monson Skrevet 19. april 2014 #26 Skrevet 19. april 2014 Vi skal kjøpe easywalker i grønn. Den er suuuper digg å kjøre i butikker, marka og snøen noe som er viktig når man trossalt bor i Norge
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #27 Skrevet 20. april 2014 Hva med Bugaboo? Eller en amerikansk vogn? om du søker på strimler på Amazon..com finner du mange som passer bra på kjøpesenter Anonymous poster hash: 58ffc...389
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #28 Skrevet 20. april 2014 Søker på stroller, ikke strimler! dumme telefon Anonymous poster hash: 58ffc...389
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #29 Skrevet 20. april 2014 Vi skal kjøpe easywalker i grønn. Den er suuuper digg å kjøre i butikker, marka og snøen noe som er viktig når man trossalt bor i Norge Med fire hjul, håper jeg. Trehjulingen velter for ingenting! Anonymous poster hash: dce5c...2a4
L'attente Skrevet 20. april 2014 #30 Skrevet 20. april 2014 Stokke er ikke en vogn, det er en kontorstol Anonymous poster hash: a2ea3...009 Det sier vennene mine og :-D det er en flott vogn, men IKKE noe praktisk med mindre man har planer om å kun trille den inne påkjøpesenteret. Her inne er det jo mange unge mødre som kun har planer om det, virker det som! Anonymous poster hash: 5aeea...574 Nå skulle vel HI ha to barnevogner da. Og jeg skal ikke legge meg opp i hva hun vil bruke penger på. Men selv syns jeg Stokke blir for dyr for å kun kunne bli brukt på helt flat jevn asfalt eller gulv.
Sint naken biltyv Skrevet 20. april 2014 #31 Skrevet 20. april 2014 Stokke er ikke en vogn, det er en kontorstol Anonymous poster hash: a2ea3...009 Det sier vennene mine og :-D det er en flott vogn, men IKKE noe praktisk med mindre man har planer om å kun trille den inne påkjøpesenteret. Stoke Crusi er super til bybruk den da!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #32 Skrevet 20. april 2014 Stokke er ikke en vogn, det er en kontorstol Anonymous poster hash: a2ea3...009 Det sier vennene mine og :-D det er en flott vogn, men IKKE noe praktisk med mindre man har planer om å kun trille den inne påkjøpesenteret. Stoke Crusi er super til bybruk den da! Ja, helt super om du bor i en by som er HELT flat, uten fortauskanter, beleggingsstein, brostein eller så mye som en liten dump! Finnes det slike byer i Norge? Anonymous poster hash: 5aeea...574
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #33 Skrevet 20. april 2014 Vil anbefale mountain buggy eller bugaboo. Personlig synes jeg bugaboo er knallstygg, men du og du så praktisk og god til sitt bruk Anonymous poster hash: f1e25...0f1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #34 Skrevet 20. april 2014 Bor i Stavanger, og her nytter det ikke å gå i sentrum med Stokke. Solgte min etter 2 mnd og fikk meg ei Emmaljunga med store og gode hjul. Anonymous poster hash: 72d09...d0f
Novemberdama Skrevet 20. april 2014 #35 Skrevet 20. april 2014 (endret) Vil anbefale mountain buggy eller bugaboo. Personlig synes jeg bugaboo er knallstygg, men du og du så praktisk og god til sitt bruk Anonymous poster hash: f1e25...0f1 Elsker Mountain Buggyen vår. Ypperlig i byen, på trikken, på bussen og på den snødekte, humpete skogsbilveien jeg pleier å å tur på. Endret 20. april 2014 av Novemberellie
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #36 Skrevet 20. april 2014 Stokke vogna er jo kjempe plass til og legge handleposer under. Kan jo ikkje handle 2 poser med mat. Det er jo ingen problem med Simo og Emmaljunga vogner. Har du Stokke må bilen vere med på kjøpet. Har du handla 2 melkekartonger er det fult. Anonymous poster hash: 1e89d...62b
monson Skrevet 20. april 2014 #37 Skrevet 20. april 2014 Vi skal kjøpe easywalker i grønn. Den er suuuper digg å kjøre i butikker, marka og snøen noe som er viktig når man trossalt bor i Norge Med fire hjul, håper jeg. Trehjulingen velter for ingenting! Anonymous poster hash: dce5c...2a4 Du håper jeg som er helt ukjent for deg kjøper en vign med fire hjul og ikke tre? Well da må jeg dessverre skuffe deg for her blir det tre hjul, men man kan kjøpe med fire hjul også
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #38 Skrevet 20. april 2014 Jeg har vært igjennom noen vogner løpet av de siste årene... Og hvis jeg noen gang får flere bar skal jeg velge Stokke crusi! Jeg har hatt bugaboo cameleon og bugaboo bee, jeg ELSKER disse vognene! MEN! Og det er et stort MEN her... De ble testet i tyske öko test der cameleon kom ut som verstingene når det gjaldt uheldige stoffer og avdampinger i tekstilene. Stokke derimot kom nest best ut! så jeg harstokke Scoot nå og er kjempe fornøyd med den! Babyjogger city mini duo er også en vogn jeg har, veldig fornøyd med den også! Men du, gå for Stokke! Litt stiv men god å trille og trygge tekstiler Anonymous poster hash: 135dc...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå