Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #76 Skrevet 15. april 2014 Du tror fremdeles at jeg troller? Anonymous poster hash: fd562...a8c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #77 Skrevet 15. april 2014 Har gredd med balsam og lusekam stor deler av vinteren. Har gått gjennom håret hennes i sola idag, fant ingen lus - men masse egg, også langt ute på hårstråene. Kommer til å gre med balsam og lusekam hver dag i påske. Eventuelt behandle med lusekur om jeg finner lus. Har forøvrig aldri sagt at jeg skulle barbere henne, mer et spørsmål i desperasjon da jeg føler vi ikke blir kvitt det her. Tror det må være mye gjensmitte. Barnet er forøvrig litt over 3 år. HI Anonymous poster hash: fd562...a8c Finnes en sjampo på apoteket som tar egg også. Som kan brukes som kur og eller forebyggende Anonymous poster hash: dbe10...a5d
Jallow B Skrevet 15. april 2014 #78 Skrevet 15. april 2014 Overtramp og overgrep og det som verre er. Fordi det er ei JENTE som i så tilfelle skulle barberes. En gutt, derimot, uansett hvor langt hår han hadde hatt? Null stress, han har jo utovertiss, må man vite. Mobbing? Lær ungene dine å ikke mobbe, da vel. Er det ingen som tenker sånn? Nei, vet du hva. Hadde jeg prøvd all verdens kurer og hjemme-remedier, så ville jeg også skinna jentungen, med tungt hjerte. Hun har nå hår nesten ned til korsryggen, men alikevel ville jeg heller gjort det, enn å fortsette med kur etter kur etter kur uten resultat. Og jeg støttet fletter i bhg. Har fått høre fra flere steder at det hjelper på..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #79 Skrevet 16. april 2014 Jeg håper og tror at du troller, MEN jeg kan si den en ting: Å barbere av håret på et barn er et stygt, stygt overtramp. Om en av mine elever (eller barnehagebarn) hadde kommet på skolen med barbert hode og fortalt at mor hadde gjort det for å fjerne lus hadde jeg kontaktet BVT umiddelbart. En slik handling utviser særdeles dårlig dømmekraft og bare det faktum at tanken har streifet deg gjør deg uskikket som mor. Jeg hadde ikke gitt meg før BVT hadde sittet i strupen din. Jeg skulle personlig ha sørget for at de hadde fulgt deg med argusøyne frem til din datters 18-årsdag. BEHANDLING AV LUS GJØRES SLIK:http://www.apotek1.no/haar-og-hodebunn/hodelus?gclid=CJ2W5fuZ3r0CFcTbcgodHWgAXg Hahahahaaaaa, *ler* Du kødder nå ikke sant?Hvis ikke er du en skikkelig drittmerr. Likte deg og hadde respekt for deg men den er borte nå for å si det sånn. Fra nå av må jeg desverre bare le av alt du skriver Og hvem tror du at du er egentlig, få bv til å sitte i strupen og forfølge noen til ungen er 18?! HOHOHOOOO Ja, nå ble hun sikkert skikkelig lei seg! Å få kjeft fra en så klok og respektert bruker som deg må virkelig svi altså Tåpelige menneske. Anonymous poster hash: 5dd5e...86c Jeg tør vedde på at 86c er mammantilnurket:p Anonymous poster hash: fb5c1...c29 Hun ble iallefall veldig stille etter all motstanden her... Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd Jeg er ikke henne, men det må dere nok bare ta mitt ord for hun sa at hun ville forlate diskusjonen FØR reaksjonene kom, men hva dere mener og tror er faktisk knekkende likegyldig. Dere har nok deres små konspirasjonsteorier uansett Men jeg vil bare påpeke at hi sa at hun tenkte å BARBERE jenta si. Ikke klippe kort, men faktisk barbere med høvel eller maskin. Ikke sånn at det er 5 mm igjen, men helt skinna. Det er i mine øyne et stort overtramp mot et lite barn - så det er jeg helg enig med fru Nurket. Det som er så komisk er at noen faktisk tror at noen (i dette tilfellet fru Nurket) bryr seg om at dere 'likte de før, men ikke nå, altså'. Derfor mitt utsagn om tåpelige menneske - som jeg står fullt og fast på. Så får dere lure på hvem jeg er mohahaha Anonymous poster hash: 5dd5e...86c Ja, dette var jo vanskelig å se at var mammaen til nurket som har skrevet. Syke, syke meninger! Anonymous poster hash: 275b9...44b
MammantilNurket Skrevet 16. april 2014 #80 Skrevet 16. april 2014 Jeg håper og tror at du troller, MEN jeg kan si den en ting: Å barbere av håret på et barn er et stygt, stygt overtramp. Om en av mine elever (eller barnehagebarn) hadde kommet på skolen med barbert hode og fortalt at mor hadde gjort det for å fjerne lus hadde jeg kontaktet BVT umiddelbart. En slik handling utviser særdeles dårlig dømmekraft og bare det faktum at tanken har streifet deg gjør deg uskikket som mor. Jeg hadde ikke gitt meg før BVT hadde sittet i strupen din. Jeg skulle personlig ha sørget for at de hadde fulgt deg med argusøyne frem til din datters 18-årsdag. BEHANDLING AV LUS GJØRES SLIK:http://www.apotek1.no/haar-og-hodebunn/hodelus?gclid=CJ2W5fuZ3r0CFcTbcgodHWgAXg Hahahahaaaaa, *ler* Du kødder nå ikke sant?Hvis ikke er du en skikkelig drittmerr. Likte deg og hadde respekt for deg men den er borte nå for å si det sånn. Fra nå av må jeg desverre bare le av alt du skriver Og hvem tror du at du er egentlig, få bv til å sitte i strupen og forfølge noen til ungen er 18?! HOHOHOOOO Ja, nå ble hun sikkert skikkelig lei seg! Å få kjeft fra en så klok og respektert bruker som deg må virkelig svi altså Tåpelige menneske. Anonymous poster hash: 5dd5e...86c Jeg tør vedde på at 86c er mammantilnurket:p Anonymous poster hash: fb5c1...c29 Hun ble iallefall veldig stille etter all motstanden her... Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd Jeg er ikke henne, men det må dere nok bare ta mitt ord for hun sa at hun ville forlate diskusjonen FØR reaksjonene kom, men hva dere mener og tror er faktisk knekkende likegyldig. Dere har nok deres små konspirasjonsteorier uansett Men jeg vil bare påpeke at hi sa at hun tenkte å BARBERE jenta si. Ikke klippe kort, men faktisk barbere med høvel eller maskin. Ikke sånn at det er 5 mm igjen, men helt skinna. Det er i mine øyne et stort overtramp mot et lite barn - så det er jeg helg enig med fru Nurket. Det som er så komisk er at noen faktisk tror at noen (i dette tilfellet fru Nurket) bryr seg om at dere 'likte de før, men ikke nå, altså'. Derfor mitt utsagn om tåpelige menneske - som jeg står fullt og fast på. Så får dere lure på hvem jeg er mohahaha Anonymous poster hash: 5dd5e...86c Ja, dette var jo vanskelig å se at var mammaen til nurket som har skrevet. Syke, syke meninger! Anonymous poster hash: 275b9...44b Jeg har ikke skrevet dette. Ber moderator, nok en gang, om å bekrefte dette.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #81 Skrevet 16. april 2014 Mulig jeg tar feil, men jeg tror barnevernet ville hengt seg litt mer oppi foreldre som ikke gidder å få bukt med lusa, og lar ungene gå rundt som insekt befengte smittebomber i lengre tid. Anonymous poster hash: 96a89...5f9
BillieNickwill Skrevet 16. april 2014 #82 Skrevet 16. april 2014 Jeg håper og tror at du troller, MEN jeg kan si den en ting: Å barbere av håret på et barn er et stygt, stygt overtramp. Om en av mine elever (eller barnehagebarn) hadde kommet på skolen med barbert hode og fortalt at mor hadde gjort det for å fjerne lus hadde jeg kontaktet BVT umiddelbart. En slik handling utviser særdeles dårlig dømmekraft og bare det faktum at tanken har streifet deg gjør deg uskikket som mor. Jeg hadde ikke gitt meg før BVT hadde sittet i strupen din. Jeg skulle personlig ha sørget for at de hadde fulgt deg med argusøyne frem til din datters 18-årsdag. BEHANDLING AV LUS GJØRES SLIK:http://www.apotek1.no/haar-og-hodebunn/hodelus?gclid=CJ2W5fuZ3r0CFcTbcgodHWgAXg Hahahahaaaaa, *ler* Du kødder nå ikke sant?Hvis ikke er du en skikkelig drittmerr. Likte deg og hadde respekt for deg men den er borte nå for å si det sånn. Fra nå av må jeg desverre bare le av alt du skriver Og hvem tror du at du er egentlig, få bv til å sitte i strupen og forfølge noen til ungen er 18?! HOHOHOOOO Ja, nå ble hun sikkert skikkelig lei seg! Å få kjeft fra en så klok og respektert bruker som deg må virkelig svi altså Tåpelige menneske. Anonymous poster hash: 5dd5e...86c Jeg tør vedde på at 86c er mammantilnurket:p Anonymous poster hash: fb5c1...c29 Hun ble iallefall veldig stille etter all motstanden her... Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd Jeg er ikke henne, men det må dere nok bare ta mitt ord for hun sa at hun ville forlate diskusjonen FØR reaksjonene kom, men hva dere mener og tror er faktisk knekkende likegyldig. Dere har nok deres små konspirasjonsteorier uansett Men jeg vil bare påpeke at hi sa at hun tenkte å BARBERE jenta si. Ikke klippe kort, men faktisk barbere med høvel eller maskin. Ikke sånn at det er 5 mm igjen, men helt skinna. Det er i mine øyne et stort overtramp mot et lite barn - så det er jeg helg enig med fru Nurket. Det som er så komisk er at noen faktisk tror at noen (i dette tilfellet fru Nurket) bryr seg om at dere 'likte de før, men ikke nå, altså'. Derfor mitt utsagn om tåpelige menneske - som jeg står fullt og fast på. Så får dere lure på hvem jeg er mohahaha Anonymous poster hash: 5dd5e...86c Nå er det jo sånn at fru nurket har dritt skikkelig på draget, og siden hun er totalt fraværende i denne tråden, så forstår hun nok forhåpentligvis det selv. Å slenge ut en sånn melding og så melde seg ut av tråden er jo bare tåpelig og feigt Anonymous poster hash: fd432...c3d Jeg skummet igjennom tråden nå. Du milde ... Hva skal man si? Jeg sa min mening om barbering av småpikers hoder. Jeg var en anelse bombastisk i mine formuleringer - det er jeg da ikke alene om her inne? Forskjellen er at jeg ikke gjemmer meg bak anonymknappen. Jeg skrev også at jeg mistenkte HI for trolling. Hovedinnlegget er, etter min mening, i beste fall å betrakte som knapt. Det kunne faktisk tolkes dit hen at en liten pike ville komme på skolen etter ferien og se ut som Kojak. Noen var uenige med meg. Det er greit. En del responderte med skittkasting. Det gidder jeg ikke å forholde jeg meg til. HI: Dersom du ikke troller beklager jeg det dersom du oppfattet innleggene mine som krenkende eller støtende. For ordens skyld: Jeg har langt bedre ting å ta meg til enn å skrive anonyme forsvarstaler for meg selv. Jeg regner med at Kira kan bekrefte dette. "En anelse bombastisk" å sørge for at BV hadde sittet i strupen på HI til barnets 18-årsdag? Det var en mild underdrivelse vil jeg si. Håper du var langt nede i Cremant-flaske nr 3 da du skrev dette, for det er ganske langt unna normalen vil jeg påstå. Jeg mistet også fullstendig respekt for deg da jeg leste dette. Sier ikke dette for å såre deg, da jeg forstår at du ikke bryr deg om min mening i denne saken, men for å understreke hvor avsindig drøyt jeg fant svaret ditt.
skjotta Skrevet 21. april 2014 #83 Skrevet 21. april 2014 Å herre herre.... må du barbere, så gjør det med god samvittighet. Vi lever i et likestillingssamfunn der jente og gutte farger og leker skal avskaffes. Der alle kan bli det de ønsker og evner og jenter er like tøffe som gutter og gutter gjerne skal være myke og søte. men ikke rør jentesveisen!!!!! Det blir for dumt og bv hadde fått seg en god latter om mammanurk hadde ringt og forferdet krevd at de skulle fotfølge fam hansen de neste 15 årene fordi de barberte sin 3 år gamle JENTE pga lus.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #84 Skrevet 22. april 2014 Det må jeg si.. Respekten for MammaenTilNurket forsvant der, ja. Likte henne godt før, men.. Dette er direkte motbydelig skrevet av henne. Anonymous poster hash: 90f2b...6a0
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #85 Skrevet 22. april 2014 Mammanurk, skriv med anonym- kode, så får vi sett om du sitter og forsvarer deg selv. Noe vi er mange om å tro, at du gjør!!!!! Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #86 Skrevet 22. april 2014 Der er mange ulike kurer mot lus, men barbering av ei jente er ikke en av dem. Bruk den 12-timers geleen. Den som skal sitte i i 12 timer. Dette funker for virkelig tykt hår også. Samme om ungen går i barnehage eller skole, eller hva som helst. Man barberer IKKE, for uansett må man kure. Det må være noe dere gjør feil, siden til og med vi har blitt kvitt ekstreme mengder lus og egg på normalmåten, og med ekstremt tykt hår, og faktisk minimalt med kamming med lusekam. Vi brukte den 12-timerskuren, og gjentok etter 14 dager. Så ar problemet borte. Jeg ble tvangsklippet kort da jeg gikk i 4. klasse, og selv om jeg da var ganske stor, så var det lange håret mitt noe jeg likte fra jeg var bare noen år gammel. Å klippe uten at ungen er med på det, er overtramp så til de grader. For meg var det virkelig et barndomsminne som satte seg helt fast, og aldri noe jeg ville ha gjort overfor mine barn. Jeg har voksne barn i dag, og de har fått være med å bestemme sånt selv fra de var ganske små, noe jeg tror har vært med på å gi dem følelsen av selvstendighet, og at de aldri har opplevd overtramp. Forstår tanken, men det var i konsentrasjonsleirene denne behandlingen var noenlunde effektiv(den var ikke det, men de trodde det). I dag har vi midler som fungerer enn så lenge. Så bruk dem. Anonymous poster hash: 91821...778
Gjest meg mamma? Skrevet 22. april 2014 #87 Skrevet 22. april 2014 Mammanurk, skriv med anonym- kode, så får vi sett om du sitter og forsvarer deg selv. Noe vi er mange om å tro, at du gjør!!!!! Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd Hva mener du med skriv med anonymkode? Hvem som helst kan jo signere som mammen til nurket med anonymkode. Ja, mammen til nurket dreit skikkelig på draget, og fortjente tyn for den kommentaren. Og tyn har hun fått. Men hun er sikkert ikke den første og garantert ikke den siste som gjør en tabbe. Hva så om hun forsvarer seg selv anonymt?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #88 Skrevet 22. april 2014 Mammanurk, skriv med anonym- kode, så får vi sett om du sitter og forsvarer deg selv. Noe vi er mange om å tro, at du gjør!!!!! Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd Hva mener du med skriv med anonymkode? Hvem som helst kan jo signere som mammen til nurket med anonymkode. Ja, mammen til nurket dreit skikkelig på draget, og fortjente tyn for den kommentaren. Og tyn har hun fått. Men hun er sikkert ikke den første og garantert ikke den siste som gjør en tabbe. Hva så om hun forsvarer seg selv anonymt? Har du lest hele tråden? Ei anonym har forsvart mammanurk, vi mener det er hun selv. Hvis hun skriver med anonym, så ser vi om hun har en annen kode Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd
Gjest meg mamma? Skrevet 22. april 2014 #89 Skrevet 22. april 2014 Mammanurk, skriv med anonym- kode, så får vi sett om du sitter og forsvarer deg selv. Noe vi er mange om å tro, at du gjør!!!!! Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd Hva mener du med skriv med anonymkode? Hvem som helst kan jo signere som mammen til nurket med anonymkode. Ja, mammen til nurket dreit skikkelig på draget, og fortjente tyn for den kommentaren. Og tyn har hun fått. Men hun er sikkert ikke den første og garantert ikke den siste som gjør en tabbe. Hva så om hun forsvarer seg selv anonymt? Har du lest hele tråden? Ei anonym har forsvart mammanurk, vi mener det er hun selv. Hvis hun skriver med anonym, så ser vi om hun har en annen kode Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd Ja, har lest hele tråden. Men hvordan vet du om den anonyme er mammaen til nurket eller noen andre?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #90 Skrevet 22. april 2014 Dere er så enkle her inne..... Se hva tråden handler om, og svar. Hva hun der mamma'n til nurket sier, er helt greit, men hetsingen av henne svarer ikke på noe av det HI lurer på her..... Dette skjer i hver sånn tråd, hvor man kan ha sterke, men ulike, meninger. Personangrep er godt forsvar, og blir kvitt lusa, eller? Og helt ærlig, så forstår jeg mamma'n til nurket godt. Se hva det handler om i hovedinnlegget, og svar på det, dere. Herrefred...... Anonymous poster hash: 91821...778
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #91 Skrevet 23. april 2014 Er denne stengt? Anonymous poster hash: 7b06f...ba1
sug lut Skrevet 23. april 2014 #92 Skrevet 23. april 2014 Mammanurk, skriv med anonym- kode, så får vi sett om du sitter og forsvarer deg selv. Noe vi er mange om å tro, at du gjør!!!!! Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd Hva mener du med skriv med anonymkode? Hvem som helst kan jo signere som mammen til nurket med anonymkode. Ja, mammen til nurket dreit skikkelig på draget, og fortjente tyn for den kommentaren. Og tyn har hun fått. Men hun er sikkert ikke den første og garantert ikke den siste som gjør en tabbe. Hva så om hun forsvarer seg selv anonymt? Har du lest hele tråden? Ei anonym har forsvart mammanurk, vi mener det er hun selv. Hvis hun skriver med anonym, så ser vi om hun har en annen kode Anonymous poster hash: 1ea1e...0bd Hahahahhahahahhaha, det store VI. "Dere" er jo så begrenset at "dere" blir underholdende, dette er som å høre på femteklassejenter - "jo, for noen sendte en sms fra ukjent nummer til Regine og vi veeeet at det var deg og det var SKIKKELIG dååårlig gjort og du kan bare innrømme det, og det var skikkelig frekt asså."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå