Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Hvor tett på termin hadde du vert ok med å gå ut og mannen skulle sjenke seg? Har en kamerat som fyller år to uker før termin og vi er invitert i overraskelsefest for han. Jeg er ikke helt ok med at mannen skal ta den helt ut.. Er jeg streng hvis jeg ber han om å ta det rolig og avslutte på et normalt klokkeslett? Anonymous poster hash: c676c...5a9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Dette er en av mannen sine bestekompiser som feirer rund dag. Der fruen hans har invitert til fest for han. Hi Anonymous poster hash: c676c...5a9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Mannen og jeg dro i bursdagsfest for en kompis akkurat to uker før terminen vår. Jeg regnet med at jeg ville gå på overtid, så mannen tok seg godt med dram, og vi var hjemme kl 03 og han var god og full. Dagen etterpå kl 08.15, på morgenen, da gikk vannet gitt. Og kl 15.07 var gutten ute. Jeg måtte kjøre selv til sykehuset, full av rier og vann som lakk. Anbefales ikke, forresten! Så både jeg og mannen angret på den siste festen der. Mannen var redusert dagen derpå, og skulle nok ønsket st han var i bedre form ja! Så til neste gang vi skal ha barn, så avslutter vi festinga ved uke 37 ;-) det var, som sagt, lite kult å kjøre bil, når riene haglet på! Anonymous poster hash: 3eec2...a1c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 At det finnes så jævla idioter altså.... Gratulerer!! For å være en jævla idiot altså! Anonymous poster hash: 78395...0ac
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Han bør vel ikke feste i den forstand drikke seg full!! Men om han tar et par øl og dere har mulighet for å ta taxi evt, så hadde jeg latt han gjøre det. Ta høyde for at fødsel kan skje når som helst:) Anonymous poster hash: 9af24...4fa
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Jeg fødte 3 uker før termin så... Anonymous poster hash: 0371d...885
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Jeg syns det er rart med menn som ikke selv tenker at der ta det med ro fordi fødsel kan starte når som helst.... Det burde vært helt unødvendig for deg å måtte be han om slikt!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Vi var på fest en uke før termin. Mannen drakk ikke, og når vi kom hjem startet riene. Men min mann tenker på sånt selv han da... Anonymous poster hash: 83b94...ed7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke moren til mannen min. Nekter han ingen ting. Vi prater om det, lar han ta valget og det må jeg respektere. Hadde han gått gravid hadde jeg gjort som min ei uke før termin. Dro på weekendtur til London. Uff og uff... Stiller spørsmåls tegn ved mange av de kontrollerende forholdene som finnes... Orker dere virkelig å ha en unge til siden dere må være mamman til mannen? Ikke rart de fleste menn er utro. Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #10 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke moren til mannen min. Nekter han ingen ting. Vi prater om det, lar han ta valget og det må jeg respektere. Hadde han gått gravid hadde jeg gjort som min ei uke før termin. Dro på weekendtur til London. Uff og uff... Stiller spørsmåls tegn ved mange av de kontrollerende forholdene som finnes... Orker dere virkelig å ha en unge til siden dere må være mamman til mannen? Ikke rart de fleste menn er utro. Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Jeg stiller mer spørsmålstegn ved din manns valg jeg. Å mene at en weekend tur er viktigere enn fødselen av barnet sitt (da det er like stor mulighet for at barnet fødes 1 uke før fødsel som på overtid) er ikke akkurat oppskriften på den perfekte mann, eller far for den saks skyld. Kanskje litt utroskap hadde vært tingen hos dere. Anonymous poster hash: b87e3...316
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #11 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke moren til mannen min. Nekter han ingen ting. Vi prater om det, lar han ta valget og det må jeg respektere. Hadde han gått gravid hadde jeg gjort som min ei uke før termin. Dro på weekendtur til London. Uff og uff... Stiller spørsmåls tegn ved mange av de kontrollerende forholdene som finnes... Orker dere virkelig å ha en unge til siden dere må være mamman til mannen? Ikke rart de fleste menn er utro. Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Jeg stiller mer spørsmålstegn ved din manns valg jeg. Å mene at en weekend tur er viktigere enn fødselen av barnet sitt (da det er like stor mulighet for at barnet fødes 1 uke før fødsel som på overtid) er ikke akkurat oppskriften på den perfekte mann, eller far for den saks skyld. Kanskje litt utroskap hadde vært tingen hos dere. Anonymous poster hash: b87e3...316 Jaja, godt vi har hvert gift i 20 år og har fem barn Som skrevet over hadde mannen gått gravid hadde jeg gjort det samme. Vi gir hverandre frihet til å leve og for oss så fungerer det Ta deg ei bolle og kom deg ut i fin været Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #12 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke moren til mannen min. Nekter han ingen ting. Vi prater om det, lar han ta valget og det må jeg respektere. Hadde han gått gravid hadde jeg gjort som min ei uke før termin. Dro på weekendtur til London. Uff og uff... Stiller spørsmåls tegn ved mange av de kontrollerende forholdene som finnes... Orker dere virkelig å ha en unge til siden dere må være mamman til mannen? Ikke rart de fleste menn er utro. Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Jeg stiller mer spørsmålstegn ved din manns valg jeg. Å mene at en weekend tur er viktigere enn fødselen av barnet sitt (da det er like stor mulighet for at barnet fødes 1 uke før fødsel som på overtid) er ikke akkurat oppskriften på den perfekte mann, eller far for den saks skyld. Kanskje litt utroskap hadde vært tingen hos dere. Anonymous poster hash: b87e3...316 Jaja, godt vi har hvert gift i 20 år og har fem barn Som skrevet over hadde mannen gått gravid hadde jeg gjort det samme. Vi gir hverandre frihet til å leve og for oss så fungerer det Ta deg ei bolle og kom deg ut i fin været Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Hehe...der kom "ta deg ei bolle" kortet. Alltid like artig å se at det blir brukt når man går tom for gode argumenter. Anonymous poster hash: b87e3...316
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #13 Skrevet 19. april 2014 Å der kom hersketeknikker inn. Hadde ikke mer å skrive i innlegget, så ja ta deg gjerne en bolle Sier det samme til mine venner så velkommen i gjengen med udulige mødre Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c
*Miss Marple* Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 To uker før termin hadde det faktisk ikke vært et tema om han skulle holde seg edru eller ikke. Han har selv hatt veldig lyst til å være med på fødslene og da sørger han selv for å være tilgjengelig og edru. Om han ikke kunne holdt seg hjemme fra weekendtur eller borte fra alkohol de få gangene i livet vi får barn hadde han ikke vært den mannen jeg vil dele livet mitt med. Det er faktisk like stort for han å bli far som det e for meg å bli mor.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke moren til mannen min. Nekter han ingen ting. Vi prater om det, lar han ta valget og det må jeg respektere. Hadde han gått gravid hadde jeg gjort som min ei uke før termin. Dro på weekendtur til London. Uff og uff... Stiller spørsmåls tegn ved mange av de kontrollerende forholdene som finnes... Orker dere virkelig å ha en unge til siden dere må være mamman til mannen? Ikke rart de fleste menn er utro. Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Jeg stiller mer spørsmålstegn ved din manns valg jeg. Å mene at en weekend tur er viktigere enn fødselen av barnet sitt (da det er like stor mulighet for at barnet fødes 1 uke før fødsel som på overtid) er ikke akkurat oppskriften på den perfekte mann, eller far for den saks skyld. Kanskje litt utroskap hadde vært tingen hos dere. Anonymous poster hash: b87e3...316 Jaja, godt vi har hvert gift i 20 år og har fem barn Som skrevet over hadde mannen gått gravid hadde jeg gjort det samme. Vi gir hverandre frihet til å leve og for oss så fungerer det Ta deg ei bolle og kom deg ut i fin været Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Så din mann setter en fotballtur over fødselen av sitt eget barn? Stakkars dame som aksepterer å måtte føde alene bare for at mannen ikke skal være utro. Anonymous poster hash: f005c...ca7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke moren til mannen min. Nekter han ingen ting. Vi prater om det, lar han ta valget og det må jeg respektere. Hadde han gått gravid hadde jeg gjort som min ei uke før termin. Dro på weekendtur til London. Uff og uff... Stiller spørsmåls tegn ved mange av de kontrollerende forholdene som finnes... Orker dere virkelig å ha en unge til siden dere må være mamman til mannen? Ikke rart de fleste menn er utro. Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Jeg er glad min prioriterer annerledes. Weekendturer blir heldigvis nedprioritert rundt fødsel. Fødsel skjer en gang, weekendturer kan man ta når som helst. Og det klarer han å tenke på helt selv! Tenk på det! Finnes faktisk menn som tenker på familien først. Anonymous poster hash: 83b94...ed7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Stakkars deg med fotballtur mannen , for ei dørmatte du må være og så innmari beleilig for han å få så mange muligheter til å være utro tilogmed en uke før termin. Tenk deg deg stor som en hval og han på guttetur ..... Kan ende opp som bedratt hustru du også ser du . Anonymous poster hash: bf143...47f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke moren til mannen min. Nekter han ingen ting. Vi prater om det, lar han ta valget og det må jeg respektere. Hadde han gått gravid hadde jeg gjort som min ei uke før termin. Dro på weekendtur til London. Uff og uff... Stiller spørsmåls tegn ved mange av de kontrollerende forholdene som finnes... Orker dere virkelig å ha en unge til siden dere må være mamman til mannen? Ikke rart de fleste menn er utro. Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Jeg stiller mer spørsmålstegn ved din manns valg jeg. Å mene at en weekend tur er viktigere enn fødselen av barnet sitt (da det er like stor mulighet for at barnet fødes 1 uke før fødsel som på overtid) er ikke akkurat oppskriften på den perfekte mann, eller far for den saks skyld. Kanskje litt utroskap hadde vært tingen hos dere. Anonymous poster hash: b87e3...316 Jaja, godt vi har hvert gift i 20 år og har fem barn Som skrevet over hadde mannen gått gravid hadde jeg gjort det samme. Vi gir hverandre frihet til å leve og for oss så fungerer det Ta deg ei bolle og kom deg ut i fin været Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Så din mann setter en fotballtur over fødselen av sitt eget barn? Stakkars dame som aksepterer å måtte føde alene bare for at mannen ikke skal være utro. Anonymous poster hash: f005c...ca7 Morsomt å lese svarene deres fordi dere tolker i vilden sky Kos dere Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 Stakkars deg med fotballtur mannen , for ei dørmatte du må være og så innmari beleilig for han å få så mange muligheter til å være utro tilogmed en uke før termin. Tenk deg deg stor som en hval og han på guttetur ..... Kan ende opp som bedratt hustru du også ser du . Anonymous poster hash: bf143...47f Ingen som sa han var på fotball. Dere somttolker i vilden sky Var han faktisk på jobbreise, men satte det på spissen. Tolker mye rart dere. Kos dere hvertfall Har dere hvert gift i 20 år og sammen i 30 år til sammen? Nei, så det som fungerer for oss fungerer tydeligvis ikke for dere Tar jeg med meg dørmatta inn Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c
*Miss Marple* Skrevet 19. april 2014 #20 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke moren til mannen min. Nekter han ingen ting. Vi prater om det, lar han ta valget og det må jeg respektere. Hadde han gått gravid hadde jeg gjort som min ei uke før termin. Dro på weekendtur til London. Uff og uff... Stiller spørsmåls tegn ved mange av de kontrollerende forholdene som finnes... Orker dere virkelig å ha en unge til siden dere må være mamman til mannen? Ikke rart de fleste menn er utro. Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Jeg stiller mer spørsmålstegn ved din manns valg jeg. Å mene at en weekend tur er viktigere enn fødselen av barnet sitt (da det er like stor mulighet for at barnet fødes 1 uke før fødsel som på overtid) er ikke akkurat oppskriften på den perfekte mann, eller far for den saks skyld. Kanskje litt utroskap hadde vært tingen hos dere. Anonymous poster hash: b87e3...316 Jaja, godt vi har hvert gift i 20 år og har fem barn Som skrevet over hadde mannen gått gravid hadde jeg gjort det samme. Vi gir hverandre frihet til å leve og for oss så fungerer det Ta deg ei bolle og kom deg ut i fin været Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Så din mann setter en fotballtur over fødselen av sitt eget barn? Stakkars dame som aksepterer å måtte føde alene bare for at mannen ikke skal være utro. Anonymous poster hash: f005c...ca7 Morsomt å lese svarene deres fordi dere tolker i vilden sky Kos dere Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Men det er jo du som tolker verst her? Du mener vel ikke for alvor at man aldri kan ha forventninger til mannen fordi man da risikerer at han er utro? Jeg syns det må være stusselig å leve i et forhold hvor man ikke kan gi uttrykk for hva man ønsker selv om det går på bekostning av hva mannen ønsker. I tillegg syns jeg det er veldig rart at en mann prioriterer weekendtur over en fødsel - selv om det er nr 5. Det er ikke så mange måter å tolke det på.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #21 Skrevet 19. april 2014 Jeg er ikke moren til mannen min. Nekter han ingen ting. Vi prater om det, lar han ta valget og det må jeg respektere. Hadde han gått gravid hadde jeg gjort som min ei uke før termin. Dro på weekendtur til London. Uff og uff... Stiller spørsmåls tegn ved mange av de kontrollerende forholdene som finnes... Orker dere virkelig å ha en unge til siden dere må være mamman til mannen? Ikke rart de fleste menn er utro. Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Jeg stiller mer spørsmålstegn ved din manns valg jeg. Å mene at en weekend tur er viktigere enn fødselen av barnet sitt (da det er like stor mulighet for at barnet fødes 1 uke før fødsel som på overtid) er ikke akkurat oppskriften på den perfekte mann, eller far for den saks skyld. Kanskje litt utroskap hadde vært tingen hos dere. Anonymous poster hash: b87e3...316 Jaja, godt vi har hvert gift i 20 år og har fem barn Som skrevet over hadde mannen gått gravid hadde jeg gjort det samme. Vi gir hverandre frihet til å leve og for oss så fungerer det Ta deg ei bolle og kom deg ut i fin været Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Så din mann setter en fotballtur over fødselen av sitt eget barn? Stakkars dame som aksepterer å måtte føde alene bare for at mannen ikke skal være utro. Anonymous poster hash: f005c...ca7 Morsomt å lese svarene deres fordi dere tolker i vilden sky Kos dere Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Men det er jo du som tolker verst her? Du mener vel ikke for alvor at man aldri kan ha forventninger til mannen fordi man da risikerer at han er utro? Jeg syns det må være stusselig å leve i et forhold hvor man ikke kan gi uttrykk for hva man ønsker selv om det går på bekostning av hva mannen ønsker. I tillegg syns jeg det er veldig rart at en mann prioriterer weekendtur over en fødsel - selv om det er nr 5. Det er ikke så mange måter å tolke det på. Svarte på et tidligere svar. Det som fungerer for oss fungerer ikke for dere. Så vi er enige om å være uenige Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c
magica fra tryll Skrevet 19. april 2014 #22 Skrevet 19. april 2014 (endret) hm,-glad jeg slipper å tenke for mannen min....Han klarer heldigvis å tenke at han hverken drikker seg full eller reiser bort de siste par ukene før termin. Endret 19. april 2014 av magica fra tryll
Nodisc Skrevet 19. april 2014 #23 Skrevet 19. april 2014 3-4 veker før termin var samboer på sydentur med kompisgjengen. Vel fortjent! Etter han kom heim vart det lite festing, men om bestekompisen hadde hatt bursdag så hadde eg kjørt på butikken og komt heim med en sekser med øl og bedt han storkose seg, men være tilgjengelig på mobil
*Miss Marple* Skrevet 19. april 2014 #24 Skrevet 19. april 2014 Svarte på et tidligere svar. Det som fungerer for oss fungerer ikke for dere. Så vi er enige om å være uenige Anonymous poster hash: 7d4eb...e8c Det vi vel er mest uenige om er at man ikke kan ha forventninger til mannen av redsel for at han da skal være utro. Det er bare trist.
magica fra tryll Skrevet 19. april 2014 #25 Skrevet 19. april 2014 3-4 veker før termin var samboer på sydentur med kompisgjengen. Vel fortjent! Etter han kom heim vart det lite festing, men om bestekompisen hadde hatt bursdag så hadde eg kjørt på butikken og komt heim med en sekser med øl og bedt han storkose seg, men være tilgjengelig på mobil Du synes det hadde vært helt fint med en full mann på føden, og mannen ville heller drukket øl med kompiser enn å få med seg fødselen? Nå snakker jeg ikke om 3-4 uker før, men 2 uker før og etter termin regnes faktisk som termin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå