L'attente Skrevet 17. april 2014 #26 Skrevet 17. april 2014 Hahaha jeg syns det er litt morsomt, for her var stooore oppslag om tarmbakterier på treningsapparater og diverse andre plasser i verden og folk deriblandt menn ble hysterisk og skulle ALDRI sette sin fot på treningssenteret igjen.Men løpe rundt og sleiike folk i rumpa, DET er helt innafor :-D her blir forøvrig ikke noe som har med der bak å gjøre aktuelt, det er ubehagelig og kleint. De fleste vil vel heller ha bakterier fra sin kjære i munnen enn en hel haug med fremmedes.Og så lenge man er frisk er det heller ikke farlig Anonymous poster hash: 11678...a4f Tarmbakterier er tarmbakterier vel? Og det er vel helst sine egne tarmbakterier man kan tåle, andres tarmbakterier kan være veldig farlig.
L'attente Skrevet 17. april 2014 #27 Skrevet 17. april 2014 Og for øvrig er det bakterier i ansikt og i munnen som ikke skal ned der nede heller :-) men man kan ikke være helt natig. Men tarmbakterier er og blir utrolig guffent å leke med, for de kan gjøre stor skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå