Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #26 Skrevet 16. april 2014 Med første var jeg 2 uker Med andre var jeg 10 dager Anonymous poster hash: 96a87...403
Musemorbr / Skrevet 16. april 2014 #27 Skrevet 16. april 2014 Føllings test tas etter 48 timer, eller litt mer dersom fødselen skjer om natten. Så skal babyen ha en kjapp sjekk av lege. Legen må jo ha tid også. Etter den er tatt kan du skrives ut, og da må du igjennom undersøkelse selv før du får dra. Du må bare smøre deg med tålmodighet. To netter blir det nok. Kanskje tre.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #28 Skrevet 16. april 2014 Føllings test tas etter 48 timer, eller litt mer dersom fødselen skjer om natten. Så skal babyen ha en kjapp sjekk av lege. Legen må jo ha tid også. Etter den er tatt kan du skrives ut, og da må du igjennom undersøkelse selv før du får dra. Du må bare smøre deg med tålmodighet. To netter blir det nok. Kanskje tre. Jeg var der 1,5døgn. Måtte komme tilbake dagen etter for legesjekk og blodprøve/sprøyte (?). Fødte fredag kveld, hjem søndag morgen og tilbake på mandag for kontroll. Var i juli og fødselsboom. Anonymous poster hash: 82f60...4ae
Fru Pinne Skrevet 16. april 2014 #29 Skrevet 16. april 2014 Med førstemann nesten 3 døgn. Med andremann fikk jeg spørsmål om jeg ville dra hjem da det var gått halvannet døgn og det gjorde jeg. Hadde egentlig tenkt at jeg skulle være til dagen etter for å ta føllingprøven og hørselstesten, men vi dro bare tilbake dagen etter vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå