Malv Skrevet 28. mai 2014 #501 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg føler meg mega-super-feit for tiden. Det hjelper fint lite at jeg la på meg dritmye ifjor når jeg bodde i Storbritannia (Alkohol og curly fries hver dag er virkelig ikke bra for kroppen gitt.). Nå eser jo magen enda mer ut! Har fått antydning til strekkmerker midt på magen allerede jeg og.. Har heldigvis en samboer som er glad i meg uansett. Her om dagen når jeg brølte "FAEN I HELVETE, STREKKMERKER ALLEREDE", så reagerte han ikke engang, han bare så på meg og sa "det spiller vel ingen rolle?" Arbeidsgiveren min ba meg om å sykemelde meg idag. Syntes forsåvidt det er helt greit, siden jeg har en ganske fysisk krevende jobb, som jeg virkelig ikke takler så bra for tiden. Men merket at jeg ble litt paff. Har aldri blitt bedt om å sykemelde meg før, er vel som regel stikk motsatt, at jeg føler meg skyldig hvis jeg sykemelder meg.... Frupedersen: Abeidsgiver har IKKE lov til å be deg si opp, eller prøve å presse deg ut fordi du er gravid. Det er direkte ulovelig. Det skal du absolutt ikke finne deg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 28. mai 2014 #502 Del Skrevet 28. mai 2014 Frupedersen: Ikke la deg presse! Det der er direkte ulovlig! Og det er arbedsgivers problem at de ikke har tilgjengelige stedfortredere ved sykdom. Det er ikke den ansattes jobb å sørge for vikarer. Du skal jobbe det du orker, og om du blir sykemeldt igjen så skal du bli det med hevet hode og god samvittighet. Om arbeidsgiver vil snakke med deg flere ganger, så be om å få ta med noen, en kollega du stoler på, eventuelt en bekjent fra utsiden, det har du krav på. Kanskje han tenker seg bedre om, om det er flere ører som hører? Malv: Sjekk med legen din først om du da ikke heller skap over på svangerskapspenger. Det kan høres ut som det er mer riktig type ytelse for deg, da det er arbeidets natur som gjør det for tungt for deg å utføre, og det ikke er muligheter for tilrettelegging, og ikke det at du er direkte syk. Da slipper du å bruke opp eventuelt sykemeldingstid og rettigheter der. Jeg ble ganske lei meg da jeg oppdaget at jeg hadde begynt å få strekkmerker midt på magen og hvor lite fin jeg kom til å bli etter fødselen, men kjæresten bare satte seg opp, så meg dypt inn i øynene og så alvorlig: Du! Det der må du aldri tenke på ovenfor meg i allefall! De er ganske greie innimellom de mannfolka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 28. mai 2014 #503 Del Skrevet 28. mai 2014 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen 6. Tuppen85 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bonusmamma, MammaMia, Malv 10. Håpet om nr 3 :-), Makemyday 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth 12. AKO91, Optatium 13. Snurrballong, Limona, Gi89 14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen 15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Bifrost 16. Pixxi, sminth, Ina-83 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali 23. lykkeligravid2, Mrs meg, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll 26. 27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Velkommen Zinaz79, og god bedring til lillemann. Jg endra litt på denne lista, den er nok litt foreldet - er noen navn her som jeg vet har falt fra. Og terminen min ble flytta for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 28. mai 2014 #504 Del Skrevet 28. mai 2014 Supert! Jeg kopierte bare den siste som var brukt, men der kom alle datoene to ganger. Mulig jeg tok bort den delen som var riktig, jeg bare halverte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 28. mai 2014 #505 Del Skrevet 28. mai 2014 Den ser jo forsåvidt litt vel slank ut? Tror det mangler noen av de siste? Har ikke tid å se på det nå, skal prøve å huske når jeg kommer hjem. Vi vil jo ha med alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsen79 Skrevet 28. mai 2014 #506 Del Skrevet 28. mai 2014 Det er så herlig å være tilbake her Fikk plass på bassentrening for gravide også, med første time allerede på mandag. Takk og lov for etter 6 uker i sykehusseng er det en smule muskelsvinn her. Unner ingen hyperemesis gravidarum! Verste er/var at jeg tålte ikke de andre barna mine. Da ble jeg dårlig med en gang igjen. I tillegg til lukta av sofaen vår (som er ny) Mage har jeg fått, men mangler 5 kilo på utgangsvekta mi. Glad var sjefene min ikke, men hun har ringt meg jevnlig og gitt meg støtte mens jeg har vært innlagt. Vanskelig å få tak i en erstatter, så jeg vet dette har vært en hodepine for henne. Allikevel kom det blomsterbud med bukett fra jobben rett før 17. mai til sykesengen. Gjør jo at jeg gleder meg til å komme tilbake til jobben. Vi har også snakket om hva jeg kan gjøre og hvilke oppgaver jeg skal ha mens jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 28. mai 2014 #507 Del Skrevet 28. mai 2014 Det er så herlig å være tilbake her Fikk plass på bassentrening for gravide også, med første time allerede på mandag. Takk og lov for etter 6 uker i sykehusseng er det en smule muskelsvinn her. Unner ingen hyperemesis gravidarum! Verste er/var at jeg tålte ikke de andre barna mine. Da ble jeg dårlig med en gang igjen. I tillegg til lukta av sofaen vår (som er ny) Mage har jeg fått, men mangler 5 kilo på utgangsvekta mi. Glad var sjefene min ikke, men hun har ringt meg jevnlig og gitt meg støtte mens jeg har vært innlagt. Vanskelig å få tak i en erstatter, så jeg vet dette har vært en hodepine for henne. Allikevel kom det blomsterbud med bukett fra jobben rett før 17. mai til sykesengen. Gjør jo at jeg gleder meg til å komme tilbake til jobben. Vi har også snakket om hva jeg kan gjøre og hvilke oppgaver jeg skal ha mens jeg er gravid. Hurra! Nå ble jeg glad nå! Er rart hvor glad man blir på ukjente personers vegne når man står i samme båt og føler en viss tilhørighet til en gruppe. Godt at de har vett til å vise omtanke, selv om du er vanskelig å erstatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 28. mai 2014 #508 Del Skrevet 28. mai 2014 Supert! Jeg kopierte bare den siste som var brukt, men der kom alle datoene to ganger. Mulig jeg tok bort den delen som var riktig, jeg bare halverte den. Det er sikkert jeg som har rotet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterjenta85 Skrevet 28. mai 2014 #509 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg har det på samme måte. Det er jammen ikke lett med alle forandringene som kommer. Og så skjer ting så fort! Man kan få store pupper, cellulitter, strekkmerker og sist men ikke minst åreknuter. Min store skrekk! Jeg syns alltid at andre gravide er superfine, men når jeg selv er gravid, så føler jeg meg bare feit og stygg. Og det er ikke så mye bedre i tida etter fødselen heller. Da føler jeg meg som ei slapp vaskefille Min kur mot problemene er å ta vare på meg selv. Jeg prøver å være i aktivitet, jeg går til frisør og ansiktsbehandling, og jeg kjøper meg litt ok klær. Jeg kler meg fint og sminker meg hver eneste dag. Det hjelper litt på selvfølelesen Om man klarer å trene, er jo det den aler beste metoden for å føle seg bra. Jeg var veldig flink sist, men denne gangen har jeg vært mye dårligere, så det har blitt mindre av det... Helt enig! Sånn har jeg det om dagen også. Babymagen er på plass, men alt annet bare henger.. Nå kom ikke jeg meg ordentlig igang med trening mellom forrigemann og denne så hadde ikke så mye ekstra overskudd. Hjelper ikke på selvfølelsen når man ikke klarer å hjelpe noe til i hverdagen heller. Ser mannen er veldig sliten over å måtte jobbe 110% hele uka og så gjøre alt i hjemmet på kvelden. Han spurte forsiktig i går om han kanskje kunne få sove litt lenge på lørdagsmorgen stakkar. håper jeg er litt bedre i bekkenet til da sånn at jeg faktisk klarer å løfte minstemann opp og ned fra stellebordet selv. Huff.... Mye Gruff hos meg om dagen... Humøret tar seg vel opp igjen med tida. Vi får bare alle sammen fokusere på at i andres øyne ser vi ut som dronninger som gravide og at speilet alltid lyver! Jeg skulle veldig gjerne trent, men får ikke gjort det pga et bekken som har hengt seg litt opp på høyre side. Savner veldig å trene! Ellers brukte jeg faktisk litt tid på å sminke meg ordentlig i dag, det hjalp litt, men det ustyrlige håret mitt saboterer totalen når det kommer til velstelt. Skal i bryllup 14 juni, og hadde en nyyyydelig kjole klar, som jeg endelig skulle få bruke, men det var noen måneder siden og da var jeg ikke gravid, så da utgår den. Vanskelig å finne alternativer som ikke koster så mye. Men i forkant av bryllupet skal jeg ta pedikyr, det gleder jeg meg noe sinnsykt til!!! Syntes forsåvidt at jeg allerede nå begynner å få hentydning til strekkmerker midt på magen. Jeg fikk veldig mye strekkmerker i forrige svangerskap, og det tok meg veeeeeldig lang tid å godta kroppen min i etterkant av svangerskapet. Magen ble veldig slapp, og det tok flere år før den strammet seg noe særlig opp igjen. Noen flat mage kommer jeg aldri til å ha igjen. Men trodde jeg bare hadde strekkmerker på sidene, og ikke midt på magen. Det var ikke en hyggelig oppdagelse, og jeg kjenner at jeg blir lei meg, og gruer meg til det som kommer på den fronten. Det hjelper ikke på totalen av selvbildet at det har vært lite sex den siste tiden, og det ikke har vært meg som har holdt igjen. Kjæresten innrømte i helgen at han har forsøkt å unngå sex, håpt at jeg skal være for trøtt når jeg legger meg osv. Han sier jo at det er fordi det er så mye å tenke på, og at han da rett og slett ikke har hatt overskudd til å tenke på sex. På fredag så mistet han piffen midt i forspillet, og det var kjempesårt. Det var lenge siden sist og vi hadde jo ikke delt seng på noen dager, men sendt hverandre småfrekke meldinger dagen før, så jeg følte meg så utrolig lite attraktiv etterpå... Vi fikk snakket litt senere på natten, og det ble to runder da, men så fikk jo beste-/turkameraten hans (Huskyen han har hatt i snart 8 år) akutt nyresvikt på lørdagen, så da har vi hatt hunden på soverommet hos oss for å passe på ham, og det er veldig tungt for kjæresten å se hvor dårlig han er, så da har det selvsagt ikke blitt noe. (Som han sa i går, han hadde litt dårlig samvittighet for at det ikke hadde blitt noe på meg de siste dagene. Hjalp egentlig ikke det heller, for da hørtes det jo ut som vi har sex kun for min skyld, og for det rent fysiske behovet.) Uff, det ble langt, og mye klaging nå, men jeg føler meg litt som ei tjukkebolle nå. Bare joggebuksen som mangler, så er mitt amerikanske kostyme komplett.... Det er godt vi har et forum som dette hvor vi bare kan velte av oss med edder og galle og så gå på med krumme nakke igjen etterpå! Huff ja skulle gjerne brukt mer tid på badet... I dag hadde jeg med en krakk inn i dusjen og satt der sikkert en halvtime for å la skikkelig varmt vann lindre korsrygg/bekken. Etter det var jeg så sliten så jeg bare dumpa ned i sofaen. Har sitti sofaen i nesten hele dag og sovna i halv firetida. Når jg våkna var plutselig et vennepar på døra.... Føle jg så ut som det takraset!! Hovne øyne og ustelt hår og joggings..... Når det gjelder kjole er det kanskje allerede for seint å bestille på ebay? Jeg kjøpte meg en fantastisk kjole der med plass til stoooor mage for to år sida som jeg brukte i to bryllup. Kosta meg under tollgrensa. i fjor kjøpte jeg også to kjoler til bryllup og den ene betalte jeg ikke mer enn 80kr for og den er helt fantastisk! Riktignok var ikke den gravidkjole da. Men det begynner vel å bli knapt med tid? Uff det er ikke greit når det er den veien forhold til sex heller... Her er det som regel andre veien.... Jeg som bortforklarer og ikke orker eller ikke har lyst... Lysten min blei skikkelig endra etter første barn og har aldri blitt den samme igjen. Nå er det riktignok mye bedre enn det var, men jeg kan virkelig relatere til det å bare ikke tenne. Og det er så vondt. For man vil jo så gjerne, men man er ikke der psykisk. Ikke glem at det ikke betyr at han har mistet følelsene for deg! Det er bare behovet for sex som akkurat nå er på minus..... Om en liten stund skal du se det har snudd igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterjenta85 Skrevet 28. mai 2014 #510 Del Skrevet 28. mai 2014 Ser det ikke er bare meg som sliter med arbeidsgiver. Jeg var sykemeldt to uke pga mye kvalme og veldig dårlig form,har en jobb der jeg står og løper hele dagen. Når jeg kom tilbake på jobb igjen så ble jeg tatt inn på sjefen sitt kontor og fikk skikkelg kjeft fordi jeg hadde vært sykemeldt for det kunne jeg ikke være på denne jobben siden vi var for få ansatte,han sa vist jeg hadde tenkt og være mer sykemeldt så jeg kunne jeg bare si opp,og att jeg hadde bare vært borte bare for og være det uten grunn. Føler meg så lite verd og der er vanskelig og holde ut her. Men man har ikke mange valg akkurat. Dette skal du ble ikke finne deg i! Han har ikke lov til å true med at du bør si opp jobben din! Du kan ikke noe for at du må være sykemeldt! Om du blir bedt inn til et møte til må du kreve å få ha med deg tillitsvalgt! Hadde jeg vært deg ville jeg tatt opp dette med tillitsvalgt med en gang så han/hun fikk høre hva du har opplevd! Det der må jo være direkte brudd på arbeidsmiljøloven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 28. mai 2014 #511 Del Skrevet 28. mai 2014 Vi har ingen tillitsvalgt,privat bedrift å de fleste er familie,det verste av alt er att jeg er i familie med de selv,kona til sjefen er min tante som jeg ikke har hatt så mye kontakt med før da.Har ingen kontrakt engang. Fikk også høre att jeg hadde vært mest syk og mest hjemme med sykt barn,og vist det ble sånn med neste så hadde jeg ingenting der og gjøre,men alle de andre går på jobb med feber,tar barna med når de er syk men det gjør ikke jeg,synes det er helt feil. Mye og gjøre hele tiden og ingen er fornøyde.hver gang jeg har blitt syk så er jeg redd for hva jeg får høre når jeg kommer tilbake. Har mest lyst og si opp men må jo ha jobb:/ Godt å ha en plass vi kan prate om det meste som plager oss :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 28. mai 2014 #512 Del Skrevet 28. mai 2014 Vi har ingen tillitsvalgt,privat bedrift å de fleste er familie,det verste av alt er att jeg er i familie med de selv,kona til sjefen er min tante som jeg ikke har hatt så mye kontakt med før da.Har ingen kontrakt engang. Fikk også høre att jeg hadde vært mest syk og mest hjemme med sykt barn,og vist det ble sånn med neste så hadde jeg ingenting der og gjøre,men alle de andre går på jobb med feber,tar barna med når de er syk men det gjør ikke jeg,synes det er helt feil. Mye og gjøre hele tiden og ingen er fornøyde.hver gang jeg har blitt syk så er jeg redd for hva jeg får høre når jeg kommer tilbake. Har mest lyst og si opp men må jo ha jobb:/ Godt å ha en plass vi kan prate om det meste som plager oss :-D Jeg må si meg enig med de andre som har kommentert her inne. Dette er bare ikke greit! Du bør ikke være der en dag lenger enn du må. Jeg hadde begynt å søke andre jobber, om jeg var deg! Å være i en sånn arbeidssituasjon er mentalt nedbrytende. Det ender opp med at du tror det er deg selv det er noe galt med... Og det er det virkelig IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 28. mai 2014 #513 Del Skrevet 28. mai 2014 Ulvemamma: Jeg skal også i bryllup 14 Juni!!! Aner ikke hva jeg skal ha på meg ennå da. Har vært og lett etter en kjole flere ganger, men finner ingenting jeg føler meg komfortabel og FIN ut i. Skal prøve igjen nå til helgen. Skal forsåvidt i utdrikningslag 7 Juni. Blir jo artig å ikke drikke mens vi skal på drink-kurs med bartender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 29. mai 2014 #514 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg var på utdrikningslag med drinkmixingskurs, og det gikk kjempefint. Gode bartendere er flinke til å lage alkoholfrie drinker. :-) Jeg lærte meg å lage en fantastisk mojito uten alkohol. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryllepike Skrevet 29. mai 2014 #515 Del Skrevet 29. mai 2014 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen 6. Tuppen85 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bonusmamma, MammaMia, Malv 10. Håpet om nr 3 :-), Makemyday 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth 12. AKO91, Optatium 13. Snurrballong, Limona, Gi89 14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen 15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Bifrost 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali 23. lykkeligravid2, Mrs meg, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll 26. 27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Så at jeg var forsvunnet fra lista, så skrev meg på igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinas79 Skrevet 29. mai 2014 #516 Del Skrevet 29. mai 2014 Ang kjole : ganni har en fantastisk fin stripete kjole, med halvermer, når rett nedenfor knærne og sitter veldig bra. Har slike "slag" som går over bryst og mage. 😊 . Jeg følermeg veldig fin i den og den er pen nok til bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 29. mai 2014 #517 Del Skrevet 29. mai 2014 Usj, er helt drenert for energi i dag. Var kanskje litt vel aktiv i går, med en time overtid, ryddet en del hjemme hos kjæresten til han kom fra jobb (ikke etter ham altså, mest stæsj fra huset mitt som bare har stått i gangen), og har i dag null energi eller tiltakslyst. Endte opp med fire timers "middagslur" på sofaen da han dro på jobb... Hadde planer om å bake slik at han kom hjem til dekket bord i et hus fylt av lukten av nybakt, men blir svimmel bare av tanken. Samtidig så blir jeg så irritert på meg selv som ikke eier evne til å få ting gjennomført og gjort nå for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 29. mai 2014 #518 Del Skrevet 29. mai 2014 Er det mulig og få ny jobb nå,når man er gravid? Tenkte jeg bare fikk holde ut til permisjon å bruke den tida på og finne meg ny. Ska ikke være lett.Her er jeg også ekstremt slapp med ting som må gjøres,får heller ikke noe gjort,er fortsatt kjempe kvalm og brekker meg av alt. Gleder meg tim e energien kommer tilbake altså ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 29. mai 2014 #519 Del Skrevet 29. mai 2014 Tror nok det vil være vanskelig å finne ny jobb under graviditeten, dessverre. Men forstår veldig godt at du gjerne skulle hatt en ny. Situasjonen blir ikke akkurat mindre kjip når det er familie som behandler en så dårlig. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs meg Skrevet 29. mai 2014 #520 Del Skrevet 29. mai 2014 Phu! Endelig litt sofakos før nattevakt. Kom av nattevakt idag kl 08.00 og skal på igjen inatt. Pluss at jeg har vert i konfirmasjon idag.... Nå er jeg sliten😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 29. mai 2014 #521 Del Skrevet 29. mai 2014 Oj, kudos til deg som står på! Du har ikke mulighet til å få tilrettelagt for dagarbeid i stedet for nattevaktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 29. mai 2014 #522 Del Skrevet 29. mai 2014 Igår trynte jeg så jævlig, midt på Grúnerløkka i Oslo, rett ved en restaurant der folk satt ute og drakk utepils. Måtte bare dele den smertefulle hendeles med dere. Selve fallet var altså ikke så vondt, men at alle stoppet opp å spise/drikke for å se på meg var ganske pinlig! Håper alle koser seg med fri idag! Har sittet ute på balkongen med "babydrøm"-blad fra Narvesen sammen med samboeren og hundene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 29. mai 2014 #523 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Hei alle skjønne. ville bare først skrive at jeg føler veldig med de med dårlige arbeidsforhold. det er ikke GREIT. og man skal ikke finne det i seg. stå opp for dere selv. til dere som har skrevet om strekkmerker. jeg har hat strekkmerker på magen og sidene jelt siden ungdomskolen. og jeg er forsatt flau den dag i dag. jeg har nesten gledet meg til å bli gravid så jeg har en unnskyldning. men jeg vet jeg bare kommer til å få masse mer. jeg smører magen inn med bio oil. men det eneste som kommer til å fungere å få de mindre synlig er trene magen.... kjipt men sånn er det.. jeg missliker strekkmerkene mine STERKT og liker ikke de store puppene mine.. jeg og føler meg stygg... tjokk, feit og ekkel. ikke noe kjekt. og er ingen klær som er fine ( ikke mamma klær en gang) sminker jeg meg ser det ikke riktig ut. og håret er bad hairday every day. men hvis jeg skal se på dette på en annen måte så leste jeg om at jente baby stjeler morens skjønnhet og gutt gir skjønnhet til moren. vi har ett sterkt ønske om jente. det har i grunn alle i familien da det allerede er 5 gutter og ingen jenter vi venter spent på 19.juni da er det ultralyd hvor skal dere på ferie i sommer ? Endret 29. mai 2014 av Mabanovember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 29. mai 2014 #524 Del Skrevet 29. mai 2014 oj! noen som har fått melk i puppene allerede?? for det har tydligvis jeg fått. (oppdaget jeg i dag... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 29. mai 2014 #525 Del Skrevet 29. mai 2014 Mabanovember: Får håpe at det er en Jentebaby som har stjålet all skjønnheten min!! Har aldri følt meg styggere i mitt liv! Skal ti Riccione (Italia) I slutten av Juli. Gruer meg allerede til flyturen, men trøster meg selv med at det ikke blir like brutalt som turen til Mexico i April...... Den ene flyturen var 13 timer med ren tortur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå