Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #1 Skrevet 25. april 2014 Åh.. Vi er to voksne og et bleiebarn. Går det?? Anonymous poster hash: fbdb1...fb3
wanda71 Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Hvis dere ikke skal spise ute hver dag så går det helt sikkert fint.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Ikke hvis dere har en skitunge av et bleiebarn Anonymous poster hash: e0528...f20
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Kommer jo helt ann på hva dere har i utgifter det da. Hvis det ligger regninger til forfall på 14 000 sliter dere kanskje litt..... Anonymous poster hash: f5efa...208
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 14000 er jo mye penger da... Anonymous poster hash: ce2c6...80a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 " bare "? Herregud! Anonymous poster hash: 78ef6...f4d
sug lut Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Huff, så forferdelig trist og leit og vanskelig. Tenk, bare fjorten lapper...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Nei alle regninger er betalt. Det er penger til mat,klær, underholdning og alt det der.. Anonymous poster hash: fbdb1...fb3
Tulisa Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Det spørs. Kanskje det går om dere har mat i fryser`n og kjøper ukeblader kun 1 dag i uka
BareMas Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Nei alle regninger er betalt. Det er penger til mat,klær, underholdning og alt det der.. Anonymous poster hash: fbdb1...fb3 Får mye god underholdning til 14.000
Super-woman Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 om dere ikke får det til å gå burde dere ta kontakt med en økonomisk rådgiver for da er det noe riv ruskende galt en plass. 14.000 er myyye penger å mere enn hva vi har til midten av mai men vi får det til og gå.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Tror dette er trolling. Anonymous poster hash: ec6c0...2c8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Eg har 254 kr igjen til 12 mai.. bytte?? :-D Anonymous poster hash: 3e6b6...070
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #14 Skrevet 25. april 2014 Bare? Her er vi tre stk og vi har 2000 helt til slutten av mai. Bytter gjerne Anonymous poster hash: a1ffb...e33
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #15 Skrevet 25. april 2014 Jeg har under 300 kr;-) til mai Anonymous poster hash: ab1c1...c50
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #16 Skrevet 25. april 2014 BARE????? Håper dette er tull, hadde man hatt et lass med regninger og huseleie ol. så hadde jeg skjønnt det var vanskelig, med 14 000 eller at alt var regninger er betalt. DET er faktisk mye penger det. Vi kan godt bytte så får du kjenne litt på at det er mye penger. Kjenne litt på savnet etter dine 14 000. Anonymous poster hash: 02a61...54d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #18 Skrevet 25. april 2014 Hør med banken om dere kan ta opp et forbrukslån. Evt bruk MasterCard. Ønsker dere lykke til! Anonymous poster hash: c37e7...69d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #19 Skrevet 25. april 2014 Har 2000,- igjen denne mnd. vi. Så det går nok bra Anonymous poster hash: bea73...697
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #21 Skrevet 25. april 2014 Har 500 igjen vi, så lykke til. Kjenner slike slag under beltestedet er jævlig provoserende. Anonymous poster hash: c1552...761
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #22 Skrevet 25. april 2014 Det var mye! Hadde holdt til denne og neste mnd for meg her i huset... Student! Vi har 6000 til mat, hundemat osv. frem til 15 og det er jo MYE! Anonymous poster hash: 912fd...04c
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #23 Skrevet 25. april 2014 Har dere en skit- unge?? Anonymous poster hash: e0528...f20
Berta_78 Skrevet 25. april 2014 #24 Skrevet 25. april 2014 Uff da! Hvis dere bruker ca 2000 på mat i uken, har dere bare råd til å gå på kino 36 ganger de neste 2,5 ukene. Det suger skikkelig.
MissMagica Skrevet 25. april 2014 #25 Skrevet 25. april 2014 (endret) Nå fikk jeg vondt av deg HI Hvor i landet bor du? Kanskje jeg kunne stikke innom med litt mat til dere om dere bor i nærheten av Oslo. Anbefaler deg ellers til å rydde på loft/kjeller og se om det er noe du kan kvitte deg med. Klem. Endret 25. april 2014 av MissMagica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå