monson Skrevet 17. april 2014 #26 Skrevet 17. april 2014 Ja. Min mann jobber fra 14-15timer. Vi er gravide nå. Og jeg har forbredt meg på å antageligvis ta en større andel av det meste iforhold til det som er normalen.. men,jeg har vanskligheter for å tro at han ikle kommer til å være tilstede for barna sine. Han har startet i ny jobb nå med normale arbeids timer så om han ønsker så kan han jobbe mye mindre enn det han har gjort til nå. Han gleder seg også til pappaperm som jeg må si at jeg ble litt overrasket av hehe
A_87 Skrevet 17. april 2014 #27 Skrevet 17. april 2014 Trist å høre at han ikke prioriterer dere! Jeg tenker at hvis noe virkelig er viktig for en person, så finner man tid til det. Siden dette plager deg, kan du ta det opp med han, fortelle han hvordan du opplever situasjonen. Jeg hadde ikke funnet meg i dette, men folk er jo forskjellige. Samboeren min jobber variert, noen ganger mye, andre ganger går det ei uke uten at han får vakter, siden han ikke har fast jobb.Jeg og samboer venter barn nummer 1 og han har allerede sagt at han kunne tenkt seg å ta pappapermisjon, så jeg vet at han kommer til å prioritere barnet.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #28 Skrevet 17. april 2014 Han tjener godt ja. Men det meste av penger investeres i firmaet. Har vurdert hushjelp flere ganger, men har rett og slett ikke råd.. Anonymous poster hash: 218fc...eac Betyr dette at dere har separat økonomi, og alle disse timene der han prioriterer jobb fremfor familie, kun gir penger i HANS kasse? Nei vi har felles. Han har stadig nye investeringsplaner og for å få firmaet til å være levedyktig må vi bruke endel på investeringer hele året. Men det er sjelden han diskuterer slikt med meg. Jeg er den som tar meg av fakturering og regnskap. Plutselig får jeg en faktura på investeringer som må betales. Vi har ikke fast lønn hver mnd. Tar ut mindre i stille perioder. Men for all del, vi har da så vi klarer oss Men hushjelp koster litt vel mye kanskje.. Og hva hjelper det egentlig? Ikke lager de mat, vasker klær, rydder etter gubben som tror at enhver stol skal brukes til garderobe osv osv.. Er så lei en uforutsigbar hverdag. Der jeg aldri vet om han faktisk tar seg tid til å spise middag sammen med oss eller om han kommer hjem og sier god natt til ungene som han lovte tidligere på dagen.. HI Anonymous poster hash: 218fc...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå