nordlys13 Skrevet 25. mai 2014 #451 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Eksakt hvor starter man målet når man måler symfyse fondus? Jeg har forsøkt å måle, starter ca ved beinkanten og måler til øverst der jeg kjenner livmor, og kommer til 18-20 cm :-O Det er laaaangt over skjema for 15 uker :-O Endret 25. mai 2014 av nordlys13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 25. mai 2014 #452 Del Skrevet 25. mai 2014 Eksakt hvor starter man målet når man måler symfyse fondus? Jeg har forsøkt å måle, starter ca ved beinkanten og måler til øverst der jeg kjenner livmor, og kommer til 18-20 cm :-O Det er laaaangt over skjema for 15 uker :-O høres ut som du målte riktig, men Legen min målte fra skambeinet og til der hun kjente den sluttet. Jeg kom under linjen, men innenfor det grønne feltet. Kanskje du er lenger på vei, eller ikke har klart å kjenne riktig. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlys13 Skrevet 25. mai 2014 #453 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Eksakt hvor starter man målet når man måler symfyse fondus? Jeg har forsøkt å måle, starter ca ved beinkanten og måler til øverst der jeg kjenner livmor, og kommer til 18-20 cm :-O Det er laaaangt over skjema for 15 uker :-O høres ut som du målte riktig, men Legen min målte fra skambeinet og til der hun kjente den sluttet. Jeg kom under linjen, men innenfor det grønne feltet. Kanskje du er lenger på vei, eller ikke har klart å kjenne riktig. Hehe kjenner livmor relativ tydelig. Særlig på morgenen, da er den stein hard, så den rekker over navle (relativ sikker, er jo ingen proff). Og jeg vet eksakt tid for befruktning, siden det er IVF, så er nok ikke lengre på vei ;-) Men synes målet er stort. Går det an at der er tvillinger selv om UL viste bare en? Hadde UL for 2 uker siden og jordmor kikket ca 20 min fra alle kanter. Hadde også en lynkjapp UL tidligere for å sjekke hjerteslag (standard pga IVF). Begge viste bare en baby. Endret 25. mai 2014 av nordlys13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrømmeSofie Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #454 Del Skrevet 25. mai 2014 Eksakt hvor starter man målet når man måler symfyse fondus? Jeg har forsøkt å måle, starter ca ved beinkanten og måler til øverst der jeg kjenner livmor, og kommer til 18-20 cm :-O Det er laaaangt over skjema for 15 uker :-O Jeg ble litt nysgjerrig på dette målet jeg også nå da, så måtte til med målebåndet! Er i uke 18 (17+2) og livmoren går akkurat opp der hvor navlen starter. Mitt mål ble ca 20-21 cm...😁 Hvor kan man finne oversikt over "standardmål" på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlys13 Skrevet 25. mai 2014 #455 Del Skrevet 25. mai 2014 Eksakt hvor starter man målet når man måler symfyse fondus? Jeg har forsøkt å måle, starter ca ved beinkanten og måler til øverst der jeg kjenner livmor, og kommer til 18-20 cm :-O Det er laaaangt over skjema for 15 uker :-O Jeg ble litt nysgjerrig på dette målet jeg også nå da, så måtte til med målebåndet! Er i uke 18 (17+2) og livmoren går akkurat opp der hvor navlen starter. Mitt mål ble ca 20-21 cm... Hvor kan man finne oversikt over "standardmål" på dette? google symfyse fondus mål og se på bildene. Diagrammet fins også på ditt svangerskapskort. Det grønne området er normalområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 25. mai 2014 #456 Del Skrevet 25. mai 2014 Dere som har begynt å kjøpe klær, hvor handler dere? Jeg syns det aller meste som finnes i butikker og på nett nå er sommertøy. Vanskelig å kjøpe til en høstbaby da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 25. mai 2014 #457 Del Skrevet 25. mai 2014 Dere som har begynt å kjøpe klær, hvor handler dere? Jeg syns det aller meste som finnes i butikker og på nett nå er sommertøy. Vanskelig å kjøpe til en høstbaby da? Det finnes mye janus og merinoull på coop obs for eksempel. Der skal vi handle inn en del, ettersom lille kommer i november. Nameit har også litt høstklær. vi har ikke starta å handle enda, og venter til sensommeren før vi handler det vi trenger kjenner livmor relativ tydelig. Særlig på morgenen, da er den stein hard, så den rekker over navle (relativ sikker, er jo ingen proff). Og jeg vet eksakt tid for befruktning, siden det er IVF, så er nok ikke lengre på vei ;-) Men synes målet er stort. Går det an at der er tvillinger selv om UL viste bare en? Hadde UL for 2 uker siden og jordmor kikket ca 20 min fra alle kanter. Hadde også en lynkjapp UL tidligere for å sjekke hjerteslag (standard pga IVF). Begge viste bare en baby. det skal godt gjøres at hun ikke så om det eventuelt var en liten til der, så det er nok liten sjans, men. Men nå må jeg måle meg også... meeen jeg finner ikke målebåndet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 26. mai 2014 #458 Del Skrevet 26. mai 2014 Rapport fra snoken: Nå har de begynt med terminklubb for februar og et par av jentene som dessverre måtte hoppe av November-gruppa er tilbake der. Jeg synes det er så hyggelig når man kommer tilbake igjen så fort Ha en fin uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlys13 Skrevet 26. mai 2014 #459 Del Skrevet 26. mai 2014 Rapport fra snoken: Nå har de begynt med terminklubb for februar og et par av jentene som dessverre måtte hoppe av November-gruppa er tilbake der. Jeg synes det er så hyggelig når man kommer tilbake igjen så fort Ha en fin uke alle sammen! Det var gode nyheter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 26. mai 2014 #460 Del Skrevet 26. mai 2014 oh no! Greide nettopp å røpe graviditeten til en venninne på facebook! haha. Er jo ikke akkurat en hemmelighet lenger, men vil gjerne si det til folk "Face to face".. Herremin.. Det var dagens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. mai 2014 #461 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg snakka litt med legen om dette med mål, og han sa (logisk nok) at de vanligvis ventet med å måle til etter uke 20 pga så store variasjoner. Bare bittelitt heng eller ekstra polstring kan fort skyve målet helt ut av 'normalen". I tillegg er det feks noen som har livmoren litt på ene siden også og det vil jo og gi utslag og vanskeliggjøre måling. Og det retter seg som oftest etter uke 20(ish) når livmora er kommet over navlehøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 26. mai 2014 #462 Del Skrevet 26. mai 2014 Er det flere som har fått bekkenløsning? :-/ jeg harkjent meg litt stiv og merkelig i hofta for flere uker siden, men for noen dager siden begynte jeg å få skikkelig vondt i høyrehofta og nedover høyrelåret.. det ble så ille en kveld at jeg nesten ikke klarte å gå på foten :-/ og vi har to leiligheter som skal pakkes og flyttes inn i det nye huse vårt.. Gruer meg til å flytte nå :-/ var til legen i dag og fått henvisning til fysio, noen flere som går eller har gått til fysio pågrunn av bekkenløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 26. mai 2014 #463 Del Skrevet 26. mai 2014 Er det flere som har fått bekkenløsning? :-/ jeg harkjent meg litt stiv og merkelig i hofta for flere uker siden, men for noen dager siden begynte jeg å få skikkelig vondt i høyrehofta og nedover høyrelåret.. det ble så ille en kveld at jeg nesten ikke klarte å gå på foten :-/ og vi har to leiligheter som skal pakkes og flyttes inn i det nye huse vårt.. Gruer meg til å flytte nå :-/ var til legen i dag og fått henvisning til fysio, noen flere som går eller har gått til fysio pågrunn av bekkenløsning? Yes.. Jeg er sykmeldt 50% pga begynnende bekkenløsning. (Og føler meg SÅ teit siden jeg bare jobber 50% fra før av siden jeg er deltidsstudent. Så nå jobber jeg en dag i uka.. Blæ..) Går ikke til fysio enda, grunnen til at jeg er sykmeldt er at jeg har lang vei til jobb, og jeg blir verre av å kjøre bil. Passer dårlig når jeg blir stående i rushen inn til Oslo om morgenen,og det blir jeg jo alltid. Så da tar det meg to timer å komme meg på jobb, og jeg er helt ødelagt etterpå :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 26. mai 2014 #464 Del Skrevet 26. mai 2014 Med fare for å virke ufin, er det noen som ikke har noen symptomer lenger? Her har alt gått over! Matlysten er tilbake for fullt, har lyst på godis og middag og pepsi max, er ikke så trøtt, har ikke så vondt i puppene (annet enn at de har vokst masse og er mer i veien enn vanlig), og det meste er i orden. Har bare vondt i ryggen (og det har jeg til vanlig også).. Nesten så jeg lurte på om det var gått over her? Man kan vel ikke bare brått slutte å være gravid håper jeg Og til mitt neste spørsmål, om man skulle abortere så sent (er 16+0) i dag, ville man fått blødning og magesmerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 26. mai 2014 #465 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg tror det er normalt at man mister de fæle symptomene fra første trimester, så hadde ikke beskymret meg om jeg var deg! Jeg har iallefall mistet kvalmen min, noe jeg slet enormt med frem til noen uker siden. Har forsåvidt fremdeles ekstremt vondt i bekken, ryggen og i magen fremdeles, men bortsett fra det føler jeg meg mye bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snorkfrøken&mini Skrevet 26. mai 2014 #466 Del Skrevet 26. mai 2014 Med fare for å virke ufin, er det noen som ikke har noen symptomer lenger? Her har alt gått over! Matlysten er tilbake for fullt, har lyst på godis og middag og pepsi max, er ikke så trøtt, har ikke så vondt i puppene (annet enn at de har vokst masse og er mer i veien enn vanlig), og det meste er i orden. Har bare vondt i ryggen (og det har jeg til vanlig også).. Nesten så jeg lurte på om det var gått over her? Man kan vel ikke bare brått slutte å være gravid håper jeg Og til mitt neste spørsmål, om man skulle abortere så sent (er 16+0) i dag, ville man fått blødning og magesmerter? Jeg har heller ingen symptomer lenger, utenom en minikul på magen<3 Syns vi skal nyte å være kvitt kvalme osv, å ikke bekymre oss:-) Andre symptomer kommer vel krypende senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 26. mai 2014 #467 Del Skrevet 26. mai 2014 Er det flere som har fått bekkenløsning? :-/ jeg harkjent meg litt stiv og merkelig i hofta for flere uker siden, men for noen dager siden begynte jeg å få skikkelig vondt i høyrehofta og nedover høyrelåret.. det ble så ille en kveld at jeg nesten ikke klarte å gå på foten :-/ og vi har to leiligheter som skal pakkes og flyttes inn i det nye huse vårt.. Gruer meg til å flytte nå :-/ var til legen i dag og fått henvisning til fysio, noen flere som går eller har gått til fysio pågrunn av bekkenløsning? Yes.. Jeg er sykmeldt 50% pga begynnende bekkenløsning. (Og føler meg SÅ teit siden jeg bare jobber 50% fra før av siden jeg er deltidsstudent. Så nå jobber jeg en dag i uka.. Blæ..) Går ikke til fysio enda, grunnen til at jeg er sykmeldt er at jeg har lang vei til jobb, og jeg blir verre av å kjøre bil. Passer dårlig når jeg blir stående i rushen inn til Oslo om morgenen,og det blir jeg jo alltid. Så da tar det meg to timer å komme meg på jobb, og jeg er helt ødelagt etterpå :-/ Åååh, men er det ikke fysio i bydelen/byen din som du kan gå til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coccobahhia Skrevet 26. mai 2014 #468 Del Skrevet 26. mai 2014 Med fare for å virke ufin, er det noen som ikke har noen symptomer lenger? Her har alt gått over! Matlysten er tilbake for fullt, har lyst på godis og middag og pepsi max, er ikke så trøtt, har ikke så vondt i puppene (annet enn at de har vokst masse og er mer i veien enn vanlig), og det meste er i orden. Har bare vondt i ryggen (og det har jeg til vanlig også).. Nesten så jeg lurte på om det var gått over her? Man kan vel ikke bare brått slutte å være gravid håper jeg Og til mitt neste spørsmål, om man skulle abortere så sent (er 16+0) i dag, ville man fått blødning og magesmerter? Jeg har det litt slik som deg. Sier til meg selv at jeg er heldig. Men bekymringene har jo vært der slik du beskriver det; kan man miste uten å vite det etter uke 12, uten smerter? etc. Men man skal vel kjenne smerter og blødning når slikt skjer? Etter å ha snakket med jordmor så har jeg bekymret meg mindre å satt mer pris på at jeg ikke plages sånn. Det jeg kjenner på er hodepine, ca daglig. Men dette sliter jeg med til vanlig så jeg tror nesten livet er slik. Ellers blir jeg fortere trøtt etter jobb, kjenner meg rett å slett lat er vant til å være nokså aktiv i fjellet å noe på treningssenter til vanlig. At dette skal være et så stort tiltak for meg er litt vanskelig kjenner jeg, jeg jobber en del med meg selv akkurat her.. Hodepinen og at jeg blir superfort sliten (kondisjonsmessig) setter en bra demper på motivasjonen min.. Flere som trener apparater på treningssenter? gjør dere det som før, eller trapper dere ned på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinas79 Skrevet 26. mai 2014 #469 Del Skrevet 26. mai 2014 Med fare for å virke ufin, er det noen som ikke har noen symptomer lenger? Her har alt gått over! Matlysten er tilbake for fullt, har lyst på godis og middag og pepsi max, er ikke så trøtt, har ikke så vondt i puppene (annet enn at de har vokst masse og er mer i veien enn vanlig), og det meste er i orden. Har bare vondt i ryggen (og det har jeg til vanlig også).. Nesten så jeg lurte på om det var gått over her? Man kan vel ikke bare brått slutte å være gravid håper jeg Og til mitt neste spørsmål, om man skulle abortere så sent (er 16+0) i dag, ville man fått blødning og magesmerter? Jeg har det litt slik som deg. Sier til meg selv at jeg er heldig. Men bekymringene har jo vært der slik du beskriver det; kan man miste uten å vite det etter uke 12, uten smerter? etc. Men man skal vel kjenne smerter og blødning når slikt skjer? Etter å ha snakket med jordmor så har jeg bekymret meg mindre å satt mer pris på at jeg ikke plages sånn. Det jeg kjenner på er hodepine, ca daglig. Men dette sliter jeg med til vanlig så jeg tror nesten livet er slik. Ellers blir jeg fortere trøtt etter jobb, kjenner meg rett å slett lat er vant til å være nokså aktiv i fjellet å noe på treningssenter til vanlig. At dette skal være et så stort tiltak for meg er litt vanskelig kjenner jeg, jeg jobber en del med meg selv akkurat her.. Hodepinen og at jeg blir superfort sliten (kondisjonsmessig) setter en bra demper på motivasjonen min.. Flere som trener apparater på treningssenter? gjør dere det som før, eller trapper dere ned på noe? Jeg er også vanligvis veldig aktiv og liker å trene hardt. Men nå har måttet kutte ned endel (er bare 14uker), synes det meste er slitsomt. Gjort om langkjøringene til intervalltrening og trener opprettholdende styrke.. Alt er jo bedre enn ingenting 😉👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coccobahhia Skrevet 26. mai 2014 #470 Del Skrevet 26. mai 2014 Med fare for å virke ufin, er det noen som ikke har noen symptomer lenger? Her har alt gått over! Matlysten er tilbake for fullt, har lyst på godis og middag og pepsi max, er ikke så trøtt, har ikke så vondt i puppene (annet enn at de har vokst masse og er mer i veien enn vanlig), og det meste er i orden. Har bare vondt i ryggen (og det har jeg til vanlig også).. Nesten så jeg lurte på om det var gått over her? Man kan vel ikke bare brått slutte å være gravid håper jeg Og til mitt neste spørsmål, om man skulle abortere så sent (er 16+0) i dag, ville man fått blødning og magesmerter? Jeg har det litt slik som deg. Sier til meg selv at jeg er heldig. Men bekymringene har jo vært der slik du beskriver det; kan man miste uten å vite det etter uke 12, uten smerter? etc. Men man skal vel kjenne smerter og blødning når slikt skjer? Etter å ha snakket med jordmor så har jeg bekymret meg mindre å satt mer pris på at jeg ikke plages sånn. Det jeg kjenner på er hodepine, ca daglig. Men dette sliter jeg med til vanlig så jeg tror nesten livet er slik. Ellers blir jeg fortere trøtt etter jobb, kjenner meg rett å slett lat er vant til å være nokså aktiv i fjellet å noe på treningssenter til vanlig. At dette skal være et så stort tiltak for meg er litt vanskelig kjenner jeg, jeg jobber en del med meg selv akkurat her.. Hodepinen og at jeg blir superfort sliten (kondisjonsmessig) setter en bra demper på motivasjonen min.. Flere som trener apparater på treningssenter? gjør dere det som før, eller trapper dere ned på noe? Jeg er også vanligvis veldig aktiv og liker å trene hardt. Men nå har måttet kutte ned endel (er bare 14uker), synes det meste er slitsomt. Gjort om langkjøringene til intervalltrening og trener opprettholdende styrke.. Alt er jo bedre enn ingenting Det tenker jeg også! har vært litt støttemedlem på sentret i det siste.. heh. Flinkere til å gå ut i terreng og fjell med bikkja for å si de sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 26. mai 2014 #471 Del Skrevet 26. mai 2014 Er det flere som har fått bekkenløsning? :-/ jeg harkjent meg litt stiv og merkelig i hofta for flere uker siden, men for noen dager siden begynte jeg å få skikkelig vondt i høyrehofta og nedover høyrelåret.. det ble så ille en kveld at jeg nesten ikke klarte å gå på foten :-/ og vi har to leiligheter som skal pakkes og flyttes inn i det nye huse vårt.. Gruer meg til å flytte nå :-/ var til legen i dag og fått henvisning til fysio, noen flere som går eller har gått til fysio pågrunn av bekkenløsning? Yes.. Jeg er sykmeldt 50% pga begynnende bekkenløsning. (Og føler meg SÅ teit siden jeg bare jobber 50% fra før av siden jeg er deltidsstudent. Så nå jobber jeg en dag i uka.. Blæ..) Går ikke til fysio enda, grunnen til at jeg er sykmeldt er at jeg har lang vei til jobb, og jeg blir verre av å kjøre bil. Passer dårlig når jeg blir stående i rushen inn til Oslo om morgenen,og det blir jeg jo alltid. Så da tar det meg to timer å komme meg på jobb, og jeg er helt ødelagt etterpå :-/ Åååh, men er det ikke fysio i bydelen/byen din som du kan gå til da? Jeg gikk til kiropraktor fra og med slutten av 5mnd sist. Det hjalp godt Har ikke kjent så mye til nå denne omgang. Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 26. mai 2014 #472 Del Skrevet 26. mai 2014 Dere som har begynt å kjøpe klær, hvor handler dere? Jeg syns det aller meste som finnes i butikker og på nett nå er sommertøy. Vanskelig å kjøpe til en høstbaby da? Det finnes mye janus og merinoull på coop obs for eksempel. Der skal vi handle inn en del, ettersom lille kommer i november. Nameit har også litt høstklær. vi har ikke starta å handle enda, og venter til sensommeren før vi handler det vi trenger kjenner livmor relativ tydelig. Særlig på morgenen, da er den stein hard, så den rekker over navle (relativ sikker, er jo ingen proff). Og jeg vet eksakt tid for befruktning, siden det er IVF, så er nok ikke lengre på vei ;-) Men synes målet er stort. Går det an at der er tvillinger selv om UL viste bare en? Hadde UL for 2 uker siden og jordmor kikket ca 20 min fra alle kanter. Hadde også en lynkjapp UL tidligere for å sjekke hjerteslag (standard pga IVF). Begge viste bare en baby. det skal godt gjøres at hun ikke så om det eventuelt var en liten til der, så det er nok liten sjans, men. Men nå må jeg måle meg også... meeen jeg finner ikke målebåndet! Tror jeg venter litt jeg også. har en del ull i hvitt etter gutten på 2. Så der tror jeg at jeg har det som behøves. Kommer til å ønske meg ullundertøy til showeren også, tror jeg. Ellers liker veldig godt newbie- serien til Kappahl og NoaNoa sine jenteklær, men der er det bare sommergreier nå. Smører meg med tolmodighet...så godt jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBie Skrevet 26. mai 2014 #473 Del Skrevet 26. mai 2014 I dag fortalte jeg sjefen min at jeg var gravid, har gruer meg til veldig til denne samtalen ettersom jeg kom tilbake fra permisjon med sønnen min i februar, rakk vel egentlig bare å jobbe et par uker før jeg ble gravid igjen ! Vel sjefen min ble helt taus og så mildt sagt sjokkert ut, ikke fikk jeg noen gratulasjon heller! Fikk sagt at vi ble ganske sjokkert selv (noe vi virkelig ble), og at dette ikke var planlagt. Merker at jeg egentlig ble veldig lei meg, ikke for reaksjonen hans, men for at jeg skal måtte unskylde meg for noe jeg er stolt over og føler stor glede over. Vi ville gjerne ha flere barn, og at vi får en litt tidligere enn vi hadde tenkt gjør oss ingenting <3 merker allerede stor kjærlighet for den lille i magen og gleder meg til å bli en familie på 4 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 26. mai 2014 #474 Del Skrevet 26. mai 2014 Med fare for å virke ufin, er det noen som ikke har noen symptomer lenger? Aldri hatt noen, så merker ingen forskjell jeg.. Hehe, begynner å bli litt rundere på magen da, musklene forsvinner og bulen kommer ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makemyday Skrevet 26. mai 2014 #475 Del Skrevet 26. mai 2014 I dag fortalte jeg sjefen min at jeg var gravid, har gruer meg til veldig til denne samtalen ettersom jeg kom tilbake fra permisjon med sønnen min i februar, rakk vel egentlig bare å jobbe et par uker før jeg ble gravid igjen ! Vel sjefen min ble helt taus og så mildt sagt sjokkert ut, ikke fikk jeg noen gratulasjon heller! Fikk sagt at vi ble ganske sjokkert selv (noe vi virkelig ble), og at dette ikke var planlagt. Merker at jeg egentlig ble veldig lei meg, ikke for reaksjonen hans, men for at jeg skal måtte unskylde meg for noe jeg er stolt over og føler stor glede over. Vi ville gjerne ha flere barn, og at vi får en litt tidligere enn vi hadde tenkt gjør oss ingenting <3 merker allerede stor kjærlighet for den lille i magen og gleder meg til å bli en familie på 4 <3 Uff, kjenner igjen den der. Ikke morro å fortelle, verken til sjefer eller andre som ikke viser at de er glad på dine vegne. Fikk noen kommentarer og uttrykk jeg godt kunne vært foruten, når vi ventet nr. 4. (Vi var egentlig ferdige med å få barn). Så nå vet jeg hva som venter meg hos enkelte, og gleder meg ikke til alle kan se på meg at det er en babymage jeg har nå... Denne kommer heller ikke planlagt, ( gravid med spiral), men klarer ikke å velge bort et barn, selv om fem barn er mange, så er det noen år forskjell. (17,15,10,2 og så kommer siste i november). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå