Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Jeg har fått ny nabo nylig. Det er et par i tredve årene, med en liten hund, ingen barn, som har flyttet i et to etasjes hus. Litt for stort for kun dem? Her er det mange familier med barn, så skjønner ikke hva de tenkte på.. Har pratet med dem et par ganger, og fått vite at begge jobber, men ikke med hva. Kona er hjemme hele dagen. Igår solte hun seg i bikinioverdel (ikke så varmt til bikini enda) og hun skjemtes ikke over det at alle naboene kan se henne, her er det hus i over og nedover bakke, og balkongen deres er ikke akkurat skjermet. Soler seg dagen lang og sier at hun jobber, særlig. Hva tror du? Anonymous poster hash: 0c736...7e2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 At kanskje du burde begynne å jobbe, få deg en hobby eller rett og slett trene litt så du også kan vise deg frem i bikini uten å være flau. ;-) Anonymous poster hash: 2e0fa...ac2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Antar det kanskje er en trolletråd, men hvis ikke, er det din sak? Hvor stort hus de ønsker, hvor mange barn de planlegger eller hva de jobber med er vel ikke deres sak. Kan jo tilføye at jeg solte meg i shorts og bikini i går selv. Er i full jobb og driter i om naboene ser meg sole meg i MIN hage når jeg har fri. Må vel regne med naboene koker sammen en bakgrunnshistorie for meg da:) Anonymous poster hash: a1f5b...406
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Alt folk skal bry seg med? Er det et visst antall kvadratmeter som er tillat pr person? Hva vet du om de prøver å bli gravide, har mye familie som kommer på besøk, eller rett og slett liker å ha litt plass? Heldig hun som har mulighet til å sole seg litt. Hun hadde kanskje fri. Eller kveldsvakt/nattevakt. Begynn med puslespill du hi! 😀 Anonymous poster hash: 85300...08e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Tror ikke helt du er skrudd sammen riktig.. Kan vel bo i en større bolig selv om man ikke har familie. Dette er ikke midtøsten, så om dama vil sole seg så og si naken, har hun all rett til å gjøre det. Skjerp deg med stirringa og sjalusien. Det er absolutt ikke bra for deg, og tar seg ikke bra ut heller.. Anonymous poster hash: 41f10...e76
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Herregud! Få deg er liv, HI! Anonymous poster hash: 72cdf...ff0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Hvor mye plass får 2 stk uten barn ha da? for jeg har ikke sett at det er noen regler på det. Den dagen en ikke kan sole seg på sin egen veranda på grunn av at naboer kan ha innsyn bør det komme nye regler angående byggeforskriftene. Da burde det ikke hvert lov å bygge nermere naboen enn 250 meter slik at alle kan ha høye hekker, og null innsyn. De naboene som ikke liker og ha halvnakne naboer står jo fritt til å flytte langt uti ødemarken hvis de vil. Anonymous poster hash: c7c22...83d
Monica Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Hadde ikke brydd meg noe om det. Tenker veldig lite om hva naboene driver på med.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Eh...jeg er ikke sjalu, tro meg. Syns bare det er litt frekt å ikke dekke seg til, det er jo ikke akkurat sommer ute nå. Men samtlige mennesker eier ikke skam. Anonymous poster hash: 0c736...7e2
Gjest Løvemusene Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Oh no!! What to do?! Du må nok flytte.. For tenk om de faktisk ikke fyller huset med barn, hvordan kan du bo der da? 2 hele etasjer uten barn, uhørt! Hva folk tenker med. Og det med bikini vil jeg ikke kommentere en gang, at hun kunne gjøre noe sånt i din hage. Å eller var det hennes hage?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Eh...jeg er ikke sjalu, tro meg. Syns bare det er litt frekt å ikke dekke seg til, det er jo ikke akkurat sommer ute nå. Men samtlige mennesker eier ikke skam. Anonymous poster hash: 0c736...7e2 Sier du det til folk i basseng og på stranden også? At de må dekke seg til når de er der? Få hjelp med kroppsissues som du har, er det mulig...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Eh...jeg er ikke sjalu, tro meg. Syns bare det er litt frekt å ikke dekke seg til, det er jo ikke akkurat sommer ute nå. Men samtlige mennesker eier ikke skam. Anonymous poster hash: 0c736...7e2 Samtlige mennesker eier ikke skam faktisk. LOL. Fint det da. Da er det jo i det minste en kollektiv synd. Inkludert deg selv også... Anonymous poster hash: 72cdf...ff0
Ugl@ ruger... Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 Akkurat ja, en av grunnene til at jeg ikke ville bo i et byggefelt, sånne jævla nabokjerringer som deg HI, skaff deg et liv og slutt å fantaster om naboene dine. Kansje de planlegger barn, og når det gjelder soling så soler vel folk seg i bikinioverdel så fort det er en lunk i solveggen. Du skulle vært naboen min,jeg soler meg TOPPLØS og er hjemmeværende....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Hva i svarte skal man sole seg i om man ikke skal sole seg i bikini??????? Anonymous poster hash: 6f17f...25e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #16 Skrevet 23. april 2014 Dere skjønner ikke. Jeg syns ikke været er akkurat til å sole seg i bikini. Men dere er jo så raske ut med å dømme, så skjønner ikke at jeg gidder. Anonymous poster hash: 0c736...7e2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #17 Skrevet 23. april 2014 Dere skjønner ikke. Jeg syns ikke været er akkurat til å sole seg i bikini. Men dere er jo så raske ut med å dømme, så skjønner ikke at jeg gidder. Anonymous poster hash: 0c736...7e2 VI er raskt ute med å dømme?? Det er vel snarere du som er det HI. Anonymous poster hash: 72cdf...ff0
RosaParasoll Skrevet 23. april 2014 #18 Skrevet 23. april 2014 Du må ha et ganske innholdsløst liv, HI, siden du må spionere og trekke helt vanlig normale mennesker i tvil, for egen underholdning.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #19 Skrevet 23. april 2014 Vet du hva samtlige betyr? Lurt å bruke ord man skjønner selv. Om du virkelig mener at absolutt ingen mennesker eier skam så beklager jeg. Men tror du tar feil gitt. Jeg hadde forøvrig tatt det som et kompliment om min bikinikropp hadde fått nabofruene så irriterte. Dessverre tror jeg ikke den hengemagen min hadde utløst samme reaksjon:) Anonymous poster hash: a1f5b...406
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #20 Skrevet 23. april 2014 Dere skjønner ikke. Jeg syns ikke været er akkurat til å sole seg i bikini. Men dere er jo så raske ut med å dømme, så skjønner ikke at jeg gidder. Anonymous poster hash: 0c736...7e2 Vi er raske til å dømme? Haha, var du tilstede da du skrev ditt eget innlegg? Anonymous poster hash: a1f5b...406
BareMas Skrevet 23. april 2014 #21 Skrevet 23. april 2014 Dere skjønner ikke. Jeg syns ikke været er akkurat til å sole seg i bikini. Men dere er jo så raske ut med å dømme, så skjønner ikke at jeg gidder. Anonymous poster hash: 0c736...7e2 Om du ikke synes det er bikinivær er vel strengt tatt revnende likegyldig, nabodama syntes det var et ypperlig vær for soling og da er det hennes problem om hun får solstikk eller lungebetennelse.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #22 Skrevet 23. april 2014 Vet du hva samtlige betyr? Lurt å bruke ord man skjønner selv. Om du virkelig mener at absolutt ingen mennesker eier skam så beklager jeg. Men tror du tar feil gitt. Jeg hadde forøvrig tatt det som et kompliment om min bikinikropp hadde fått nabofruene så irriterte. Dessverre tror jeg ikke den hengemagen min hadde utløst samme reaksjon:) Anonymous poster hash: a1f5b...406 Takk jeg vet hva ordet samtlige betyr, men skriver på IPad og den popper litt feil ord innimellom. Anonymous poster hash: 0c736...7e2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #23 Skrevet 23. april 2014 Tenker at jeg er glad jeg ikke er naboen din. Anonymous poster hash: b196d...858
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #24 Skrevet 23. april 2014 Tenker at jeg er glad jeg ikke er naboen din. Anonymous poster hash: b196d...858 Så bra:D Anonymous poster hash: 0c736...7e2
ærlig talt Skrevet 23. april 2014 #25 Skrevet 23. april 2014 Naboen din syntes det var bikinivær, og da må hun få lov til å gå i bikini. Hvor stort hus de vil ha er også opp til dem. For alt du vet, kan det hende de ønsker seg barn Når det kommer til jobb; jeg har også fått spørsmål fra naboer om jeg jobber. De ser meg jo "alltid" hjemme. Svaret er at jeg jobber natt. Og jeg jobber lange vakter og har mange fridager. Kanskje nabodama jobber natt, kanskje hun er sykmeldt, kanskje hun har ferie osv.. Det er ikke noe galt i å lure på hvordan andre har det, men du virker faktisk provosert over naboen. Og det syns jeg er merkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå