Gå til innhold

Minus 14 kg på 6 uker. Selvkomponert diett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på lavkarbo i ukedagene, men dropper totalt mat hele helga. Det siste jeg spiser før helga er lunsj på fredagen. Så spiser jeg noe veldig lett søndag kveld. Så jeg er ca 48 + uten annet enn vann. Og jeg som trodde det skulle bli veldig vanskelig å gå ned 20 kg før sommeren. Nå mangler bare 6 kg! Jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Anonymous poster hash: 9b5ac...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på lavkarbo i ukedagene, men dropper totalt mat hele helga. Det siste jeg spiser før helga er lunsj på fredagen. Så spiser jeg noe veldig lett søndag kveld. Så jeg er ca 48 + uten annet enn vann. Og jeg som trodde det skulle bli veldig vanskelig å gå ned 20 kg før sommeren. Nå mangler bare 6 kg! Jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Det er jo på en måte en sammenslåing av 5:2 dietten og lavkarbo. For meg fungerer det ikke å spise lite i ukedagene og hvis jeg ikke spiser lavkarbo blir jeg sulten og uvel på fastedagene.

Skrevet

Klarer ikke mer enn 24 timer uten mat jeg, da er jeg sykt sulten. Gått ned 22 kg siden august. 

Anonymous poster hash: a814b...4d5
Skrevet

Hvordan klarer du å fungere i helgene da? Går du på streng lavkarbo ala ketolysekuren?

Hvor mye veide du da du begynte for 6 uker siden?

Begynte selv på ketolysekuren på mandag:)

Anonymous poster hash: 6176b...711

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jøss, det var ikke verst. Er på ketolyse selv og har gått ned 16 kilo siden 1 februar. Irriterer meg litt at det går "så tregt", kanskje jeg skulle testet å faste i helga...

Skrevet

Jøss, det var ikke verst. Er på ketolyse selv og har gått ned 16 kilo siden 1 februar. Irriterer meg litt at det går "så tregt", kanskje jeg skulle testet å faste i helga...

16 kg siden februar er jo kjempebra!!! 👆

Skrevet

Høres sunt ut...

Anonymous poster hash: 558e2...198
Gjest Sekretøsa
Skrevet

16 kg siden februar er jo kjempebra!!!

Jada, men du vet jo hvordan jeg er :P må skje nå!!

Skrevet

Tregt??? Håper du var ironisk nå? Evt at du mente fra 1. februar i fjor?

Anonymous poster hash: 0e967...02d

Skrevet

Jeg veide ca 85 kg. Jeg er nok ikke konsekvent nok til å være i ketose for jeg spiser for mye frukt og grønt. Men det går faktisk veldig bra å faste i helgene. Jeg blir litt lett og rastløs. Kanskje litt distre og jeg kjører minimalt bil, for jeg innser at jeg kanskje ikke er på topp. Men jeg er veldig effektiv i helgene. Fredagen er verst. Lørdag og søndag er jeg faktisk ikke spesielt sulten.

Skrevet

Hmm , det jeg bør gjør? Her er jeg flink i uke dagene. Så kommer helgen og ødelegger alt.... Klarer ikke begrense meg...

Har du barn? Hvordan fungere du en hel helg uten mat? Jeg blir jo sur bare etter et par timer...

Anonymous poster hash: b5b4e...bdc

Skrevet

Så flink du er!

Jeg har gått ned 4kg på 1 uke. Ligger i snitt på 554kcal pr dag, ifølge lifesum appen😊

Anonymous poster hash: eebf5...393

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det er fra i år. Men jeg har gått på den før og gikk ned 23 kilo på 5 mnd, og vekta har stått stille nå i to uker. Så selvom jeg vet det er mer enn bra, så blir jeg litt frustrert. Nå veier jeg nemlig det samme som jeg gjorde sist når jeg startet..... Dvs, jeg gikk opp ekstremt mye etter sist gang

Skrevet

Så flink du er!

Jeg har gått ned 4kg på 1 uke. Ligger i snitt på 554kcal pr dag, ifølge lifesum appen

Anonymous poster hash: eebf5...393

554 kalorier pr dag??? Ta deg (bokstavelig talt) en bolle!! Gale mennesker som ødelegger forbrenningen sin med idiotiske slankekurer...

Skrevet

Nei, det er fra i år. Men jeg har gått på den før og gikk ned 23 kilo på 5 mnd, og vekta har stått stille nå i to uker. Så selvom jeg vet det er mer enn bra, så blir jeg litt frustrert. Nå veier jeg nemlig det samme som jeg gjorde sist når jeg startet..... Dvs, jeg gikk opp ekstremt mye etter sist gang

Om du gikk opp så mye etter forrige kur, hva tilsier at det samme ikke skjer igjen? Om man vil ha varig endring på man endre livsstil å ta det sakte. Hurtig av, hurtig på igjen:-/

Skrevet

Det er kanskje et tegn på at det ikke er rette måte å gjøre det på?

Jeg kjenner veldig mange som har gått ned med lavkarbo/ketolyse, men siden ingen av dem ønsker å leve lavkarbo restfn av livep har alle sammen gått opp igjen..

Slanking må være livsvarige forandringer, ellers er det veldig ofte helt bortkastet..

Anonymous poster hash: 731d4...84d

Skrevet

Hmm , det jeg bør gjør? Her er jeg flink i uke dagene. Så kommer helgen og ødelegger alt.... Klarer ikke begrense meg...

Har du barn? Hvordan fungere du en hel helg uten mat? Jeg blir jo sur bare etter et par timer...

Anonymous poster hash: b5b4e...bdc

Det går helt fint med tanke på barna. Første helga jeg gjorde det var litt vanskelig for jeg måtte huske på å ikke spise. Nå er det jo ikke noen krise om jeg skulle glemme meg, men målet er null mat. Jeg spiser derimot godt k løpet av uka, men jeg merker at magesekken har krympet betraktelig.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er fullstendig klar over hvorfor jeg la på meg igjen. Og må jobbe hardt for at dette ikke skjer igjen. En is her, en loff der fordi jeg spiste is, og da kunne jeg jo kose meg med den sjokoladen til kvelden fordi jeg ikke var flink tidligere på dagen..,. Så jeg skal jobbe beinhardt nå for at DET ikke skjer! Kroppen min tåler svært lite karbohydrater og jeg merker det på mer enn vekta, så dette er nok veien å gå :-)

Skrevet

Jeg gjør mye av det samme. Har redusert karbohydrater i kosten og kjører 5:2. Gått ned 18 kg siden 1/2. Kjempefornøyd. Ikke har jeg gått opp i påsken heller, hvor jeg verken har fastet, trent eller fokusert på å redusere karbene. Herlig!

Anonymous poster hash: 6305f...761
Skrevet

Dere høres alle sammen helt syke ut spør dere meg! Hvordan reagerer barna deres på at dere ikke spiser? Er det noe dere vil oppfordre jentene deres til om de ønsker å forandre kroppen sin?

Hva med å leve normalt sunt og være et godt forbilde?

Anonymous poster hash: 7b356...952

Skrevet

Hvem har sagt at jeg ikke spiser? Jeg spiser da flere måltider med dem ibløpet av uka. Og jeg har ikke snakket høyt om at jeg dropper mat i helga. Og ja, når datteren min blir voksen har jeg ingenting imot at hun gjør noe tilsvarende.

Skrevet

Crazy bitches...

Anonymous poster hash: d5cc0...553
Skrevet

Flott at du får de resultatene du ønsker deg. MEN

hvordan har du tenkt til å komme tilbake til normalt kosthold (altså opprettholde vektnedgangen?)

hva har du sagt til barna dine? Lærer de virkelig om slanking gjennom at du ikke spiser? Får de lov til å ikke spise en dag om de har lyst?

Anonymous poster hash: 0d038...b24
Skrevet

Jeg hadde ikke klart det, må ha mat, ellers blir jeg svimmel, sur og grinete. Og jeg ville aldri utsatt kroppen min for dette.

Slanker meg jeg og. Men jeg har en tenåringsjente i hus, aldri skal hun få se sin mor sulte seg. Jeg spiser det samme som de. Bare at jeg har mye mer grønnsaker på tallerkenen, og omtrent ikke ris/potet/pasta. Men barna mine ser jo en full middagstallerken. Men jeg er åpen om at godteri det spiser jeg ikke nå. Mener at det er den beste måten for henne å se at man kan gå ned i vekt, spise helt vanlig med mat, bare kutte ut eller ned på godteri.

Vi er faktisk store rollemodeller for våres barn, og de får nok med seg mye mer enn hva vi tror.

Så jeg spiser meg mett hver eneste dag, og går tur i skogen ca 3 dager i uken, ellers ganske stillesittende. Og jeg går ned ca 1 kg i uka. Synes det er veldig bra jeg. Og hvorfor ha så dårlig tid. Og skal det være et varig resultat er det jo best at det går sakte ned.

Anonymous poster hash: b13d3...71c
Skrevet

Herregud, vet ikke hvordan jeg forvillet meg innpå denne tråden men dette høres bare ut som et sykt opplegg!! Hva med å spise normalt og røre på seg? Det må da funke det også? Å ikke spise i helgene, hva sier barna til det?? I helgene gleder hele familien seg til noe ekstra, pizza, litt godterier osv. Og så går vi på tur mest hver helg,griller pølser ute i skogen ol. Jeg skjønner ikke at noen kan orke å leve på en sånn diett over tid..glad jeg ikke har lagt de restriksjonene for meg selv. Men hvis det funker for der, så lykke til og håper dere oppnår ønsket vekt:)

Anonymous poster hash: 22ae3...17e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...