Gå til innhold

grøtspm... kanel over eller under sukker ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det er jo en logisk forklaring på hvorfor kanel skal først på.

Da klistrer den seg på grøten , sukkeret er tyngre enn kanel. Så hvis man først tar på sukker og deretter kanel og for eksempel bestemmer seg for å lukte på den deilige grøten risierer man at det havner kanel OPPI nesen! Den umiddelbare reaksjonen vil da være å nyse, og da blir det grøt OVER alt! De som putter kanel på sist driver et hasardspill som kun egner seg på MTV etter klokken 23!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud det er jo ikke noe å diskutere en gang! Kamelen skal ALLTID på først, alle som tar sukker på først, gjør feil!!!!! Deriblant mannen min. Jeg fatter ikke at det er mulig å ta sukker på først, det smaker jo helt annerledes :o Sjokkerende saker, rett og slett......

Og nå ser jeg for meg en liten minikamel som står å slurper av smøret, mens den venter på å bli sukret. Fiiine kamelen :D

Hahahahahahahahahaha :D Kamel ja :P Har ikke det så ofte på grøten altså :D

Liker at du er så bestemt, kamelen skal ALLTID (!!!!!) på først! :-D

Skrevet

Herregud det er jo ikke noe å diskutere en gang! Kamelen skal ALLTID på først, alle som tar sukker på først, gjør feil!!!!! Deriblant mannen min. Jeg fatter ikke at det er mulig å ta sukker på først, det smaker jo helt annerledes :o Sjokkerende saker, rett og slett......

Og nå ser jeg for meg en liten minikamel som står å slurper av smøret, mens den venter på å bli sukret. Fiiine kamelen :D
Hahahahahahahahahaha :D Kamel ja :P Har ikke det så ofte på grøten altså :D
Liker at du er så bestemt, kamelen skal ALLTID (!!!!!) på først! :-D

HAHAHA ja skal man først ha kamel på så bør den i det minste førsteprioriteres :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...