Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #27 Skrevet 19. april 2014 Helsiken - fikk lyst på grøt nå!! Først smør, så skal hele grøten brunlegges med kanel, for så å stø sukker over. Sukker på toppen, for ellers synes det jo ikke. Anonymous poster hash: 117ad...fd5
Monajenten Skrevet 19. april 2014 #28 Skrevet 19. april 2014 Herregud det er jo ikke noe å diskutere en gang! Kamelen skal ALLTID på først, alle som tar sukker på først, gjør feil!!!!! Deriblant mannen min. Jeg fatter ikke at det er mulig å ta sukker på først, det smaker jo helt annerledes Sjokkerende saker, rett og slett......
L'attente Skrevet 19. april 2014 #29 Skrevet 19. april 2014 Under! Hvis jeg gjørmfeil må jeg røre i grøten før jeg spiser den.....
L'attente Skrevet 19. april 2014 #30 Skrevet 19. april 2014 Herregud det er jo ikke noe å diskutere en gang! Kamelen skal ALLTID på først, alle som tar sukker på først, gjør feil!!!!! Deriblant mannen min. Jeg fatter ikke at det er mulig å ta sukker på først, det smaker jo helt annerledes Sjokkerende saker, rett og slett...... Noen bruker ikke raffinert sukker, og noen bruker kameler...jeg gir meg over! :-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #31 Skrevet 19. april 2014 Herregud det er jo ikke noe å diskutere en gang! Kamelen skal ALLTID på først, alle som tar sukker på først, gjør feil!!!!! Deriblant mannen min. Jeg fatter ikke at det er mulig å ta sukker på først, det smaker jo helt annerledes Sjokkerende saker, rett og slett...... Kamelen... Anonymous poster hash: be051...6cc
Modesty Blaise. Skrevet 19. april 2014 #32 Skrevet 19. april 2014 Herregud det er jo ikke noe å diskutere en gang! Kamelen skal ALLTID på først, alle som tar sukker på først, gjør feil!!!!! Deriblant mannen min. Jeg fatter ikke at det er mulig å ta sukker på først, det smaker jo helt annerledes Sjokkerende saker, rett og slett...... Og nå ser jeg for meg en liten minikamel som står å slurper av smøret, mens den venter på å bli sukret. Fiiine kamelen
monson Skrevet 19. april 2014 #33 Skrevet 19. april 2014 What?.. man blander såklart sukker og kanel i en en egen skål og tar på grøten.
PRobert Skrevet 19. april 2014 #34 Skrevet 19. april 2014 Rører alt inn i ei stor smørje, så spiller liten rolle her:p
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #35 Skrevet 19. april 2014 Vi er så gærne at vi spiser ikke grøt med sukker, hverken havregrøt eller risengrynsgrøt! Det var jo en bombe 😳 frøken perfekt Anonymous poster hash: 8b160...2a1
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #37 Skrevet 19. april 2014 Her i huset spiser vi ikke kameler, vi foretrekker dromedarer.De tar vi gjerne på grillen, men først må de marineres i grøt og sukker.... :-P Anonymous poster hash: 20f91...38f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #38 Skrevet 19. april 2014 Smør, sukker kanel Anonymous poster hash: ffb14...c4c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #40 Skrevet 19. april 2014 Smør , sukker og tilslutt masse kanel :-) Anonymous poster hash: 15ccf...452
It's all about me Skrevet 19. april 2014 #41 Skrevet 19. april 2014 Sukker under kanelen. Sennep under ketchup. Do-papiret hengende ut fra veggen. Visse ting har bare en løsning og er ikke noe vits å diskutere :-)
Gjest Moonstruck Skrevet 19. april 2014 #42 Skrevet 19. april 2014 Sukker først, kanel oppå - for da er det ingen som ser hvor mye sukker jeg har tatt på!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #43 Skrevet 19. april 2014 Altså. Hør nå her! Sukker skal jo SÅKLART på først! Anonymous poster hash: 8c287...0e7
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. april 2014 #44 Skrevet 19. april 2014 Har aldri tenkt på at det måtte være en rekkefølge. Jeg tar det som står nærmest først!
Soon to be mum Skrevet 19. april 2014 #45 Skrevet 19. april 2014 Har aldri tenkt på at det måtte være en rekkefølge. Jeg tar det som står nærmest først! Altså... Jeg blir jo så klart beint ut sjåkkert over de som sier de tar sukker først, tenk å ta så feil liksom, men det å ikke ha en mening er jo desidert verst. -rystet langt inn i sjelen- Går jo ikke an å være likegyldig til en så viktig sak som dette. 😱😱😱 LOL. Digger sånne tråder som dette, om temaer som sukker/kanel, hvilken vei dorullen skal henge osv. Synes det er like morsomt hver gang hvor mange som faktisk har en klinkende klar mening om temaet (inkludert meg selv selvsagt). ❤️
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #47 Skrevet 19. april 2014 Jeg har en boks med ferdigblandet kanelsukker som jeg strør på toppen av grøten Anonymous poster hash: 7e75e...b70
LME1001 Skrevet 20. april 2014 #48 Skrevet 20. april 2014 Smør, sukker, kanel. Men hva feiler det dere som sier at det ikke spiller noen rolle, det røres jo rundt uansett?! Man kan ikke røre rundt i grøten!
Monajenten Skrevet 20. april 2014 #50 Skrevet 20. april 2014 Herregud det er jo ikke noe å diskutere en gang! Kamelen skal ALLTID på først, alle som tar sukker på først, gjør feil!!!!! Deriblant mannen min. Jeg fatter ikke at det er mulig å ta sukker på først, det smaker jo helt annerledes Sjokkerende saker, rett og slett......Og nå ser jeg for meg en liten minikamel som står å slurper av smøret, mens den venter på å bli sukret. Fiiine kamelen Hahahahahahahahahaha Kamel ja Har ikke det så ofte på grøten altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå