Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #26 Skrevet 22. april 2014 Bruker dere virkelig dyne og lue på babyer når det er 20 grader? Bruker dere det inne også da eller? Anonymous poster hash: 1a30c...44d Mine nyfødte bruker lue døgnet rundt de første ukene, deretter ute uansett til de nærmer seg året. Anonymous poster hash: ad447...73f Lue når baby sover inne anbefales ikke pga fare for uventet barnedød (krybbedød). Vet ikke hvorfor, men jeg ble fortalt det med min nr 2. Greit å vite! Anonymous poster hash: 80e29...b2e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #27 Skrevet 22. april 2014 Da jeg skulle hjem fra barsel med min eldste tok jeg på en lue som de som jobber der tok av igjen med streng beskjed om at man ikke trengte lue nå. Dette var i april. Jeg spurte hs på første kontroll som sa det samme. Det kan være like farlig og overkle som under kle barna. Se hva du selv har på deg var rådet jeg fikk. Anonymous poster hash: 1a30c...44d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #28 Skrevet 22. april 2014 Ser at det er mange som spør om voksipose, ull og lue om dagen.. stakkars unger. Se på hva dere selv har på dere og kle ungene deretter.. Har ikke du på deg lue, trenger ikke barnet det heller! Hvordan ville du ha likt å gå med en tykk boblejakke , eller sovet med en tykk dyne i 20 grader? Anonymous poster hash: 1a30c...44d Kan ikke alle bare passe sine egne saker? Du kler på barna dine det du mener er riktig og så gjør alle andre det de mener er riktig for dem. Til slutt, så slutter vi å komme med nedlatende kommentarer til hverandre om sånne ting - alle har sine egne grunner for å gjøre som de gjør. Problem solved... Anonymous poster hash: 5242a...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå