Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #26 Skrevet 15. april 2014 Jeg er singel og trives med det, i midten av 30 årene. Har hatt et langvarig forhold basert på kun sex med en mann. Dette går mange år tilbake i tid. Etter at han fikk dame og barn har det fortsatt... Jeg hadde noen betenkeligheter en stund, men vi tok opp igjen forholdet likevel. Jeg lurer bare på om det virkelig er så grusomt av meg som jeg har skjønt alle her inne mener. Jeg er singel og har ingen forpliktelser. Ansvaret ligger jo hos han. Jeg har jo skjønt fra alle bim damene her inne at jeg er en hore, dårlig karma, kommer til å bli gjenfødt som rotte osv. Men virkelig!! Det er jo hans ansvar! Anonymous poster hash: 13e68...9d5 Anonymous poster hash: 13e68...9d5 Når det gjelder han: At han har et ansvar er korrekt, men ut fra hannkjønnet og deres til tider dårlige dømmekraft når det kommer til pupper og draget så velger han å få i både pose og sekk. Han kan leke hus men samtidig være badass og få seg et eventyr. Noen mannfolk er nemlig så motbydelig, faktisk reint flere enn man tror. Og de er jævelsk god på å lure alle rundt seg. Når det gjelder DEG: Forholdet har vart i alle år, til og med etter at han fikk seg dame og barn. Det sier jo litt om hvor du står både hos deg selv og han. Han kan knulle deg men du er uansett aldri god nok for å bli noemer enn en tømmestasjon. Og du bare innfinner deg i at du alltid er andrevalget. Han vil ikke involvere deg i sitt liv, nei han vil bare hente ting hos deg som gjerne gir han en egoboost. At du har et ansvar? Ja selvfølgelig, å faktisk synke så lavt at du ikke bare lar deg bruke av drittsekken men er villig til å sette en hel familie på spillmer fascinerende. Og så har vi samboer: hun valgte å få barn med drømmeprinsen sin, en ulv i fåreklær som kun tenker på seg selv og penisen sin. Den dagen hun finner ut av det (for tro meg, hun finner ut av det!) vil du og denne fyren ha satt en standard for resten av hennes liv. Hun som er helt uskyldig er den personen som får livet fullstendig ødelagt av to personer. Og du er frekk nok til å fnyse av det. Hun kan aldrimer stole på noen fordi en mann fant seg en tømmestasjon så desperat etter å bli "elsket" om enn bare for tyve minutter at hun var villig til å ødelegge uskyldige personer for å få det. Så jeg vil konkludere med at det er DITT ansvar å se deg i speilet og innse at det er på tide å få seg et liv, og en helt annen holdning til medmennesker. Når jeg leser svaret ditt får jeg inntrykk av at du mener menn nesten ikke kan lastes for utroskap, de bare er sånn "ut fra hannkjønnet og deres til tider dårlige dømmekraft når det kommer til pupper og draget så velger han å få i både pose og sekk." Jeg er personlig enig at man ikke legger seg etter menn som er opptatt, men det er nå mannen som har forpliktelsen. Det er han som bedrar sin kone. Det høres jo ut som om HI ønsker en sexpartner og ikke en kjæreste og da får hun jo akkurat det hun er ute etter. Det er ikke slik at alle kvinner higer etter en fastpartner/kjæreste. Og alle dere som mener at HI har et ansvar... går dere rundt og føler ansvar for alle andre ukjentes lykke i andre sammenhenger? Hvorfor er det viktigere med ansvar for ukjente i saker med utroskap (selv om hun vet han har kone er det jo for henne en ukjent)? Anonymous poster hash: cff9d...8ad Jeg går ihvertfall ikke rundt og IKKE tar ansvar for de handlingene jeg gjør. Jeg rettferdiggjør ikke lenn, jeg sier bare at sånne ekle machogreier ligger i mange menns innstinkter fra gammelt av. Og ja jeg mener at det hi gjør er av rein desperasjon for å bli anerkjent av en som er så lite interessert. Det har du jo ingen mulighet til å bedømme. Du aner jo ikke noe om henne annet enn det hun skriver. Eller så antar du at ingen kvinner kan bare ha en knullekompis utelukkende for sex slik som du tydeligvis mener at menn kan ha. Synes ditt syn på menn og kvinner også er noe som stammer fra gammelt av, ikke bare menns instinkter. Anonymous poster hash: cff9d...8ad
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #27 Skrevet 15. april 2014 For å si det slik, hadde min mann vert utro. Og jeg hadde funnet det ut og dama hadde visst om det. Ja da hadde jeg jammen meg gått inn for å ødelegge livet hennes også! Kall meg gjerne barnslig, men om jeg måtte betalt noen for å kvitte meg med henne bring it on! Slik jeg ser det da har hun deltatt i å lage et helvete i livet til meg og barna mine, og jeg skulle brukt alt som sto i min makt til å ødelegge hennes. Å bli bedratt er noe av det verste jeg har opplevd, sambo vet at gjør han det så går det ikke bare utover han meg og barna. Men hjelpes jeg skal ta den fitta han knulla også! Anonymous poster hash: 25d21...caf
L'attente Skrevet 15. april 2014 #28 Skrevet 15. april 2014 Jeg er singel og trives med det, i midten av 30 årene. Har hatt et langvarig forhold basert på kun sex med en mann. Dette går mange år tilbake i tid. Etter at han fikk dame og barn har det fortsatt... Jeg hadde noen betenkeligheter en stund, men vi tok opp igjen forholdet likevel. Jeg lurer bare på om det virkelig er så grusomt av meg som jeg har skjønt alle her inne mener. Jeg er singel og har ingen forpliktelser. Ansvaret ligger jo hos han. Jeg har jo skjønt fra alle bim damene her inne at jeg er en hore, dårlig karma, kommer til å bli gjenfødt som rotte osv. Men virkelig!! Det er jo hans ansvar! Anonymous poster hash: 13e68...9d5 Anonymous poster hash: 13e68...9d5 Når det gjelder han: At han har et ansvar er korrekt, men ut fra hannkjønnet og deres til tider dårlige dømmekraft når det kommer til pupper og draget så velger han å få i både pose og sekk. Han kan leke hus men samtidig være badass og få seg et eventyr. Noen mannfolk er nemlig så motbydelig, faktisk reint flere enn man tror. Og de er jævelsk god på å lure alle rundt seg. Når det gjelder DEG: Forholdet har vart i alle år, til og med etter at han fikk seg dame og barn. Det sier jo litt om hvor du står både hos deg selv og han. Han kan knulle deg men du er uansett aldri god nok for å bli noemer enn en tømmestasjon. Og du bare innfinner deg i at du alltid er andrevalget. Han vil ikke involvere deg i sitt liv, nei han vil bare hente ting hos deg som gjerne gir han en egoboost. At du har et ansvar? Ja selvfølgelig, å faktisk synke så lavt at du ikke bare lar deg bruke av drittsekken men er villig til å sette en hel familie på spillmer fascinerende. Og så har vi samboer: hun valgte å få barn med drømmeprinsen sin, en ulv i fåreklær som kun tenker på seg selv og penisen sin. Den dagen hun finner ut av det (for tro meg, hun finner ut av det!) vil du og denne fyren ha satt en standard for resten av hennes liv. Hun som er helt uskyldig er den personen som får livet fullstendig ødelagt av to personer. Og du er frekk nok til å fnyse av det. Hun kan aldrimer stole på noen fordi en mann fant seg en tømmestasjon så desperat etter å bli "elsket" om enn bare for tyve minutter at hun var villig til å ødelegge uskyldige personer for å få det. Så jeg vil konkludere med at det er DITT ansvar å se deg i speilet og innse at det er på tide å få seg et liv, og en helt annen holdning til medmennesker. Når jeg leser svaret ditt får jeg inntrykk av at du mener menn nesten ikke kan lastes for utroskap, de bare er sånn "ut fra hannkjønnet og deres til tider dårlige dømmekraft når det kommer til pupper og draget så velger han å få i både pose og sekk." Jeg er personlig enig at man ikke legger seg etter menn som er opptatt, men det er nå mannen som har forpliktelsen. Det er han som bedrar sin kone. Det høres jo ut som om HI ønsker en sexpartner og ikke en kjæreste og da får hun jo akkurat det hun er ute etter. Det er ikke slik at alle kvinner higer etter en fastpartner/kjæreste. Og alle dere som mener at HI har et ansvar... går dere rundt og føler ansvar for alle andre ukjentes lykke i andre sammenhenger? Hvorfor er det viktigere med ansvar for ukjente i saker med utroskap (selv om hun vet han har kone er det jo for henne en ukjent)? Anonymous poster hash: cff9d...8ad Jeg går ihvertfall ikke rundt og IKKE tar ansvar for de handlingene jeg gjør. Jeg rettferdiggjør ikke lenn, jeg sier bare at sånne ekle machogreier ligger i mange menns innstinkter fra gammelt av. Og ja jeg mener at det hi gjør er av rein desperasjon for å bli anerkjent av en som er så lite interessert. Det har du jo ingen mulighet til å bedømme. Du aner jo ikke noe om henne annet enn det hun skriver. Eller så antar du at ingen kvinner kan bare ha en knullekompis utelukkende for sex slik som du tydeligvis mener at menn kan ha. Synes ditt syn på menn og kvinner også er noe som stammer fra gammelt av, ikke bare menns instinkter.Anonymous poster hash: cff9d...8ad Hehehe ja det er helt greit det :-) hver sin mening om slikt! Skal man være løs i snippen finnes det nok av disse berømteknullekompisene, men kvinnfolk vil jo helst ha det andre vil ha også.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #29 Skrevet 15. april 2014 Og alle dere som mener at HI har et ansvar... går dere rundt og føler ansvar for alle andre ukjentes lykke i andre sammenhenger? Hvorfor er det viktigere med ansvar for ukjente i saker med utroskap (selv om hun vet han har kone er det jo for henne en ukjent)? Anonymous poster hash: cff9d...8ad Jeg mener jeg har et moralsk ansvar å ikke begå bevisste handlinger som jeg vet vil skade andre og gjøre dem ulykkelige. Om de er kjente eller ikke spiller ingen rolle, egentlig. Jeg føler ikke ansvar for alle andres lykke i alle andre sammenhenger. Men jeg føler ansvar for å ikke bevisst gjøre ting som jeg uten tvil vet kan skade andre. Anonymous poster hash: 9aa7a...d28
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #30 Skrevet 15. april 2014 Jeg er singel og trives med det, i midten av 30 årene. Har hatt et langvarig forhold basert på kun sex med en mann. Dette går mange år tilbake i tid. Etter at han fikk dame og barn har det fortsatt... Jeg hadde noen betenkeligheter en stund, men vi tok opp igjen forholdet likevel. Jeg lurer bare på om det virkelig er så grusomt av meg som jeg har skjønt alle her inne mener. Jeg er singel og har ingen forpliktelser. Ansvaret ligger jo hos han. Jeg har jo skjønt fra alle bim damene her inne at jeg er en hore, dårlig karma, kommer til å bli gjenfødt som rotte osv. Men virkelig!! Det er jo hans ansvar! Anonymous poster hash: 13e68...9d5 Anonymous poster hash: 13e68...9d5 Når det gjelder han: At han har et ansvar er korrekt, men ut fra hannkjønnet og deres til tider dårlige dømmekraft når det kommer til pupper og draget så velger han å få i både pose og sekk. Han kan leke hus men samtidig være badass og få seg et eventyr. Noen mannfolk er nemlig så motbydelig, faktisk reint flere enn man tror. Og de er jævelsk god på å lure alle rundt seg. Når det gjelder DEG: Forholdet har vart i alle år, til og med etter at han fikk seg dame og barn. Det sier jo litt om hvor du står både hos deg selv og han. Han kan knulle deg men du er uansett aldri god nok for å bli noemer enn en tømmestasjon. Og du bare innfinner deg i at du alltid er andrevalget. Han vil ikke involvere deg i sitt liv, nei han vil bare hente ting hos deg som gjerne gir han en egoboost. At du har et ansvar? Ja selvfølgelig, å faktisk synke så lavt at du ikke bare lar deg bruke av drittsekken men er villig til å sette en hel familie på spillmer fascinerende. Og så har vi samboer: hun valgte å få barn med drømmeprinsen sin, en ulv i fåreklær som kun tenker på seg selv og penisen sin. Den dagen hun finner ut av det (for tro meg, hun finner ut av det!) vil du og denne fyren ha satt en standard for resten av hennes liv. Hun som er helt uskyldig er den personen som får livet fullstendig ødelagt av to personer. Og du er frekk nok til å fnyse av det. Hun kan aldrimer stole på noen fordi en mann fant seg en tømmestasjon så desperat etter å bli "elsket" om enn bare for tyve minutter at hun var villig til å ødelegge uskyldige personer for å få det. Så jeg vil konkludere med at det er DITT ansvar å se deg i speilet og innse at det er på tide å få seg et liv, og en helt annen holdning til medmennesker. Når jeg leser svaret ditt får jeg inntrykk av at du mener menn nesten ikke kan lastes for utroskap, de bare er sånn "ut fra hannkjønnet og deres til tider dårlige dømmekraft når det kommer til pupper og draget så velger han å få i både pose og sekk." Jeg er personlig enig at man ikke legger seg etter menn som er opptatt, men det er nå mannen som har forpliktelsen. Det er han som bedrar sin kone. Det høres jo ut som om HI ønsker en sexpartner og ikke en kjæreste og da får hun jo akkurat det hun er ute etter. Det er ikke slik at alle kvinner higer etter en fastpartner/kjæreste. Og alle dere som mener at HI har et ansvar... går dere rundt og føler ansvar for alle andre ukjentes lykke i andre sammenhenger? Hvorfor er det viktigere med ansvar for ukjente i saker med utroskap (selv om hun vet han har kone er det jo for henne en ukjent)? Anonymous poster hash: cff9d...8ad Jeg går ihvertfall ikke rundt og IKKE tar ansvar for de handlingene jeg gjør. Jeg rettferdiggjør ikke lenn, jeg sier bare at sånne ekle machogreier ligger i mange menns innstinkter fra gammelt av. Og ja jeg mener at det hi gjør er av rein desperasjon for å bli anerkjent av en som er så lite interessert. Det har du jo ingen mulighet til å bedømme. Du aner jo ikke noe om henne annet enn det hun skriver. Eller så antar du at ingen kvinner kan bare ha en knullekompis utelukkende for sex slik som du tydeligvis mener at menn kan ha. Synes ditt syn på menn og kvinner også er noe som stammer fra gammelt av, ikke bare menns instinkter. Anonymous poster hash: cff9d...8ad Jeg har en god del sånne damer i min fjernere omgangskrets. Samtlige er i 40-årene og single og angrer bittert på at de holdt på og knullet rundt fra de var 20 til de var 35. Nå vil de gjerne ha kjæreste, men er så berykta på bygda her at ingen vil ha dem. To av dem kan ikke flytte på grunn av barna som blir fulgt opp av ppt som mener at de ikke bør skifte omgivelser, sånn at de er "stuck" i denne bygda i noen år til. Det kan være morsomt å være singel, fri og pulbar der og da, men når man blir voksen så angrer man på at man ikke heller satset på kjærligheten med en SINGEL mann. Anonymous poster hash: f7193...a89
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #31 Skrevet 15. april 2014 For å si det slik, hadde min mann vert utro. Og jeg hadde funnet det ut og dama hadde visst om det. Ja da hadde jeg jammen meg gått inn for å ødelegge livet hennes også! Kall meg gjerne barnslig, men om jeg måtte betalt noen for å kvitte meg med henne bring it on! Slik jeg ser det da har hun deltatt i å lage et helvete i livet til meg og barna mine, og jeg skulle brukt alt som sto i min makt til å ødelegge hennes. Å bli bedratt er noe av det verste jeg har opplevd, sambo vet at gjør han det så går det ikke bare utover han meg og barna. Men hjelpes jeg skal ta den fitta han knulla også! Anonymous poster hash: 25d21...caf Jeg ønsket ingen hevn, men min manns tidligere elskerinne hatet meg fra dag 1. Hun satt alle kluter til for å få ham til sengs ikke på grunn av forelskelse, men for å ta rotta på meg (det innrømmet hun overfor alle våre felles venner). Har aldri gjort noe mot dama og kjenner henne ikke noe særlig godt heller. Så hva som er grunn til hatet hennes vet jeg ikke. Anonymous poster hash: f7193...a89
L'attente Skrevet 15. april 2014 #32 Skrevet 15. april 2014 Jeg skal for all del ikke leke prektig jomfru maria her, jeg har mine svin på skogen. Men å IKKE tenke på oss både menn og kvinner som innstinktive er så ut på landet naivt. Vi er utviklet og vi er smarte,men vi er også dyr. Som kvinner velger vi "jegerne" av reint innstinkt fordi vi skal (satt på spissen) overleve, få sterkt avkom og bli mektigst mulig. At man i dag har utviklet seg er helt greit, men fortsatt så ligger den piiittelille sansen der,som gjør at vi vil ha han med god jobb, godt utseende og høy status. Og hva angår å ligge med andres menn, det er fordi man vil ha den skinnende leken som hun andre har. For så lenge det er noen som vil ha den så er den spennende, ingen vil ha den som ingen vil ha... Vi kvinner er listige og til tider grådig ondskapsfulle,, og jeg syns synd i den som etter år i et såkalt "forhold" til en mann som så åpenbart ikke vil ha noe som helst commitment plutselig finner seg selv sliten, beryktet og ensom fordi vedkommende ikke kan gjøre som andre og legge seg med en mann som viser litt mer interesse enn å finne et hull å tømme seg i.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #33 Skrevet 15. april 2014 Dette har jo aldri vært noen situasjon man ønsker å være i. Men nå har det bare blitt en vane. Jeg unngikk sex i 1 1/2 år da han ventet barn og fikk barn. Han var alltid veldig på og ønsket å komme på besøk. Jeg vet også at han har hatt sex med en annen dame mens hans samboer gikk gravid. Jeg kommer til å fortsette forholdet, men tror også at hadde det ikke vært meg, hadde det vært en annen. Og ang sex... Det er ikke sånn at sex er sex! Vi har det helt fantastisk, så det er ikke lett.., Og nei, ingen av oss ønsker noe seriøst. Dere sier at en mann ikke vil ha damer som meg, men vil damer ha menn som han?! Og jeg synes det er så lett å si at det er damen som skulle vært tatt av dage og annet tullball. Det er mannen som er den store stygge ulven! Og jada, jeg er et fælt, slemt kvinnemenneske. Det er vedtatt og opplest. Anonymous poster hash: 13e68...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå