Bustetroll Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg ser en liten del av noe som ser ut som en knallblå himmel gjennom det lille kjellervinduet mitt! Jeg skal på babyoutlet å handle ! Jeg har faktisk litt energi, fordi jeg trente i går, tror jaggu jeg skal ta frem både ball, matte og vekter i dag også! Jeg har den søteste ungen i verden (true story) Bestevennen har bursdag i dag Jeg har hele uka med jenta mi <3 Jeg har avtaler både i morgen, Onsdag og Fredag Midt på treet Jeg vil snart ha noen beskjed å få litt innsikt i hva som skjer Tulla tuller på kveldene! Også tenker jeg masse på vår Lilla Gorilla, og håper at hun får de prøvesvarene som gjør at hun hopper i taket av gledet, og kan nye dagen, sola, uka og bare være glad! GOD MANDAG!
amandine Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 God morgen bustetroll og andre! Har vært oppe og fyrt i ovnen, og tar meg en tupplur til.. Sjøen ruller tungt forbi, gråsvart med hvite topper, og snart skal jeg opp og lage kaffe. Det er ro i både sjel og hus og jeg tror det blir en.god dag.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 God morgen, og god mandag En solrik dag er i startgropa og vi skal nyte den til fulle Siden jeg har proklamert tidligere at alle bekymringer og hatlister skal vente til etter påske så fortsetter jeg med bare elsk! Sol og ferie er elsk ❤️ Tenker også på gorilla og håper dere kan få litt ro i sinn raskt ❤️
sug lut Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Oppe før sola kom over åsen, skautur i soloppgang med barfrost og fuglesang er uslåelig, og nå har jeg dratt av alle sofatrekkene og hivd dem og putene i vaskemaskinen. Nå er det balkongkaffe herfra og inn.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Har fri og det varer til over sommeren, så det er jo en ganske stor elsk i seg selv. Huset er passelig ryddig Stor boks lemoncurd i kjøleskapet Ikke fullt så mye elsk i å bli vekket sånn kl 5 av en som har lært å skjære tenner...
Iiiiik Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Sola skinner og jeg er på jobb. 1-1 på elsk-hat dimensjonen med andre ord.
frk Nilsen Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 (endret) God morgen Elsk Hjemmebakt knekkebrød med brie og påskecurd Sol og god kaffe Ikke akkurat hat, men en nødvendighet - 3 av 4 i husholdningen må ha nye pass så vi har utflukt til passkontoret i dag. Etter det så er det å få kjørt alt ræl vi ikke skal ha til Grønmo. Håper på å få litt sol mellom slagene Endret 14. april 2014 av frk Nilsen
prekæs Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 I dag blir det ferietur til Norges flotteste by, nemlig min egen. Påsken vil tilbringes i flotte omgivelser til denne byen og håper på at været holder seg. Magnoliaen sprekker snart, vi har montert Ikealasset og nå blir det kun litt pusling i hagen så kan sommeren komme. God påske til alle sammen.
☆☆☆ Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 (endret) Elsk: Eldste er i feriemodus, og stod opp 8.30. Begge ungane kosar seg. Har fått i meg ei brukardose kaffi. Skal ta med ungane til svigers etterpå for tantekos. Eit søskenbarn av mannen hadde dåp i går og har lovd meg kake. Hat: Regn, massevis. Eldste har frå og med i går kutta dagkvil, reknar med suring i ettermiddag. Endret 14. april 2014 av ★
Tulisa Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Elsk: Fridag Barnehagedag Kaffe Sol Snø som smelter Hat: Må ta kjentmannsprøven på badet for å finne noe som helst Gla`mandag!
Frenzia Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Elsk: Toåring med nyoppdaget trasstalent er endelig levert i barnehagen, og det er sol og nytraktet kaffe på kanna!
sug lut Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Eldste har frå og med i går kutta dagkvil, reknar med suring i ettermuddag. Du kan trygt gå utfra at det blir en ettermuddag, ja. Et godt ord til allment bruk, om jeg får lov.
☆☆☆ Skrevet 14. april 2014 #13 Skrevet 14. april 2014 Eldste har frå og med i går kutta dagkvil, reknar med suring i ettermuddag. Du kan trygt gå utfra at det blir en ettermuddag, ja. Et godt ord til allment bruk, om jeg får lov.Pølsefingrar og mobil
sug lut Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Eldste har frå og med i går kutta dagkvil, reknar med suring i ettermuddag. Du kan trygt gå utfra at det blir en ettermuddag, ja. Et godt ord til allment bruk, om jeg får lov.Pølsefingrar og mobil De fleste fantastiske oppdagelser ble til på den måten. Plastilina og borrelås,for eksempel.
☆☆☆ Skrevet 14. april 2014 #15 Skrevet 14. april 2014 Eldste har frå og med i går kutta dagkvil, reknar med suring i ettermuddag. Du kan trygt gå utfra at det blir en ettermuddag, ja. Et godt ord til allment bruk, om jeg får lov.Pølsefingrar og mobil De fleste fantastiske oppdagelser ble til på den måten. Plastilina og borrelås,for eksempel.Av ting som visstnok vart til ved uhell held eg ein knapp på brownies Og det som slettes ikkje burde blitt til ved uhell er post-it. Skulle vore forbudt på alle arbeidsplassar.
sug lut Skrevet 14. april 2014 #16 Skrevet 14. april 2014 Eldste har frå og med i går kutta dagkvil, reknar med suring i ettermuddag.Du kan trygt gå utfra at det blir en ettermuddag, ja. Et godt ord til allment bruk, om jeg får lov.Pølsefingrar og mobil De fleste fantastiske oppdagelser ble til på den måten. Plastilina og borrelås,for eksempel.Av ting som visstnok vart til ved uhell held eg ein knapp på brownies Og det som slettes ikkje burde blitt til ved uhell er post-it. Skulle vore forbudt på alle arbeidsplassar. Post-it er jo gull, hva kan man ha imot det?
Light of my life Skrevet 14. april 2014 #17 Skrevet 14. april 2014 Elsk: Sov til 9(!), hjemme/gjemme-kontor, vaske litt klær, pusle&pakke..... Reise på ferie i morgen
☆☆☆ Skrevet 14. april 2014 #18 Skrevet 14. april 2014 Eldste har frå og med i går kutta dagkvil, reknar med suring i ettermuddag.Du kan trygt gå utfra at det blir en ettermuddag, ja. Et godt ord til allment bruk, om jeg får lov.Pølsefingrar og mobil De fleste fantastiske oppdagelser ble til på den måten. Plastilina og borrelås,for eksempel.Av ting som visstnok vart til ved uhell held eg ein knapp på brownies Og det som slettes ikkje burde blitt til ved uhell er post-it. Skulle vore forbudt på alle arbeidsplassar. Post-it er jo gull, hva kan man ha imot det?Kollegaer spm skriv opplysningar på post-it i staden for å legge inn i systemet. Så kan nokon andre gjere jobben - forutsatt at ein finn post-it'en.
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 14. april 2014 #19 Skrevet 14. april 2014 Elsk: Her måtte jeg VEKKE de 3 krypa halv ti Så jeg fikk god tid med avisa og kakao-koppen min før Duracell-batteriene stod opp. Savn: Speedo-latineren som kommer tilbake i morgen Hat (egentlig ikke): Det regner i bøtter og spann (god unnskyldning for å drive på inne)
sug lut Skrevet 14. april 2014 #20 Skrevet 14. april 2014 Eldste har frå og med i går kutta dagkvil, reknar med suring i ettermuddag.Du kan trygt gå utfra at det blir en ettermuddag, ja. Et godt ord til allment bruk, om jeg får lov.Pølsefingrar og mobil De fleste fantastiske oppdagelser ble til på den måten. Plastilina og borrelås,for eksempel.Av ting som visstnok vart til ved uhell held eg ein knapp på brownies Og det som slettes ikkje burde blitt til ved uhell er post-it. Skulle vore forbudt på alle arbeidsplassar. Post-it er jo gull, hva kan man ha imot det?Kollegaer spm skriv opplysningar på post-it i staden for å legge inn i systemet. Så kan nokon andre gjere jobben - forutsatt at ein finn post-it'en. Ah, legitimt hat.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 14. april 2014 #21 Skrevet 14. april 2014 Hopper galant over at hatlister skal vente forresten! Kviser og mensen i anmarsj, og ikke sånne søte små uskyldige kviser (finnes det?) men sånne vonde "underjordiske". Jeg tillater meg å skrike HAT!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. april 2014 #22 Skrevet 14. april 2014 Kollegaer spm skriv opplysningar på post-it i staden for å legge inn i systemet. Så kan nokon andre gjere jobben - forutsatt at ein finn post-it'en. Slike lapper legger jeg pent og pyntelig i rette kollegas hylle elsk: Jeg våknet uthvilt kl 10 (og det er lenge siden oppstandelse ikke har vært et ork!) SOL! god kaffe i koppen ikke fullt så elsk: sol (jeg burde ha pussa vinduene... Ihvertfall det som er ved siden av sofaen her) jeg klarer ikke å få overtalt ungene til å hente skittentøyskurven på loftet
lavendelblomst Skrevet 14. april 2014 #23 Skrevet 14. april 2014 Det er påskeferie, det er deilig. Er hjemme med frøkna siden barnehagen er stengt. Har malt egg og laget muffins. Også skal jeg trene i dag:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. april 2014 #24 Skrevet 14. april 2014 Det må bli elsk Spiser på akkord slik at vi kan reise på påskeferie når jeg er ferdig. Viktig å inkludere dere i dette må vite. Ingen blir holdt utenfor her! Brukt opp lønna på påskeegginnhold før den er på konto Vekta peker noen gram rett vei Sol En hel 6 pk med pepsi max til bare meg. Godt at vi skal hjemom torsdag eller fredag i tilfelle det ikke holder hele påsken
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. april 2014 #25 Skrevet 14. april 2014 Søte dere som tenker på Vesle-Gorilla. Legen hadde ikke tid til å ringe idag, men hun på kontoret leste opp brevet han hadde skrevet til oss og som sendes idag. ALT av blodprøver som ble tatt var normale. Blodprosenten var også mer enn tilfredsstillende, og ifølge ham var det gjerne slik at de "avleserne" de har på vanlige legekontor ikke var helt gunstige for henne, ei heller den metoden de tar prøven på. Så hun bør få det tatt på sykehus, eller, de bør tas i armen, og så sendes til sykehus for avlesning. MEN, det gjenstår jo å finne ut av hvorfor lymfene er så hovne. Så han skrev at om vi ønsket, så kan han henvise oss til ultralyd av lymfene for å sjekke at det ikke er noe galt/ondartet etter påske. Og det ønsker vi jo, selv om blodprøver er fine. Jeg vil være 100% sikker. Penger betyr jo ingenting i denne sammenheng. Så her er det jo sånn halvveis elsk da. Men som mamma er jeg nervøs og redd helt til jeg har fått "all clear", sånn er det jo bare. Ellers har jeg vært på jobb idag, for første gang på nærmere halvannet år. Delvis elsk. Fine kollegaer som jeg har savnet, mye skravlings og fjas, og mange gode klemmer. Ikke så mye stress idag, siden sjefen min var grei nok til å ta alt som hastet, slik at jeg fikk komme inn i systemet igjen. Men jeg er trøtt som en strømpe etter en natt der minien har våkna firehundreogsytti ganger og lurt på hvorfor pappa ligger på hans side av sengen, og ikke mamma. Dessuten gruer jeg meg til jeg må være helt alene på avdelingen (ikke alene-alene, men alene om våre arbeidsoppgaver) i en hel uke fra neste onsdag av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå