Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Hun er søt og god og veldig snill, men hun skal være så veldig nær barnet! Han får bli med hun på do, og får ligge med hodet på magen hennes og kose. Og hun tar han med i dusjen/badekaret!!😡 jeg har aldri likt det, men ikke klart å si noe enda! Men nå har han begynt å kommentere på kroppene til meg og faren om han ser oss nakne, og da er tanken på samdusjing med farmor ihvetfall ikke bram! men når jeg ikke har sagt noe på 4 år, hvordan kan jeg si det på en fin måte nå? Jeg liker virkelig ikke denne dusjingen sammen!!hadde dere likt det? Anonymous poster hash: 37f8c...e90
Gjest Julia1984 Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 La nå bestemor holde på! Barn kommenterer kropper uansett! Hva er du redd for? Og ligge med hodet på magen til bestemor for å kose? Hva er du redd for?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Slapp av. Er så mange som farliggjør helt naturlige ting. Nakenhet er ikke farlig, og bestemor? Hva er mer harmløst en bestemor dusje med et lite barn? Skjønner ikke hva du er redd for. Forresten heter det å bli med HENNE på do, ikke bli med hun på do Anonymous poster hash: a7c12...2de
klg,2 boys now:) Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Helt ærlig synes jeg ikke noe om det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Jeg er snart 30 og kan fortsatt ligge med hodet i fanget til Bestemor og kose. Husker toppen av lykke var å bade med henne, for vi lekte og sølte masse med vann, og det var jo egentlig ikke lov ;-) Bestemor er min alt, hun er den som betyr aller mest for meg, og jeg har aldri noengang tenkt på at det at jeg dusjet med henne egentlig var feil. Når det er sagt bodde hun sånn til at de tisset i vasken og, og det så jeg jo :-P
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Kanskje be hun begrense det nå som han bblr eldre 5 års alderen er for tur og da er interessen for egen kropp og andre sin kropp et tema. Du be henne slutte å bade/dursje med gutten. Og kanskje få hun til og bli mere privat på dobesøk. Men det er hyggelig at beste mor har et nært forhold til barne. Det gir mye trygghet og varme i hans forhold til sin bestemor. Lykke til. Du må kunne tørre og si litt i fra men på en skikkelig måte. Vær voksen. Anonymous poster hash: 47a3c...a2d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Hadde du reagert om det var din egen mor? Hva sier far til barnet om det da? Anonymous poster hash: 8bfe5...ee8
gale damen Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Hvor hysteriske skal man være`? Jeg ser over hodet ikke problemet her.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Om barnet synes det er greit så ser jeg ikke problemet Anonymous poster hash: b7646...12e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 La det gå, barnet begrenser seg selv når han synes det er ubehagelig:) Anonymous poster hash: d49e3...99c
Snuppelupp1988 Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Hysterisk etter min mening. Nakenhet er normalt.
Iiiiik Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Jeg skjønner ikke problemet. Antar det er farmor det dreier seg om og at du som mamma synes det er rart at barnet og bestemoren deler en intimitet du ikke har del i. Er helt sikker på at barnet vil regulere dette etter hvert selv.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #16 Skrevet 14. april 2014 Jeg synes det er rarere at han er med henne på do, enn at de dusjer sammen. høres for øvrig ut som at de har et godt forhold. dere er heldige som har en bestemor som engasjerer seg i barnet, ikke alle har det. Anonymous poster hash: 09621...269
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #17 Skrevet 14. april 2014 Syns ikke du overreagerer. Jeg syns ikke at barn skal se foreldre nakne og heller ikke besteforeldre. Anonymous poster hash: 65ecf...618
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #18 Skrevet 14. april 2014 Syns ikke du overreagerer. Jeg syns ikke at barn skal se foreldre nakne og heller ikke besteforeldre. Anonymous poster hash: 65ecf...618 Hæ?? Hva slags forhold til kropp og nakenhet har du? Kan du aldri gå i svømmehallen med barna dine? Syke menneske! Anonymous poster hash: a7c12...2de
Gjest Julia1984 Skrevet 14. april 2014 #19 Skrevet 14. april 2014 Syns ikke du overreagerer. Jeg syns ikke at barn skal se foreldre nakne og heller ikke besteforeldre. Anonymous poster hash: 65ecf...618 Stakkars unger! Du må tulle!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #21 Skrevet 14. april 2014 Jeg synes det er helt greit. Regner med at det begrenser seg selv etterhvert. Her dusjer til og med far og åtteåringen sammen innimellom... Anonymous poster hash: 0d8dc...20c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #23 Skrevet 14. april 2014 Nakenheten bryr jeg meg ikke om, men hygienen? Æsj...ligge i badekaret sammen med bestemor? Bader ikke sammen med mitt eget barn en gang, da hun skal få slippe å svømme i "min møkk" (selv om vi dusjer først!) Anonymous poster hash: 5e572...f7f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #24 Skrevet 14. april 2014 Nakenheten bryr jeg meg ikke om, men hygienen? Æsj...ligge i badekaret sammen med bestemor? Bader ikke sammen med mitt eget barn en gang, da hun skal få slippe å svømme i "min møkk" (selv om vi dusjer først!) Anonymous poster hash: 5e572...f7f Da må du være ganske ekkel. Om du svømmer i møkka di selv etter en dusj. Anonymous poster hash: 0d8dc...20c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #25 Skrevet 14. april 2014 Kan du ikke sette deg ned med henne og si at du er glad at hun har et så nært forhold til barnet ditt men at du nå syntes han er blitt så stor at det er på tide å avslutte akkurat dette og heller finne andre måter å tilbringe tid sammen. At du syntes det er greit han nå begynner å bade/dusje alene og heller foreslå at hun tar han med en tur til svømmehallen om hun ønsker å tilbringe tid med han i vannet. Det er nå du og din mann som skal sette de begrensinger dere ønsker i deres oppdragelse ikke alle andre. Anonymous poster hash: 40423...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå