Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #26 Skrevet 20. april 2014 Burde vel ha fortalt at det har fortalt mange ganger, men ikke slik at han kunne ha blitt oppdaget av andre. Som regel har han sittet oppe alene og drukket ;( Og de andre vet om avtalen i dag, føler han setter oss begge i dårlig lys. HI Anonymous poster hash: 78e68...a68 Da jeg og min ex var på hyttetur med svigers valgte min ex å dra ut med noen kammerater han kjenner fra nabohytta. Barnet vårt var 5 mnd på den tiden og jeg ble værende i hytta med svigers. Han kom hjem dødrukken kl 4 på natta, krasja i senga våres og vekte hele hytta.. Vi andre sto opp til vanlig tid. Da ex`en kom tuslende fra soverommet utpå ettermiddagen, og jeg ikke gjorde noe tegn til å lage frokost til den stakkars bakfulle mannen, så bemerket svigers "jaja, når ikke kona tar i et tak og gir mannen sin mat så må han stakkar stole på at hans mor gjør det" Og laget masse eggerøre og deilig forkost til han.. Anonymous poster hash: 8f37c...a39
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #27 Skrevet 20. april 2014 Som de andre her sier, så er det helt avhengig av om dette skjer ofte eller en gang i skuddåret. Hvis det er førstnevnte, så hadde jeg blitt sur. Synes også det er avhengig av hvordan familien din forholder seg til sånne ting - er det noe som er akseptert og man kan le av, eller er det tabu. Hvis det er sistnevnte så synes jeg mannen din er utrolig dum og enig i at han driter seg ut. Anonymous poster hash: e1179...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå