Gå til innhold

Bare 14000 igjen til 15 Mai..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh.. Vi er to voksne og et bleiebarn.

Går det??

 

Anonymous poster hash: fbdb1...fb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke skal spise ute hver dag så går det helt sikkert fint.

Skrevet

Ikke hvis dere har en skitunge av et bleiebarn

 

Anonymous poster hash: e0528...f20

Skrevet

Kommer jo helt ann på hva dere har i utgifter det da. Hvis det ligger regninger til forfall på 14 000 sliter dere kanskje litt.....

 

Anonymous poster hash: f5efa...208

Skrevet

14000 er jo mye penger da...



Anonymous poster hash: ce2c6...80a
Skrevet

" bare "? Herregud!

 

Anonymous poster hash: 78ef6...f4d

Skrevet

Huff, så forferdelig trist og leit og vanskelig. Tenk, bare fjorten lapper...

Skrevet

Nei alle regninger er betalt. Det er penger til mat,klær, underholdning og alt det der..

 

Anonymous poster hash: fbdb1...fb3

Skrevet

Det spørs. Kanskje det går om dere har mat i fryser`n og kjøper ukeblader kun 1 dag i uka

Skrevet

Nei alle regninger er betalt. Det er penger til mat,klær, underholdning og alt det der..

 

Anonymous poster hash: fbdb1...fb3

Får mye god underholdning til 14.000
Skrevet

om dere ikke får det til å gå burde dere ta kontakt med en økonomisk rådgiver for da er det noe riv ruskende galt en plass.

14.000 er myyye penger å mere enn hva vi har til midten av mai men vi får det til og gå.

Skrevet

Tror dette er trolling.



Anonymous poster hash: ec6c0...2c8
Skrevet

Eg har 254 kr igjen til 12 mai.. bytte?? :-D

 

Anonymous poster hash: 3e6b6...070

Skrevet

Bare? Her er vi tre stk og vi har 2000 helt til slutten av mai.

 

Bytter gjerne ;)

 

Anonymous poster hash: a1ffb...e33

Skrevet

Jeg har under 300 kr;-) til mai

 

Anonymous poster hash: ab1c1...c50

Skrevet

BARE????? Håper dette er tull, hadde man hatt et lass med regninger og huseleie ol. så hadde jeg skjønnt det var vanskelig, med 14 000 eller at alt var regninger er betalt. DET er faktisk mye penger det. Vi kan godt bytte så får du kjenne litt på at det er mye penger. Kjenne litt på savnet etter dine 14 000.



Anonymous poster hash: 02a61...54d
Skrevet

Hør med banken om dere kan ta opp et forbrukslån. Evt bruk MasterCard. Ønsker dere lykke til!

 

Anonymous poster hash: c37e7...69d

Skrevet

Har 2000,- igjen denne mnd. vi. Så det går nok bra



Anonymous poster hash: bea73...697
Skrevet

Har 500 igjen vi, så lykke til. Kjenner slike slag under beltestedet er jævlig provoserende. 

 

 



Anonymous poster hash: c1552...761
Skrevet

Det var mye! Hadde holdt til denne og neste mnd for meg her i huset... Student! Vi har 6000 til mat, hundemat osv. frem til 15 og det er jo MYE!

 

Anonymous poster hash: 912fd...04c

Skrevet

Har dere en skit- unge??

 

Anonymous poster hash: e0528...f20

Skrevet

Uff da! Hvis dere bruker ca 2000 på mat i uken, har dere bare råd til å gå på kino 36 ganger de neste 2,5 ukene. Det suger skikkelig.

Skrevet (endret)

Nå fikk jeg vondt av deg HI :( Hvor i landet bor du? Kanskje jeg kunne stikke innom med litt mat til dere om dere bor i nærheten av Oslo. Anbefaler deg ellers til å rydde på loft/kjeller og se om det er noe du kan kvitte deg med. Klem.

Endret av MissMagica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...