Marble Skrevet 30. mai 2014 #526 Del Skrevet 30. mai 2014 Da har vi vært på UL og sett en meget aktiv krabat <3 Umulig å se kjønn, men det gjør ingenting, bebis var frisk og fin, og alle organer i skjønneste orden :-) Men den nektet plent å ligge stille så jordmor fikk målt, så fikk ny time allerede om 14 dager :-) Ellers kjenner jeg det godt i korsryggen og ut mot sidene (JM mente dette var begynnende bekkenløsning, jeg aner ikke har aldri prøvd det før ) etter en arbeidsdag, samt hoven i beina. Har også opplevd endel kynnere på jobb, men ingen hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 30. mai 2014 #527 Del Skrevet 30. mai 2014 Mabanovember: Får håpe at det er en Jentebaby som har stjålet all skjønnheten min!! Har aldri følt meg styggere i mitt liv! Skal ti Riccione (Italia) I slutten av Juli. Gruer meg allerede til flyturen, men trøster meg selv med at det ikke blir like brutalt som turen til Mexico i April...... Den ene flyturen var 13 timer med ren tortur. vi satser på jentebaby:) Italia høres deilig ut jeg har veldig lyst å reise der men ville ikke reise der når jeg verken kan drikke vin eller spise spekeskinke da faller mange av opplevelsene vekk for meg så venter heller hehe Men det er vel ikke så mange timer med fly er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 30. mai 2014 #528 Del Skrevet 30. mai 2014 oj! noen som har fått melk i puppene allerede?? for det har tydligvis jeg fått. (oppdaget jeg i dag... ) Kanskje teit å spørre om, men hvordan oppdaget du dette? Førstegangsgravid så jeg vet ikke hvordan det kjennes eller merkes for føreste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 30. mai 2014 #529 Del Skrevet 30. mai 2014 oj! noen som har fått melk i puppene allerede?? for det har tydligvis jeg fått. (oppdaget jeg i dag... ) Kanskje teit å spørre om, men hvordan oppdaget du dette?Førstegangsgravid så jeg vet ikke hvordan det kjennes eller merkes for føreste gang. det klødde på brystvortene så jeg satte igang og klødde meg, også kjenner jeg at det er vått og blir våtere, også skviset jeg litt på puppen og da kom det masse melk ut. og da måtte jeg jo også prøve på andre puppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 30. mai 2014 #530 Del Skrevet 30. mai 2014 oj! noen som har fått melk i puppene allerede?? for det har tydligvis jeg fått. (oppdaget jeg i dag... ) Kanskje teit å spørre om, men hvordan oppdaget du dette?Førstegangsgravid så jeg vet ikke hvordan det kjennes eller merkes for føreste gang. det klødde på brystvortene så jeg satte igang og klødde meg, også kjenner jeg at det er vått og blir våtere, også skviset jeg litt på puppen og da kom det masse melk ut. og da måtte jeg jo også prøve på andre puppen.. Det er så mye rart som skjer hehe Tror jeg hadde blitt ganske fasinert om det hadde skjedd nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 30. mai 2014 #531 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) oj! noen som har fått melk i puppene allerede?? for det har tydligvis jeg fått. (oppdaget jeg i dag... ) Kanskje teit å spørre om, men hvordan oppdaget du dette?Førstegangsgravid så jeg vet ikke hvordan det kjennes eller merkes for føreste gang. det klødde på brystvortene så jeg satte igang og klødde meg, også kjenner jeg at det er vått og blir våtere, også skviset jeg litt på puppen og da kom det masse melk ut. og da måtte jeg jo også prøve på andre puppen.. Det er så mye rart som skjer hehe Tror jeg hadde blitt ganske fasinert om det hadde skjedd nå hehe ja, ganske merkelig.. søsteren min fikk ikke noe før, bare par uker før fødsel, tror jeg., Hmm.. Endret 30. mai 2014 av monson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 30. mai 2014 #532 Del Skrevet 30. mai 2014 Hei alle skjønne. ville bare først skrive at jeg føler veldig med de med dårlige arbeidsforhold. det er ikke GREIT. og man skal ikke finne det i seg. stå opp for dere selv. til dere som har skrevet om strekkmerker. jeg har hat strekkmerker på magen og sidene jelt siden ungdomskolen. og jeg er forsatt flau den dag i dag. jeg har nesten gledet meg til å bli gravid så jeg har en unnskyldning. men jeg vet jeg bare kommer til å få masse mer. jeg smører magen inn med bio oil. men det eneste som kommer til å fungere å få de mindre synlig er trene magen.... kjipt men sånn er det.. jeg missliker strekkmerkene mine STERKT og liker ikke de store puppene mine.. jeg og føler meg stygg... tjokk, feit og ekkel. ikke noe kjekt. og er ingen klær som er fine ( ikke mamma klær en gang) sminker jeg meg ser det ikke riktig ut. og håret er bad hairday every day. men hvis jeg skal se på dette på en annen måte så leste jeg om at jente baby stjeler morens skjønnhet og gutt gir skjønnhet til moren. vi har ett sterkt ønske om jente. det har i grunn alle i familien da det allerede er 5 gutter og ingen jenter vi venter spent på 19.juni da er det ultralyd hvor skal dere på ferie i sommer ? Hei du! det er ikke sikkert at du får flere strekkmerker nå, selv om du fikk det i puberteten. Jeg fikk også strekkmerker da, på pupper og lår, men har aldri fått noen i svangerskapene. Så du får krysse fingrene. Årsaken er jo hormonell, så det er lite du kan gjøre fra eller til... Jeg venter jente nå etter 3 gutter. Foreldrene mine har 5 barnebarn, alle gutter! Gjett om vi ble glade da vi hørte at det var ei prinsesse på veg... Krysser fingrene for deg, men kjekt blir det jo uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 30. mai 2014 #533 Del Skrevet 30. mai 2014 Mabanovember: Får håpe at det er en Jentebaby som har stjålet all skjønnheten min!! Har aldri følt meg styggere i mitt liv! Skal ti Riccione (Italia) I slutten av Juli. Gruer meg allerede til flyturen, men trøster meg selv med at det ikke blir like brutalt som turen til Mexico i April...... Den ene flyturen var 13 timer med ren tortur. vi satser på jentebaby:) Italia høres deilig ut jeg har veldig lyst å reise der men ville ikke reise der når jeg verken kan drikke vin eller spise spekeskinke da faller mange av opplevelsene vekk for meg så venter heller hehe Men det er vel ikke så mange timer med fly er det? Blir nok merkelig å dra uten å drikke vin ja! Var på ferie der for 2 år siden, og da hadde vi et fast bord vi spiste lunsj på, ved en restaurant som lå på stranden. Han som jobbet der ble jo fort kjent med meg, og hver dag stod det en flaske hvitvin ved siden av plassen min på kjøling, siden han visste at jeg ville ha det! Men tror faktisk ikke det blir noe vanskeligere enn Mexico. Det å reise til Mexico og ikke drikke margaritas eller tequilla var nokså spesielt! haha. Er heldigvis ikke lang flytur, men vi må bytte og ta to fly. Riccione er ikke akkurat "charterturismens sted". Er vanskelig å komme seg dit, men når man først er der, er det verdens fineste sted. Nesten bare italienere som ferierer der føles det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs meg Skrevet 30. mai 2014 #534 Del Skrevet 30. mai 2014 Oj, kudos til deg som står på! Du har ikke mulighet til å få tilrettelagt for dagarbeid i stedet for nattevaktene da? Er sovende nattevakt😄 så det går bra ja 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs meg Skrevet 30. mai 2014 #535 Del Skrevet 30. mai 2014 oj! noen som har fått melk i puppene allerede?? for det har tydligvis jeg fått. (oppdaget jeg i dag... ) Kanskje teit å spørre om, men hvordan oppdaget du dette?Førstegangsgravid så jeg vet ikke hvordan det kjennes eller merkes for føreste gang. det klødde på brystvortene så jeg satte igang og klødde meg, også kjenner jeg at det er vått og blir våtere, også skviset jeg litt på puppen og da kom det masse melk ut. og da måtte jeg jo også prøve på andre puppen.. Det er så mye rart som skjer hehe Tror jeg hadde blitt ganske fasinert om det hadde skjedd nå hehe ja, ganske merkelig.. søsteren min fikk ikke noe før, bare par uker før fødsel, tror jeg., Hmm.. Anbefaler ingen å klemme på puppene. Vertfall ikke når dere har fått melk. Den første melken er livsviktig for babyen. Altså råmelken. Viktig for immunforsvaret. Men det som man lekker er bare uttynnet melk. Men for Guds skyld ikke klem. Puppene mine lekker litt men nå har det dannet seg små propper som stenger for kanalene for at det ikke skal lekke, ikke pill på eller vask bort dette. Anbefaler dere å gå uten bh på kveldene eller dagtid for de som har mulighet til det, med en lett vid skjorte, slik at puppene ikke blir utsatt for press hele tiden 😉 anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makemyday Skrevet 30. mai 2014 #536 Del Skrevet 30. mai 2014 Da har jeg vært på privat ultralyd i dag, og terminen ble flyttet til 6.11 :-) Alt så helt fint ut. Så også kjønn, og det blir en gutt her. Så da har jeg endel klær fra minsten på 2 år, som jeg kan bruke. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs meg Skrevet 30. mai 2014 #537 Del Skrevet 30. mai 2014 Da har jeg vært på privat ultralyd i dag, og terminen ble flyttet til 6.11 :-) Alt så helt fint ut. Så også kjønn, og det blir en gutt her. Så da har jeg endel klær fra minsten på 2 år, som jeg kan bruke. :-) Så koselig 😊 gleder meg til oul den 25, er da 19 uker påvei. Så veldig spent på kjønnet😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinas79 Skrevet 30. mai 2014 #538 Del Skrevet 30. mai 2014 Byttet OUL til jeg er 17+3(for å slippe å dra så langt, pga sommerlukning). Tror dere at dette er for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makemyday Skrevet 30. mai 2014 #539 Del Skrevet 30. mai 2014 Byttet OUL til jeg er 17+3(for å slippe å dra så langt, pga sommerlukning). Tror dere at dette er for tidlig? Jeg var i dag, og er 17+4. Gikk helt fint. Trodde ikke jeg var mer enn 16+2, men fikk flyttet termin, så jeg var visst litt lenger enn jeg trodde :-) Fikk t.o.m. Med meg en liten gave i form av en liten toalettmappe med en pk. Våtservietter og badeskum til babyen, og en liten prøveflaske med olje mot strekkmerker. Veldig hyggelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 30. mai 2014 #540 Del Skrevet 30. mai 2014 oj! noen som har fått melk i puppene allerede?? for det har tydligvis jeg fått. (oppdaget jeg i dag... ) Kanskje teit å spørre om, men hvordan oppdaget du dette?Førstegangsgravid så jeg vet ikke hvordan det kjennes eller merkes for føreste gang. det klødde på brystvortene så jeg satte igang og klødde meg, også kjenner jeg at det er vått og blir våtere, også skviset jeg litt på puppen og da kom det masse melk ut. og da måtte jeg jo også prøve på andre puppen..Det er så mye rart som skjer hehe Tror jeg hadde blitt ganske fasinert om det hadde skjedd nå hehe ja, ganske merkelig.. søsteren min fikk ikke noe før, bare par uker før fødsel, tror jeg., Hmm.. Anbefaler ingen å klemme på puppene. Vertfall ikke når dere har fått melk. Den første melken er livsviktig for babyen. Altså råmelken. Viktig for immunforsvaret. Men det som man lekker er bare uttynnet melk. Men for Guds skyld ikke klem. Puppene mine lekker litt men nå har det dannet seg små propper som stenger for kanalene for at det ikke skal lekke, ikke pill på eller vask bort dette. Anbefaler dere å gå uten bh på kveldene eller dagtid for de som har mulighet til det, med en lett vid skjorte, slik at puppene ikke blir utsatt for press hele tiden anbefales på det sterkeste. Jeg forstår ikke helt dette. Hva er faren med å klemme ut litt melk, det kommer jo stadig ny uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 30. mai 2014 #541 Del Skrevet 30. mai 2014 Da har jeg vært på privat ultralyd i dag, og terminen ble flyttet til 6.11 :-) Alt så helt fint ut. Så også kjønn, og det blir en gutt her. Så da har jeg endel klær fra minsten på 2 år, som jeg kan bruke. :-) Gratulerer med guttespira! Så gøy å få vite det. Guttene kommer nok til å bli to gode kammerater, pompel og pilt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs meg Skrevet 30. mai 2014 #542 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) oj! noen som har fått melk i puppene allerede?? for det har tydligvis jeg fått. (oppdaget jeg i dag... ) Kanskje teit å spørre om, men hvordan oppdaget du dette?Førstegangsgravid så jeg vet ikke hvordan det kjennes eller merkes for føreste gang. det klødde på brystvortene så jeg satte igang og klødde meg, også kjenner jeg at det er vått og blir våtere, også skviset jeg litt på puppen og da kom det masse melk ut. og da måtte jeg jo også prøve på andre puppen..Det er så mye rart som skjer hehe Tror jeg hadde blitt ganske fasinert om det hadde skjedd nå hehe ja, ganske merkelig.. søsteren min fikk ikke noe før, bare par uker før fødsel, tror jeg., Hmm..Anbefaler ingen å klemme på puppene. Vertfall ikke når dere har fått melk. Den første melken er livsviktig for babyen. Altså råmelken. Viktig for immunforsvaret. Men det som man lekker er bare uttynnet melk. Men for Guds skyld ikke klem.Puppene mine lekker litt men nå har det dannet seg små propper som stenger for kanalene for at det ikke skal lekke, ikke pill på eller vask bort dette. Anbefaler dere å gå uten bh på kveldene eller dagtid for de som har mulighet til det, med en lett vid skjorte, slik at puppene ikke blir utsatt for press hele tiden anbefales på det sterkeste. Jeg forstår ikke helt dette. Hva er faren med å klemme ut litt melk, det kommer jo stadig ny uansett?Den første melken som produseres altså rå melken er det ikke mye av. Og denne melken er med på å styrke immunforsvaret til babyen. Dette sa jordmor til meg. Det vil også øke produksjonen av melken, som da vil føre til lekkasje, og ser er ikke gøy å lekke melk nesten hele svangerskapet. En annen viktig ting er at klemmingen kan føre til at livmoren får sammentrekninger pga økt oksytoncinnivå som så fører til prematurfødsel.Men, jordmødre mener vel forskjellig, og det står forskjellig på nettet 😊 Endret 30. mai 2014 av Mrs meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterjenta85 Skrevet 30. mai 2014 #543 Del Skrevet 30. mai 2014 oj! noen som har fått melk i puppene allerede?? for det har tydligvis jeg fått. (oppdaget jeg i dag... ) Kanskje teit å spørre om, men hvordan oppdaget du dette?Førstegangsgravid så jeg vet ikke hvordan det kjennes eller merkes for føreste gang. det klødde på brystvortene så jeg satte igang og klødde meg, også kjenner jeg at det er vått og blir våtere, også skviset jeg litt på puppen og da kom det masse melk ut. og da måtte jeg jo også prøve på andre puppen..Det er så mye rart som skjer hehe Tror jeg hadde blitt ganske fasinert om det hadde skjedd nå hehe ja, ganske merkelig.. søsteren min fikk ikke noe før, bare par uker før fødsel, tror jeg., Hmm..Anbefaler ingen å klemme på puppene. Vertfall ikke når dere har fått melk. Den første melken er livsviktig for babyen. Altså råmelken. Viktig for immunforsvaret. Men det som man lekker er bare uttynnet melk. Men for Guds skyld ikke klem.Puppene mine lekker litt men nå har det dannet seg små propper som stenger for kanalene for at det ikke skal lekke, ikke pill på eller vask bort dette. Anbefaler dere å gå uten bh på kveldene eller dagtid for de som har mulighet til det, med en lett vid skjorte, slik at puppene ikke blir utsatt for press hele tiden anbefales på det sterkeste. Jeg forstår ikke helt dette. Hva er faren med å klemme ut litt melk, det kommer jo stadig ny uansett?Den første melken som produseres altså rå melken er det ikke mye av. Og denne melken er med på å styrke immunforsvaret til babyen. Dette sa jordmor til meg. Det vil også øke produksjonen av melken, som da vil føre til lekkasje, og ser er ikke gøy å lekke melk nesten hele svangerskapet. En annen viktig ting er at klemmingen kan føre til at livmoren får sammentrekninger pga økt oksytoncinnivå som så fører til prematurfødsel.Men, jordmødre mener vel forskjellig, og det står forskjellig på nettet Jøss... Dette har jeg aldri blitt informert om etter mine svangerskap... Kan da vel ikke være så hysterisk som det virker på din jordmor da? Hvis ikke ville vel alle jordmødre vært skikkelig nøye på å få fortalt det så fort som mulig? Jeg har ikke fått melk enda denne gangen men får likevel de "proppene" som du beskriver på brystvortene i ny og ne, men det vasker jeg da såklart bort.... Er ekkelt og ubehagelig å se det... Føler meg jo ikke rein hvis jeg ikke tar det bort... Tenker jo også at det er groforhold for bakterier under og mellom... Blir jo litt som flass eller lignende.... Og så mange ganger i løpet av svangerskapet prøver man vel ikke å klemme på puppene? En ting er jo om man gjør det til en vane for å starte utdrivingsrefleksen for da vil det jo komme en del ut, men å klemme på puppen en gang for å se om det tyter melk ut blir jo ikke akkurat det samme. Må si jeg også syns det var en rar påstand at råmelka forsvinner for melka er jo spesialtilpasset hvert enkelt barn og kroppen vår vet jo om barnet er født eller ikke. Så jeg ville tenke at det er den melka som kommer ut etter fødsel som virkelig er råmelka. Meeen... Jeg er jo ingen jordmor.. Bare syns dette virka som veldig rare påstander... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makemyday Skrevet 30. mai 2014 #544 Del Skrevet 30. mai 2014 Da har jeg vært på privat ultralyd i dag, og terminen ble flyttet til 6.11 :-) Alt så helt fint ut. Så også kjønn, og det blir en gutt her. Så da har jeg endel klær fra minsten på 2 år, som jeg kan bruke. :-) Gratulerer med guttespira! Så gøy å få vite det. Guttene kommer nok til å bli to gode kammerater, pompel og pilt:) Takk. Ble egentlig veldig glad det blir en gutt igjen, for da får jeg brukt mye av det jeg hadde til minsten. Bl.a. strikket jeg en del til han, så jeg har både mariusdress og en annen strikket dress, tovet vognteppe, strikket "helseteppe", og Marius vognteppe. Hentesett, fanasett og et annet strikket sett. Vet ikke om jeg hadde orket å strikke så mye hvis det var en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterjenta85 Skrevet 30. mai 2014 #545 Del Skrevet 30. mai 2014 Vi har ingen tillitsvalgt,privat bedrift å de fleste er familie,det verste av alt er att jeg er i familie med de selv,kona til sjefen er min tante som jeg ikke har hatt så mye kontakt med før da.Har ingen kontrakt engang. Fikk også høre att jeg hadde vært mest syk og mest hjemme med sykt barn,og vist det ble sånn med neste så hadde jeg ingenting der og gjøre,men alle de andre går på jobb med feber,tar barna med når de er syk men det gjør ikke jeg,synes det er helt feil. Mye og gjøre hele tiden og ingen er fornøyde.hver gang jeg har blitt syk så er jeg redd for hva jeg får høre når jeg kommer tilbake. Har mest lyst og si opp men må jo ha jobb:/ Godt å ha en plass vi kan prate om det meste som plager oss :-D Er du organisert på noen måte da? Fagforbund? Hvis ikke ville jeg kontaktet LO og hørt om det er noen måte de kan hjelpe deg på. Veit ikke hvordan det er med de i forhold til å hjelpe ikke-medlemmer, men de pleier jo ha en sommerpatrulje i hvertfall som reiser rundt for å bistå i vanskelige arbeidsforhold. Kanskje det finnes noe tilbud der utenom ferievikariater også. Det at du ikke har kontrakt i seg selv viser jo bare at dette ikke er en seriøs bedrift. Kan de ikke gi arbeidskontrakter er det absolutt ikke et sted jeg ville jobba. Som du sier er det jo dessverre slik at det ikke er mange andre som vil ansette gravide og det kan være vanskelige jobbsøkerforhold på enkelte plasser uten at man er gravid også. Håper virkelig at du finner ut av en løsning som kan fungere for deg! Hvis ikke tror jeg rett og slett jeg hadde bedt legen min sykemelde meg frem til termin på grunn av psykisk belastning i nåværende jobb og så begynt leitinga etter ny jobb med en gang hvor du kan si du ønsker å begynne etter permisjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterjenta85 Skrevet 30. mai 2014 #546 Del Skrevet 30. mai 2014 Mabanovember: Får håpe at det er en Jentebaby som har stjålet all skjønnheten min!! Har aldri følt meg styggere i mitt liv! Skal ti Riccione (Italia) I slutten av Juli. Gruer meg allerede til flyturen, men trøster meg selv med at det ikke blir like brutalt som turen til Mexico i April...... Den ene flyturen var 13 timer med ren tortur. vi satser på jentebaby:) Italia høres deilig ut jeg har veldig lyst å reise der men ville ikke reise der når jeg verken kan drikke vin eller spise spekeskinke da faller mange av opplevelsene vekk for meg så venter heller hehe Men det er vel ikke så mange timer med fly er det? Blir nok merkelig å dra uten å drikke vin ja! Var på ferie der for 2 år siden, og da hadde vi et fast bord vi spiste lunsj på, ved en restaurant som lå på stranden. Han som jobbet der ble jo fort kjent med meg, og hver dag stod det en flaske hvitvin ved siden av plassen min på kjøling, siden han visste at jeg ville ha det! Men tror faktisk ikke det blir noe vanskeligere enn Mexico. Det å reise til Mexico og ikke drikke margaritas eller tequilla var nokså spesielt! haha. Er heldigvis ikke lang flytur, men vi må bytte og ta to fly. Riccione er ikke akkurat "charterturismens sted". Er vanskelig å komme seg dit, men når man først er der, er det verdens fineste sted. Nesten bare italienere som ferierer der føles det ut som. Hehe... Det er kjenner jeg igjen! Jeg var i Mexico første graviditeten min og da var det virgin strawberry daiquiri hveeeer dag! Ohhhhh... Det var tider det! Skulle gjerne tatt en sånn tur i dette svangerskapet også, men i år blir det camping i sydsverige! litt kontrast! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterjenta85 Skrevet 30. mai 2014 #547 Del Skrevet 30. mai 2014 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen 6. Tuppen85 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bonusmamma, MammaMia, Malv 10. Håpet om nr 3 :-), Makemyday 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth 12. AKO91, Optatium 13. Snurrballong, Limona, Gi89 14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen 15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Bifrost 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia, Panterjenta85 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali 23. lykkeligravid2, Mrs meg, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll 26. 27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Hadde falt ut jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makemyday Skrevet 30. mai 2014 #548 Del Skrevet 30. mai 2014 1.Sunnisol, mipmipmip 2. Nummer2.2014, spire.nr.2<3 3. DrømmeSofie, Toolose 4. JeanetteMarie 5. AlexandraMedMirakeliMagen 6. Tuppen85, Makemyday 7. Silhouette 8. illyheart, tikl, Løven 72 9. Bonusmamma, MammaMia, Malv 10. Håpet om nr 3 :-) 11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth 12. AKO91, Optatium 13. Snurrballong, Limona, Gi89 14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78, frø-i-magen 15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen, Ulvemamma, Bifrost 16. Pixxi, sminth, Ina-83, Tryllepike 17. VurdererBaby 18.Solstråle86 19. Milli, Coccobahhia, Panterjenta85 20. Sirimalen, prøvestadiet, RosaParasoll, Mabanovember 21. 22. Eliamali 23. lykkeligravid2, Mrs meg, Abcsilje 24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89 25. To små troll 26. 27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone, Zinas79 28. Novemberlykke 29. Ponkepenk, bellina 30. Frupedersen, Challe Hadde falt ut jeg og. Jeg flyttet meg til 6. Etter ny termin på ultralyd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddis_ Skrevet 31. mai 2014 #549 Del Skrevet 31. mai 2014 Hei! inne å sniker litt fra desember gruppa jeg,lurte bare på dere som er gravide med førstemann,når kom magen ? Vet at det er veldig forskjellig fra person til person men likevel gøy å høre! Gleder meg til magen titter fram,nå er den bare oppblåst på kveldene. Er 13+6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 31. mai 2014 #550 Del Skrevet 31. mai 2014 Nå sitter jeg på Værnes og venter på flyet hjem etter å ha fulgt den siste av besteforeldrene mine til graven. Bestemor døde først, og nå nøyaktig tre måneder senere fulgte bestefar etter. Han var egentlig ganske frisk, men begynte rett og slett å slutte å leve etter at hun døde.. Det blir vel fort sånn når man har levd sammen i nesten 70 år, at man rett og slett dør av savn når den ene forsvinner <3 Og her sitter jeg med en ny generasjon i magen.. Livet altså, sånn er det. (Litt filosofisk i dag. Og litt trist. Det er noe med det, når mennesker som at vært der så lenge du har levd ikke er her lenger, uansett om de dør av alderdom.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå