Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #26 Skrevet 14. april 2014 Syns ikke du overreagerer. Jeg syns ikke at barn skal se foreldre nakne og heller ikke besteforeldre.Anonymous poster hash: 65ecf...618 Stakkars unger! Du må tulle! Stakkars unger? Kiss my ass! Anonymous poster hash: 65ecf...618
Gjest ronja røverdatter Skrevet 14. april 2014 #27 Skrevet 14. april 2014 Ser ikke problemet. Det er helt normalt at unger fra 3-4 årsalderen begynner å kommentere kropper og da må ikke vi voksne tenke voksne tanker, for kommentarene har ikke noe med det å gjøre. "Mamma du har mye større pupper enn bestemor" - betyr rett og slett bare at mamma har større pupper. Det har i alle fall ingenting med seksuelle tanker eller kroppsbedømmelse å gjøre. Om barnet ellers er "normalt" vil det selv si i fra når det ikke er kjekt å være med på do eller dusje sammen med andre voksne.
Gjest Julia1984 Skrevet 14. april 2014 #28 Skrevet 14. april 2014 Syns ikke du overreagerer. Jeg syns ikke at barn skal se foreldre nakne og heller ikke besteforeldre.Anonymous poster hash: 65ecf...618 Stakkars unger! Du må tulle!Stakkars unger? Kiss my ass! Anonymous poster hash: 65ecf...618 Nei takk, men synes ærlig det er synd på barn som vokser opp med at nakenhet er så tabubelagt. Noe som er sååå naturlig innen familien. Barn vokser opp med å skal dusje etter gym, på svømming, etter fotballkamper etc. Hvordan skal de klare det når de har vokst opp med at nakenhet er så tabu?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #29 Skrevet 14. april 2014 Hva gjør dere i badebasseng med fellesdusj? Tar bind foran øyne på barnet og skjermer barnet fra de nakne damene som sprader rundt der? Anonymous poster hash: 7f6ef...d0c
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 14. april 2014 #30 Skrevet 14. april 2014 Nakenheten bryr jeg meg ikke om, men hygienen? Æsj...ligge i badekaret sammen med bestemor? Bader ikke sammen med mitt eget barn en gang, da hun skal få slippe å svømme i "min møkk" (selv om vi dusjer først!) Anonymous poster hash: 5e572...f7f Da må du være ganske ekkel. Om du svømmer i møkka di selv etter en dusj. Anonymous poster hash: 0d8dc...20c Ja, regner med at hun ikke går i offentlige basseng der man ligger i samme vann som 100 andre folk eller tar boblebad med venner. Og dere som mener at barn skal slippe å se foreldre nakne - hvordan dusjer dere før basseng? Med badetøyet på? For noen griser sier jeg bare...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #31 Skrevet 14. april 2014 Syns ikke du overreagerer. Jeg syns ikke at barn skal se foreldre nakne og heller ikke besteforeldre.Anonymous poster hash: 65ecf...618 Stakkars unger! Du må tulle!Stakkars unger? Kiss my ass!Anonymous poster hash: 65ecf...618 Nei takk, men synes ærlig det er synd på barn som vokser opp med at nakenhet er så tabubelagt. Noe som er sååå naturlig innen familien. Barn vokser opp med å skal dusje etter gym, på svømming, etter fotballkamper etc. Hvordan skal de klare det når de har vokst opp med at nakenhet er så tabu? Det har ikke du noe med, skjønner du. Hva jeg gjør og hvorfor. Alle er forskjellige, men jeg trakasserer ingen for det. Anonymous poster hash: 65ecf...618
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #32 Skrevet 14. april 2014 Syns ikke du overreagerer. Jeg syns ikke at barn skal se foreldre nakne og heller ikke besteforeldre.Anonymous poster hash: 65ecf...618 Stakkars unger! Du må tulle!Stakkars unger? Kiss my ass! Anonymous poster hash: 65ecf...618 Nei takk, men synes ærlig det er synd på barn som vokser opp med at nakenhet er så tabubelagt. Noe som er sååå naturlig innen familien. Barn vokser opp med å skal dusje etter gym, på svømming, etter fotballkamper etc. Hvordan skal de klare det når de har vokst opp med at nakenhet er så tabu? Dessverre er det jo nå mer og mer sånn at de nettopp IKKE klarer dette. Ungdom dusjer jo ikke etter gym og trening lenger, for de er livredde for vise seg nakne for jevnaldrende. kanskje mange av dem har sånne foreldre som er livredde for nakenhet og syns det er grusomt at en mestemor dusjer med barnebarnet sitt? Jeg syns dette vanvittige hysteriet for nakenhet og barn, vitner om en overdreven seksualisering av kropper - både barn og voksnes kropper. Et sykt samfunn. Anonymous poster hash: 1d703...179
Laybik Skrevet 14. april 2014 #33 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde nok ikke likt hvis mine foreldre/svigerforeldre hadde dusjet med datteren min. Med mindre de hadde vært på bading sammen selvfølgelig. Men hvis hun er på besøk hos de og må dusje må de nok hjelpe henne litt med å få ut all balsamen og sånn enda. Når ungene er så små at man ikke kan/bør gå fra de alene litt, synes jeg også det er helt greit at de er med på badet hvis bestemoren må dusje/gå på do, hvertfall hvis det ikke er andre voksne der som kan passe på.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #34 Skrevet 14. april 2014 Det er et UNDER at menneskeheten har overlevd all den tid vi ikke hadde klær! Lurer på hvordan dyr overlever, de er jo trass alt nakne hele tiden? Anonymous poster hash: c7abc...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå