Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg har veldig lyst på en Stokke vogn til babyen som kommer etter hvert Har kjøpt en Emmaljunga Mondial duo, som jeg tenker er fin å bruke på langturer med litt terreng, snø eller grus. Men Stokke vognene ser så fine ut til byturer og å rusle på kjøpesenter. Har sett en del på Crusi, men de andre er jo fine og. Hvilken burde jeg velge? Anonymous poster hash: 17563...3d2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Hva pokker er vitsen med to vogner? Og ikke nok med det, men TO STYGGE VOGNER!? Anonymous poster hash: 5aeea...574
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Stokke er fin og sjå på men verdens ekleste og dummeste og bruke. Anonymous poster hash: 1e89d...62b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Stokke er fin og sjå på men verdens ekleste og dummeste og bruke. Anonymous poster hash: 1e89d...62b Er de? Huff.. så vanskelig å vite når man kun får prøvetrillet de inne i butikken... hvilket annet merke burde jeg se på da? Anonymous poster hash: 17563...3d2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Hva pokker er vitsen med to vogner? Og ikke nok med det, men TO STYGGE VOGNER!? Anonymous poster hash: 5aeea...574 Jeg synes de er fine, og trenger to vogner, en til bybruk og en til å bruke på langturer ute hvor det er litt dårligere terreng. Det har jo ingenting å si for meg om du synes de er stygge, var jo ikke det jeg spurte om Anonymous poster hash: 17563...3d2
Sint naken biltyv Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Hva pokker er vitsen med to vogner? Og ikke nok med det, men TO STYGGE VOGNER!? Anonymous poster hash: 5aeea...574 Du klarte ikke å få med svar på noe av det hun lurte på. Du får prøve en gang til ;-)
Novemberdama Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Hva pokker er vitsen med to vogner? Og ikke nok med det, men TO STYGGE VOGNER!? Anonymous poster hash: 5aeea...574 Jeg synes de er fine, og trenger to vogner, en til bybruk og en til å bruke på langturer ute hvor det er litt dårligere terreng. Det har jo ingenting å si for meg om du synes de er stygge, var jo ikke det jeg spurte om Anonymous poster hash: 17563...3d2 Du vet at det finnes vogner som er gode både til bybruk OG til dårligere terreng, eller?
Gjest Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Personlig synes jeg denne Stokkevognen er knotete å bruke. Slet med å få den sammenslått m.m Solgte den glatt videre etter 1 mndr bruk
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Hva pokker er vitsen med to vogner? Og ikke nok med det, men TO STYGGE VOGNER!? Anonymous poster hash: 5aeea...574 Jeg synes de er fine, og trenger to vogner, en til bybruk og en til å bruke på langturer ute hvor det er litt dårligere terreng. Det har jo ingenting å si for meg om du synes de er stygge, var jo ikke det jeg spurte om Anonymous poster hash: 17563...3d2 Du vet at det finnes vogner som er gode både til bybruk OG til dårligere terreng, eller? Det gjør det sikkert, men jeg vil gjerne ha tp vogner Anonymous poster hash: 17563...3d2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Personlig synes jeg denne Stokkevognen er knotete å bruke. Slet med å få den sammenslått m.m Solgte den glatt videre etter 1 mndr bruk Hva kjøpte du som erstatning for Stokke da? Anonymous poster hash: 17563...3d2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Stokke er ustødig og upraktisk synes jeg. Venninnen min hadde en byvogn fra Bugaboo, den var fin til den type bruk. Anonymous poster hash: 6d37e...ded
Rivjernet Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 Jeg har veldig lyst på en Stokke vogn til babyen som kommer etter hvert Har kjøpt en Emmaljunga Mondial duo, som jeg tenker er fin å bruke på langturer med litt terreng, snø eller grus. Men Stokke vognene ser så fine ut til byturer og å rusle på kjøpesenter. Har sett en del på Crusi, men de andre er jo fine og. Hvilken burde jeg velge? Anonymous poster hash: 17563...3d2 Jeg elsket min Stokke xplory og gråt nesten når den takket for seg etter 3 barn. Jeg har en bil med ganske høyt bagasjerom så jeg bare senket rattet og setet, og satt vognen rett inn. Har hørt fra andre som må slå sammen vognen at det kan være litt knotete i starten.
Gjest Skrevet 18. april 2014 #13 Skrevet 18. april 2014 Personlig synes jeg denne Stokkevognen er knotete å bruke. Slet med å få den sammenslått m.m Solgte den glatt videre etter 1 mndr bruk Hva kjøpte du som erstatning for Stokke da? Anonymous poster hash: 17563...3d2 Jeg har en fetisj på barnevogner og har vel nesten en til enhver anledning. Men i følge mange her inne, så er jeg skikkelig kjerring og har EMMAJUNGA City Cross. Og ei Emmajunga trille. Hatt dette merket i 20 år faktisk og fornøyd med vognene derifra
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #14 Skrevet 18. april 2014 Så glad jeg fant denne tråden når jeg spurte etter erfaringer med Stokke vognene fikk jeg ikke svar jeg har forelsket meg i Stokke xplory & kommer nokk til å kjøpe den om noen mnd. må bare vite kjønn først syntes vognen er kjempe fin & har prøvd den i butikk, virker som den passer bra for by bruk Anonymous poster hash: d5527...941
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #15 Skrevet 18. april 2014 Så glad jeg fant denne tråden når jeg spurte etter erfaringer med Stokke vognene fikk jeg ikke svar jeg har forelsket meg i Stokke xplory & kommer nokk til å kjøpe den om noen mnd. må bare vite kjønn først syntes vognen er kjempe fin & har prøvd den i butikk, virker som den passer bra for by bruk Anonymous poster hash: d5527...941 For gud skuld håpe du får lite snøv det året du har vogna i bruk. Anonymous poster hash: 1e89d...62b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #16 Skrevet 18. april 2014 Stokke xplori er super vogn! Den er kvaltiet som resten avv stokke sine produkter, den er stilig som mange av stokke sine produkter og den er god å trille! Anonymous poster hash: c86f8...881
L'attente Skrevet 18. april 2014 #17 Skrevet 18. april 2014 Jeg har veldig lyst på en Stokke vogn til babyen som kommer etter hvert Har kjøpt en Emmaljunga Mondial duo, som jeg tenker er fin å bruke på langturer med litt terreng, snø eller grus. Men Stokke vognene ser så fine ut til byturer og å rusle på kjøpesenter. Har sett en del på Crusi, men de andre er jo fine og. Hvilken burde jeg velge? Anonymous poster hash: 17563...3d2 Stokke hadde jeg til tøtten min for 7 år siden, veldig kjekk å kjøre INNE men en hump i veien eller litt terreng og vognen står bom stille! Største dritet jeg har vært borti! Her blir det kvalitet og brukervennlighet foran utseende denne gang :-) men den er veldig fin da!
glalaksen Skrevet 18. april 2014 #18 Skrevet 18. april 2014 Jeg har to vogner slik du sier hi. En emmaljunga og en stokke xplory. Elsker begge to og angrer ikke et sekund. Så deilig å trille rundt med stokke på kjøpesenter
Julie (: Skrevet 18. april 2014 #19 Skrevet 18. april 2014 Min Bumbleride Indie er fantastisk overalt Veldig fin inne på kollektivtrafikk og på shopping. Ser at de med Stokke-vogn sliter inn og ut av bussen.
Gjest meg&mini Skrevet 18. april 2014 #20 Skrevet 18. april 2014 Jeg elsker Stokke Crusi! Fantastisk på asfalt og på kjøpesenteret. Nydlig er den også 😍
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #21 Skrevet 18. april 2014 Stokke er ikke en vogn, det er en kontorstol Anonymous poster hash: a2ea3...009
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #22 Skrevet 18. april 2014 Så fint å høre at noen er fornøyd med Stokke til kjøpesenterbruk og sånt også Er mest innstilt på en fra Stokke, men vi får se god tid her fortsatt! Hi Anonymous poster hash: 17563...3d2
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #23 Skrevet 19. april 2014 Stokkevogn er sikkert helt genialt for kjøpesenter-rottene. Stakkars unger sier jeg bare! Anonymous poster hash: 5aeea...574
L'attente Skrevet 19. april 2014 #24 Skrevet 19. april 2014 Stokke er ikke en vogn, det er en kontorstol Anonymous poster hash: a2ea3...009 Det sier vennene mine og :-D det er en flott vogn, men IKKE noe praktisk med mindre man har planer om å kun trille den inne påkjøpesenteret.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #25 Skrevet 19. april 2014 Stokke er ikke en vogn, det er en kontorstol Anonymous poster hash: a2ea3...009 Det sier vennene mine og :-D det er en flott vogn, men IKKE noe praktisk med mindre man har planer om å kun trille den inne påkjøpesenteret. Her inne er det jo mange unge mødre som kun har planer om det, virker det som! Anonymous poster hash: 5aeea...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå