Gå til innhold

Bare 14000 igjen til 15 Mai..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to voksene og en unge på 1 som bruker bleier. Vi har 4000kr hver måned som skal dekke mat, buss/diesel, klær og min telefon (sambo har dekt via jobb).

Så du får bare syte i vei, min sympati får du ikke.

Anonymous poster hash: 0fbfd...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekka nettopp kontoen. Jeg har 1042,- fram til 12. mai pluss 1000,- på sparekonto. Jeg skal nok klare meg.

Skrevet

Fy faan å provoserende slike som deg HI er!!!

Anonymous poster hash: cba7a...923

Skrevet

Hadde nok tatt turen til NAV hadde jeg vært dere og søkt om stønad slik at dere overlever!

Anonymous poster hash: 9e0d3...069
Skrevet

Sjekka nettopp kontoen. Jeg har 1042,- fram til 12. mai pluss 1000,- på sparekonto. Jeg skal nok klare meg.

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Nei alle regninger er betalt. Det er penger til mat,klær, underholdning og alt det der..

Anonymous poster hash: fbdb1...fb3

Idiot! Vi har 5000kr i mnd etter regninger som skal holde til mat, klær osv.

Vi har tre barn..

Anonymous poster hash: 9c868...c26

Skrevet (endret)

Hvordan går det med deg?

Det går greit. Tar en dag av gangen, og i ettermiddag drar jeg, så jeg venter vel egentlig bare på det. Føles egentlig godt å ha noe å se fram til også. Har enda ikke helt funnet ut hvordan jeg gjør det med avskjeden i fht ungene så det tenker jeg mye på. Ellers tenkte jeg at jeg skulle ta meg en laaaang dusj nå, pakke resten ut i bilen og bare slappe av etter det. :)

Endret av catchbaby
Skrevet

Hahahaha. Vi lever på totalt 10700 i mnd vi. Og vi klager absolutt ikke. Herregud !

Anonymous poster hash: 2fc46...fe3

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Det går greit. Tar en dag av gangen, og i ettermiddag drar jeg, så jeg venter vel egentlig bare på det. Føles egentlig godt å ha noe å se fram til også. Har enda ikke helt funnet ut hvordan jeg gjør det med avskjeden i fht ungene så det tenker jeg mye på. Ellers tenkte jeg at jeg skulle ta meg en laaaang dusj nå, pakke resten ut i bilen og bare slappe av etter det. :)

Hvordan går det med deg?

Har lest hele tråden, og jeg synes du er utrolig tøff! Jeg er veldig glad for at du satte ned foten, og at nok er nok. Er nok ikke lenge til han innser hva han har gjort og angrer! Bare vent og se;-)

Håper du oppdaterer oss fremover så vi får høre hvordan det går med deg:-)

Det beste du kan gjøre iforhold til ungene er nok og være tydelig og klar på at du fortsatt ønsker de i livet til deg og den lille i maven:-)

Lykke til og håper vi hører fra deg!:-)

Skrevet

Herregud så sure og frekke dere blir!!!!

Hvorfor er det sånn..

At på alle slike tråder som "har bare så så mye igjen.." Så er det bare folk med mindre penger enn dette som svarer. Og sier at man er teit som tror det er for lite..

Men i tråde om lønn, inntekt, forbruk osv er det bare en høyere inntekt etter en annen. Alle har super bra råd og lider ingen nød!!

Så hvorfor skal dere da gidde å være så sure!!! Om jeg lurer på om dette er nok (ettersom målestokken her virker som at lønnsgjennomsnittet er mye høyere)

Gå å tjen mer da. Hvis dere bare skal sutre på en annen sin tråd som har et spørsmål.

Anonymous poster hash: fbdb1...fb3

Skrevet

Trolllkjærring much???? Her har vi 5000 og klare oss på hver mnd og det går helt fint så da klarer du det nok med 14 lapper vettu:)

Anonymous poster hash: 02a72...119

Skrevet

Tror dette er trolling. Anonymous poster hash: ec6c0...2c8

Og så?

Anonymous poster hash: 3744e...736

Skrevet

Herregud så sure og frekke dere blir!!!!

Hvorfor er det sånn..

At på alle slike tråder som "har bare så så mye igjen.." Så er det bare folk med mindre penger enn dette som svarer. Og sier at man er teit som tror det er for lite..

Men i tråde om lønn, inntekt, forbruk osv er det bare en høyere inntekt etter en annen. Alle har super bra råd og lider ingen nød!!

Så hvorfor skal dere da gidde å være så sure!!! Om jeg lurer på om dette er nok (ettersom målestokken her virker som at lønnsgjennomsnittet er mye høyere)

Gå å tjen mer da. Hvis dere bare skal sutre på en annen sin tråd som har et spørsmål.Anonymous poster hash: fbdb1...fb3

Jeg er helt enig! Her inne blir det som og rope "ulv, ulv" når noen kommer med slike tråder!

Anonymous poster hash: 79353...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...