L'attente Skrevet 20. april 2014 #51 Skrevet 20. april 2014 Altså, det er jo en logisk forklaring på hvorfor kanel skal først på. Da klistrer den seg på grøten , sukkeret er tyngre enn kanel. Så hvis man først tar på sukker og deretter kanel og for eksempel bestemmer seg for å lukte på den deilige grøten risierer man at det havner kanel OPPI nesen! Den umiddelbare reaksjonen vil da være å nyse, og da blir det grøt OVER alt! De som putter kanel på sist driver et hasardspill som kun egner seg på MTV etter klokken 23!
L'attente Skrevet 20. april 2014 #52 Skrevet 20. april 2014 Herregud det er jo ikke noe å diskutere en gang! Kamelen skal ALLTID på først, alle som tar sukker på først, gjør feil!!!!! Deriblant mannen min. Jeg fatter ikke at det er mulig å ta sukker på først, det smaker jo helt annerledes Sjokkerende saker, rett og slett......Og nå ser jeg for meg en liten minikamel som står å slurper av smøret, mens den venter på å bli sukret. Fiiine kamelen Hahahahahahahahahaha Kamel ja Har ikke det så ofte på grøten altså Liker at du er så bestemt, kamelen skal ALLTID (!!!!!) på først! :-D
Monajenten Skrevet 20. april 2014 #53 Skrevet 20. april 2014 Herregud det er jo ikke noe å diskutere en gang! Kamelen skal ALLTID på først, alle som tar sukker på først, gjør feil!!!!! Deriblant mannen min. Jeg fatter ikke at det er mulig å ta sukker på først, det smaker jo helt annerledes Sjokkerende saker, rett og slett......Og nå ser jeg for meg en liten minikamel som står å slurper av smøret, mens den venter på å bli sukret. Fiiine kamelen Hahahahahahahahahaha Kamel ja Har ikke det så ofte på grøten altså Liker at du er så bestemt, kamelen skal ALLTID (!!!!!) på først! :-D HAHAHA ja skal man først ha kamel på så bør den i det minste førsteprioriteres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå