Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Driver å tenker ut bryllupsreise, men syns det er vanskelig. I første omgang tenkte jeg og mannen 14 dager til et tropisk land som Thailand/Maldivene attmed våre to barn på 1 og 3 år. Men etter litt tenking tror jeg en slik varm tur med så små barn blir mye stress og sutring, kanskje de ikke orker varmen?? Noen med erfaring?? Så nå vurderer vi en 4-7 dagers tur uten barna, men jeg føler de er litt for små til å være borte fra meg og pappaen. Men innerst inne tror jeg de vil ha det bedre med besteforeldrene enn og bli dresset med på langtur. Hva ville dere gjort? Hvordan gjorde dere det med bryllupsreise dere med barn? Anonymous poster hash: 7181a...43b
humlemamma Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Bryllupsreise uten små barn ja. Hadde barna vært eldre så hadde det vært en ting, men dere skal vel feire kjærligheten? Dra uten barna, de koser seg nok stort hos besteforeldre. Ettåringer har da veldig lite å gjøre i varme strøk uansett.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Hadde ikke brukt verdifull ferietid uten barn Da hadde jeg heller spart bryllupsreisen til de var eldre, hvis de ikke kunne være med Anonymous poster hash: bec99...7e2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Ferie uten barn er uaktuelt. Ok, har du erfaringer med tur til varmere klima med småbarn? Har så lyst på en skikkelig luksus bryllupsferie til varmere strøk, men om barna ikke har det bra på turen er det nesten som å hive penger ut av vinduet Anonymous poster hash: 7181a...43b
QueeenBeee Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 har ikke erfaring med barn på syden tur, men hadde en lang helg (typ torsdag til mandag) borte da minste var 11 måneder og det gikk super bra. de storkose seg hos mormor. Ta dere en lang helg sammen for å feire at dere er gift godt for forholdet å få være litt kjærester
Monajenten Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Vi giftet oss for to år siden og har enda ikke vært på bryllupsreise Da var barna 5 og 8 år. Nå har vi en på 1 år i tillegg så vi får ta det når vi feirer 10 års bryllupsdag Var på Mallorca da mellomste var 1,5 år og det var supert, men hadde nok ikke valgt noe varmere, rett og slett fordi vi ikke er vant med det.
*Miss Marple* Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Ferie uten barn er uaktuelt.Ok, har du erfaringer med tur til varmere klima med småbarn? Har så lyst på en skikkelig luksus bryllupsferie til varmere strøk, men om barna ikke har det bra på turen er det nesten som å hive penger ut av vinduet Anonymous poster hash: 7181a...43b Vi tenker at når vi har små barn så reiser vi på ferier de har glede av, altså ikke altfor langt bort og ikke altfor varmt. Vi syns Mallorca passer oss bra, så får vi ta de lange eksotiske turene senere. Jeg hadde heller aldri reist så langt bort at jeg ikke kunne komme raskt hjem om vi nå hadde reist uten barn. Hønemor - kan godt være, men det er tross alt en ganske kort periode at de er så små.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Ville aldri tatt bryllupsreisen uten barna om det allerede var barn i forholdet. Anonymous poster hash: 32867...6eb
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Dra uten barn og plei kjærligheten!!! Det kommer til å gå helt fint!! Jeg har reist mye med og uten barn i allemulige land, men ta bryllupsreisen for dere selv!! God tur ;-) Anonymous poster hash: 458bb...f4a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Tror jeg hadde dratt et sted med barna:-) Hva med andre reisemål som ikke er så varme? Florida? Europa? Vår gutt på 2 år hadde en reaksjon etter at vi kom hjem fra en 4-dagers tur, så jeg tenker at vi en evt neste gang ikke skal være borte så lenge når barna er så små. I lang tid etterpå gråt han hver gang vi skulle på besøk til bestemoren som hadde passet ham de dagene, fordi han var redd for at vi skulle dra fra ham igjen. (Mens vi var borte hadde han det i følge bestemor veldig kjekt og virket ikke til å savne oss, men det må ha gått mer innpå ham en vi trodde på forhånd.) Anonymous poster hash: 851b0...043
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Vi var i Thailand da mini var ett år. Det var ingen problem. Men flyreisen er kanskje veldig lang for den på 3? Det spørs helt hvordan man er som person. Vi har alltid reist masse og blir ikke så lett stresset. Har også reist uten barn, men to uker er ganske lenge. Det finnes masse fine steder nærmere også, så det er mange muligheter. Dere må bare kjenne på hva dere helst vil:) Anonymous poster hash: 557c7...07c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Hadde dratt et sted barna kunne være med. Aldri i livet om jeg hadde brukt ferietid på ferie uten barna. Det er jo ikke barna som skal tilpasse seg ferien, men dere må tilpasse ferien etter barna. Anonymous poster hash: ed3b8...a5a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Vi var i Thailand da mini var ett år. Det var ingen problem. Men flyreisen er kanskje veldig lang for den på 3? Det spørs helt hvordan man er som person. Vi har alltid reist masse og blir ikke så lett stresset. Har også reist uten barn, men to uker er ganske lenge. Det finnes masse fine steder nærmere også, så det er mange muligheter. Dere må bare kjenne på hva dere helst vil:) Anonymous poster hash: 557c7...07c Beklager, så at det ikke var aktuelt med 14 dager uten barn, så se bort fra den ene kommentaren:) Hadde ikke hatt problemer med 4-7 dager uten barn. Anonymous poster hash: 557c7...07c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Dette må du og dere føle på IMen jeg hadde ikke vurdert en lang ferie uten barna mine. hadde heller tatt en labghelg i et sted. Anonymous poster hash: 45be6...74e
Daquiry Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Jeg hadde reist uten barn, man har godt av å bare være kjærester
soleia Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Hadde teke ungane med. Temperaturen varierar jo og etter årstid, så hadde valt ein periode det ikkje er så varmt. Me var på Mallorca med ein på 9mnd og 2 år i september. Det gjekk veldig fint, og alle koste seg.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 27. april 2014 #18 Skrevet 27. april 2014 Ha med barn på bryllupsreise? Det hadde jeg aldri gjort! Skal ikke det liksom være en tur hvor man feirer kjærligheten og har masse sex? Jeg ville tatt den turen alene, 4 dager går så fint, så. Og så heller tatt med barna på en annen ferie etterpå, mange flotte feriesteder hvor man ikke må sitte så mange timer på fly, og hvor det ikke er like varmt som i Thailand
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Jeg hadde reist uten barna, det er jo bryllups reise ❤️ Men hadde reist 1 uke ikke 2 Anonymous poster hash: 44937...188
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #20 Skrevet 27. april 2014 Jeg ville valgt ett sted ungene kunne blitt med. Vi var på bryllupsreise på Mallorca og vi hadde selvfølgelig babyen med. Anonymous poster hash: c21ae...569
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #21 Skrevet 27. april 2014 Foreldrene mine reiste i 4 dager til USA på bryllupsreise da jeg var 2 år. Jeg var hos mormor og morfar. I dag er jeg 38 år og har egne barn. Har fortsatt ikke merket noen ettervirkninger av de 4 dagene Anonymous poster hash: b10b9...737
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #22 Skrevet 27. april 2014 Foreldrene mine reiste i 4 dager til USA på bryllupsreise da jeg var 2 år. Jeg var hos mormor og morfar. I dag er jeg 38 år og har egne barn. Har fortsatt ikke merket noen ettervirkninger av de 4 dagene Anonymous poster hash: b10b9...737 Reiste de 4 dager til USA? Tar ikke flyturen 1-2 dager i seg selv! Anonymous poster hash: 44937...188
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #23 Skrevet 27. april 2014 Foreldrene mine reiste i 4 dager til USA på bryllupsreise da jeg var 2 år. Jeg var hos mormor og morfar. I dag er jeg 38 år og har egne barn. Har fortsatt ikke merket noen ettervirkninger av de 4 dagene Anonymous poster hash: b10b9...737 Stor forskjell på en unge på 1 år og 2 år. Hi skriver også 4-7 dager. Siden hun først hadde lyst på 14 dager vil jeg nesten tro hun ikke nøyer seg med 4 dager om 1 år når yngste er 2 år. Anonymous poster hash: c21ae...569
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #24 Skrevet 27. april 2014 Foreldrene mine reiste i 4 dager til USA på bryllupsreise da jeg var 2 år. Jeg var hos mormor og morfar. I dag er jeg 38 år og har egne barn. Har fortsatt ikke merket noen ettervirkninger av de 4 dagene Anonymous poster hash: b10b9...737 Reiste de 4 dager til USA? Tar ikke flyturen 1-2 dager i seg selv! Anonymous poster hash: 44937...188 Vi bodde i Canada på den tiden. Mamma er fra Canada. Anonymous poster hash: b10b9...737
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #25 Skrevet 27. april 2014 Foreldrene mine reiste i 4 dager til USA på bryllupsreise da jeg var 2 år. Jeg var hos mormor og morfar. I dag er jeg 38 år og har egne barn. Har fortsatt ikke merket noen ettervirkninger av de 4 dagene Anonymous poster hash: b10b9...737 Reiste de 4 dager til USA? Tar ikke flyturen 1-2 dager i seg selv! Anonymous poster hash: 44937...188 Da jeg reiste tok flyturen 13 timer. 4 dager dit og tilbake høres slitsomt ut. Anonymous poster hash: c21ae...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå