med å få i meg så masse sukker på så få timer. I ungdommen la vi i oss 15-20 cider på en kveld. Var null problem. Og det var hver helg..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Jeg syns ikke det er mye, men jeg har veldig høy toleranse og kan drikke en flaske sprit før jeg går på byen
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 HI har nok vært dritings, har sett maaange som er ravende full men synes selv at de er litt lett beruset og joviale. Tragiske mennesker, og jeg forstår overhode ikke voksne folks behov for å drikke SÅ mye!!! Anonymous poster hash: e88cd...def
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 HI her igjen. Fyllesyk blir jeg ikke, er bare forferdelig sliten. Men ikke uggen og kvalm lissom. Når jeg var yngre ble jeg veldig fyllesyk dagen derpå. Det blir jeg ikke lengre. Neida, jeg har ikke vært ravende full. Når jeg merker at jeg er i ferd med å bli det så pleier jeg å gå over til vann en stund. Full ja, men det er flere stadier av det. Jeg koser meg med smirnof ice. Det er kun smirnof ice og strawberry daiquiri jeg klarer å drikke. Desverre er det få som klare å lage strawberry daiquiri så den blir god. Nå er det ikke så ofte jeg drikker heller. Eller jeg ligger ann til å overstige antall fester m/alkohol fra i fjord. I fjord var jeg på 3 fester. Og nå til helgen skal jeg på min 3 fest hittil i år. Har det bare knall gøy. Anonymous poster hash: e75bf...6b0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 Folk er forskjellige. For meg hadde det vært aaaaltfor mye, både av alkohol, sukker og ren væske. Hadde vel ligget på badegulvet i en pøl av spy og andre ting om jeg hadde prøvd meg på det samme. Men da jeg var 18-19 kunne jeg fint drikke 2 flasker vin og være helt fin både på festen og dagen derpå. Mens i dag holder det med 2 glass...
Nodisc Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Reagerar mest på at det er mogleg å få i seg 12 einingar flytande sukker, eg ville gått i bakken av sukkeret aleine. Men ja, det er enorme mengder alkohol å helle i seg. Haha, samma her. Trur eg hadde kasta opp før eg hadde blitt full
Øyne som ser!! Skrevet 30. april 2014 #16 Skrevet 30. april 2014 Klarer fint å drikke 2 flasker vi eller 12 små øl. Men smirnof ice, usj, klarer max 2 sånne rusbrus for de er så søte.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #17 Skrevet 30. april 2014 Ja, det er mye! Og sannsynligheten er stor for at du ikke merker hvor full du egentlig er. PS alt sukkeret alene er nok til å slå knock out på en okse. Anonymous poster hash: b0587...b5c
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #18 Skrevet 30. april 2014 Jeg drikker og med begge henda når jeg først skal på byen. Drikker gjerne 2 flasker vin (hvit, vel og merke) og 6 sommersby før jeg drar ut. Er mer enn oppegående og har faktisk ved flere anledninger ringt politi/ambulanse pga andre som ikke har vært like stø som meg. Jeg tåler ekstremt mye, og det er dritkjipt. Sist jeg var "på fylla" med noen venninner delte jeg og ei veninne en helflaske sprit, pluss at jeg drakk 5 Smirnoff ice. Hun lå paddeflat, mens jeg fortsatt sto oppreist og husker hele kvelden. Det er nesten så jeg ikke gidder å drikke meg full lenger, jeg har ikke råd ;-) Anonymous poster hash: 0d053...9e9
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #19 Skrevet 30. april 2014 Jeg drikker og med begge henda når jeg først skal på byen. Drikker gjerne 2 flasker vin (hvit, vel og merke) og 6 sommersby før jeg drar ut. Er mer enn oppegående og har faktisk ved flere anledninger ringt politi/ambulanse pga andre som ikke har vært like stø som meg. Jeg tåler ekstremt mye, og det er dritkjipt. Sist jeg var "på fylla" med noen venninner delte jeg og ei veninne en helflaske sprit, pluss at jeg drakk 5 Smirnoff ice. Hun lå paddeflat, mens jeg fortsatt sto oppreist og husker hele kvelden. Det er nesten så jeg ikke gidder å drikke meg full lenger, jeg har ikke råd ;-) Anonymous poster hash: 0d053...9e9 Så hele poenget med å drikke alkohol er å bli møkkings, og du er lei deg for at du ikke klarer å bli det? Hvor gammel er du, 14? Anonymous poster hash: e88cd...def
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #20 Skrevet 30. april 2014 Jeg drikker og med begge henda når jeg først skal på byen. Drikker gjerne 2 flasker vin (hvit, vel og merke) og 6 sommersby før jeg drar ut. Er mer enn oppegående og har faktisk ved flere anledninger ringt politi/ambulanse pga andre som ikke har vært like stø som meg. Jeg tåler ekstremt mye, og det er dritkjipt. Sist jeg var "på fylla" med noen venninner delte jeg og ei veninne en helflaske sprit, pluss at jeg drakk 5 Smirnoff ice. Hun lå paddeflat, mens jeg fortsatt sto oppreist og husker hele kvelden. Det er nesten så jeg ikke gidder å drikke meg full lenger, jeg har ikke råd ;-) Anonymous poster hash: 0d053...9e9 Så hele poenget med å drikke alkohol er å bli møkkings, og du er lei deg for at du ikke klarer å bli det? Hvor gammel er du, 14? Anonymous poster hash: e88cd...def Neida, jeg kan fint kose meg med alkohol til maten om vi er i festlig lag, men om jeg skal ut på byen med venninnegjengen så drikker jeg meg enten full, eller lar være. Nå er ikke "møkkings" det samme som å bli full. Men det er ålreit å kunne bli litt fin på vin en gang imellom Anonymous poster hash: 0d053...9e9
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #21 Skrevet 30. april 2014 Wow! Dere som tåler massevis av alkohol; hva er greia? Er dere veldig store, har massevis av muskler, eller hva? Ikke meningen å være frekk, er bare nysgjerrig! Jeg er ikke liten selv, men etter 6 små pils er jeg ordentlig i farta Anonymous poster hash: 23249...37d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #22 Skrevet 30. april 2014 Jeg drikker og med begge henda når jeg først skal på byen. Drikker gjerne 2 flasker vin (hvit, vel og merke) og 6 sommersby før jeg drar ut. Er mer enn oppegående og har faktisk ved flere anledninger ringt politi/ambulanse pga andre som ikke har vært like stø som meg. Jeg tåler ekstremt mye, og det er dritkjipt. Sist jeg var "på fylla" med noen venninner delte jeg og ei veninne en helflaske sprit, pluss at jeg drakk 5 Smirnoff ice. Hun lå paddeflat, mens jeg fortsatt sto oppreist og husker hele kvelden. Det er nesten så jeg ikke gidder å drikke meg full lenger, jeg har ikke råd ;-) Anonymous poster hash: 0d053...9e9 Så hele poenget med å drikke alkohol er å bli møkkings, og du er lei deg for at du ikke klarer å bli det? Hvor gammel er du, 14? Anonymous poster hash: e88cd...def Neida, jeg kan fint kose meg med alkohol til maten om vi er i festlig lag, men om jeg skal ut på byen med venninnegjengen så drikker jeg meg enten full, eller lar være. Nå er ikke "møkkings" det samme som å bli full. Men det er ålreit å kunne bli litt fin på vin en gang imellom Anonymous poster hash: 0d053...9e9 Å si at man er lei seg for at man ikke klarer å bli skikkelig full, og at man i voksen alder drikker kun med det for øye å bli fullest mulig høres barnslig ut i mine ører. Anonymous poster hash: e88cd...def
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #23 Skrevet 30. april 2014 Jeg drikker og med begge henda når jeg først skal på byen. Drikker gjerne 2 flasker vin (hvit, vel og merke) og 6 sommersby før jeg drar ut. Er mer enn oppegående og har faktisk ved flere anledninger ringt politi/ambulanse pga andre som ikke har vært like stø som meg. Jeg tåler ekstremt mye, og det er dritkjipt. Sist jeg var "på fylla" med noen venninner delte jeg og ei veninne en helflaske sprit, pluss at jeg drakk 5 Smirnoff ice. Hun lå paddeflat, mens jeg fortsatt sto oppreist og husker hele kvelden. Det er nesten så jeg ikke gidder å drikke meg full lenger, jeg har ikke råd ;-) Anonymous poster hash: 0d053...9e9 Så hele poenget med å drikke alkohol er å bli møkkings, og du er lei deg for at du ikke klarer å bli det? Hvor gammel er du, 14? Anonymous poster hash: e88cd...def Neida, jeg kan fint kose meg med alkohol til maten om vi er i festlig lag, men om jeg skal ut på byen med venninnegjengen så drikker jeg meg enten full, eller lar være. Nå er ikke "møkkings" det samme som å bli full. Men det er ålreit å kunne bli litt fin på vin en gang imellom Anonymous poster hash: 0d053...9e9 Å si at man er lei seg for at man ikke klarer å bli skikkelig full, og at man i voksen alder drikker kun med det for øye å bli fullest mulig høres barnslig ut i mine ører. Anonymous poster hash: e88cd...def Hm? Hvor skriver jeg at jeg blir lei meg? Har jeg ikke sett. Og jeg har heller ikke skrevet at jeg vil bli skikkelig full. Men faktum er at flesteparten av oss drikker for å få den effekten alkohol gir (Sit. foredragsholder på politihøgskolen ifbm rus og psykiatri) sånn så veldig barnslig er det nok ikke. Men du må gjerne fortsette å tilegne meg ting jeg ikke har sagt eller mener Anonymous poster hash: 0d053...9e9
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. april 2014 #24 Skrevet 30. april 2014 Wow! Dere som tåler massevis av alkohol; hva er greia? Er dere veldig store, har massevis av muskler, eller hva?Ikke meningen å være frekk, er bare nysgjerrig! Jeg er ikke liten selv, men etter 6 små pils er jeg ordentlig i farta Anonymous poster hash: 23249...37d Jeg er ikke spesielt stor eller har mye muskler. Jeg har bare en høy toleranse for alkohol og narkose. Sist gang jeg ble lagt i narkose måtte de prøve 3 ganger før jeg slokna. Sist gang jeg var ute på byen drakk jeg 16 shot etter hverandre + 6 øl før jeg gikk ut og ute drakk jeg sikkert 10 drinker og noen shot og sto å dansa på bordet i flere timer. Moren min er også sånn.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. april 2014 #25 Skrevet 30. april 2014 Wow! Dere som tåler massevis av alkohol; hva er greia? Er dere veldig store, har massevis av muskler, eller hva? Ikke meningen å være frekk, er bare nysgjerrig! Jeg er ikke liten selv, men etter 6 små pils er jeg ordentlig i farta Anonymous poster hash: 23249...37d For å si det sånn, jeg er 10 kg større i dag enn da jeg tålte 2 flasker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå