Gå til innhold

Tights, bruker man ikke det nu til dags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det finnes ikke i butikkene.

Så hva bruker man til korte kjoler/tunikaer (som kanskje også er aldeles ute)?

Anonymous poster hash: 4b901...01f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naaaai!

Tights er kun til trening!

Anonymous poster hash: d442e...9d4

Skrevet

HM har vel tights, tror jeg?

Jeg bruker de til store gensere og blåser i om det er ute eller inne :P

Skrevet

Naaaai!

Tights er kun til trening!

Men hva bruker man da til korte kjoler/tunikaer? Strømpebukser? Vanlige bukser?

Skrevet

HM har vel tights, tror jeg?

Jeg bruker de til store gensere og blåser i om det er ute eller inne :P

Det kan jeg også godt blåse i, men jeg finner jo ikke de fordømte tightsene.

Skrevet

slenger meg på her jeg, hva som er inn nå hvordan skal man kle seg gjerne tips til hvordan man kler seg når man har litt lår og mage ...

hva som kler små tynne fjortiser blir jeg overeksponert av :P

Skrevet

Naaaai!

Tights er kun til trening!Anonymous poster hash: d442e...9d4

Åå, simpelthen elsker når dere haugesundere skriver på dialekt. Naaaai!!!!!!

Anonymous poster hash: d1124...166

Skrevet

Cubus har faktisk veldig gode svarte tights. De koster 99.- per stykk og er av god kvalitet. Holder fargen og formen.

Skrevet

Bruker tights og driter i hva som er ut eller inn.

H&M, Cubus, Vivikes og KappAhl har tights.

Anonymous poster hash: 815fd...a59

Skrevet

Zizzie pleier å ha.

Anonymous poster hash: a9a74...e57
Skrevet

Tights og tunika er liksom bare det jævligste de aller fleste kan kle seg i. INGEN kler det. Det er selve definisjonen på at man synes man selv er feit, dytt på en tunika og en tights og noen stygge sko til. Gjerne en tunika med masse mønster og farger, og noen digre smykker osv bare for å gjøre det ekstra hippie. 

Grøsser når folk kommer innom butikken og vil ha tunika, og blir like glad hver gang jeg kan overbevise dem om at en flott kjole er mye bedre, for det finnes kjoler for en hver kroppsfasong. 

Anonymous poster hash: 2fb40...b69
Skrevet

Er på alle butikker jeg har tuslet innom i det siste. Bruker det ofte selv da jeg ikke finner bukser som passer så lett. Driter i hva som en inn å ikke ;)

Skrevet

De fleste kjedebutikkene har tights. Ja til kjoler og skjørt. Da må man ofte ha tights:)

Anonymous poster hash: 21194...ae2

Skrevet

Nei, til kjoler og skjørt må man ofte ha strømpebukse eller ingenting. Tights er NEI. Det ser ikke ut til kjoler og skjørt med mindre skjørtet er så kort at man viser alt man har. Da er det igrunnen det samme hva man har under eller ikke. 

Skrevet

Tights og tunika er liksom bare det jævligste de aller fleste kan kle seg i. INGEN kler det. Det er selve definisjonen på at man synes man selv er feit, dytt på en tunika og en tights og noen stygge sko til. Gjerne en tunika med masse mønster og farger, og noen digre smykker osv bare for å gjøre det ekstra hippie.

Grøsser når folk kommer innom butikken og vil ha tunika, og blir like glad hver gang jeg kan overbevise dem om at en flott kjole er mye bedre, for det finnes kjoler for en hver kroppsfasong.

Nei, det finnes ikke en kjole for enhver kroppsfasong.

Anonymous poster hash: f8d9b...f81

Skrevet

Jeg går ofte i tights og en kjole som går sånn midt på låret eller en lang genser... jeg ser ikke problemet... synes ikke det er stygt på andre heller.. men jeg må vel ta neg en ekstra titt i speilet ser jeg- etter kommentarer her inne... :P

Anonymous poster hash: e4a2f...55e

Skrevet

Joda, masse tights på H&M. Jeg bruker masse lange gensere og kjoler med tights under. Perfekt når man er gravid.

Anonymous poster hash: db9cc...919
Skrevet

Jeg bruker fortsatt tights til sommerkjole eller til tunika/lang genser.

At andre syns det er stygt bryr jeg meg fint lite om :)

Skrevet

Synes ikke det er stygt med tights om den er i litt tykkere stoff ala skinny jeans. Tilstår at jeg kan ty til de sorte tynne, men det er adskillig mer kledelig i tykkere stoff. Vet dere, jeg syns moter er for saueflokken. Tipper det sitter noen bak crazy moter og ler seg skakk for at de får folk til å gå i hva som helst. F eks det aller nyeste, pumps med tennissokker..

Skrevet

De selger på HM.

Jeg leste at tights er ut. Nå har heg en haug med flotte kjoler jeg føler at jeg ikke fpr brukt.

Anonymous poster hash: 2e7a5...3c4

Skrevet

De selger på HM.

Jeg leste at tights er ut. Nå har heg en haug med flotte kjoler jeg føler at jeg ikke fpr brukt.

Anonymous poster hash: 2e7a5...3c4

Hvorfor kan du ikke bruke kjolene med vanlige strømpebukser under?

Anonymous poster hash: a9a74...e57

Skrevet

Så lenge tightsen er helt lang( ikke pent når de stopper under knærne) og matcher skoene og kjolen(brutt linje er ikke pent, hvit kjole med svart tights og lyse sko f.eks) ser det helt ok ut.

Skrevet

Bruker tights samme f... Hva andre mener om det hehe.

Skrevet

Naaaai!

Tights er kun til trening!Anonymous poster hash: d442e...9d4

Åå, simpelthen elsker når dere haugesundere skriver på dialekt. Naaaai!!!!!!

Jo, takk for det men er fra tjukkeste østlandet gitt.

Skrevet

For det finnes ikke i butikkene.

Så hva bruker man til korte kjoler/tunikaer (som kanskje også er aldeles ute)?

Både cubus og HM har tights ihvertfall og new yorker.. Der har jeg kjøpt mine tights. Og Gina tricot, det selges jo overalt! Har skapet fullt av tights etter å ha gått gravid :) Man kan da fint bruke vanlige strømpebukser til kjoler?.. Litt småharry med tights under kjole synes jeg :P 

Anonymous poster hash: 53daf...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...