Gå til innhold

samboeren min er sykelig overvektig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså 100 kg og 160 høy , da går du ikke rundt grøten..... Jeg er ti cm høyere og det går nesten to av men i henne..... 100 kg må hun da selv se er horibelt.

Anonymous poster hash: dd9e8...cc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To av meg mente jeg seff

Anonymous poster hash: dd9e8...cc5

Skrevet

Jada, hun sliter med sykdom som gjør at hun er overvektig (ifølge deg selv), hun blir seksuelt avvist av sin kjære og han skammer seg over henne, men det er DEG det er synd på og DU har det vanskelig. Typisk mannfolk.

Men herlighet, det er da ikke rart at han reagerer når hun er sykelig overvektig, så overvektig at det er fare for liv og helse! Det er IKKE hverken sunt eller pent å være over 100 kg på den høyden denne dama er!

Anonymous poster hash: b108f...a46

Skrevet

Troll...strandsesong i en manns vokabular du liksom...

Anonymous poster hash: d550a...867

Skrevet

Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg ville snakket med henne. Ikke som en krangel men satt meg ned og sagt at det er noe som plager deg og om dere kan prate rolig og ordentlig om det. Du kan jo bruke ulike argumenter og si at du har lagt merke til vekten hennes og er bekymret for henne helsemessig, og også at du ikke finner henne like tiltrekkene som før. Men at du er villig til å gi henne en sjanse (for det høres det ut som du er) og kanskje til og med hjelpe henne til å gå ned i vekt. 

For eksempel oppmuntre til et sunnere kosthold og ta henne med deg på trening. 

Vær skånsom og ikke pisk henne for det sårer virkelig. Noen ganger så trenger man å få vite sannheten, men jeg ble kjent igjen som "hun med den feite ræva" og det såret så mye at det sitter igjen den dag i dag. 

Du skrev jo at hun egentlig spiser sunt og at genene spiller en stor rolle. Kanskje hun burde ta seg en tur til legen? Stoffskifteproblemer? Graviditet? Depresjon? Få kartlagt hvorfor hun går opp i vekt og så gjør noe med det, sammen. 

Det ville i alle fall jeg gjort.! 

Anonymous poster hash: 862d2...e98
Skrevet

Vet du, med mindre man feiler noe alvorlig, så henger vekt kun sammen med kaloriinntaket og forbrenningen av disse. Så hun får i seg mer enn hun forbrenner, uansett hvordan du vrir og vrenger på det.

Vil tippe at hun spiser i smug, så du ikke ser. Dessuten, det at mat er hjemmelaget er ikke det samme som at den er kalorifri altså.

Anonymous poster hash: b108f...a46

Det er ikke så enkelt å si at kaloriinntak og forbrenning må stå i forhold til hverandre.

Det vil f.eks. ikke hjelpe å ligge lavt på kalorier hvis disse kaloriene kommer fra karbohydrater - og man er insulinresistent. Da vil man nesten uansett legge på seg uansett hvor "riktig" man gjør det når det kommer til kalorier, og selv om man er aktiv.

Å si at vekt kun henger sammen med kaloriinntak og forbrenningen av disse er utdatert kunnskap!

Anonymous poster hash: 71470...533

Skrevet

Troll...strandsesong i en manns vokabular du liksom...

Anonymous poster hash: d550a...867

Du aner ikke hvor mange menn som bruker "strandsesong" :D

De må stramme opp til strandsesongen.

De må ha nye solbriller til strandsesongen så de kan myse på alle damene.

Barna er så glade når det er strandsesong, de elsker å være på stranda og å bade.

Osv. osv. osv.

Anonymous poster hash: 71470...533

Skrevet

Jeg synes du er en flott fyr jeg HI. Som legger ii flere lsmge,og sakligeog meget vellformulerte innlegg her. Det å ha mistet sex lysten på kona er noe som skjer som man ikke heilt kan styre. Jeg er i samme situasjonmed min mann.

Jeg tenner ikke på store hårete mannepupper, og en mage som er større enn min var da jeg var høygravid.

Sorry mac, men sånn er det altså.

Duskriver deregår tur/trilletur.Slike trilleturer er ofte i relativt rolig tempo,og dermed ikke så fettforbrennenede, dog medre enn å sitte i sofaen.

Du trener for å holde deg slank....ta henne med.

Du er en fin fyr du!

Du bryr deg.

Anonymous poster hash: 8066c...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...