Gå til innhold

Tights, bruker man ikke det nu til dags?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en ting til dere som bruker tights. La de hvite være om dere har fargede truser. Og om dere har lår fulle av celluliter. Og om dere er ekstra brede så tightsen blir strukket i stretchen, tenk på at de faktisk blir transparente i solskinn og dagslys. Ikke for at det bryr meg egentlig, men jeg tror ikke dere selv er klar over hvor jævlig det ser ut. 

Skrevet

Jeg henger så innmari etter alt som heter mote. Trodde virkelig tights var in jeg...? Og tunikaer er vel noe av det peneste hverdagsplagget som finnes? Eller? Hva skal man ellers velge? T-skjorter? Skjønner ingenting jeg.

Anonymous poster hash: ef2ac...5d2

Skrevet

Jeg bruker tights, kjøper stort sett på cubus. De varer en stund og er billig.
Helt enig i at det ser smashing ut med lekker jeans osv, men jeg har rett og slett ikke kroppen til å få det til å verken være behagelig eller lekkert. Og akkurat nå er vel comfort det som står høyest for min del ;) Dessuten er ikke tights så verst det heller, men er som andre sier her. Det kommer jo anpå hva man kombinerer det med.

Skrevet

h&m, cubus, kapphal, zizzi, gina tricot :)

Skrevet

Til kjoler som går like over- eller til knærne, bruker jeg svært gjerne strømpebukser eller ingenting. Men så var det altså disse kjolene som er litt korte. Da synes jeg tights er litt "mer kledt", om dere forstår. I hvert fall på damer over 35.

Eller er jeg helt på bærtur som i at korte kjoler slett ikke fint på "gamle" damer? Jeg snakker om kjoler til midt på låret.

HI

Anonymous poster hash: 4b901...01f
Skrevet

De selger på HM.

Jeg leste at tights er ut. Nå har heg en haug med flotte kjoler jeg føler at jeg ikke fpr brukt.

Anonymous poster hash: 2e7a5...3c4

Hvorfor kan du ikke bruke kjolene med vanlige strømpebukser under?

Anonymous poster hash: a9a74...e57

Og hva erforskjellen på tights og strømpebukse? Ser klin likt ut ;)

Anonymous poster hash: d06ed...2df

Skrevet

Jeg ser forskjell på tights og strømpebukse hvertfall, er få strømpebukser som er like tette som tights..

Skrevet

Til kjoler som går like over- eller til knærne, bruker jeg svært gjerne strømpebukser eller ingenting. Men så var det altså disse kjolene som er litt korte. Da synes jeg tights er litt "mer kledt", om dere forstår. I hvert fall på damer over 35.

Eller er jeg helt på bærtur som i at korte kjoler slett ikke fint på "gamle" damer? Jeg snakker om kjoler til midt på låret.

HI

Anonymous poster hash: 4b901...01f

Jeg har ihvertfall ikke gått i så korte kjoler etter at jeg passerte 30, men har du kropp til det så er det jo ingenting som stopper deg ;)

Anonymous poster hash: da358...b31

Skrevet (endret)

4b901...01f [/acronym]

Det kommer vel an på hvordan man ser ut. Dersom man ma ha tights for å bruke en så kort kjole, ville jeg heller ha valgt en lengre en. Eller brukt strømpebukse. Tights bruker jeg kun når jeg er høygravid ig det er fælt da også.

Endret av Blondzilla
Gjest lillehi
Skrevet

De selger på HM.

Jeg leste at tights er ut. Nå har heg en haug med flotte kjoler jeg føler at jeg ikke fpr brukt.

Anonymous poster hash: 2e7a5...3c4

Spiller det noen rolle så lenge du liker det og føler deg komfortabel?😃

Skrevet

Jeg har brukt tights i alle år, selv om de var "ute". Synes det er et genialt plagg til kortere kjoler, når det er litt kjølig ute! Bryr meg fint lite om det er inn akkurat nå. Var på Gina Tricot og kjøpte noen for et par uker siden og hun butikksjefen påsto faktisk at tightsen NÅ BLIR INN IGJEN!! For det hadde hun akkurat fått høre på kurs i forbindelse med jobben!! He, he. .. da er jeg i hvert fall inn igjen! !

;-);-);-);-);-)

Skrevet

Glad jeg har ryggrad nok til å ha på meg det jeg selv syns er fint. Jeg bruker tights rett som det er under kjoler, med ullstrømpebukse under hvis det er bikkjekaldt. På sommeren går jeg uten. Og hvite tights er bare VELDIG lite flatterende!!

Anonymous poster hash: a21b2...2b6
Skrevet

Jeg for min del syns det er ganske slemt og unødvendig å slenge ut at et helt vanlig plagg som mange går i er det styggeste som finnes.

Det er faktisk ikke lett å kle seg når man har noen kilo for mye, og man skal føle seg vel, at ikke alt buler ut, at det sitter komfortabelt og ikke stramt og i tillegg se ok ut.

Jeg er selv overvektig, og jeg finner ikke strømpebukser som passer. Vel noen hold-in kan jeg få på meg, men det er uaktuelt å gå med i hverdagen, vondt rett og slett.

Lår som gnisser er også en ganske vanlig greie, så å gå uten noe under en kjole f.eks er også helt uaktuelt, dessuten... vi må jo ha på klær andre dager enn akkurat juli/august.

Jeg skulle virkelig å ønske jeg kunne gå med noe annet enn tights, men jeg få så vondt i magen, av alt som strammer litt (vært slik siden jeg var gravid for 5 år siden) Jeg syns også mange av olabuksene for store damer har bukselommene langt oppå rumpa og et syns jeg ikke er pent.

Nå det er sagt så føler jeg at jeg som regel er nogen lunde fint kledd med svart tights og kjole/tunika i bomull fra f.eks Indiska eller Kappahl.

I tillegg så er ikke hverdagen slik at man er til pynt hele dagen, mange har jobber som vi må bevege oss i. Hente i bhg, sykle til fotballbanen, kjøre på trening, handle, svinse over stua, klippe gresset, innom butikken, rask kaffe med jentene osv. For min del er komfort vitalt for å komme gjennom dagen!

Dere som kritiserer over her, kom gjerne med linker og konkrete tips til hva en som meg (som faktisk ikke er så utenom det vanlige) kan ha på seg! 

Anonymous poster hash: ee0e3...862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...