Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #26 Skrevet 17. april 2014 Husk at hjernen trenger karbohydrater. Lavkarbo for barn kan føre til sen læring og motorisk utvikling. Anonymous poster hash: fc434...ac2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #27 Skrevet 17. april 2014 Jeg håper alle dere som "slanker" barna deres gjør det i samråd med fagpersoner. Noen barn er fra naturens side litt chubby uten at det handler om overvekt. Da jeg var liten var jeg litt chubby, men jeg var aktiv og hadde et normalt kosthold. Dette valpefettet forvant med en gang jeg kom i puberteten og begynte å strekke meg i lengden. I hele mitt voksne liv har jeg hvert slank. Anonymous poster hash: 69dc0...928
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #28 Skrevet 17. april 2014 Du innser at ungen er overvektig iallefall og gjør tiltak. Ei jeg kjenner, kaller dattern sin for lille Budda og er tydeligvis stolt av det. Jentungen nærmer seg 3 år og kan knapt se øynene hennes pga overvekt! Samme når jeg ser denne ungen, så stapper foreldrene is og annet crap i munnen på henne!!! Anonymous poster hash: e3a25...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå