Bustetroll Skrevet 14. april 2014 Forfatter #26 Skrevet 14. april 2014 Søte dere som tenker på Vesle-Gorilla. Legen hadde ikke tid til å ringe idag, men hun på kontoret leste opp brevet han hadde skrevet til oss og som sendes idag. ALT av blodprøver som ble tatt var normale. Blodprosenten var også mer enn tilfredsstillende, og ifølge ham var det gjerne slik at de "avleserne" de har på vanlige legekontor ikke var helt gunstige for henne, ei heller den metoden de tar prøven på. Så hun bør få det tatt på sykehus, eller, de bør tas i armen, og så sendes til sykehus for avlesning. MEN, det gjenstår jo å finne ut av hvorfor lymfene er så hovne. Så han skrev at om vi ønsket, så kan han henvise oss til ultralyd av lymfene for å sjekke at det ikke er noe galt/ondartet etter påske. Og det ønsker vi jo, selv om blodprøver er fine. Jeg vil være 100% sikker. Penger betyr jo ingenting i denne sammenheng. Så her er det jo sånn halvveis elsk da. Men som mamma er jeg nervøs og redd helt til jeg har fått "all clear", sånn er det jo bare. Ellers har jeg vært på jobb idag, for første gang på nærmere halvannet år. Delvis elsk. Fine kollegaer som jeg har savnet, mye skravlings og fjas, og mange gode klemmer. Ikke så mye stress idag, siden sjefen min var grei nok til å ta alt som hastet, slik at jeg fikk komme inn i systemet igjen. Men jeg er trøtt som en strømpe etter en natt der minien har våkna firehundreogsytti ganger og lurt på hvorfor pappa ligger på hans side av sengen, og ikke mamma. Dessuten gruer jeg meg til jeg må være helt alene på avdelingen (ikke alene-alene, men alene om våre arbeidsoppgaver) i en hel uke fra neste onsdag av. Veldig godt å høre at blodprøvene var normale! :D Skjønner at du ikke klarer å senke skuldrene helt enda, men det er helt sikkert ikke noe farlig ! Fortsatt lykke til med resten av prøvingen, også håper jeg dere får en suuuperfin påske til tross for all redsel og skummelhet som har vært
☆☆☆ Skrevet 14. april 2014 #27 Skrevet 14. april 2014 Søte dere som tenker på Vesle-Gorilla. Legen hadde ikke tid til å ringe idag, men hun på kontoret leste opp brevet han hadde skrevet til oss og som sendes idag. ALT av blodprøver som ble tatt var normale. Blodprosenten var også mer enn tilfredsstillende, og ifølge ham var det gjerne slik at de "avleserne" de har på vanlige legekontor ikke var helt gunstige for henne, ei heller den metoden de tar prøven på. Så hun bør få det tatt på sykehus, eller, de bør tas i armen, og så sendes til sykehus for avlesning. MEN, det gjenstår jo å finne ut av hvorfor lymfene er så hovne. Så han skrev at om vi ønsket, så kan han henvise oss til ultralyd av lymfene for å sjekke at det ikke er noe galt/ondartet etter påske. Og det ønsker vi jo, selv om blodprøver er fine. Jeg vil være 100% sikker. Penger betyr jo ingenting i denne sammenheng. Så her er det jo sånn halvveis elsk da. Men som mamma er jeg nervøs og redd helt til jeg har fått "all clear", sånn er det jo bare. Ellers har jeg vært på jobb idag, for første gang på nærmere halvannet år. Delvis elsk. Fine kollegaer som jeg har savnet, mye skravlings og fjas, og mange gode klemmer. Ikke så mye stress idag, siden sjefen min var grei nok til å ta alt som hastet, slik at jeg fikk komme inn i systemet igjen. Men jeg er trøtt som en strømpe etter en natt der minien har våkna firehundreogsytti ganger og lurt på hvorfor pappa ligger på hans side av sengen, og ikke mamma. Dessuten gruer jeg meg til jeg må være helt alene på avdelingen (ikke alene-alene, men alene om våre arbeidsoppgaver) i en hel uke fra neste onsdag av. Good news Klart at ein vil sjekke alt før ein virkelig senkar skuldrane, men det er godt å gå inn i påska med positive tilbakemeldingar
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. april 2014 #28 Skrevet 14. april 2014 Rekker en til mandagselsk : Er på plass i campingvogna i gokkivoll 2 båter og x antall timer i bilen. Påskeferie heelt til onsdag. Da skal vi være hjemme til torsdag eller fredag når vi reiser inn igjen og blir resten av påsken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå