Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #26 Skrevet 23. april 2014 I vater? Ikke du, nei. Anonymous poster hash: 38638...7cd
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #27 Skrevet 23. april 2014 Da er det bare å vente på at HI føler seg angrepet av alle og truer med å melde seg ut i protest over en periode på to-tre dager, og deretter gjør det siden ingen protesterer, og deretter registrerer seg igjen og ber alle om unnskyldning for at hun var som hun var og denne gangen skal hun være grei. Og sånn går nu dagan. Anonymous poster hash: 38638...7cd
Peggy Sue Skrevet 23. april 2014 #28 Skrevet 23. april 2014 Dere skjønner ikke. Jeg syns ikke været er akkurat til å sole seg i bikini. Men dere er jo så raske ut med å dømme, så skjønner ikke at jeg gidder. Anonymous poster hash: 0c736...7e2 Om du ikke synes det er bikinivær er vel strengt tatt revnende likegyldig, nabodama syntes det var et ypperlig vær for soling og da er det hennes problem om hun får solstikk eller lungebetennelse. Nå er du teit. Innser du ikke at denne tøyta av en nabo er forfærdelig urimelig? Det er da normal folkeskikk å ringe rundt til alle naboene å høre om de synes det er bikinivær før man tar på seg bikini. Man vil jo ikke risikere at naboene får frysninger når de ser deg. Her i huset ringer jeg alle naboene hver dag før jeg kler på meg. Tror de blir litt misunnelige på meg som er så flink for mange virker veldig sure når jeg ringer.
mylittlecat Skrevet 23. april 2014 #29 Skrevet 23. april 2014 Oisann 😳 Dette var ille! Du burde sette henne på plass, si rett ut at dette er et nabolag for dem med barn, og at huset er alt for stort for dem! Du må og passe på å presisere at å sole seg i bikini på denne årstiden er uhørt, samtidig som du gir henne en passende niqab. Og for all del, gni det inn, at hun umulig kan jobbe siden hun er hjemme hele dagen, og atpåtil soler seg!!
Von Hertelhofen Skrevet 23. april 2014 #30 Skrevet 23. april 2014 Det er nok mr og mrs Smith, som later som de er normale forstadsfolk men som er hemmelige agenter om natta. Egentlig er det de som spionerer på deg
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #31 Skrevet 23. april 2014 Hei, fru åsta, jomfruer, gitarfrøken osv! Anonymous poster hash: 3bd49...3d2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #32 Skrevet 23. april 2014 Da er det bare å vente på at HI føler seg angrepet av alle og truer med å melde seg ut i protest over en periode på to-tre dager, og deretter gjør det siden ingen protesterer, og deretter registrerer seg igjen og ber alle om unnskyldning for at hun var som hun var og denne gangen skal hun være grei. Og sånn går nu dagan. Anonymous poster hash: 38638...7cd Eh....Hæ? Anonymous poster hash: 0c736...7e2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #33 Skrevet 23. april 2014 Her var det gjennomtrekk, gitt... Og da mener jeg ikke hos naboene dine. Anonymous poster hash: 4038b...1c3
BareMas Skrevet 23. april 2014 #34 Skrevet 23. april 2014 Dere skjønner ikke. Jeg syns ikke været er akkurat til å sole seg i bikini. Men dere er jo så raske ut med å dømme, så skjønner ikke at jeg gidder. Anonymous poster hash: 0c736...7e2 Om du ikke synes det er bikinivær er vel strengt tatt revnende likegyldig, nabodama syntes det var et ypperlig vær for soling og da er det hennes problem om hun får solstikk eller lungebetennelse. Nå er du teit. Innser du ikke at denne tøyta av en nabo er forfærdelig urimelig? Det er da normal folkeskikk å ringe rundt til alle naboene å høre om de synes det er bikinivær før man tar på seg bikini. Man vil jo ikke risikere at naboene får frysninger når de ser deg. Her i huset ringer jeg alle naboene hver dag før jeg kler på meg. Tror de blir litt misunnelige på meg som er så flink for mange virker veldig sure når jeg ringer.Greeeeit!! Jeg skjønner, er jo tross alt oppdratt utenfor folkeskikken. Får vel sende ut nabovarsel før sommeren slår inn for fullt..
Guttaboys Skrevet 23. april 2014 #35 Skrevet 23. april 2014 Dere skjønner ikke. Jeg syns ikke været er akkurat til å sole seg i bikini. Men dere er jo så raske ut med å dømme, så skjønner ikke at jeg gidder. Anonymous poster hash: 0c736...7e2 De siste dagene har det vært mer enn varmt nok til å sole deg i bikini. Spiller vel ingen rolle at kalenderen viser at det er vår, når det er 20 grader ute!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #36 Skrevet 23. april 2014 Når ble det straffbart og skandaløst å gå i bikini??? Vet ikke om jeg tørr å si det, men i mårrest gikk jeg ut i string og slippers for å sette fast hunden..riktignok ingen nære naboer men veien er like ved.. Kanskje hun er sykemeldt for tiden? Aksjespekulant? Forfatter? Kunstner? Jeg er også hjemme nesten hver dag, jobber 100 % og vel så det, sola meg får jeg gjort og.. Anonymous poster hash: 12d27...461
Gjest Skrevet 23. april 2014 #37 Skrevet 23. april 2014 (endret) De driver nok en enorm hasjplantasje i kjellern, mens dama tjener noen kroner ekstra som " vertinne" mens hun ligger og soler seg for naboene Endret 23. april 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #38 Skrevet 23. april 2014 Jeg jobber jeg vettu, kjære nabo. Som luksusprostituert. Mannen din var hos meg i dag, han likte nemlig de faste struttende brystene mine som han hadde så godt innsyn til Han fortalte meg at du var meget sjalu og at dere kun har sex en gang i skuddåret med lyset avslått. Hvis han virker veldig glad i dag vet du hvorfor Anonymous poster hash: 9e0df...4c4
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 23. april 2014 #39 Skrevet 23. april 2014 Jeg satt også ute og solte meg i bikini og en liten shorts igår Er gravid i tredje måned så hadde også en fin liten kul på magen som mest minner om en litt fyldig ølvom. Må også nevne at jeg er ekstremt bleik så alle naboene mine ble sikkert blendet da de så meg gå rundt i gaten med sønnen min og lekte vannkrig. Dagens høydepunkt var da vi traff på den ene naboen vår og gutten min (på snart 4) fortalte stolt at "Mammaen min har stooore nusser"! (vi holdt på å dø av latter alle sammen hehe) Tror det vil være sunt for deg å slappe litt av og slutte å spionere på naboene dine
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #40 Skrevet 23. april 2014 Høres ut som meg! 😂 Bor i hus til 3 millioner. Meg, samboer og to hunder. Han jobber mer enn mange andre. Jeg ligger om dagen mye i sola, vasker i Hagen, vasker vinduer.... Jobber ikke! Men er i siste semester av studier (mer studiepoeng enn det som er vanlig) og har en jobb jeg starter i rett etter eksamen! Naboene får tenke sitt. Det driter jeg heldigvis i. Og ja, huset er kanskje for stort for oss nå. Tenkt på at et par i 30 årene kanskje vurderer barn i nærmeste fremtid??? Greit å ha hus på plass først... Anonymous poster hash: 4a18c...a2c
Peggy Sue Skrevet 23. april 2014 #41 Skrevet 23. april 2014 Dere skjønner ikke. Jeg syns ikke været er akkurat til å sole seg i bikini. Men dere er jo så raske ut med å dømme, så skjønner ikke at jeg gidder. Anonymous poster hash: 0c736...7e2 Om du ikke synes det er bikinivær er vel strengt tatt revnende likegyldig, nabodama syntes det var et ypperlig vær for soling og da er det hennes problem om hun får solstikk eller lungebetennelse. Nå er du teit. Innser du ikke at denne tøyta av en nabo er forfærdelig urimelig? Det er da normal folkeskikk å ringe rundt til alle naboene å høre om de synes det er bikinivær før man tar på seg bikini. Man vil jo ikke risikere at naboene får frysninger når de ser deg. Her i huset ringer jeg alle naboene hver dag før jeg kler på meg. Tror de blir litt misunnelige på meg som er så flink for mange virker veldig sure når jeg ringer. Greeeeit!! Jeg skjønner, er jo tross alt oppdratt utenfor folkeskikken. Får vel sende ut nabovarsel før sommeren slår inn for fullt.. Nabovarsel er en kjempegod ide, nå har du skjønt det!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #42 Skrevet 23. april 2014 Nei, nå fikk jeg nesten lyst til å lage en trolletråd selv. Best å legge seg! Anonymous poster hash: 014a4...c99
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #43 Skrevet 23. april 2014 Kanskje hun hadde fri & kosa seg i sola, kanskje jobber hun hjemme fra? Selv om du ikke ville gå i bikini så kanskje hun ville det? Ikke vet jeg men det er jo strengt talt hennes sak da. Anonymous poster hash: 79644...2fe
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #44 Skrevet 23. april 2014 Jeg har fått ny nabo nylig. Det er et par i tredve årene, med en liten hund, ingen barn, som har flyttet i et to etasjes hus. Litt for stort for kun dem? Her er det mange familier med barn, så skjønner ikke hva de tenkte på.. Har pratet med dem et par ganger, og fått vite at begge jobber, men ikke med hva. Kona er hjemme hele dagen. Igår solte hun seg i bikinioverdel (ikke så varmt til bikini enda) og hun skjemtes ikke over det at alle naboene kan se henne, her er det hus i over og nedover bakke, og balkongen deres er ikke akkurat skjermet. Soler seg dagen lang og sier at hun jobber, særlig. Hva tror du? Anonymous poster hash: 0c736...7e2 Har ikke lest svarene du har fått - men ærlig talt, er du seriøs??? Jeg lo godt av innlegget da jeg leste det! Du mener altså at et barnløst par ikke skal kjøpe seg et hus de har råd til? Eller var det det at huset var over to plan som var ille? Eller at du er redd for at de er for gamle til å greie trappene opp til andre etasje og ned igjen? Eller var det ille å ha hund i hus - eller var det ille å ha hund i hus over to plan? Og hva var galt med at hun solte seg i bikini når hun syntes det var varm nok til det? Var det fordi du var bekymret for helsen hennes fordi du mente det var for kaldt? Eller burde hun ikke sole seg i bikini fordi naboene kunne se henne? Var det fordi hunden kunne se henne? Eller mente du hun ikke hadde fin nok kropp til å sole seg i bikini? Eller hadde hun for fin kropp til å sole seg slik at naboene ser henne? Eller var hun for gammel til å sole seg i bikini? Det har ikke slått deg at damen kanskje har bare nattevakter? At hun kanskje jobber 2-4-turnus i Nordsjøen? Kanskje hun akkurat nå er sykemeldt? Kanskje hun til og med er gravid? ER virkelig folk så nysgjerrige og fordomsfulle som du gir inntrykk av å være her, HI? Igjen - beklager - men jeg lo virkelig høyt da jeg leste innlegget ditt! Og derfor svaret.... Anonymous poster hash: 3da2a...dce
skjotta Skrevet 24. april 2014 #45 Skrevet 24. april 2014 Har du solbriller på og den rette bilen i garasjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå