Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Slikke deg i rumpa? Ta en finger inn der osv?? Anonymous poster hash: 9ec24...671
klishe89 Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Æsj... Nei... Hadde blitt ekstremt sur hvis han hadde prøvd seg på noe slikt
Gjest Tittentott Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Han har uttrykt et ønske for det flere ganger, men svaret er blankt nei. Jeg syntes det er ganske ekkelt, så det vil jeg ikke prøve.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Ja til slikking, nei til fingring. Anonymous poster hash: 11678...a4f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Ja takk begge deler 😉 Anonymous poster hash: c8ec9...47d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Slikking vil han men jeg vil ikke det. Han får stappe en finger. (Han drømmer om anal)... prøvd der et par ganger og liker det ikke:-( Anonymous poster hash: bf3f8...7ed
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #7 Skrevet 17. april 2014 nei Anonymous poster hash: 99ba1...3cf
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #8 Skrevet 17. april 2014 Slikke deg i rumpa? Ta en finger inn der osv?? Anonymous poster hash: 9ec24...671 Ja, begge deler takk ? Anonymous poster hash: fb282...743
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #9 Skrevet 17. april 2014 Begge deler Hender seg at han får putte penisen inn der og Anonymous poster hash: a9e64...ba3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #10 Skrevet 17. april 2014 Han får lov til begge deler, selv er jeg kanskje ikke så begeistret for slikkinga. Anonymous poster hash: bd841...689
L'attente Skrevet 17. april 2014 #12 Skrevet 17. april 2014 Hahaha jeg syns det er litt morsomt, for her var stooore oppslag om tarmbakterier på treningsapparater og diverse andre plasser i verden og folk deriblandt menn ble hysterisk og skulle ALDRI sette sin fot på treningssenteret igjen.Men løpe rundt og sleiike folk i rumpa, DET er helt innafor :-D her blir forøvrig ikke noe som har med der bak å gjøre aktuelt, det er ubehagelig og kleint.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #13 Skrevet 17. april 2014 Slikking er ikke lov, men finger og pi** er lov Anonymous poster hash: b04e5...499
Gemini77 Skrevet 17. april 2014 #14 Skrevet 17. april 2014 Nei til begge... Og er det ikke kleint at man må vaske ansiktet med skikkelig såpe og hendene før man kan kysse hverandre eller ta på hverandre andre steder?? Som andre never...det er jo ekstremt med tarmbakterier selv om man dusjer seg først..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #15 Skrevet 17. april 2014 Hysteriske folk som er livredde for fingre ned i Candy king snop på Rema - ingen som tenker at fingrene kanskje har vært helt andre plasser enn de tenker seg Anonymous poster hash: fe4f5...6f5
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #16 Skrevet 17. april 2014 Hahaha jeg syns det er litt morsomt, for her var stooore oppslag om tarmbakterier på treningsapparater og diverse andre plasser i verden og folk deriblandt menn ble hysterisk og skulle ALDRI sette sin fot på treningssenteret igjen.Men løpe rundt og sleiike folk i rumpa, DET er helt innafor :-D her blir forøvrig ikke noe som har med der bak å gjøre aktuelt, det er ubehagelig og kleint. Hahaha! Ler godt nå, tenker nøyaktig det samme som deg Anonymous poster hash: 20c53...28f
Gemini77 Skrevet 17. april 2014 #17 Skrevet 17. april 2014 Hysteriske folk som er livredde for fingre ned i Candy king snop på Rema - ingen som tenker at fingrene kanskje har vært helt andre plasser enn de tenker seg Anonymous poster hash: fe4f5...6f5 Tar du smågodt med hendene på butikken? Vi andre bruker skje... Og handtaket ligger ikke nede i godteriet.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #18 Skrevet 17. april 2014 Nei, ingen av delene. Anonymous poster hash: 550a3...6a2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #19 Skrevet 17. april 2014 Hahaha jeg syns det er litt morsomt, for her var stooore oppslag om tarmbakterier på treningsapparater og diverse andre plasser i verden og folk deriblandt menn ble hysterisk og skulle ALDRI sette sin fot på treningssenteret igjen.Men løpe rundt og sleiike folk i rumpa, DET er helt innafor :-D her blir forøvrig ikke noe som har med der bak å gjøre aktuelt, det er ubehagelig og kleint. De fleste vil vel heller ha bakterier fra sin kjære i munnen enn en hel haug med fremmedes. Og så lenge man er frisk er det heller ikke farlig Anonymous poster hash: 11678...a4f
Gemini77 Skrevet 17. april 2014 #20 Skrevet 17. april 2014 Hahaha jeg syns det er litt morsomt, for her var stooore oppslag om tarmbakterier på treningsapparater og diverse andre plasser i verden og folk deriblandt menn ble hysterisk og skulle ALDRI sette sin fot på treningssenteret igjen.Men løpe rundt og sleiike folk i rumpa, DET er helt innafor :-D her blir forøvrig ikke noe som har med der bak å gjøre aktuelt, det er ubehagelig og kleint. De fleste vil vel heller ha bakterier fra sin kjære i munnen enn en hel haug med fremmedes. Og så lenge man er frisk er det heller ikke farlig Anonymous poster hash: 11678...a4f Jeg vil ikke ha mannens tarmbakterier i munnen heller...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #21 Skrevet 17. april 2014 Hahaha jeg syns det er litt morsomt, for her var stooore oppslag om tarmbakterier på treningsapparater og diverse andre plasser i verden og folk deriblandt menn ble hysterisk og skulle ALDRI sette sin fot på treningssenteret igjen.Men løpe rundt og sleiike folk i rumpa, DET er helt innafor :-D her blir forøvrig ikke noe som har med der bak å gjøre aktuelt, det er ubehagelig og kleint. De fleste vil vel heller ha bakterier fra sin kjære i munnen enn en hel haug med fremmedes. Og så lenge man er frisk er det heller ikke farlig Anonymous poster hash: 11678...a4f Jeg vil ikke ha mannens tarmbakterier i munnen heller... Så lenge man er frisk og renslig ser jeg ikke problemet. Man har faktisk flere bakterier i munnen. Men du står selvfølgelig fritt til å mene dette altså Anonymous poster hash: 11678...a4f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #22 Skrevet 17. april 2014 Mannen får slikke og inn med fingre og penis om han vil. Jeg kan godt stikke en finger inn i han også, til og med slikke han i baken har jeg gjort. Bydde meg veldig imot i starten, så jeg gjorde det ikke men han gjorde det på meg, så jeg tenkte det kan da ikke være så ille..han som er så veldig hygienisk gjør det så da bør vel jeg også kunne klare det. Så jeg prøvde og det var helt ok. Jeg merker at han blir hardere når han får en finger i rumpa..og han nyter det. Men selvfølgelig, man må jo vaske seg først! Anonymous poster hash: 90dce...034
ærlig talt Skrevet 17. april 2014 #23 Skrevet 17. april 2014 Nei til begge deler! Jeg nyter sex på andre måter. Bakterier er ikke til å unngå, men tarmbakterier anser jeg som ekstremt ekkelt og holder meg unna!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #24 Skrevet 17. april 2014 Har gjort begge deler flere ganger Anonymous poster hash: dac47...b02
Gemini77 Skrevet 17. april 2014 #25 Skrevet 17. april 2014 Hahaha jeg syns det er litt morsomt, for her var stooore oppslag om tarmbakterier på treningsapparater og diverse andre plasser i verden og folk deriblandt menn ble hysterisk og skulle ALDRI sette sin fot på treningssenteret igjen.Men løpe rundt og sleiike folk i rumpa, DET er helt innafor :-D her blir forøvrig ikke noe som har med der bak å gjøre aktuelt, det er ubehagelig og kleint.De fleste vil vel heller ha bakterier fra sin kjære i munnen enn en hel haug med fremmedes.Og så lenge man er frisk er det heller ikke farlig Anonymous poster hash: 11678...a4f Jeg vil ikke ha mannens tarmbakterier i munnen heller... Så lenge man er frisk og renslig ser jeg ikke problemet. Man har faktisk flere bakterier i munnen. Men du står selvfølgelig fritt til å mene dette altså Anonymous poster hash: 11678...a4f Det har da absolutt ikke noe med mengden bakterier å gjøre men hva slags bakterier!! Vi er avhengig av bakterier for å overleve og ja vi har masse i munnen. Men vi har ta ikke enteriske (tarm-) bakterier i munnen.. E.coli, campolybakter, shigella etc. Jeg er Molekylærbiolog og har jobbet mange år på Mikrobiologiske laboratorium og tarmbakterier holder jeg meg unna. Man kan potensielt bli veldig syk å få noen av disse tarmbakteriene i kroppen. Har man f. Eks clostridium difficile i tarmene så blir man fryktelig syk og må ligge på isolat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå